Of net te laag. Pfff. Stom spelquote:Op maandag 9 januari 2023 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daardoor is het doemscenario dat ik veel te hoog heb ingezet wel waarschijnlijk
Huh bijzonder, ik dacht dat ik een soort kopie had gemaakt en vanuit Dropbox met Excel Online het in m'n eigen Dropbox ingevuld had, want heb even geen Excel op de laptop.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:44 schreef Max23 het volgende:
Zou het kunnen dat ik de biedingen van Pino zie staan in het bestand? Die hij doet in Ronde 2
Edit: ja dat is inderdaad zijn ronde 2 zie ik. Beetje lullig om nu nog op die renners te gaan bieden
Nibali is ook gewoon nog beschikbaar he, gewoon een gratis tip.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Ingestuurd! Nu de komende 11 minuten inhouden om niet toch nog een wijziging op te sturen
Shit, daar zeg je watquote:Op maandag 9 januari 2023 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nibali is ook gewoon nog beschikbaar he, gewoon een gratis tip.
Rebellin is ook nog niet gekozenquote:Op maandag 9 januari 2023 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Basso ook.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wim is ook een last-minute instuurderquote:Op maandag 9 januari 2023 21:51 schreef knijn1985 het volgende:
@:wimderon
@:deluna
@:slobeend
@:frozen-Assassin
@:immerdebestebob
@hhh38 heeft al ingeleverd en het is nog niet eens 21:55.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:51 schreef knijn1985 het volgende:
Ik stond op het punt om alle ploegen nog een keer langs te gaan om verborgen pareltjes te zoeken maar toen was het al 21:30quote:Op maandag 9 januari 2023 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
@:hhh38 heeft al ingeleverd en het is nog niet eens 21:55.
Heb je hem binnen?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:51 schreef knijn1985 het volgende:
Ik hoop nu best wel dat ik niet op dezelfde renners heb geboden, maar als dat wel zo is: ik had überhaupt pas toegang tot de sheet toen jouw probleem al gefixt was, als ik dat zo lees hier.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Je kan beter te laat zijn dan alles in het bestandje zetten.
Waarom is die niet gewoon read-only eigenlijk?
Ik ben erg boos als een bepaalde renner naar jou gaat, waar ik nu niet op geboden heb!!!quote:Op maandag 9 januari 2023 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Je kan beter te laat zijn dan alles in het bestandje zetten.
Waarom is die niet gewoon read-only eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |