Verkeerde account, Qquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, blijkbaar.
VROEGER WAS ALLES BETER
Zo werkt het hedendaagse debat tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je eigen post naar aanleiding van mijn post triggert een haatpost bij jou?
Lekker in debat met jezelf en mij erbuiten laten, kthxbyequote:Op donderdag 12 januari 2023 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo werkt het hedendaagse debat tegenwoordig.
Debatteren blijkt ook al flink aan inflatie onderhevig.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:23 schreef Barbusse het volgende:
Zo werkt het hedendaagse debat tegenwoordig.
2023... Goede voornemens, etc.quote:
Ik krijg hier een sitcom lachband gevoel bij.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh sorry.
Hahahahahahaha!
quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg hier een sitcom lachband gevoel bij.
quote:
Dit wel. Laat mij maar lekker saai bij de overheid zitten. Dan maar geen mooie leasebak enzo, maar ook weinig stress en genoeg vrije dagenquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kan me voorstellen dat anderen dat weer ene enorme plus vinden. Net als dat ik ZZP'er vreselijk zou vinden (die fluctuaties, onzekerheid, jezelf zo moeten promoten), maar al mijn ZZP vrienden het fantastisch vinden, die vrijheid en spanning.
To each their own.
* Barbusse schuift kommetje aardbeitjes doorquote:
Why not both?quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel. Laat mij maar lekker saai bij de overheid zitten. Dan maar geen mooie leasebak enzo, maar ook weinig stress en genoeg vrije dagen
quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schuift kommetje aardbeitjes door
quote:
Maar bij jou is het in die zin nog spannend of je op de locatie blijft of dat je over een jaar elders zit. Brr eng.quote:
Oh! Willikookquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schuift kommetje aardbeitjes door
Voordat ik aan een opdracht begin is het meestal wel duidelijk hoelang ik daar zit. Soms wordt de opdracht met een paar maanden verlengd maar dat is het dan ook. En de verschillende plekken kan ik wel waarderen. Zo kom ik nog eens ergensquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar bij jou is het in die zin nog spannend of je op de locatie blijft of dat je over een jaar elders zit. Brr eng.
Sorry, ze zijn opperdepopquote:
Voor mij zou het niets zijn. Ik vind het fijn om dezelfde collega’s te hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voordat ik aan een opdracht begin is het meestal wel duidelijk hoelang ik daar zit. Soms wordt de opdracht met een paar maanden verlengd maar dat is het dan ook. En de verschillende plekken kan ik wel waarderen. Zo kom ik nog eens ergens
Maar ik kan me heus voorstellen dat vastigheid fijn is hoor! En ik heb vastigheid in die zin dat mijn werkgever altijd dezelfde is en op dezelfde locatie zit. Mijn opdrachtgever alleen niet. So again; why not both?
Ja, snap ik hoorquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Voor mij zou het niets zijn. Ik vind het fijn om dezelfde collega’s te hebben.
quote:
Borrelsquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, snap ik hoor![]()
En ook dat heb ik bij mijn werkgever, het zijn alleen niet mijn dagelijkse collega's, maar wel degenen waar ik regelmatig borrels mee heb en in ieder geval 1 dag in de week samen werk
Ook nog nette schoenen? Dan ben je écht volwassen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:57 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij voor het eerst in kijn leven 2 paar schoenen tegelijk gekocht
Neuh, die heb ik nog wel en heb ik zelden meer aan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook nog nette schoenen? Dan ben je écht volwassen.
Bergschoenen of klompen?quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh, die heb ik nog wel en heb ik zelden meer aan.
Gewoon een paar sneakers en een paar steviger schoenen.
Als dat zich beperkt tot de rode zee bevaren heb ik geen bezwaarquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het universum helpt je duidelijk een handje om bij Tegan in de buurt te komen. Hopelijk is ze nog niet definitief op je afgeknapt vanwege je menstruatie fetisj.
+1.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat, en het steeds wisselen van omgeving, bedrijf, collega's. Ik zou gillend gek uit m'n comfortzone gesleurd worden
+1.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar doen wij introverte autisten niet aan
Hij heeft zich er niet tot in detail over uitgesproken. Mijn aanname is dat het verder gaat dan dat als je erover spreekt in termen van 'heerlijk'.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:34 schreef Tegan het volgende:
Als dat zich beperkt tot de rode zee bevaren heb ik geen bezwaar.
Hm dat klinkt wel zorgelijk. Maar in het kader van geven en nemen zou dan de deur wel open zijn voor mijn kinksquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft zich er niet tot in detail over uitgesproken. Mijn aanname is dat het verder gaat dan dat als je erover spreekt in termen van 'heerlijk'.
kun je hier een excel lijstje van maken en dm'en?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm dat klinkt wel zorgelijk. Maar in het kader van geven en nemen zou dan de deur wel open zijn voor mijn kinks.
Praktisch en opportunistisch. Ik hou ervan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm dat klinkt wel zorgelijk. Maar in het kader van geven en nemen zou dan de deur wel open zijn voor mijn kinks.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praktisch en opportunistisch. Ik hou ervan.
Ik ga mijn tactieken hier niet delen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..].
Hoe zou jij zo'n kinks gesprek aanpakken bij een nieuwe date?
Ook niet als je mij daarmee indirect bevredigtquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mijn tactieken hier niet delen natuurlijk.
Nee, ik ben ook opportunistisch en jou indirect bevredigen levert mij niks op.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook niet als je mij daarmee indirect bevredigt?
Karma en aanzien enzo. Maar ik begrijp dat je daar niet gevoelig voor bent.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook opportunistisch en jou indirect bevredigen levert mij niks op.
Nope, ik ben enkel gevoelig voor tetten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Karma en aanzien enzo. Maar ik begrijp dat je daar niet gevoelig voor bent.
Bloemetjesquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Leuk! Met van die kekke pinnetjes er in?
Zo hallo, rustig aan he. Je mag de vrouwtjes best een beetje delen met de andere mannen in je omgeving.quote:
Die zijn bezet of homoquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo hallo, rustig aan he. Je mag de vrouwtjes best een beetje delen met de andere mannen in je omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |