Na deze ... feb t/m juli is nog 6 maand ... maar ook augustus zal denk ik nog een manager hebben ... dus rekensom klopt niet.quote:
Hij wil even laten zien dat hij niet kan rekenenquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac pakt nog even zijn moment om voor de groep een vaag verhaal te houden, laat zien dat hij kan rekenen.
Over 2 maand zitten we hier een half jaar
quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac pakt nog even zijn moment om voor de groep een vaag verhaal te houden, laat zien dat hij kan rekenen.
Over 2 maand zitten we hier een half jaar
quote:
Mag ze best, wil ze nietquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy mag blijkbaar niet van de febo zeggen dat ze zich eigenlijk terugtrekt.
Ik zou ook niet vrolijk van worden van dit hele gebeuren ...quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om te huilen ja...![]()
[ afbeelding ]
...en dat Marciano er te weinig heeft dadelijkquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoop ik dat ze lekker veel stemmen krijgt
Lekker naar huisje toequote:Op woensdag 4 januari 2023 12:11 schreef R0T29 het volgende:
Die kop van Wanda bij de speech van Wendy
Idioot wijf.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:11 schreef Aggie46 het volgende:
Als blikken konden doden...
[ afbeelding ]
Blikken kunnen doden, als je ze maar hard genoeg gooitquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:11 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat er na die 6 maanden het bijna afgelopen is..ok nog twee maand. Maar denk dat er dan geen manager nodig meer isquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:10 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom denkt Izeik dat er nog maar 6 Managers gekozen kunnen worden? zit me dwars
Wanda heeft een bitchie hoofd.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:11 schreef R0T29 het volgende:
Die kop van Wanda bij de speech van Wendy
En dat weet Izeik nu al..quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:12 schreef Loveable het volgende:
[..]
Omdat er na die 6 maanden het bijna afgelopen is..ok nog twee maand. Maar denk dat er dan geen manager nodig meer is
Dacht wel een manager, maar geen vrijstellingquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De laatste maand zou er geen manager en vrijstelling meer zijn
Dat is nu zo’n naar persoon die iemand echt iets misgunt.. blehhh naar mensquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:11 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Is allang bekend idd. Bro Marcianoquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:12 schreef spapaars het volgende:
Al lul je als Brugman, de bewoners hebben allang beslist op wie ze stemmen.
dat dusquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:12 schreef Loveable het volgende:
[..]
Omdat er na die 6 maanden het bijna afgelopen is..ok nog twee maand. Maar denk dat er dan geen manager nodig meer is
quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Sorry Engine, maar wat een vreselijk wijf die Wanda
Moet een vrouw worden en Kenzy, zover het een vrouw is, heeft de handdoek al in de ring gegooid.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Hoop echt dat het een keer geen onzin is wat je zegt
Gestaren!!!!quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx heeft naar iemand gekeken !!!!!!!
alweerquote:
Dat is iets wat dus ook echt niet gaat werken.. De hele dag moet Mexx aanhoren wat ze niet goed doet.. pfff wat een moeimaker is die smurf.quote:
Klopt, sluit je aanquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:15 schreef mootie het volgende:
Wat een positieve gezelligheid weer hier
Zoals met elke rls moeten ze vooraf al meedelen aan de febo op wie ze gaan stemmen, en dan mag je niet meer veranderen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is allang bekend idd. Bro Marciano
Je betwijfelt of Kenzy een vrouw is?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet een vrouw worden en Kenzy, zover het een vrouw is, heeft de handdoek al in de ring gegooid.
Staring is caringquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx heeft naar iemand gekeken !!!!!!! Hersteld gestaard!
Is geen respect voor Martin vindt Martin.
Dus dat half uurtje bedenktijd is poppenkastquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoals in elke rls moeten ze vooraf al meedelen aan de febo op wie ze gaan stemmen, en dan mag je niet meer veranderen.
Naar de muur? Ik zou het niet weten. Maar Martin wil respect jonguh. Ze mag het niet. Foei Mexxquote:
Dan snap ik dat Martin jaloers is, een lange man, die goed kan likken, en wel succesvol is met opdrachten...quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep heeft ze naar Erik gestaard.................
daar heeft het alles mee te makenquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Je moet niet zo onzeker zijn.
Martin : Daar heeft het niks mee te maken!
Dit puur slecht geacteerde verhaallijn is de moeite niet waard.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Je moet niet zo onzeker zijn.
Martin : Daar heeft het niks mee te maken!
Hij wil respect. Bro Pipoquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
Mexx mag wel kijken maar niet zó kijken maar hoe ze kijkt en niet naar wie... Aldus Martin
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dan snap ik dat Martin jaloers is, een lange man, die goed kan likken, en wel succesvol is met opdrachten...
En hij is goed bedeeld van onderen dus sletje Mexx wordt een blij meisje als ze daar aan denkt....quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dan snap ik dat Martin jaloers is, een lange man, die goed kan likken, en wel succesvol is met opdrachten...
Niet van haar, maar ik weet niet van wie,ik dacht Mexx.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:22 schreef Deisyy het volgende:
Is die rode trui van Babette nieuw, staat haar goed.
En ze waren nog lang verliefd en gelukkig.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:21 schreef Deisyy het volgende:
En Mexx geniet van deze aandacht van hem
Ja vastquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En ze waren nog lang verliefd en gelukkig.
Ja allang idd ..quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha heeft gelijk, ze hebben al bepaald op de persoon en niet om hun speeches
Logisch, ze kennen de "persoon" al; 4 maanden, die speechen zijn bullshitquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo gauw er 1 de poort uit loopt is het overquote:
Omdat ze meer vertrouwen hebben in de een, ongeacht de speech.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Of achteraf openbaar maken wie op wie heeft gestemdquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Open stemmen met motivatie. Ze leren het nooit
Stemmen op de nieuwe managerquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:30 schreef RobjeGeus het volgende:
Wat is er aan de hand ? Stippen op de vloer ?
Nee dat is wel een beetje jammer vind ik, het zou juist wel leuk zijn voor de onderlinge verhoudingen als het open en bloot ging.quote:
Het stemmen op de nieuwe managerquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:30 schreef RobjeGeus het volgende:
Wat is er aan de hand ? Stippen op de vloer ?
Ik geloof haar meteen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Sas : Al kost het m'n kop, ik laat me niet intimideren.
Zoiets.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:30 schreef D. het volgende:
[..]
Of achteraf openbaar maken wie op wie heeft gestemd
Dat is veel beter, gewoon de Utopia-way.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat is wel een beetje jammer vind ik, het zou juist wel leuk zijn voor de onderlinge verhoudingen als het open en bloot ging.
Beetje naïef, de Bro's met hun aanhang bepalen allesquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze meer vertrouwen hebben in de een, ongeacht de speech.
No shit sherlock...quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda mag op stream vertellen dat ze denkt dat 'achter' enigszins stuurt in wie er weggestemd wordt....
Daarom komt er ook alleen maar onzin uitquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanda lult nog sneller dan dat ze kan denken lijkt het
Ik volg haar niet. In alle opzichten overigens...quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom komt er ook alleen maar onzin uit
Nu maar hopen dat de nieuwe manager bericht ook leest op de site van de Jumbo en het na gaat checkenquote:
Wees gerust, het is niet deze leverworstquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:40 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de nieuwe manager bericht ook leest op de site van de Jumbo en het na gaat checken
Ah deze hebben zij dusquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees gerust, het is niet deze leverworst
Die smeerleverworst is echtquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah deze hebben zij dus
https://www.jumbo.com/pro(...)t-2-x-150g-178139STK
Nee, eerst moeten de twee of drie manager een speech doen.. daarna een half uur wachten en dan pas mogen ze stemmenquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom moeten ze eigenlijk stemmen, het was toch al beslist?
Voor de show aarbei voor de showquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
1 grote poppenkastquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor de show aarbei voor de show
Aardbeienshow?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor de show aarbei voor de show
Alles voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat was ook al een mentaal wrak voor ze eraan begon, en dat werd er niet beter opquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar die is er inmiddels al uitgestemd.. haar periode was niet zo'n succes.
Ik heb geen flauw idee hahaquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
ehh
Je weet dat het nog geen februari is he
Hij heeft net Tiano gestemd.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht het niet toch, die was 1 van de 5 die achter Wendy staan.
quote:
Dat zou je denken want dan is er zeker genoeg drank en sigaretten komende maand maar ben toch bang dat hij op Marciano heeft gestemd.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht het niet toch, die was 1 van de 5 die achter Wendy staan.
Als ze de namen op alfabet staan, de meeste klikken in het midden stemmen ze toch op Wen?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze staan alfabetisch op het scherm. Er wordt veel in het midden geklikt (ook door Jeff en KimD net)
In februari? Die maand moet nog komenquote:
Wendy heeft net nog een soort van dry january voorgesteld dus veel drank zal er niet zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou je denken want dan is er zeker genoeg drank en sigaretten komende maand maar ben toch bang dat hij op Marciano heeft gestemd.
Jaja ik weet hetquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In februari? Die maand moet nog komen
Dat slaat nergens op, waarom zijn die 5 nodig om je verkiesbaar te stellen dan. Dan moet je daar ook bij blijven.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou je denken want dan is er zeker genoeg drank en sigaretten komende maand maar ben toch bang dat hij op Marciano heeft gestemd.
Kenzy Marciano Wendyquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:57 schreef Loveable het volgende:
[..]
Als ze de namen op alfabet staan, de meeste klikken in het midden stemmen ze toch op Wen?
Ahquote:
Ja zou ik ook zeggen als ik haar was maar wil niet zeggen dat ze dat dan ook zal doen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:58 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy heeft net nog een soort van dry january voorgesteld dus veel drank zal er niet zijn.
Jeff heeft dezelfde problemen die wij hebben: saai, wachten op de zoemer en saai saaiquote:
Neuh Marciano.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:03 schreef freaky40 het volgende:
Gelukkig weer een vrouw en geen zwartje.
quote:
Vast stukken beter dan met Jeff en Isaac het geval wasquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
nou het gaat weer een leuke maand worden
Gelukkig begint maandag BBquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Balen, echt balen
Ben dat kliekje in het kantoor zo zat
Nu wordt het echt dry januaryquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
nou het gaat weer een leuke maand worden
Ja zonde dat er niet een keer iets verrassends gebeurd.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Balen, echt balen
Ben dat kliekje in het kantoor zo zat
Wanda en Kenzy net ook tegen Isaac.... we hebben gewonnenquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe, we hebben het geflikt tegen Bro manager
ja, en vanaf het begin al kamp bro ook. het enige wat hem en wendy bindt zijn drank en sigarettenquote:
Gaat ze niet doen zegt ze net.quote:
Kim W had weer een andere theorie net. Janet wel op Marciano, JW niet op Marciano. Waar ze dat vandaan heeft geen idee.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda stond zo opgesteld dat ze iedereen kon zien waar ze op stemden:
Op Wendy : GJ, Babette, Esther, Sasha, Zoe, Sasha, Erik .. en dan moet wel Janet.
Nouja de manager heeft door en zegt : dus die opa heeft mij gewoon genaaidquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:11 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind dit zo sneu.. Nu gaan uiterekenen wie wel en niet gestemd heeft. Wat boeit dat in godsnaam
Dat duurt nog wel even. Eerst een lousy verdienopdracht niet eerder dan morgen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou kom op, laat de zoemer gaan, meteen een eliminatie
je kunt nu wel zien wie zich ongeveer in welk kamp bevindtquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:11 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind dit zo sneu.. Nu gaan uiterekenen wie wel en niet gestemd heeft. Wat boeit dat in godsnaam
Gaat zich gedragen als een koningin-gemalin.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Kim Ass dus de gehele maand als een strontvlieg achter Bro Marciano aan.
Zoietsquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat zich gedragen als een koningin-gemalin.
Nou vooral of mensen 'betrouwbaar' zijn en zich aan 'afspraken' houden. Maar ik vind het gewoon beetje zielig.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
je kunt nu wel zien wie zich ongeveer in welk kamp bevindt
ja, waar is isaac in deze?quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:15 schreef D. het volgende:
Jeff heeft gelijk weer het vice-managerschap opgeëist
it's all in the gamequote:Op woensdag 4 januari 2023 13:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nou vooral of mensen 'betrouwbaar' zijn en zich aan 'afspraken' houden. Maar ik vind het gewoon beetje zielig.
Dit gaat om een manager, niet om het wegstemmen bij opdracht ofzo. Dan kan het er weer heel anders voor staan
Die ging weer met de schaapjes meequote:
Je gelooft toch ook niet meer in sprookjesquote:
En dan beneden zich weer als onmisbaar opstellen als ie ergens om gevraagd wordt door Marcianoquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac moet weer even schakelen denk ik. Van drilmeester naar gewone bewoner.
Beetje respect voor ouderen Tiano,je kon zijn zoon zijn 😉😉🤣quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:12 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nouja de manager heeft door en zegt : dus die opa heeft mij gewoon genaaid
Fixedquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac moet weer even schakelen denk ik. Van drilmeester naar gewone hol bewoner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |