Ja en bedacht mij ook wat een conservatief land als Servië daar dan van vind.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:06 schreef Cirilico het volgende:
Oehhh, klinkt ineens als Jann, mystiek.
Beter vind ik! Dit is meer een concept. Weer top 10 mocht Servië dit kiezen. Wat een knotsgekke eerste halve finale zou het dan worden. Nederland kan dan wel opvallenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:06 schreef Cirilico het volgende:
Oehhh, klinkt ineens als Jann, mystiek.
Ze hebben al een geile pot (no offense) als winnares gehad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja en bedacht mij ook wat een conservatief land als Servië daar dan van vind.
Vond ik ook wel een puntje van kritiek ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:07 schreef Sableheart het volgende:
Ik kon het totaal niet volgen. Ik hoorde hem niet, en daardoor kwam het nummer ook niet over.
Maar die zat toen nog in de kast toch?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:08 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze hebben al een geile pot (no offense) als winnares gehad.
Ik heb de studioversie niet geluisterd, kom hier blind in.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vond ik ook wel een puntje van kritiek ja.
Is dit studioversie een beetje jouw ding? Want zou best kunnen dat het het gewoon een kwestie van smaak is
Ik beveel hem van harte aan, daar is hij een stuk beter te horenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik heb de studioversie niet geluisterd, kom hier blind in.
In het algemeen ben ik heel erg van de melodie, dus het is inderdaad niet direct mijn stijl.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik beveel hem van harte aan, daar is hij een stuk beter te horen
Qua zang is het meer de vibe dan de melodie die ik naar de verbeelding vind spreken, en dat wist hij wat mij betreft goed over te brengen. Vandaar dat ik wel door de schoonheidsfoutjes heen kan kijken.
Terecht ook, er zit veel goeds tussen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Bookies hebben wel vertrouwen in deze NF
Niet aankijken!quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
Medusa zingt ook gezellig een liedje mee.
QFTquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:22 schreef koffieleuk het volgende:
Vind alles er tot nu toe ook geweldig uitzien, zonder uitzondering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |