SPOILER: Op verzoek de hearingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij, een van de mensen die niet gestemd heeft nu. Afwachten of Present stemmen veilig is, of te druk met interviews geven?quote:
Maar iemand als Scalise heeft voor zover we weten heel niet aangegeven het sprekerschap nog een keer te zoeken toch? Dus ja... dat zou Scalise dan moeten aangeven bij McCarthy, maar anders is het ruimte geven aan de radicalen in de eigen fractie.quote:
Nee, dan zou er anders gestemd worden. Jeffries zou dit nooit winnen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:19 schreef GarlandBriggs het volgende:
McDonald's staat alweer op 11 stemmen.
Als het een volledig democratisch instituut was, had Jeffries natuurlijk allang gewonnen.
Als ze dan weg blijven wel, ja.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:19 schreef Recce het volgende:
Als er nou corona uitbreekt onder de Republikeinen, wordt Jeffries dan voorzitter?
Zo'n grap is niet eens totaal ondenkbaar als ze tientallen stemmingen gaan doen de komende tijd.quote:
Maar ja om het vaderland en volk te redden, 'offer' je je wel op natuurlijk. Maar ik denk dat Steve voor de rebellen ook niet acceptabel is. Maar wie weet...quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar iemand als Scalise heeft voor zover we weten heel niet aangegeven het sprekerschap nog een keer te zoeken toch? Dus ja... dat zou Scalise dan moeten aangeven bij McCarthy, maar anders is het ruimte geven aan de radicalen in de eigen fractie.
Jeffries liep ook naar iemand toe. En McCarthy ook van zn plek ...quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
Schiff en Pelosi beide niet op de vloer om te stemmen.
Ik mag hopen dat ze inderdaad aan het overleggen zijn. Nog een rondje dom hetzelfde doen heeft erg weinig nut, zo blijkt wel.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Jeffries liep ook naar iemand toe. En McCarthy ook van zn plek ...
Al besproken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:40 schreef Heph844 het volgende:
Exact dezelfde uitslag als de vorige ronde
Volgens mij praten ze over het algemeen langs de partijlijnen met elkaar, Scalise is wel erg actief volgens C-Span.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:51 schreef trein2000 het volgende:
Er wordt duidelijk gepraat, je ziet ook veel meer onrust in de zaal. Maar goed, wat gaan de dems doen? Ik neem aan dat ze een aantal hele serieuze toezeggingen willen...
Die, en een heleboel andere ambtenaren. Wij kunnen van een afstandje lachen om dit achterlijke circus, maar uiteindelijk is dit een nieuwe knauw in het vertrouwen in de politiek/de democratie in de VS. En het was al niet best.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:50 schreef Hanca het volgende:
Ze moeten voor de 13e een speaker hebben, anders kunnen ze het personeel van het huis niet meer betalen. Dat zou toch wel helemaal een schande zijn.
Waarschijnlijk wat gelul over Hunter Biden, pedofiele trekjes van Joe Biden en ander stompzinnig geklets.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:55 schreef Bluesdude het volgende:
Wat bedoelen die dissidenten met 'to drain the swamp'.
Hebben ze concrete plannen of is het weer ouderwets stoere taal ?
Waarom zou je jezelf die vernedering aandoen?quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:01 schreef Hanca het volgende:
Nog 1 stemming en ze hebben het al over schorsen daarna, dat is weinig hoopgevend voor de komende ronde.
Voor een stemming om te schorsen heb je ook een meerderheid nodig, bij ABC dachten ze net dat McCarthy die meerderheid nog niet heeftquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf die vernedering aandoen?
Ja, als je nu geen meerderheid hebt zou ik onmiddelijk schorsen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf die vernedering aandoen?
Tenzij je daar ook niet de meerderheid voor hebt natuurlijkquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, als je nu geen meerderheid hebt zou ik onmiddelijk schorsen.
Maar daar kun je toch wel een set democraten voor regelen? Toch?quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tenzij je daar ook niet de meerderheid voor hebt natuurlijk
Nah, als ik democraat was zou ik ze op zijn minst nog eventjes laten lijden. Water bij de wijn doen kan altijd nog, maar dit is niet het probleem van de democraten. Kan het overigens wel worden als te lang blijven weigeren mee te werken aan een oplossing.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar daar kun je toch wel een set democraten voor regelen? Toch?
quote:Democrat Marcy Kaptur (Ohio) said no one on the Republican side has reached out to her since she expressed openness to potentially supporting Kevin McCarthy or another candidate as part of a moderate “unity caucus.” She wants moderate Democrats and Republicans to work together to break the Speaker logjam but as far as she can tell there is little interest in the House on either side for her suggestion.
Meewerken aan schorsen zou ik nog wel doen. Stop het publiek voor de gek zetten van de democratie. Best te verdedigen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nah, als ik democraat was zou ik ze op zijn minst nog eventjes laten lijden. Water bij de wijn doen kan altijd nog, maar dit is niet het probleem van de democraten. Kan het overigens wel worden als te lang blijven weigeren mee te werken aan een oplossing.
Zou ik in dit geval ook niet doen. Laat ze maar lijden.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Meewerken aan schorsen zou ik nog wel doen. Stop het publiek voor de gek zetten van de democratie. Best te verdedigen.
Fair enough.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Meewerken aan schorsen zou ik nog wel doen. Stop het publiek voor de gek zetten van de democratie. Best te verdedigen.
Aangezien Kevin McCarthy één reputatie heeft, namelijk die van zwiebelkont, zou ik met toezeggingen niet tevreden zijn. Zwart op wit, vastgelegd voor de camera in de aanwezigheid van vijf juristen en drie notarissen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:51 schreef trein2000 het volgende:
Er wordt duidelijk gepraat, je ziet ook veel meer onrust in de zaal. Maar goed, wat gaan de dems doen? Ik neem aan dat ze een aantal hele serieuze toezeggingen willen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |