Dat dacht ik van ronde 1 ook, daar heb ik vrij weinig over nagedacht, dat werd vrij succesvol. Nu heb ik veel meer erover nagedacht, zal dus nu wel mislopen.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:24 schreef Chiappucci het volgende:
Geen flauw idee wat ik van deze ronde moet verwachten. Met een aantal grote budgetten, een handvol toppers en een heleboel middelmaat nog over is dit altijd lastig in te schatten.
En of er darts bezig is? Of is Knijn niet van het pijltjes gooien?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:24 schreef franklop het volgende:
Belangrijkste vraag is wel is knijn een tennistoernooi heeft vandaag
belangrijkste vraag is of iedereen gaat insturenquote:Op maandag 9 januari 2023 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
En of er darts bezig is? Of is Knijn niet van het pijltjes gooien?
Stipt om 22:00 namen en rugnummers van de eventuele laatkomers.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:26 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
belangrijkste vraag is of iedereen gaat insturen
Vast wel, veel mensen zijn gewoon van het last minute werk. Of veranderen, zoals ik, hun team nog 17x om er vervolgens achter te komen dat je eerste lijstje 8 renners had opgeleverd en je 17de lijstje slechts 2.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:26 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
magquote:Op maandag 9 januari 2023 21:28 schreef Felagund het volgende:
Moeten we ook een keer een teamnaam opsturen?
Ik wel.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:26 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog vier renners van mijn reservelijst beschikbaar waren, en had net al vrij snel de lijst uitgebreid tot een stuk of 15, op volgordequote:Op maandag 9 januari 2023 21:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vast wel, veel mensen zijn gewoon van het last minute werk. Of veranderen, zoals ik, hun team nog 17x om er vervolgens achter te komen dat je eerste lijstje 8 renners had opgeleverd en je 17de lijstje slechts 2.
Ik ben wel beetje moe van het tennistoernooi dus sluit niet uit dat ik in slaap donderquote:Op maandag 9 januari 2023 21:24 schreef franklop het volgende:
Belangrijkste vraag is wel is knijn een tennistoernooi heeft vandaag
Helpt het als ik mijn fenomenale lijst vast op stuur?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:32 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Ik ben wel beetje moe van het tennistoernooi dus sluit niet uit dat ik in slaap donder
zekerquote:Op maandag 9 januari 2023 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Helpt het als ik mijn fenomenale lijst vast op stuur?
Als je hulp nodig hebt, geef maar een seintje.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog vier renners van mijn reservelijst beschikbaar waren, en had net al vrij snel de lijst uitgebreid tot een stuk of 15, op volgorde
Nu nog de bedragen
Ik ben echt wel tevreden met mijn lijst, en zelfs met de namen die het net niet gehaald hebben zou ik bepaald niet ontevreden zijn. Er zit bij mij niemand bij waarvan ik dacht "Nou, dan die maar...", maar jaquote:Op maandag 9 januari 2023 21:39 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben helemaal niet tevreden met m'n lijstje, maar ook niet met de alternatieven op m'n shortlist
Ik ook niet, maar daardoor is het doemscenario dat ik veel te hoog heb ingezet wel waarschijnlijkquote:Op maandag 9 januari 2023 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben echt wel tevreden met mijn lijst, en zelfs met de namen die het net niet gehaald hebben zou ik bepaald niet ontevreden zijn. Er zit bij mij niemand bij waarvan ik dacht "Nou, dan die maar...", maar ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |