Serieusquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Danny Volker. Alweer een ex van onze Gaby.
Wat moeten die knullen allemaal met die afgelikte boterham?
Jolien moet er nog bij.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:59 schreef Benny het volgende:
De topics zijn gekoppeld en de bewonerstopics zijn aangemaakt. We zijn begonnen!
BB / [Bewoner] Ali
BB / [Bewoner] Bart
BB / [Bewoner] Charlotte
BB / [Bewoner] Chayron
BB / [Bewoner] Chelsea
BB / [Bewoner] Danny
BB / [Bewoner] Jason
BB / [Bewoner] Judy
BB / [Bewoner] Lindsey
BB / [Bewoner] Michelangelo
BB / [Bewoner] Rob
Leuke mensen zitten er in zo te zien, ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:04 schreef Benny het volgende:
Op de Nederlandse BB site staan er maar 9 van de 12 uitgelicht
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother
Goede speurder ben jijquote:
Hey suzi.quote:
Wat superleuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:55 schreef Rockiejj het volgende:
Super leuk om Rob te zien, ik ken hem goed, hoop dat 'ie het ver gaat schoppen!
ALtijd leuk als iemand mee doet die je kent. Hoop dat het een leuke bewoner isquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:55 schreef Rockiejj het volgende:
Shotje bij elke keer dat iemand in de verkeerde COS postquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
Kenzy heeft de boel lopen saboteren.
Ik denk vanavond, ze waren vanmiddag druk bezig met bekabeling en lichtinstallaties bij het huisquote:
lol ... ik ga vast inslaan...quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Shotje bij elke keer dat iemand in de verkeerde COS post
Wat grappig, kom je daar dan nu achter via de media of wist je het een beetje?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:55 schreef Rockiejj het volgende:
Dit gaat mij ook gebeuren ben ik bang…quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Shotje bij elke keer dat iemand in de verkeerde COS post
Ach mag de lichtmacht weer leveren, dacht dat ze tegenwoordig exclusief zaken deden met Rentall.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:20 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik denk vanavond, ze waren vanmiddag druk bezig met bekabeling en lichtinstallaties bij het huis
Er stond een grote auto van de https://www.lichtmacht.nl/
Als de FEBO dezelfde strategie als de vorige 2 seizoenen kiest wel, maar heb ergens de hoop (misschien wel tegen beter weten in) dat men er van heeft geleerd en ze wat meer activeert. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:28 schreef Inca het volgende:
Ik zie het al uren voor de spiegels staan met een maand liggen ze op de bank
Tot nu toe gaat alles bijna exact als de vorige twee seizoenen alleen nu doen ze nog wat minder moeite om een hype te creëren.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als de FEBO dezelfde strategie als de vorige 2 seizoenen kiest wel, maar heb ergens de hoop (misschien wel tegen beter weten in) dat men er van heeft geleerd en ze wat meer activeert. We gaan het zien.
Ah tof, we kunnen ze daar ook al horenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet niet of er nog een Social Media account mist, maar ze zijn ook getagd in de instagram post:
https://www.instagram.com/p/CnE0R1KrSSk/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |