Senn over twee weken...quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:47 schreef Senn88 het volgende:
Klusjes klaar voor vandaagnu moet ik nog gekookte eieren pellen voor avond eten en dat inelkaar flansen. Even mijn werkplek poetsen en opruimen. En dan morgen nog paar klusjes en dan is alles weer tip top
maandag begin ik met expertise buitenland opleiding die gaat een half jaar duren dus wel fijn dat alles voor die tijd weer strak is
Nee nee, als alles weer gepoetst is kan ik nu meer afstand doen. Morgen middag ga ik lekker naar intratuin kerstdingen kopen. Vrijdag ook wat leuks doen denk kringlopen. En dan lekker genieten van weekend.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Senn over twee weken...
[ afbeelding ]
Een mensenhand is niet in staat een schroef zonder hulpmiddel in een stuk hout te draaien, dus dat kan niet de bedoeling zijn van de handleidingquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope, ik heb die Lack mini (wist niet dat ze bestonden, super cute) en daar zie je echt t poppetje eerst de schroef in het blad zetten, en daarna pas die poot er op doenMaar dat werkt dus echt voor geen ene meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een mensenhand is niet in staat een schroef zonder hulpmiddel in een stuk hout te draaien, dus dat kan niet de bedoeling zijn van de handleiding. Daar hebben we schroevendraaiers voor uitgevonden. Schroevendraaiers werken helaas niet bij een dubbelzijdige schroef. Daarom lees ik de Lack handleiding als volgt: Draai met een korte draai de schroef in het hout zodat hij uit zichzelf rechtop blijft staan, pak dan de poot en draai net zo lang rond tot de schroef helemaal vast zit.
En dat eerste ging al nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want de gaatjes waren te klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat eerste ging al nietWant de gaatjes waren te klein.
Dat dat gat te klein is is bewust. De gehele stevigheid van het meubel wordt ontleend aan dat de schroef zelf het gat nog moet makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat eerste ging al nietWant de gaatjes waren te klein.
Eerst er op spugen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Echt blij dat de feestdagen bijna volledig in het weekend vielen zodat ik zo min mogelijk dagen niet hoefde te werken.quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Q..
Feestdagen overleefd en weer lekker aan het werk?
quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt blij dat de feestdagen bijna volledig in het weekend vielen zodat ik zo min mogelijk dagen niet hoefde te werken.
Want?quote:
Zo klein dat ze er niet eens in rechtop konden staan.quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat dat gat te klein is is bewust. De gehele stevigheid van het meubel wordt ontleend aan dat de schroef zelf het gat nog moet maken.
Waarom? Hij staat?quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:45 schreef rival het volgende:
Dan koop je een grotere stoel/bank.
Gr, rival
Voor al uw praktische oplossingen.
Waheddegegedandan?quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:22 schreef Senn88 het volgende:
mijn nek is niet normaal beurs en stijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waheddegegedandan?GeslapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oef. Rare houding? Of bagger kussen?quote:
Denk dat ik weer als een gladiool heb liggen woelen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oef. Rare houding? Of bagger kussen?
Ik ben zo blij met m'n IKEA memory foam kussen.
Moest er de eerste maand erg aan wennen, maar t opstaan en meteen m'n nek moeten kraken is echt voorbij
Ik heb zo'n donskussen van de ikea. Slaapt ook erg prettig.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oef. Rare houding? Of bagger kussen?
Ik ben zo blij met m'n IKEA memory foam kussen.
Moest er de eerste maand erg aan wennen, maar t opstaan en meteen m'n nek moeten kraken is echt voorbij
Welke heb je?quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donskussen van de ikea. Slaapt ook erg prettig.
ik twijfel nog steeds om een nieuwe lits jumeaux te kopen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:12 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook een donzen dekbed maar mijn hemel wat ligt dat lekker.
Ik ook, ook van IKEA, met eendjesdonsquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:12 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook een donzen dekbed maar mijn hemel wat ligt dat lekker.
Ik weet niet waar die van mij vandaan komt, hij was van m'n oudersquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook, ook van IKEA, met eendjesdons
Die lijkt heel dun, maar die warmt super snel op.
Smijt je dan met cavias?quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet als ik chagrijnig ben met een zere nek.
Net als jij dus? Dun maar snel heetquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook, ook van IKEA, met eendjesdons
Die lijkt heel dun, maar die warmt super snel op.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Net als jij dus? Dun maar snel heet
Stokje er in en roosteren!quote:
als ik op de site kijk gok ik de Lundtrav. Gewoon de cheapass versie zeg maar.quote:
Doe je dat voor of na anaal gebruik?quote:
Die ziet er wel heel zacht uit.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
als ik op de site kijk gok ik de Lundtrav. Gewoon de cheapass versie zeg maar.
Oma overleden vanochtend. Redelijk snel gegaan afgelopen dagen, maar toch nog een respectabele leeftijd van 96 gehaald!quote:
Gecondoleerdquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:20 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Oma overleden vanochtend. Redelijk snel gegaan afgelopen dagen, maar toch nog een respectabele leeftijd van 96 gehaald!
Gecondoleerdquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:20 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Oma overleden vanochtend. Redelijk snel gegaan afgelopen dagen, maar toch nog een respectabele leeftijd van 96 gehaald!
Je zakt er lekker in wegquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ziet er wel heel zacht uit.
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:20 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Oh wat fijn. Ik heb juist zin in een lekker griepje en dan eind januari pas weer werken ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt blij dat de feestdagen bijna volledig in het weekend vielen zodat ik zo min mogelijk dagen niet hoefde te werken.
Nee, je hebt hem precies volgens tekening in elkaar gezetquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo klein dat ze er niet eens in rechtop konden staan.
Zucht. Laat maar zitten. Eigenwijs.
De tafel staat, op een andere manier dan de beschrijving en tekeningen.
Geen tweepersoonsbedquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds om een nieuwe lits jumeaux te kopen.
maar telkens als ik de prijs zie, haak ik weer af
Ik heb wel een tweepersoonsbed maar een 2x2 dekbed.quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh wat fijn. Ik heb juist zin in een lekker griepje en dan eind januari pas weer werken ofzo.
[..]
Nee, je hebt hem precies volgens tekening in elkaar gezet.
[..]
Geen tweepersoonsbed.
Gewoon gratis op te halen op Marktplaats of Facebook zetten. Is 'ie binnen no time wegquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:59 schreef Tegan het volgende:
Wat betreft nieuw bed, dat wil ik ook wel. Het logistieke drama van de oude weggooien houdt mij juist tegen.
Carlo?quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je dat voor of na anaal gebruik?Benieuwd wanneer die bekende Nederlander met tips komt.
Een stageverslag van 120 pagina's? De teringquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Scriptie van mijn stagiair lezen en van feedback voorzien vandaag. Bijna 120 pagina's.
Maar daarna een week verlof, hoppaa.
Ja, afstudeerscriptie. Maar ik moet toegeven dat het inclusief bijlagen, zoals transcripties van interviews is, die hoef ik -gelukkig- niet te lezen. Dus uiteindelijk komt het uit op minder pagina's.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een stageverslag van 120 pagina's? De tering
Dit.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:05 schreef Senn88 het volgende:
Scriptie schrijven, iets dat ik nooit meer in mijn leven wil doen.
Echt hequote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:05 schreef Senn88 het volgende:
Scriptie schrijven, iets dat ik nooit meer in mijn leven wil doen.
Nachtmerries, bloed zweet en tranen. Als ik dat allemaal geweten had vooraf was ik mbo dierenverzorging gaan doen. Lekker knuffelen met beestjes en stront opruimenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Bij de opleiding niet afgemaakt, ruim een jaar uitloop, hakken over de sloot gehaald. Nooit weer. Niet mijn ding.
Dat doe ik nu ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nachtmerries, bloed zweet en tranen. Als ik dat allemaal geweten had vooraf was ik mbo dierenverzorging gaan doen. Lekker knuffelen met beestjes en stront opruimen
Ik heb die scriptie uiteindelijk helemaal niet afgemaakt. Wat een hel was dat.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Bij de opleiding niet afgemaakt, ruim een jaar uitloop, hakken over de sloot gehaald. Nooit weer. Niet mijn ding.
Geen scriptie afgemaakt maar wel je diploma gekregen?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb die scriptie uiteindelijk helemaal niet afgemaakt. Wat een hel was dat.
Uiteindelijk bleek dat ik wel genoeg had gedaan aan vakken en stage enzo om een bachelordiploma op te halen.
Nooit in mijn leven zo'n opluchting gevoeld als toen ik besloot met die ellende te stoppen.
Vroegerrrrrrrrr toen het gras nog groen was en sequote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen scriptie afgemaakt maar wel je diploma gekregen?![]()
Welke school is dat?
Ik ben zo oud dat ik begon voordat de bachelor/master structuur ingevoerd werdquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen scriptie afgemaakt maar wel je diploma gekregen?![]()
Welke school is dat?
Studiegenoot van mij heeft zijn hele afstuderen met SPSS gedaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voor mijn scriptie moest ik ook allemaal dingen met SPSS. Wat een hels programma was dat. Ik hoop oprecht dat ik er nooit meer mee hoef te werken
Ik was dus meegegaan met BAMA-systeem. Heb ook nog m'n propedeuse gehaald in het eerste jaarquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben zo oud dat ik begon voordat de bachelor/master structuur ingevoerd werd![]()
Je kon de boel omzetten van doctoraal naar bachelor/master, alleen was dat slecht gecommuniceerd, anders was ik er een paar jaar eerder mee gestopt.
Maar ik had alle vakken, stage etc afgerond. Ik moest alleen de eindscriptie nog. Dus ruim voldoende gedaan voor bachelordiploma, heb alleen mijn master niet.
Meidje, je zit nog niet eens op de verkeerde kant van de 30.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Behoor ik ook al bijna tot. Mentaal blijf ik steken op 16
Over 3,5 maand wel!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meidje, je zit nog niet eens op de verkeerde kant van de 30.
ik kan nog 2,5 week van het dertigplusserleven genietenquote:
Maar jij bent toch al 61?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan nog 2,5 week van het dertigplusserleven genieten
alleen geestelijkquote:
Grapjas. Dat wordt steeds verschoven, dus elke keer als je denkt dat je er bijna bent, verleggen ze die grens weerquote:
Ja dat is om mensen zoals DrMarten gemotiveerd te houden. Zo denken ze dat ze ooit nog pensioen krijgen terwijl er tzt geen geld meer voor is.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grapjas. Dat wordt steeds verschoven, dus elke keer als je denkt dat je er bijna bent, verleggen ze die grens weer
Met zijn allen achter de rollator naar kantoorquote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grapjas. Dat wordt steeds verschoven, dus elke keer als je denkt dat je er bijna bent, verleggen ze die grens weer
Parkeerplaats vol met scootmobielenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met zijn allen achter de rollator naar kantoor
3 uur in de regio taxie zitten voor je aan het werk kan omdat je eerst alle mensen in de omgeving van 50km moet ophalenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Parkeerplaats vol met scootmobielen
Maar wel gratis, want seniorenpas!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
3 uur in de regio taxie zitten voor je aan het werk kan omdat je eerst alle mensen in de omgeving van 50km moet ophalen
Is maar voor een beperkt aantal km’s meid. De rest moet je gewoon betalenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel gratis, want seniorenpas!
Oh. Dan toch maar met de scootmobielquote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is maar voor een beperkt aantal km’s meid. De rest moet je gewoon betalen
Noem je me nou dik?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan ik jou inhuren vanavond als kussen?
Geef je adres maarquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik laat de voordeur wel van het slot
Alsof je die allang niet zelf had achterhaald, stalker.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:09 schreef Faxie het volgende:
Geen adres gehadDan maar m'n eigen kussen spelen
Die had je al van de kerstkaartjesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:09 schreef Faxie het volgende:
Geen adres gehadDan maar m'n eigen kussen spelen
Dit lijkt een mannelijke bitch. Daar hebben we er al genoeg van hier.quote:
Oh. Dan gewoon opzoutenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit lijkt een mannelijke bitch. Daar hebben we er al genoeg van hier.
Welkom bitch.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:46 schreef Tlaloc het volgende:
Nou ik ben Tlaloc van @:Catkiller moest ik hier posten als de bitch die ik was
Heulemaal niet. Tegan en CL moeten nog aan de man.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit lijkt een mannelijke bitch. Daar hebben we er al genoeg van hier.
En jij, niet te vergeten. Of ben je toch stiekem al voorzien?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Tegan en CL moeten nog aan de man.
Nee ik niet. Ik koop gewoon nog een hond, dat is beter voor iedereen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jij, niet te vergeten. Of ben je toch stiekem al voorzien?
Nee ik niet. Ik koop gewoon nog een hond, dat is beter voor iedereen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jij, niet te vergeten. Of ben je toch stiekem al voorzien?
Dat geven wij natuurlijk niet zomaar prijs, je zult er voor moeten werken!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:04 schreef Tlaloc het volgende:
Dank allen. Wat zijn een beetje de in-jokes en de etiquette hier?
Precies, een man. Dus geen bitch.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
een vrouw dan?quote:
mag allemaalquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan ook! Of een genderneutraal persoon?
Lijkt me heerlijkquote:
Ben zo blij met m'n eigen wc en douche.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ew iemand met wie je dan rekening mee moet houden
Gewoon huis met 2 badkamers? Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben zo blij met m'n eigen wc en douche.
Aparte voorkeur...quote:
Goed lezen, ik snap niet dat hij bloedende kutten heerlijk vind. Jij blijkbaar wel? Is hier sprake van een match?quote:
Naah niet echt.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed lezen, ik snap niet dat hij bloedende kutten heerlijk vind. Jij blijkbaar wel? Is hier sprake van een match?
Ik zie nu elke keer dit voor mij als ik de username van gianni zie...quote:
Aan de hydrofoil te zien is het weer zo'n figuur die met veel te weinig wind en zonder backup plan het water opgegaan is... dat soort mongolen worden hier ook regelmatig uit het water gevist.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:01 schreef Barbusse het volgende:
@:Faxie, ben jij dit?
https://www.theportugalne(...)surfer-rescued/73647
quote:Op zondag 8 januari 2023 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aan de hydrofoil te zien is het weer zo'n figuur die met veel te weinig wind en zonder backup plan het water opgegaan is... dat soort mongolen worden hier ook regelmatig uit het water gevist.
Ja zoiets kwam ik tegen. Tja, was een kwestie van tijd natuurlijk... zijn niet de minste golven daar zeg maarquote:Op zondag 8 januari 2023 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vorige wel een surfer verdronken bij Nazaré
Waar sloeg je op aan? Dutch, of 50 year old?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:01 schreef Barbusse het volgende:
@:Faxie, ben jij dit?
https://www.theportugalne(...)surfer-rescued/73647
quote:Op zondag 8 januari 2023 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar sloeg je op aan? Dutch, of 50 year old?
Pestkopquote:Op zondag 8 januari 2023 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij was het de 'good physical shape'quote:Op zondag 8 januari 2023 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga ik gewoon mee door in 2023.quote:
Vies moe, en ik ben koudquote:
Ik wil je wel opwarmen hoor.quote:
Dit wel. Vanochtend bruut uit een droom over de ghostbusters gerukt door de wekkerquote:
quote:Op maandag 9 januari 2023 16:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel. Vanochtend bruut over de ghostbusters gerukt
Ik voel je pijn vrouwquote:Op maandag 9 januari 2023 17:54 schreef Tegan het volgende:
Vanmorgen was weer pijnlijk de wekker. En dat terwijl ik het hele weekend heb geslapen.
Ja opa.quote:
Bring. It. On.quote:
Zijn er marshmallows om te roosteren?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bring. It. On.
Nee wacht, je wil me gewoon als ene heks op de brandstapel gooien
Oeh, marshmallows. Ik wil het.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn er marshmallows om te roosteren?
Tuurlijk, en als ik ontplof in t vuur zijn er sprinkles!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn er marshmallows om te roosteren?
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als ik ontplof in t vuur zijn er sprinkles!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:52 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb mijn vaste contract officieel binnennu kan ik volwassen worden. Of het gebeurt is een tweede
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:52 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb mijn vaste contract officieel binnennu kan ik volwassen worden. Of het gebeurt is een tweede
Neuh, jij bent veel leuker mét hartslag.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bring. It. On.
Nee wacht, je wil me gewoon als ene heks op de brandstapel gooien
Hoera!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:52 schreef Senn88 het volgende:
Gewoon lopen joh.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:38 schreef DrMarten het volgende:
Lang leve het OV. Wisselstoring
Nu met zijn allen aan het uitzoeken hoe we in vredesnaam weer thuis kunnen komen.
Wat een ellende. Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:38 schreef DrMarten het volgende:
Nu met zijn allen aan het uitzoeken hoe we in vredesnaam weer thuis kunnen komen.
Zwaar leven.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:53 schreef rival het volgende:
Ik "moet" straks weer drinken, heb een borrel van werk. Zwaar leven.
Lopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:38 schreef DrMarten het volgende:
Stuk met collega meegereden en van daar verder in overvolle trein.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een ellende. Ik leef met je mee.
De hel die OV heet
MAAR DAN OOK ECHTquote:
Gelukkig rustig dagje vandaag, na werk even op terrasje zittenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eens wel.
Koos motivatieloos vandaag.
Same. Soort blue monday maar dan anders.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eens wel.
Koos motivatieloos vandaag.
Ik ga een uurtje spijbelen, ben er wel klaar mee voor vandaagquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Soort blue monday maar dan anders.
Dat had ik vorige week. Maar ik heb geen vakantie gehad, misschien is dat het.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Soort blue monday maar dan anders.
eerst nog even een werkdagje afwerkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 07:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook weer lekker slapenZo maar weer naar bed
Ik geniet nog even van een vakantiequote:Op donderdag 12 januari 2023 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst nog even een werkdagje afwerken
Ik heb na morgen misschien verplicht vakantiequote:Op donderdag 12 januari 2023 08:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geniet nog even van een vakantie
Je bent ontslagenquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb na morgen misschien verplicht vakantie![]()
niet exact.quote:
Oh, dat is minderquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb na morgen misschien verplicht vakantie![]()
Heb je een vast contract bij je detacheerder?quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet exact.
Mijn opdrachtgever is er achter gekomen dat hij dit kwartaal geen werk voor mij heeft dus ik hoor vandaag of die het contract gaat opzeggen.
Maar ik werk via detachering, dus dat loopt gewoon door.
ja, best slecht, maar op zich moet er werk genoeg te vinden zijn.quote:
Kost je toch hopelijk geen verlof?quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet exact.
Mijn opdrachtgever is er achter gekomen dat hij dit kwartaal geen werk voor mij heeft dus ik hoor vandaag of die het contract gaat opzeggen.
Maar ik werk via detachering, dus dat loopt gewoon door.
nee, jaarcontract. En de bedoeling was dat ik ook dat hele jaar bij die opdrachtgever zou blijven.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je een vast contract bij je detacheerder?
Ai. Ik voel een vaststellingsovereenkomst aankomenquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, jaarcontract. En de bedoeling was dat ik ook dat hele jaar bij die opdrachtgever zou blijven.
Verblijf? Zo ver is Limburg dus toch! Maar bij mij moet je ook wel betalen voor verblijfquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, best slecht, maar op zich moet er werk genoeg te vinden zijn.
Bedrijf was nog aan het kijken voor ene opdracht in brabant, maar dan moeten ze natuurlijk ook reis en verblijf gaan betalen.
Of ik ga tijdelijk bij Tegan wonen
Lijkt me meer iets tussen de detacheerder en de opdrachtgever in deze. Maar goed ik weet niet hoe het verder tussen hen geregeld is.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, jaarcontract. En de bedoeling was dat ik ook dat hele jaar bij die opdrachtgever zou blijven.
dat denk ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ai. Ik voel een vaststellingsovereenkomst aankomen
Beetje gek wel dat opdrachtgever hier op dag 12 van een jaar achter komtquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zou in waalwijk zijn. dus elke dag 4 uur in de auto. dan kunnen ze kiezen of ze reistijd betalen, of een hotelquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Verblijf? Zo ver is Limburg dus toch! Maar bij mij moet je ook wel betalen voor verblijf![]()
.
Ooh, oke. Dat scheelt weerquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat denk ik niet.
en ook als dat wel zou zijn, er is werk genoeg. Een andere aanbieding heb ik al gehad
ja, voor de kerst werd verteld wat mn volgende project zou zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje gek wel dat opdrachtgever hier op dag 12 van een jaar achter komt.
Dit is wel waarom detachering niets voor mij is.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, voor de kerst werd verteld wat mn volgende project zou zijn.
Vorige kwamen ze er "opeens" achter dat dat pas in april gaat lopen
Het universum helpt je duidelijk een handje om bij Tegan in de buurt te komen. Hopelijk is ze nog niet definitief op je afgeknapt vanwege je menstruatie fetisj.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:16 schreef gianni61 het volgende:
ja, dat zou in waalwijk zijn. dus elke dag 4 uur in de auto. dan kunnen ze kiezen of ze reistijd betalen, of een hotel
Dit is heel amateuristische planning van de opdrachtgever, mar goed, zo gaat het eigenlijk al sinds dat ik daar begonnen ben.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is wel waarom detachering niets voor mij is.
Dat, en het steeds wisselen van omgeving, bedrijf, collega's. Ik zou gillend gek uit m'n comfortzone gesleurd wordenquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is wel waarom detachering niets voor mij is.
Kan ie daar niet "tegan"?quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het universum helpt je duidelijk een handje om bij Tegan in de buurt te komen. Hopelijk is ze nog niet definitief op je afgeknapt vanwege je menstruatie fetisj.
daar doen wij introverte autisten niet aanquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En het is ontzettend goed voor het opbouwen van je netwerk
Oja, is ook zoquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar doen wij introverte autisten niet aan
Ja ik kan me voorstellen dat anderen dat weer ene enorme plus vinden. Net als dat ik ZZP'er vreselijk zou vinden (die fluctuaties, onzekerheid, jezelf zo moeten promoten), maar al mijn ZZP vrienden het fantastisch vinden, die vrijheid en spanning.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind juist de afwisseling van detachering heerlijkBen blij dat mijn opdracht er in mei op zit en ik in november weer iets nieuws ga doen. En ik vind mijn huidige opdracht en collega's heel leuk, maar ik ben gewoon weer toe aan iets anders
Herkenbaar. Heel fijn om één keer in de zoveel tijd weer een andere opdracht, afdeling en collega's te hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind juist de afwisseling van detachering heerlijkBen blij dat mijn opdracht er in mei op zit en ik in november weer iets nieuws ga doen. En ik vind mijn huidige opdracht en collega's heel leuk, maar ik ben gewoon weer toe aan iets anders
Deze post hoort op LinkedIn, niet hier.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En het is ontzettend goed voor het opbouwen van je netwerk
Ik wilde haar toevoegen maar kreeg wat bijzondere hits toen ik zocht op 'TheGirlNextDoor'.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:42 schreef Barbusse het volgende:
Deze post hoort op LinkedIn, niet hier.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde haar toevoegen maar kreeg wat bijzondere hits toen ik zocht op 'TheGirlNextDoor'.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
weet je zeker dat je op linkedin zat?quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde haar toevoegen maar kreeg wat bijzondere hits toen ik zocht op 'TheGirlNextDoor'.
Goede vraag.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:03 schreef gianni61 het volgende:
weet je zeker dat je op linkedin zat?
Ik heb echt een enorme bloedhekel aan dat corporate gewauwel over 'groeikansen', 'persoonlijke ontwikkeling', 'carrière mogelijkheden'quote:
En mensen trappen er nog steeds in.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb echt een enorme bloedhekel aan dat corporate gewauwel over 'groeikansen', 'persoonlijke ontwikkeling', 'carrière mogelijkheden'Vurige passionele haat aan dat soort dingen, alsof je bent wat je werkt. Napalm erop.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En mensen trappen er nog steeds in.
En dit zeg je op basis van wat ik heb gepost omdat...?quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb echt een enorme bloedhekel aan dat corporate gewauwel over 'groeikansen', 'persoonlijke ontwikkeling', 'carrière mogelijkheden'Vurige passionele haat aan dat soort dingen, alsof je bent wat je werkt. Napalm erop.
Het zit diep blijkbaar. Weer eens wat anders dan een Coronawappie, of een zwarte Piet wappie, of een Jezus wappie, of een LGHBTHWTFBBQ wappie...quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dit zeg je op basis van wat ik heb gepost omdat...?
Omdat:quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdatquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus je eigen post naar aanleiding van mijn post triggert een haatpost bij jou?quote:
Haha, blijkbaar.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zit diep blijkbaar. Weer eens wat anders dan een Coronawappie, of een zwarte Piet wappie, of een Jezus wappie, of een LGHBTHWTFBBQ wappie...
Zo diep dat ik dubbel quote. De 30cm Fok!-diep zeg maar. Lawdhavemurcy.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zit diep blijkbaar. Weer eens wat anders dan een Coronawappie, of een zwarte Piet wappie, of een Jezus wappie, of een LGHBTHWTFBBQ wappie...
Verkeerde account, Qquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, blijkbaar.
VROEGER WAS ALLES BETER
Zo werkt het hedendaagse debat tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je eigen post naar aanleiding van mijn post triggert een haatpost bij jou?
Lekker in debat met jezelf en mij erbuiten laten, kthxbyequote:Op donderdag 12 januari 2023 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo werkt het hedendaagse debat tegenwoordig.
Debatteren blijkt ook al flink aan inflatie onderhevig.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:23 schreef Barbusse het volgende:
Zo werkt het hedendaagse debat tegenwoordig.
2023... Goede voornemens, etc.quote:
Ik krijg hier een sitcom lachband gevoel bij.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh sorry.
Hahahahahahaha!
quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg hier een sitcom lachband gevoel bij.
quote:
Dit wel. Laat mij maar lekker saai bij de overheid zitten. Dan maar geen mooie leasebak enzo, maar ook weinig stress en genoeg vrije dagenquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kan me voorstellen dat anderen dat weer ene enorme plus vinden. Net als dat ik ZZP'er vreselijk zou vinden (die fluctuaties, onzekerheid, jezelf zo moeten promoten), maar al mijn ZZP vrienden het fantastisch vinden, die vrijheid en spanning.
To each their own.
* Barbusse schuift kommetje aardbeitjes doorquote:
Why not both?quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel. Laat mij maar lekker saai bij de overheid zitten. Dan maar geen mooie leasebak enzo, maar ook weinig stress en genoeg vrije dagen
quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schuift kommetje aardbeitjes door
quote:
Maar bij jou is het in die zin nog spannend of je op de locatie blijft of dat je over een jaar elders zit. Brr eng.quote:
Oh! Willikookquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schuift kommetje aardbeitjes door
Voordat ik aan een opdracht begin is het meestal wel duidelijk hoelang ik daar zit. Soms wordt de opdracht met een paar maanden verlengd maar dat is het dan ook. En de verschillende plekken kan ik wel waarderen. Zo kom ik nog eens ergensquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar bij jou is het in die zin nog spannend of je op de locatie blijft of dat je over een jaar elders zit. Brr eng.
Sorry, ze zijn opperdepopquote:
Voor mij zou het niets zijn. Ik vind het fijn om dezelfde collega’s te hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voordat ik aan een opdracht begin is het meestal wel duidelijk hoelang ik daar zit. Soms wordt de opdracht met een paar maanden verlengd maar dat is het dan ook. En de verschillende plekken kan ik wel waarderen. Zo kom ik nog eens ergens
Maar ik kan me heus voorstellen dat vastigheid fijn is hoor! En ik heb vastigheid in die zin dat mijn werkgever altijd dezelfde is en op dezelfde locatie zit. Mijn opdrachtgever alleen niet. So again; why not both?
Ja, snap ik hoorquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Voor mij zou het niets zijn. Ik vind het fijn om dezelfde collega’s te hebben.
quote:
Borrelsquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, snap ik hoor![]()
En ook dat heb ik bij mijn werkgever, het zijn alleen niet mijn dagelijkse collega's, maar wel degenen waar ik regelmatig borrels mee heb en in ieder geval 1 dag in de week samen werk
Ook nog nette schoenen? Dan ben je écht volwassen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:57 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij voor het eerst in kijn leven 2 paar schoenen tegelijk gekocht
Neuh, die heb ik nog wel en heb ik zelden meer aan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook nog nette schoenen? Dan ben je écht volwassen.
Bergschoenen of klompen?quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh, die heb ik nog wel en heb ik zelden meer aan.
Gewoon een paar sneakers en een paar steviger schoenen.
Als dat zich beperkt tot de rode zee bevaren heb ik geen bezwaarquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het universum helpt je duidelijk een handje om bij Tegan in de buurt te komen. Hopelijk is ze nog niet definitief op je afgeknapt vanwege je menstruatie fetisj.
+1.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat, en het steeds wisselen van omgeving, bedrijf, collega's. Ik zou gillend gek uit m'n comfortzone gesleurd worden
+1.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar doen wij introverte autisten niet aan
Hij heeft zich er niet tot in detail over uitgesproken. Mijn aanname is dat het verder gaat dan dat als je erover spreekt in termen van 'heerlijk'.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:34 schreef Tegan het volgende:
Als dat zich beperkt tot de rode zee bevaren heb ik geen bezwaar.
Hm dat klinkt wel zorgelijk. Maar in het kader van geven en nemen zou dan de deur wel open zijn voor mijn kinksquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft zich er niet tot in detail over uitgesproken. Mijn aanname is dat het verder gaat dan dat als je erover spreekt in termen van 'heerlijk'.
kun je hier een excel lijstje van maken en dm'en?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm dat klinkt wel zorgelijk. Maar in het kader van geven en nemen zou dan de deur wel open zijn voor mijn kinks.
Praktisch en opportunistisch. Ik hou ervan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm dat klinkt wel zorgelijk. Maar in het kader van geven en nemen zou dan de deur wel open zijn voor mijn kinks.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praktisch en opportunistisch. Ik hou ervan.
Ik ga mijn tactieken hier niet delen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..].
Hoe zou jij zo'n kinks gesprek aanpakken bij een nieuwe date?
Ook niet als je mij daarmee indirect bevredigtquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mijn tactieken hier niet delen natuurlijk.
Nee, ik ben ook opportunistisch en jou indirect bevredigen levert mij niks op.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook niet als je mij daarmee indirect bevredigt?
Karma en aanzien enzo. Maar ik begrijp dat je daar niet gevoelig voor bent.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook opportunistisch en jou indirect bevredigen levert mij niks op.
Nope, ik ben enkel gevoelig voor tetten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Karma en aanzien enzo. Maar ik begrijp dat je daar niet gevoelig voor bent.
Bloemetjesquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Leuk! Met van die kekke pinnetjes er in?
Zo hallo, rustig aan he. Je mag de vrouwtjes best een beetje delen met de andere mannen in je omgeving.quote:
Die zijn bezet of homoquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo hallo, rustig aan he. Je mag de vrouwtjes best een beetje delen met de andere mannen in je omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |