Ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
Even wat belangrijks, weten jullie al welke BN'er een hamster in zijn hol gestopt heeft?
Dat geeft niks! Als jij totaal niet geïnteresseerd bent in het belangrijke wereldnieuws, dan ben je daar helemaal vrij in.quote:
Siswet.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
Even wat belangrijks, weten jullie al welke BN'er een hamster in zijn hol gestopt heeft?
Die zou eerder voor een flink konijn gaan denk ik.quote:
Hier ook kip. Gegrild. Met salade en hete saus.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Dit zijn randstad prijzen in de provincie zonder een beetje stad in de buurt ben je goedkoop uit voor 6,50.quote:
Waar gaat dit over want mijn interesse is gewekt!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
Dat begrijp ik, jij wil natuurlijk wel graag op de hoogte zijn van de grote zaken die er spelen op het wereldtoneel!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar gaat dit over want mijn interesse is gewekt!
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, jij wil natuurlijk wel graag op de hoogte zijn van de grote zaken die er spelen op het wereldtoneel!
https://www.mediacourant.(...)at-het-echt-waar-is/
Mediacourantgodquote:Hamsters zijn niet bedoeld om in een anus te stoppen. Deze knaagdieren kunnen pijn voelen net zoals mensen en andere dieren. Ze hebben bovendien emoties zoals blijdschap, verdriet, boosheid en angst.
Kent u of bent u iemand die hamsters voor dit doel gebruikt? Neem dan contact op met de GGZ.
Ja, die noot vond ik eigenlijk ook het leukste aan het stukje.quote:
Goulashquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Wist je dat er een user is die nooit zijn scrotum scheert?quote:
Namen en rugnummersquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat er een user is die nooit zijn scrotum scheert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |