volgens mij hoorde ik voor het eerst van bitcoin via ZKHgodquote:Op zondag 8 januari 2023 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je schrijft Bitcoin pionier verkeerd.
Ja, de god. Minen op zijn balkonquote:Op zondag 8 januari 2023 13:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij hoorde ik voor het eerst van bitcoin via ZKHgod
die had in 2014 miners gekocht
Bewezen recept dus voor als je eens niet in slaap kunt vallen.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:54 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
[ afbeelding ]
1/10
3x keer geprobeerd, 3x in slaap gevallen.
Ik kijk altijd Bob Ross als ik niet kan slapenquote:Op zondag 8 januari 2023 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bewezen recept dus voor als je eens niet in slaap kunt vallen.
Als die man gewoon een wapen had gedragen, dan was dit heel anders afgelopen.quote:
Zullen we afspreken dat je dat woord nog maximaal twee keer per week gebruikt? Voor zaken die echt beasted zijn.quote:
Dit is letterlijk een beest daarentegen.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat je dat woord nog maximaal twee keer per week gebruikt? Voor zaken die echt beasted zijn.
Dan is dit een goed moment om een van die twee keer te gebruiken.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is letterlijk een beest daarentegen.
quote:Op zondag 8 januari 2023 19:03 schreef jarajosefff het volgende:
Louismet matties en die lelijke Truus eerder vandaag aan de lunch
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie lieve schat![]()
![]()
Ik twijfel toch nog steeds wel een beetje aan de echtheidquote:Op zondag 8 januari 2023 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles aan deze video is goed alsof het gewoon zo hoort te zijn.
Heb mijzelf afgeleerd bij alles die vraag te stellen.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik twijfel toch nog steeds wel een beetje aan de echtheid
Vooral om die gast die gewoon rustig de veters aan het strikken is
Ik ga voor echt, anders moeten ze ook nog aan nepbloed gedacht hebben, dat gaat wel erg ver voor zo'n filmpje.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik twijfel toch nog steeds wel een beetje aan de echtheid
Vooral om die gast die gewoon rustig de veters aan het strikken is
Is dit een of andere diepzinnige tekst die ik niet begrijp?quote:
Fok! lag er telkens uit.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dit een of andere diepzinnige tekst die ik niet begrijp?
De onderzoeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |