Dit ja. DAGJESVOLKEDquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Op Live Dartsdata stond al een paar uur dat we om 21:30 zouden beginnen, precies op tijd.
Mensen die geen geld hebben voor Viaplay.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:29 schreef Tagliano het volgende:
Iedereen die nu nog een stream moet zoeken en dus pas vanaf de finale kijkt vind ik wel een beetje
Tja
Ik kijk sinds gisteren!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:29 schreef Tagliano het volgende:
Iedereen die nu nog een stream moet zoeken en dus pas vanaf de finale kijkt vind ik wel een beetje
Tja
Ben jij van gisteren?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gisteren stond er 21:15 moet ik er wel aan toevoegen
Ze schijnt ook een enorm vochtige kelder te hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:30 schreef Maanvis het volgende:
Anne-marie heeft een beetje een bad face day
Dat is mijn punt helemaal nietquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mensen die geen geld hebben voor Viaplay.
Geen roestig dak thoughquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze schijnt ook een enorm vochtige kelder te hebben.
Lekker nummertje toch.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:30 schreef Doevelaer het volgende:
Hup Boellieboi ondanks je tyfus kolere kut opkomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |