Serieusquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Danny Volker. Alweer een ex van onze Gaby.
Wat moeten die knullen allemaal met die afgelikte boterham?
Jolien moet er nog bij.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:59 schreef Benny het volgende:
De topics zijn gekoppeld en de bewonerstopics zijn aangemaakt. We zijn begonnen!
BB / [Bewoner] Ali
BB / [Bewoner] Bart
BB / [Bewoner] Charlotte
BB / [Bewoner] Chayron
BB / [Bewoner] Chelsea
BB / [Bewoner] Danny
BB / [Bewoner] Jason
BB / [Bewoner] Judy
BB / [Bewoner] Lindsey
BB / [Bewoner] Michelangelo
BB / [Bewoner] Rob
Leuke mensen zitten er in zo te zien, ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:04 schreef Benny het volgende:
Op de Nederlandse BB site staan er maar 9 van de 12 uitgelicht
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother
Goede speurder ben jijquote:
Hey suzi.quote:
Wat superleuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:55 schreef Rockiejj het volgende:
Super leuk om Rob te zien, ik ken hem goed, hoop dat 'ie het ver gaat schoppen!
ALtijd leuk als iemand mee doet die je kent. Hoop dat het een leuke bewoner isquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:55 schreef Rockiejj het volgende:
Shotje bij elke keer dat iemand in de verkeerde COS postquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
Kenzy heeft de boel lopen saboteren.
Ik denk vanavond, ze waren vanmiddag druk bezig met bekabeling en lichtinstallaties bij het huisquote:
lol ... ik ga vast inslaan...quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Shotje bij elke keer dat iemand in de verkeerde COS post
Wat grappig, kom je daar dan nu achter via de media of wist je het een beetje?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:55 schreef Rockiejj het volgende:
Dit gaat mij ook gebeuren ben ik bang…quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Shotje bij elke keer dat iemand in de verkeerde COS post
Ach mag de lichtmacht weer leveren, dacht dat ze tegenwoordig exclusief zaken deden met Rentall.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:20 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik denk vanavond, ze waren vanmiddag druk bezig met bekabeling en lichtinstallaties bij het huis
Er stond een grote auto van de https://www.lichtmacht.nl/
Als de FEBO dezelfde strategie als de vorige 2 seizoenen kiest wel, maar heb ergens de hoop (misschien wel tegen beter weten in) dat men er van heeft geleerd en ze wat meer activeert. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:28 schreef Inca het volgende:
Ik zie het al uren voor de spiegels staan met een maand liggen ze op de bank
Tot nu toe gaat alles bijna exact als de vorige twee seizoenen alleen nu doen ze nog wat minder moeite om een hype te creëren.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als de FEBO dezelfde strategie als de vorige 2 seizoenen kiest wel, maar heb ergens de hoop (misschien wel tegen beter weten in) dat men er van heeft geleerd en ze wat meer activeert. We gaan het zien.
Ah tof, we kunnen ze daar ook al horenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet niet of er nog een Social Media account mist, maar ze zijn ook getagd in de instagram post:
https://www.instagram.com/p/CnE0R1KrSSk/
@odie22quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:37 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ [url=htlink | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik zag alleen chelseaquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:38 schreef odie22 het volgende:
Chelsea
“Soms floept er af en toe iets uit"
nou laat maar lekker eruit floepen meid
ik denk dan meer aanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:38 schreef odie22 het volgende:
Chelsea
“Soms floept er af en toe iets uit"
nou laat maar lekker eruit floepen meid
ik weet het echt nog nietquote:
wees blijquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het echt nog niet
vind er nog niet echt wat bijzonders tussen zitten
Klopt. Zal nog wel komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
Vraagje:klopt het dat er nog geen streams icoontje te zien zijn op videoland. Zie alleen die van een haar van je leven staan
Dat dus, het er in mee groeien is het mooiste van een RLS als ze elkaar ontmoeten en dergelijkequote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:30 schreef ninalove2 het volgende:
Ja dat vroeger wel anders toen kon al streamen toen naar binnen gingen nu pas als eerst op tv is geweest erg jammer dat we de eerste dagen op streams missen. want je ziet wel iets maar dat is gemaakt door de regie.
En maandag een z.g live uitzending waarin ze het huis betreden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus, het er in mee groeien is het mooiste van een RLS als ze elkaar ontmoeten en dergelijke
het is voor de regie en de bewoners gewoon proefdraaien.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:30 schreef ninalove2 het volgende:
Ja dat vroeger wel anders toen kon al streamen toen naar binnen gingen nu pas als eerst op tv is geweest erg jammer dat we de eerste dagen op streams missen. want je ziet wel iets maar dat is gemaakt door de regie.
Dat is toch anders als dat je ze echt live naar binnen ziet gaan op de streams.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
En maandag een z.g live uitzending waarin ze het huis betreden.
De live uitzendingen waar ook publiek bij was of buiten stonden te wachten op de bewoners die het huis ingingen waren de beste.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch anders als dat je ze echt live naar binnen ziet gaan op de streams.
ALs je dan op de streams komt zijn ze al verder. Ik vond dat vorig jaar tegenvallen
Mssn kan dat dit jaar weer ...geen corona enzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
De live uitzendingen waar ook publiek bij was of buiten stonden te wachten op de bewoners die het huis ingingen waren de beste.
Zag gisteren een screenshot op twitter voorbijkomen met twee (! @spapaars ) streams. Volgens die user waren ze aan het testen rond 12 uur.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
Vraagje:klopt het dat er nog geen streams icoontje te zien zijn op videoland. Zie alleen die van een haar van je leven staan
Lijkt mij moeilijk omdat de bewoners al in het huis zitten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:19 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Mssn kan dat dit jaar weer ...geen corona enzo.
Het hele rls gebeuren is veranderd. Helaas.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
De live uitzendingen waar ook publiek bij was of buiten stonden te wachten op de bewoners die het huis ingingen waren de beste.
Zie inderdaad dat ze op andere sites het over 2 streams hebben, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:20 schreef Flori het volgende:
[..]
Zag gisteren een screenshot op twitter voorbijkomen met twee (! @:spapaars ) streams. Volgens die user waren ze aan het testen rond 12 uur.
Bedoel ook alleen de wekelijkse live uitzendingen...maar het zal wel niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij moeilijk omdat de bewoners al in het huis zitten.
Je ziet met elk nieuw seizoen duidelijker hoe het allemaal wordt gestuurd door mensen die niet in het huis zitten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hele rls gebeuren is veranderd. Helaas.
Dat zou nu wel kunnen, maar denk dat het ong hetzelfde zal zijn als de vorige 2 series.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:23 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Bedoel ook alleen de wekelijkse live uitzendingen...maar het zal wel niet.
Ja dat was niet echt een dendert iets die liveshowsquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou nu wel kunnen, maar denk dat het ong hetzelfde zal zijn als de vorige 2 series.
En die live uitzendingen werden voor 70% gevuld met beelden die we in de afleveringen al hadden gezien.
ze hebben allemaal op hun instagram nu staan dat ze het eindelijk vrij mogen geven, omdat het geen geheim meer is, maar zal wel door Familie of vrienden beheerd worden, of het is hun eigen laatste post geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:01 schreef rinardo het volgende:
https://www.instagram.com/p/CnEzoYGo3cb/[ link | afbeelding ]
Ik verwacht wat van Lindseyquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het echt nog niet
vind er nog niet echt wat bijzonders tussen zitten
Lekker botsenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vreselijk overdreven en druk denk ik.
Niemand. Was een heupquote:
je gaat naar deze website https://postimages.org/ je klikt op uploaden, en dan kies je uit de resultaten wat ik rood heb gemarkeerd, en die plak je rechtstreeks hier.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:24 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Niemand. Was een heup![]()
[ afbeelding ]
Edit; zucht. Het lukt mij echt nooit een foto te plaatsen. Hier de link![]()
https://imgur.io/a/HH8FTKR
Dankje!quote:Op zondag 8 januari 2023 07:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
je gaat naar deze website https://postimages.org/ je klikt op uploaden, en dan kies je uit de resultaten wat ik rood heb gemarkeerd, en die plak je rechtstreeks hier.
[ link | afbeelding ]
Dat gebeurde vorig jaar ook pas op het laatste moment. Ze hebben al getest blijkbaar, dus is het gewoon een druk op de knop en de livestreams staan live.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:32 schreef Ireth het volgende:
Is er bij jullie bij Videoland al iets te vinden? Ikzelf tot nu toe alleen de 2 vorige seizoenen staan, maat had eigenlijk wel iets van "vanaf 9 januari kan je hier de bewoners 24/7 volgen" verwacht?
Yeah we gaan het zienquote:
klik .. bijnaquote:Op zondag 8 januari 2023 10:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gebeurde vorig jaar ook pas op het laatste moment. Ze hebben al getest blijkbaar, dus is het gewoon een druk op de knop en de livestreams staan live.
heb even 2 foto's van die insta, bij de foto die BB heeft vrijgegeven gezet, wat denken julliequote:Op zondag 8 januari 2023 14:48 schreef Flori het volgende:
Zou dit Jolien zijn?
https://instagram.com/jolienbosch?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ze volgt in elk geval zowat alles van BB
Yep dezelfde persoonquote:Op zondag 8 januari 2023 17:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb even 2 foto's van die insta, bij de foto die BB heeft vrijgegeven gezet, wat denken jullie
[ link | afbeelding ]
quote:
Die profielfoto is duidelijk bewerkt, maar op die in haar salon zag ik het .quote:
Middelkerkequote:
Denk na twee weken misschien al wel, weet niet meer precies hoe het vorig jaar gingquote:Op zondag 8 januari 2023 17:54 schreef Flori het volgende:
[..]
[..]
Die profielfoto is duidelijk bewerkt, maar op die in haar salon zag ik het .
Nu maar afwachten wanneer ze er in komt
Van mij ook danquote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Middelkerkestreek genootje van me
. Nu al grote fan van
Weet ik ook niet meer precies, best wel snel dacht ik.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Denk na twee weken misschien al wel, weet niet meer precies hoe het vorig jaar ging
quote:Op zondag 8 januari 2023 18:09 schreef Flori het volgende:
[..]
Van mij ook dan![]()
Er staat een stukje over haar in de KW, maar mag het hier niet posten![]()
Tenzij jij het nog ergens anders kunt vinden?
quote:Op zondag 8 januari 2023 19:14 schreef Kodiak100 het volgende:
N
[..]
Dit jaar mogen we 1 keer extra wat bepalen
Charlotte was ook een optiequote:
foto lijkt ze op Manon van UTOquote:Op zondag 8 januari 2023 17:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb even 2 foto's van die insta, bij de foto die BB heeft vrijgegeven gezet, wat denken jullie
[ link | afbeelding ]
Roep dat nou niet te hard want dan zijn de COS'sen weer vol met gegeil van een Oostenrijker waarvan we de naam niet zullen noemen....quote:Op zondag 8 januari 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
die ene
[..]
foto lijkt ze op Manon van UTO
Niet doen Fready. Ga nu niet al gelijk beginnen, Geen gekat op usersquote:Op zondag 8 januari 2023 19:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Roep dat nou niet te hard want dan zijn de COS'sen weer vol met gegeil van een Oostenrijker waarvan we de naam niet zullen noemen....
hoe kom jij in godsnaam modquote:Op zondag 8 januari 2023 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
* capuchon_jongen zal dikwijls door het slotje heen posten in de cos
Ik zou zeggen 300%quote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Middelkerkestreek genootje van me
. Nu al grote fan van
18, 30 en 45?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
100% matchquote:Op zondag 8 januari 2023 17:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 8 januari 2023 17:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik hoop dan toch na de uitzending…quote:Op maandag 9 januari 2023 02:04 schreef freaky40 het volgende:
21.30 uur gingen ze toen live meen ik, net na de openingsuitzending. Het jaar er voor pas de volgende ochtend rond een uur of 11.00 uur pas.
weer zo en dome uitzeg van jouquote:Op zondag 8 januari 2023 19:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Roep dat nou niet te hard want dan zijn de COS'sen weer vol met gegeil van een Oostenrijker waarvan we de naam niet zullen noemen....
ongezelligquote:Op maandag 9 januari 2023 12:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
weer zo en dome uitzeg van jou![]()
nee ik werd er niet veel zijn om dat ik de
tijd niet heb
Nee ik kwam daar achter toen ik de promo zag hahaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat grappig, kom je daar dan nu achter via de media of wist je het een beetje?
Kunnen we alvast aan wennen, gaan we weer vaak zienquote:Op maandag 9 januari 2023 13:54 schreef Flori het volgende:
En de streams staan nu ook online.
Alleen het logo voor nu.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2023 16:08 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Kunnen we alvast aan wennen, gaan we weer vaak zien
21.30quote:Op maandag 9 januari 2023 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Er was gister een aftelklok in de insta story van BB voor de livestream ... ik heb niet exact gerekend, maar was volgens mij na afloop van de 1e uitzending. Toen ik keek was het 1 dag en 2 uur .. was gister begin van de avond.
Wat leuk zeg!quote:Op maandag 9 januari 2023 14:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee ik kwam daar achter toen ik de promo zag haha
Ik hoop op drama Lindseyquote:Op maandag 9 januari 2023 17:07 schreef -river- het volgende:
Ik hoop stiekem toch wel op een beetje meer drama dit jaar![]()
erg jammer ditquote:Op maandag 9 januari 2023 17:32 schreef bpi het volgende:
Blijkbaar gaan ze hun koffers weer niet krijgen van het begin. Play4 heeft juist een teaser getoond van deze avond.
Ik vond dat wel een aardige twist hoor. Al vraag ik me af of je met de kennis van vorig jaar dat nu weer moet doen.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:32 schreef bpi het volgende:
Blijkbaar gaan ze hun koffers weer niet krijgen van het begin. Play4 heeft juist een teaser getoond van deze avond.
Saaiquote:Op maandag 9 januari 2023 17:32 schreef bpi het volgende:
Ik denk wel dat daar ook een vertraging op zit.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zin in vanavond!
Gelukkig heb ik videoland, anders moest ik tot 22:00 wachten voor de kickoff![]()
Zouden de streams in BE dan ook pas na de kickoff beginnen?dan pas om 23u?
Was vorige keren wel toch? Int weekend kan ik net meer kijken! Al ga ik de live ook wel hebben opstaan op kantoor stiekem denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:41 schreef rinardo het volgende:
Heeft iemand dit al eerder gehoord? lijkt mij fake toch? weekend geen stream
[ twitter ]
Tuurlijk wel 24/7quote:Op maandag 9 januari 2023 17:41 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar weer t zelfde als vorig jaar met hoe heet ze ook al weer?quote:Op maandag 9 januari 2023 17:48 schreef rinardo het volgende:
weer geen koffers? play4 heeft promo eruit gegooid
[ twitter ]
Dacht in NL om 21u30quote:Op maandag 9 januari 2023 17:55 schreef Jockari het volgende:
In België is de Live om 22 uur. Verschil met Nederland, of ook om 22 uur ?
Maar ze gaan vanavond live het huis hoor!quote:Op maandag 9 januari 2023 17:48 schreef rinardo het volgende:
weer geen koffers? play4 heeft promo eruit gegooid
[ twitter ]
Dat wordt lastig, beter even niet hier komen kijken.quote:
Jeej zin inquote:Op maandag 9 januari 2023 18:07 schreef spapaars het volgende:
Stream 1
https://v2.videoland.com/event-1/live
en 2
https://v2.videoland.com/event-2/live
Is het al begonnen?quote:Op maandag 9 januari 2023 18:07 schreef spapaars het volgende:
Stream 1
https://v2.videoland.com/event-1/live
en 2
https://v2.videoland.com/event-2/live
Ahh thnxquote:Op maandag 9 januari 2023 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Staan aan, nog geen beeld.
[ afbeelding ]
hahahaha wij moeten ons anderhalf uur stil houden omdat belgie later is?quote:
Voor mij niet. Vlaanderen staat altijd achter op Nederland (als je alleen onze lintbebouwing en wegeninfrastructuur bekijkt weet je genoeg)quote:Op maandag 9 januari 2023 18:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahahaha wij moeten ons anderhalf uur stil houden omdat belgie later is?![]()
quote:Op maandag 9 januari 2023 18:54 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kom alvast hoi zeggen in dit topic!![]()
Ik hoop op een bitchy prinses die de hele dag op haar nest ligtquote:Op maandag 9 januari 2023 19:08 schreef HappyCharly het volgende:
be
[..]
Ben heel benieuwd, hoop net zoveel toffe bewoners al vorig jaar...
quote:Op maandag 9 januari 2023 19:18 schreef Benny het volgende:
Ik ben niet bij de aftrap, ivm een verjaardag
Ja. Kut man. Baal oprechtquote:
als hoofdmod persoon moet je aanwezig zijnquote:Op maandag 9 januari 2023 19:18 schreef Benny het volgende:
Ik ben niet bij de aftrap, ivm een verjaardag
De griep heerst hčquote:Op maandag 9 januari 2023 19:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Kut man. Baal oprecht
Helemaal omdat ik er totaal niet bij stil had gestaan dat die verjaardag vandaag was
Ik hoop niet op een nouchine-lach, een Grace-zangeres, een Julio-krabber of een "ik heb over lego gelopen!!"-Leroy!quote:Op maandag 9 januari 2023 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop op een bitchy prinses die de hele dag op haar nest ligt
Zaterdag is toch de live show? Het lijkt er op dat hij tv bedoeld ipv streamsquote:Op maandag 9 januari 2023 17:41 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Hij bedoelt dat er bij de streams alleen ma tm vrij staat, klopt niks van natuurlijk.quote:
Bij tv zie ik staan maandag tot vrijdag. En zaterdag de live. Net even gekeken in de tv gids inderdaad op zondag geen tv uitzendingquote:Op maandag 9 januari 2023 19:38 schreef Flori het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat er bij de streams alleen ma tm vrij staat, klopt niks van natuurlijk.
Is gemaakt door een fb group.
Nawelachtig typje ?quote:Op maandag 9 januari 2023 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop op een bitchy prinses die de hele dag op haar nest ligt
quote:Op maandag 9 januari 2023 19:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop niet op een nouchine-lach, een Grace-zangeres, een Julio-krabber of een "ik heb over lego gelopen!!"-Leroy!
Het liefst Nawel zelfquote:
Het ging om het eerste plaatje, daar stond ook bij livestreams ma tm vrij en dat klopte nietquote:Op maandag 9 januari 2023 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij tv zie ik staan maandag tot vrijdag. En zaterdag de live. Net even gekeken in de tv gids inderdaad op zondag geen tv uitzending
O ja nu zie ik het. Doe zelf nooit wat met twitter dus hoe dat echt werkt geen ideequote:Op maandag 9 januari 2023 19:46 schreef Flori het volgende:
[..]
Het ging om het eerste plaatje, daar stond ook bij livestreams ma tm vrij en dat klopte niet
Net zoals vorig jaar, beetje saai welquote:Op maandag 9 januari 2023 20:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Iets met de spullen van de medebewoners dus
Inderdaad begint al goed FEBO is niet creatief, geeft weinig hoop voor de rest.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Net zoals vorig jaar, beetje saai wel
Stay positivequote:Op maandag 9 januari 2023 20:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Inderdaad begint al goed FEBO is niet creatief, geeft weinig hoop voor de rest.
is hij ook niet toch?quote:Op maandag 9 januari 2023 20:12 schreef Jockari het volgende:
Vreemd !!! Tatayane Beloy is momenteel op de TV-zender Play4 bij Gert Verhulst !!!
Dan kan die uitzending hier met Gert toch niet live zijn ???
Maar de bewoners zijn eerder naar binnen gegaan. Weet niet zeker of ze vanavond echt 'live' zijn. Misschien krijgen we vanavond de binnenkomst te zien en samenvatting van eerste dagen. Dan start hierna de livestream en is zaterdag pas eerste live uitzending.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:12 schreef Jockari het volgende:
Vreemd !!! Tatayane Beloy is momenteel op de TV-zender Play4 bij Gert Verhulst !!!
Dan kan die uitzending hier met Gert toch niet live zijn ???
Ik denk dat dit juist is.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar de bewoners zijn eerder naar binnen gegaan. Weet niet zeker of ze vanavond echt 'live' zijn. Misschien krijgen we vanavond de binnenkomst te zien en samenvatting van eerste dagen. Dan start hierna de livestream en is zaterdag pas eerste live uitzending.
of nog even de stopcontacten van het huis getest?quote:Op maandag 9 januari 2023 20:31 schreef Ireth het volgende:
Sjerreldien was haar haarborstel vergeten??
quote:Op maandag 9 januari 2023 20:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
of nog even de stopcontacten van het huis getest?
videoland kan ookquote:Op maandag 9 januari 2023 20:33 schreef suzi1 het volgende:
moet ik nou tv hebben om de show te kijken??
Lijkt op Mattquote:Op maandag 9 januari 2023 20:33 schreef Ireth het volgende:
Ik heb het idee dat Sinterklaas de voice over doet
hopelijk is er een 'hele dag in een badjas lopen' verbodquote:
21:30quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |