Ik kende haar als die schreeuwert van GL.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja. Wat verwacht je, als je de voorzitter van de Federatie voor Gezondheid in het MIT opneemt?
Doelstelling van de Federatie:
[..]
Nou, ik vind echt dat het bespreekbaar moet zijn om geen steun meer te geven bij lockdowns, dan zou er immers meer verzet komen. Nu wordt dat wel gedaan en wordt de schade op de koop toe genomen.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is vast niet subtiel over tafel gegaan inderdaad
Dansen op feesten iemand?
Nee maar zonder dollen. Dicht of CTB is natuurlijk niet zo’n moeilijke keuze. Voor niemand. Alleen de vraag is of dat wel de keuze is, want van effectiviteit van dat CTB is heel weinig gebleken en dan moet je je in combinatie met de maatschappelijke beroering die het geeft afvragen of je het wel moet willen.
Stelletje verraders.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:49 schreef capricia het volgende:
Weet je nog, het Maatschappelijk Impact Team, wat naast het OMT gekomen is...om 'onze' belangen, die van de samenleving, beter te behartigen?
Wil het CTB in de wet opnemen.
Alsof de samenleving daar op zit te wachten.
[ twitter ]
Om te kotsen dit. Omdat:quote:Op maandag 16 januari 2023 12:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. En ook die valse tegenstelling die ze in dat fragment maakt op het einde: Wil je geen CTB in de wet? Dan zorg je er voor dat de sectoren weer dicht moeten.
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:02 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Alsof er nog niet genoeg schade is aangericht in de maatschappij, laten we een tweedeling gewoon lekker opnemen in de wet!
Maak er maar grapjes over, alle kwetsbaren zitten al 3 jaar thuis omdat we de samenleving niet permanent willen veranderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, 33 mensen op de IC. Die kan ik hier in huis nog wel kwijt.
resultaat van vaccineren en een mildere omicron.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:30 schreef Za het volgende:
Geen Sinterklaaspiek, geen herfstvakantiepiek, geen Kerstpiek, geen Oud en Nieuw piek, geen Kerstvakantiepiek.
Wereldwijd donderen de aantallen omlaag, in 2021 begon op 23 januari de avondklok.
Opdat wij niet vergeten.
En doorgemaakte besmettingenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
resultaat van vaccineren en een mildere omicron.
nog steeds het gevoel dat het een wraakactie van Rutte was, omdat niet genoeg mensen zich aan zijn regels hielden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:30 schreef Za het volgende:
Geen Sinterklaaspiek, geen herfstvakantiepiek, geen Kerstpiek, geen Oud en Nieuw piek, geen Kerstvakantiepiek.
Wereldwijd donderen de aantallen omlaag, in 2021 begon op 23 januari de avondklok.
Opdat wij niet vergeten.
Is Marino alweer beter gemeld trouwens?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:19 schreef 4-elements het volgende:
Stormlooptopic tegenwoordig. Maar dat is een goed teken.![]()
[ twitter ]
Onder de 60 heeft slechts iets van 5% zich nog laten vaccineren in 2022.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:36 schreef Malavita het volgende:
resultaat van vaccineren en een mildere omicron.
Achteraf gezien is het feit dat de mensen braaf in hun huizen bleven zitten gewoon onvoorstelbaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:49 schreef THEFXR het volgende:
nog steeds het gevoel dat het een wraakactie van Rutte was, omdat niet genoeg mensen zich aan zijn regels hielden.
dat kan, dat weet ik verder niet maar daarom zeg ik ook een combinatie van.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:26 schreef Za het volgende:
[..]
Onder de 60 heeft slechts iets van 5% zich nog laten vaccineren in 2022.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nog steeds het gevoel dat het een wraakactie van Rutte was, omdat niet genoeg mensen zich aan zijn regels hielden.
Dat is natuurlijk onzin, er is niemand uit op wraak en er is geen sprake van een kwaad complot. Het is de perceptie van controleverlies die niet gehendeld kon en kan worden. Het valt niet door politici te verkopen dat er iets rondzwerft waar je in theorie iets tegen zou kúnnen doen, maar waarbij de grens getrokken durft te worden "dat doen we niet, we nemen de negatieve gevolgen voor lief". Dat gaat er niet in bij mensen bij iets als een virus, terwijl dat voor de rest volstrekt normaal gevonden worden (alcohol, roken bijvoorbeeld, omdat daar de perceptie dat dat een keus van mensen is - en dan kan het ineens wel).quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Maar meer is het ook niet, een gevoel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Veel mensen om mij heen hebben hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:51 schreef craziness het volgende:
Afgelopen twee weken ziek thuis gelegen met wat ik dacht de (normale) griep. Dacht donderdag/vrijdag hersteld te zijn, maar ik heb sinds vanochtend veel last van borstpijn en moeite met ademhalen (ademhalen en hoesten doet pijn)
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:28 schreef Za het volgende:
[..]
Achteraf gezien is het feit dat de mensen braaf in hun huizen bleven zitten gewoon onvoorstelbaar.
Mwa, waar blijkt dat uit en Nederland niet? Cijfers graag.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Een van de redenen dat Zweden veel soepeler kon omgaan met het opleggen van maatregelen is dat de bevolking zich verantwoordelijk opstelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |