Onwelgevallige meningen lezen op een forum is echt vreselijk hè, ach bijna niet te doen zelfs zo walgelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat je mods niet kan blokkeren in topics waar ze geen mod zijn.
Een optie dat je geblokkeerde users niet meer in citaten ziet zou ook prettig zijnquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat je mods niet kan blokkeren in topics waar ze geen mod zijn.
@Tagliano @Frozen-assassin @Bolasie zijn het hier roerend mee eens.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, geen enkel probleem, maar users die maar door blijven gaan terwijl ze allang weten dat ze fout zitten en dat keer op keer zijn gewoon vervelend, dan is blokkeren wel een goeie optie.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onwelgevallige meningen lezen op een forum is echt vreselijk hè, ach bijna niet te doen zelfs zo walgelijk.
@Danny ga eens aan het werkquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een optie dat je geblokkeerde users niet meer in citaten ziet zou ook prettig zijn
Gaat het verder goed met je?quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:28 schreef Sked het volgende:
Ook nog een donatie gedaan
Nou heb ik er wel genoeg van hoor
Nee.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat het verder goed met je?
Als dat kon had ik wel meer abonnementen cadeau gedaanquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt je geweten ook helemaal niet afkopen
inflatiequote:Op donderdag 5 januari 2023 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het sowieso belachelijk dat je als mod zelf een abbo moet aanschaffenkarige bende.
Neen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:57 schreef KingRoland het volgende:
Gebruiken jullie Notion?
@:lange_lans @:ggmm @:coco @:sked @:iedereen
Ik neem aan dat je lotion bedoelt?quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:57 schreef KingRoland het volgende:
Gebruiken jullie Notion?
@:lange_lans @:ggmm @:coco @:sked @:iedereen
Notion is een appquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je lotion bedoelt?
Af en toe in de winter omdat m'n scheenbenen jeuken. Ik heb last van een droge huid.
Maar verder niet.
Die app is ook niet bedoeld om te helpen met een droge huid volgens mijquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan nee.
Ik zie ook niet in hoe een app me gaat helpen met een droge huid.
Oh.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Notes kan je altijd bekijken bro
Gebruik jij een dagcrème? @onlogischquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Die app is ook niet bedoeld om te helpen met een droge huid volgens mij
Ik smeer elke dag een beetje aloë vera die ik van Lanzarote heb meegenomen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gebruik jij een dagcrème? @:onlogisch
Hij zal wel iets van Rituals hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gebruik jij een dagcrème? @:onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |