En Isaac gaat het hem niet vertellen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk, dat Marciano niet eens weet wat hij moet doen
En ook een leesbrilletje nodig heeft, zie hem knijpen met de ogen voor dat schermquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik schat hem hoger in, ook beter dan Jeff en Isaacquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Die gaat zo enorm falen, daar verbleekt een Maddy bij.
Dat weet ik zo net nog niet maar, het zou wel lachen zijnquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Die gaat zo enorm falen, daar verbleekt een Maddy bij.
Op basis van wat?quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik schat hem hoger in, ook beter dan Jeff en Isaac
Met vrienden als Zoe heb je geen vijanden nodigquote:
Die kent maar 1 muis, en daar zit Kimk opquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
En heeft grote steun van Kim kquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik schat hem hoger in, ook beter dan Jeff en Isaac
Nee want die snapt het ook nog niet helemaal..Roept iets over credit en statiegeld heel vaag..quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Isaac gaat het hem niet vertellen.
Als je opgefokt uit de sessie wil komen absoluut. Viswijf in pradaquote:
Hou het nu eens bij de streamsquote:
Dat in de eerste plaats, maar Isaac heeft gisteravond ook gezegd dat hij geen uitleg gaat geven aan de volgende manager.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee want die snapt het ook nog niet helemaal..Roept iets over credit en statiegeld heel vaag..
Nee, schoonmaakperikelenquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:30 schreef Deisyy het volgende:
Spreekt Babette Zoe aan over haar stem?
Ik heb wel beeld maar geen geluid
Nee, gaat over schoonmaken en opruimen. Heb het begin niet meer gekregenquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:30 schreef Deisyy het volgende:
Spreekt Babette Zoe aan over haar stem?
Ik heb wel beeld maar geen geluid
Jammer, het zou wel mooi zijn als er toch naar gevraagd wordt door Wendy of Babettequote:
Zoe heeft op Wendy gestemdquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, het zou wel mooi zijn als er toch naar gevraagd wordt door Wendy of Babette
Fijn om te weten, ik was een beetje teleurgesteld in Zoe.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:32 schreef D. het volgende:
[..]
Zoe heeft op Wendy gestemd
Ze doet alleen tegenover Marciano alsof ze op hem gestemd heeft
Maar die heeft ook al door dat dat niet waar is
Babet wil niet schoonmaken, geen corvee, ZOe doet het prima en dat wil ze graag zo houden en verder blabla . Babet wil lullen om het lullen.quote:
Thnxquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet wil niet schoonmaken, geen corvee, ZOe doet het prima en dat wil ze graag zo houden en verder blabla . Babet wil lullen om het lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |