gewoon bord aan DIE mond en schuiven maarquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:30 schreef engine het volgende:
Isaac heeft een lepel gepakt om nog grotere scheppen te kunnen nemen.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon bord aan DIE mond en schuiven maar
nog 60 euro aan rijstquote:
Jeutje... Morgen maar snel een VeelGeldOpdrachtquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog 60 euro aan rijst
sla
ham
smoothie
en toetje?
quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon bord aan DIE mond en schuiven maar
denk dat we het dan nog laag aanhoudenquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeutje... Morgen maar snel een VeelGeldOpdracht
Isaac en zijn kalkoenquote:
Bro gaat jagen, vallen slachtoffersquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
de grootste prooi die hij zal vangen
graaft zijn eigen grafquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bro gaat jagen, vallen slachtoffers
okquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
graaft zijn eigen graf
lekker laten gaan
Dus haar gif is omgeslagen in alweer een pijntje?quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim W heeft echt geen migraine anders had ze Wanda al wel met die vork in de ogen geprikt met haar getetter. Ik heb geen hoofdpijn, maar word er al gek van, volume steeds lager
Als ze slaapt, praat ook tijdens het eten door, met volle mond.quote:
Doe ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ze slaapt, praat ook tijdens het eten door, met volle mond.
Was nog geen 5 min op kantoor en hoppa zijn 1ste snicker had hij al te pakken..quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
Een goed gevoede Manager is een Goeie Manager .. Regie wil weten of er niets te kort komt...![]()
[ afbeelding ]
Goed voorbereid aan het werkquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Was nog geen 5 min op kantoor en hoppa zijn 1ste snicker had hij al te pakken..
quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:42 schreef FreshFruit het volgende:
Avondtuur toch maar verzet naar morgen.
De koppijn weg drinkenquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Hé? De Manager wil wel een wijntje voor zijn zieke vrouwtje pakken... dat helpt zéker![]()
[ afbeelding ]
Toch niet met migraine?quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
De koppijn weg drinkenbekende techniek.
Geen idee. Ik heb geen migrainequote:
Zal mijn auto vast te koop zettenquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
bij 9 van de 10 medicijnen mag je geen autorijden aldus Etos medewerker Wanda
Ik zal er aan denken, de pillen te laten staan bij mijn alcoholquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zal mijn auto vast te koop zetten
fantastisch he...quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Was nog geen 5 min op kantoor en hoppa zijn 1ste snicker had hij al te pakken..
Gewoon samen innemen, geen probleemquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken, de pillen te laten staan bij mijn alcohol
quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:53 schreef chufi het volgende:
Iedereeen kan weer rustig kijken.. GJ Avonduur is verschoven naar morgen
Ach, heb ik net een afspraak. Das nou jammer.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:53 schreef chufi het volgende:
Iedereeen kan weer rustig kijken.. GJ Avonduur is verschoven naar morgen
Raar het wordt toch best veel gedronken wereldwijd...quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
ook weer zo'n bs verhaal
rode wijn moet je leren drinken
nee sas
is gewoon zure zut
jaquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Raar het wordt toch best veel gedronken wereldwijd...
quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
ook weer zo'n bs verhaal
rode wijn moet je leren drinken
nee sas
is gewoon zure zut
Nee nog niet. Hij heeft wel twee boekjes ingepakt en daarna zelf weer uitgepakt.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Is er gespeecht door of voor Isaac?
2 boeken gegevenquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Is er gespeecht door of voor Isaac?
Valt wel mee denk ik maar ze waren vanmiddag een tijdje aan het kibbelingquote:
ohja die van die kleuren mensen?quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 boeken gegeven
verder nog niet echt
iets voor koppelsquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohja die van die kleuren mensen?
ohja bern is er ook nog. Heb ikook al tijden niet gezien op stream. Maar Sascha eigenlijk ookniet. Wat doen die mensen?quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:02 schreef Silves het volgende:
Uit die Bern komt ook nix van uit.. geen hulp in de keuken of een tafel afvegen..ff bij de bro,s helpen..
quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:04 schreef Silves het volgende:
Zonde van de kip zegt Janetke, zit elke bout af te kluiven,,
Omringd door idioten, hij had alleen niet door dat het een studieboek was...quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohja die van die kleuren mensen?
Die heeft net in de keuken staan helpen met de salade, heeft een plan gemaakt voor Moira haar spel..zie haar vaker in beeld dan die droogkloot..quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohja bern is er ook nog. Heb ikook al tijden niet gezien op stream. Maar Sascha eigenlijk ookniet. Wat doen die mensen?
ja die tweede is toch over die kleurentheorie, vaak op werk gebruikt, iedereen onderverdelen in blauw, geel, rood, groen. Maar ,misschien had hij beter deze variant kunnen kiezenquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets voor koppels
en groep vol idioten
Ze mogen alleen informatieve boeken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Omringd door idioten, hij had alleen niet door dat het een studieboek was...
was met een witte kaftquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja die tweede is toch over die kleurentheorie, vaak op werk gebruikt, iedereen onderverdelen in blauw, geel, rood, groen. Maar ,misschien had hij beter deze variant kunnen kiezen
[ afbeelding ]
Ja, weet ikquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze mogen alleen informatieve boeken.
Laatst zei hij dat hij al vier keer had afgewassen ( achter elkaar of in 4maanden tijd weet ik niet) Hij is wat dat betreft ook liever lui dan moe.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:02 schreef Silves het volgende:
Uit die Bern komt ook nix van uit.. geen hulp in de keuken of een tafel afvegen..ff bij de bro,s helpen..
Klopt maar is wel hetzelfde boek. Heb de naam van de schrijver onthouden.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt maar is wel hetzelfde boek. Heb de naam van de schrijver onthouden.
Een soort OCD. Maar ze doet het verrekte goed. Zoals ook bedienen doet ze snel en goed.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Zoë heeft wel echt een obsessie met dat schoonmaken en opruimen.
Niets, ze verzinnen wel 1x in de 2 weken een bejaardenspelletje al dan niet op advies van Achterquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohja bern is er ook nog. Heb ikook al tijden niet gezien op stream. Maar Sascha eigenlijk ookniet. Wat doen die mensen?
i know! Ik zei dat hij beter de psychopatenvariant kon geven ipv de idiotenvariant.quote:
Nope hij had omringt met idioten....quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nee, Isaac had dezequote:Op woensdag 4 januari 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja je kunt wel zien dat ze dat vaker gedaan heeft. Ze doet het inderdaad wel primaquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Een soort OCD. Maar ze doet het verrekte goed. Zoals ook bedienen doet ze snel en goed.
ze doen daar al teveel aan amateurpsychologiequote:Op woensdag 4 januari 2023 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
i know! Ik zei dat hij beter de psychopatenvariant kon geven ipv de idiotenvariant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |