Ja, alsof al dat gajes mijn schuld isquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
En maar klagen dat de stream niet werkt (drukte).
Mijn punt wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is mijn punt helemaal niet
Overigens heb ik geld zat maar ik gun het die knakenpartij niet
Graag niet spoilen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:32 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sloopkogelgenot
Heb ff getest, op 2 schermen (tv + laptop) werkt bij mij prima, dus weet niet waar t aan kan liggenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:31 schreef geitenbrei het volgende:
Hello, ik wil mijn pa mij Viaplay geven, maar bij ons beider mobiele foons blijft dat plaatje van Van Gerwen en Smith samen staan. Ik kan alleen op mijn Samsung tv app kijken :/ Heeft iemand dit ook?
Ik dacht echt net serieus van wat als daar nou zo'n gek staat met een mes o.i.d.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:32 schreef fetX het volgende:
Leuk weetje: je wordt ongeveer 3x gefouilleerd als je bij de walk on wilt staan.
Wat een overdreven gedoequote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:32 schreef fetX het volgende:
Leuk weetje: je wordt ongeveer 3x gefouilleerd als je bij de walk on wilt staan.
Of je toevallig nog bier in je zak hebt?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:32 schreef fetX het volgende:
Ik kijk altijd meerdere ViaPlay schermen op hetzelfde toestel, nergens last van.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:31 schreef geitenbrei het volgende:
Hello, ik wil mijn pa mij Viaplay geven, maar bij ons beider mobiele foons blijft dat plaatje van Van Gerwen en Smith samen staan. Ik kan alleen op mijn Samsung tv app kijken :/ Heeft iemand dit ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |