Die heeft het dan niet begrepenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Dat ze vvd stemt had ik niet aan zien komen
Dat zijn er meerderen die zo stemmen. Staats gevaarlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice stemt omdat ze wil stemmen. Volgens mij geen idee waarom ze VVD stemt
meer dat ze niet op de PVDD stemtquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:28 schreef Silves het volgende:
krijgen we nu de boerenkinkels die het vreemd vinden dat ze niet op forum stemt? Gj moet zich in houden.
Helaas wel, maar had het achter Eunice helemaal niet gezochtquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn er meerderen die zo stemmen. Staats gevaarlijk
Acht partijen is ruim genoeg jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
19 partijen
er moeten partijen af van GJ en Erik
Ikke ben nog net geen staats idiootquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn er meerderen die zo stemmen. Staats gevaarlijk
Ben ik met Erik en GJ eensquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
19 partijen
er moeten partijen af van GJ en Erik
Ik welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas wel, maar had het achter Eunice helemaal niet gezocht
Ik vind het schattigquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice wil van alle partijen wat, samenvoegen en dan heb je de ideale partij
zolang er op 19 partijen wordt gestemdquote:
Daar kunnen de meningen natuurlijk verschillend over zijnquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang er op 19 partijen wordt gestemd
en de kiesdrempel wordt gehaald
ben ik hartstikke OT
Mogen ze van mij gelijk invoeren en dan krijg je ook geen subsidiegeslurpquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alles met minder dan 10 zetels ruimen
Ja, daar doel ik opquote:
sowieso geen subsidie, moeten ze helemaal mee stoppen, maar volgens mij heeft Eunice geen subsidie nodig als ze de pot wintquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mogen ze van mij gelijk invoeren en dan krijg je ook geen subsidiegeslurp
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
GJ
je gaat toch geen 7 ton in een pand stoppen
naaaahh GJ
nog steeds de beste investering een pand
Het stenen goudquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
GJ
je gaat toch geen 7 ton in een pand stoppen
naaaahh GJ
nog steeds de beste investering een pand
Eunice nog steedsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook toen ik een puber was
Mijn dochter zegt dat die mevrouw in Disneyland moet wonen ( ze is 8 )quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice wil geen huis kopen als ze de pot wint, maar in het pand van de club van gelukkige mensen wonen. Hoe oud is zij, wat een kinderlijke ideeën heeft ze![]()
Dan heb jij een verstandige dochterquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn dochter zegt dat die mevrouw in Disneyland moet wonen ( ze is 8 )
neverlandquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn dochter zegt dat die mevrouw in Disneyland moet wonen ( ze is 8 )
was de eerste maanden onzichtbaar, achter de but van Kim K en ineens mengt hij zich in de groep. Dan was hij voor mij al af, maar hij wil tatoeëren leren in de loods en heeft die stemmen nodigquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
Marciano praat wel steeds meer ineens. Sinds die verkiesbaar is
Oefenen op Kim zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
was de eerste maanden onzichtbaar, achter de but van Kim K en ineens mengt hij zich in de groep. Dan was hij voor mij al af, maar hij wil tatoeëren leren in de loods en heeft die stemmen nodig
ja zaten allemaal dingen van de schijf van vijf in, dat blieft ze nietquote:
ehhquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
Voor 5k zou ik na 4 maanden niet weglopen daar
Dan nogquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehh
ze krijgen wel ander geld nog he
hun vaste lasten en ook nog een bedrag per dag??of week?
Heeft ie überhaupt tekentalent ?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
was de eerste maanden onzichtbaar, achter de but van Kim K en ineens mengt hij zich in de groep. Dan was hij voor mij al af, maar hij wil tatoeëren leren in de loods en heeft die stemmen nodig
lijntjes overtrekken ..... of zo'n prikvilt met zo'n prikker .. vast wel ergen te vinden bij de Bol...quote:
oefenen op nephuidquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
lijntjes overtrekken ..... of zo'n prikvilt met zo'n prikker .. vast wel ergen te vinden bij de Bol...
volgens mij heeft er niemand echt last gekregen van de chili van gisteravond.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
flotte willi, flotte otto,
de dunne
jawelquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij heeft er niemand echt last gekregen van de chili van gisteravond.
Die hebben er amper van gegeten, dus lijkt me heel sterkquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
kim k en kenzi hadden het er net over
Ja doeiquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
oefenen op nephuid
etc
geen ali spul wil hij
vast met tablet erbij
er staat wat in het nieuwe entertainment boekquote:
Eunice vooralquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:06 schreef Silves het volgende:
over 80 euro ...er staat 9 ton op de bank, serieus?..gunnen elkaar helemaal niks.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
kim k en kenzi hadden het er net over
tis een RLS dingquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Het kan er bij mij nog steeds niet in waarom je 'leren tatoeëren' als doel stelt wanneer je zo'n loods in gaat.
En posters printen, stem op mij..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice vooral
zodat ze straks vrijwilligers werk kan doen![]()
gok erop dat Tiano zijn stem wel verandert nuquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:11 schreef Silves het volgende:
Bep zegt goeie dingen, ze komt op voor Marcia..ze moest eens weten...
Dat snap ik ook niet je bent die loods toch niet in gegaan voor doelen. Ze wisten niet eens dat ze de pot daar voor aan mochten brekenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Het kan er bij mij nog steeds niet in waarom je 'leren tatoeëren' als doel stelt wanneer je zo'n loods in gaat.
ja en ik denk nog meerdere nu...alleen ze vinden haar te sterk en durven natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
Tiano wil straks als eerste Eunice eruit
het boek der verleiding mag gewoon maal 1 uit de prijzenpotquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
Het Boek Der Verleiding brengt veel discussie.. "Persoonlijke Doelen" terwijl we geen eten hebben... lijkt wel op het echte teven
mooi hequote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
Over de nagelstudio. Dat ding staat daar nu ook maar werd er gezegd.
Wendy: "Ja, maar er zijn geen spullen meer dus dat kind kan niet verder"
Oh Wendy, never change
Geen discussie dus... ¤960.000 te gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
het boek der verleiding mag gewoon maal 1 uit de prijzenpot
Hoop het van harte, het is toch bep nu die durft te praten..kan goed of slecht uitvallen..voor mij liever bep dan een Erik, eunice GJ ect..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
gok erop dat Tiano zijn stem wel verandert nu
Zolang ze puur is vind ik het best en kijk ik daar doorheenquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als GJ ernaast zit kost dat punten inderdaad
Ja, terwijl Sas al 4 maanden met die klootviool speeltquote:
ik dacht 2de vioolquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, terwijl Sas al 4 maanden met die klootviool speelt
heeft alleen deze maand hequote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
Marci... De tijd begint te tikke... whût? 8 maanden Bro.. waar wou je heen
Wij ook!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:22 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Ja doen. Worden ze allemaal gek van dat kattengejank.😎
we hebben wanda alquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:22 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Ja doen. Worden ze allemaal gek van dat kattengejank.😎
Welnee, volgende maand is er wéér een Boek.. en Marci tatoeweert geen moer, daar is 'ie al vaker op aangesproken dat hij niets doet aan tekenen en schetsenquote:
hij wil nie tekenuhhhquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, volgende maand is er wéér een Boek.. en Marci tatoeweert geen moer, daar is 'ie al vaker op aangesproken dat hij niets doet aan tekenen en schetsen
het was toch alleen maar lijntjes overtrekken en een beetje schaduwen heeft die eens gezegdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij wil nie tekenuhhh
en schetsuhhhh
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:28 schreef IkFok het volgende:
[..]
het was toch alleen maar lijntjes overtrekken en een beetje schaduwen heeft die eens gezegd
Dit al 4 maanden bij mij ..Waarom!! doe gewoon.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:41 schreef HappyCharly het volgende:
Ik blijf me afvragen waarom ze niet zien dat op bijna 1 MILJOEN die paar duizend euro echt heeeeeeeeeeeel weinig uitmaakt.. wat een aanstellers..
Nee, als ze iets uit de prijzenpot halen is het x25.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:43 schreef chufi het volgende:
Er staat dus niets in het evenementen boek... (op de filmavond na)
Maar mogen ze geld 1 op 1 uit de prijzenpot gebruiken voor andere materieele dingen ? Zoals biljarttafel of een Lamborghini
er zit wel ergens een optie in het boek jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:43 schreef chufi het volgende:
Er staat dus niets in het evenementen boek... (op de filmavond na)
Maar mogen ze geld 1 op 1 uit de prijzenpot gebruiken voor andere materieele dingen ? Zoals biljarttafel of een Lamborghini
Dab wordt het een 4e hands Lambo , want een nieuwe gaaat niet lukkenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee, als ze iets uit de prijzenpot halen is het x25.
Nee alleen als het om eten gaat. Z'n filmavond avond gaat gewoon het netto bedrag wat in dat boek staat er af.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet voor de dingen in het boek, wel om de huishoudpot te vullen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ditquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Niet voor de dingen in het boek, wel om de huishoudpot te vullen.
Ja maar iets dat niet in het boek staat bedoelen wequote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee alleen als het om eten gaat. Z'n filmavond avond gaat gewoon het netto bedrag wat in dat boek staat er af.
dus ze mogen niet aan de pot komen verder?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee alleen als het om eten gaat. Z'n filmavond avond gaat gewoon het netto bedrag wat in dat boek staat er af.
zal eens meeluisterenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zit wel ergens een optie in het boek ja
hadden ze het net over
ditquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar iets dat niet in het boek staat bedoelen we
x 25 euro ..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar iets dat niet in het boek staat bedoelen we
Mja nu ga ik twijfelen. Ze mogen er wel aankomen maar weet niet of het dan x25 is sowieso of alleen als het om eten/drinken gaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dus ze mogen niet aan de pot komen verder?
ik dacht dat ze wel aan de pot mochten komen voor x25
alles wat niet in het EB staat is x 25quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Mja nu ga ik twijfelen. Ze mogen er wel aankomen maar weet niet of het dan x25 is sowieso of alleen als het om eten/drinken gaat.
ftfyquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles wat niet in het die EB staat is x 25
Volgens mij is de regel zoals hij was:quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Mja nu ga ik twijfelen. Ze mogen er wel aankomen maar weet niet of het dan x25 is sowieso of alleen als het om eten/drinken gaat.
Duidelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles wat niet in het EB staat is x 25
nee johquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
Maar het is elke keer weer urenlang een discussie om een oaasr duizend euro
ik vind dat echt niet relevant op een miljoen
had veel liever gezien dat ze bijna niks kregen en alles x10 uit het boek
dan willen ze ook dingen hebben en schiet het tenminste wat op
op deze manier wint dadelijk nog een sneuneus bijna een miljoen
ik vraag het me zeeeeer sterk afquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh
de laatste maanden zal de FEBO wel erop inhakken
als het om geld gaatquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vraag het me zeeeeer sterk af
als ik kijk hoe slappe hap febo nu is en elke keer zorgt dat ze voldoende hebben...
weet jij iets wat wij niet weten?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het om geld gaat
komt dat wel goed
is vaak met dergelijke programma'squote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
weet jij iets wat wij niet weten?
Denk meer dat greys (net als ik) verwacht dat het met de prijzenpot gaat verlopen zoals bij one million dollar island.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vraag het me zeeeeer sterk af
als ik kijk hoe slappe hap febo nu is en elke keer zorgt dat ze voldoende hebben...
hoop tquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
is vaak met dergelijke programma's
maar kan dat nog in deze?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk meer dat greys (net als ik) verwacht dat het met de prijzenpot gaat verlopen zoals bij one million dollar island.
'De winnaar krijgt een miljoen' bleek 'de winnaar maakt kans op een deel van een miljoen' te zijn.
Dat laatste is het natuurlijk alquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk meer dat greys (net als ik) verwacht dat het met de prijzenpot gaat verlopen zoals bij one million dollar island.
'De winnaar krijgt een miljoen' bleek 'de winnaar maakt kans op een deel van een miljoen' te zijn.
en een paar dagen consequent gele kaarten uitdelen en er is al weer een tonnetje afquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat laatste is het natuurlijk al
Vanaf dag 1 is er geen miljoen meer over
lijkt me lekker, startend bij IEDEREEN DIE FLUISTERT!!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:13 schreef Verida het volgende:
[..]
en een paar dagen consequent gele kaarten uitdelen en er is al weer een tonnetje af
omdat er een aantal boven op de centen willen zittenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:13 schreef D. het volgende:
Ik snap ook niet dat er niet meer activiteiten uit het boek gedaan worden.
Gooi iets leuks in de groep, heb je de meerderheid van de stemmen, dan is het een 'done deal'
Welk deel was onduidelijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat er een aantal boven op de centen willen zitten
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:13 schreef D. het volgende:
Ik snap ook niet dat er niet meer activiteiten uit het boek gedaan worden.
Gooi iets leuks in de groep, heb je de meerderheid van de stemmen, dan is het een 'done deal'
insert willekeurige naam en willekeurig bedragquote:
Ik volg je nietquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
insert willekeurige naam en willekeurig bedrag
langere versiequote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg je niet
Nogmaals, gooi iets leuks in de groep
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat er een aantal boven op de centen willen zitten
En dan notabene heeft Wendy wel als grapje bedoelt zich opgegeven als kandidate..was net ook de vraag van JW aan eunice..jammer dat dit is weggedraaid..de betweters met de grote bek.op de achtergrond..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:15 schreef HappyCharly het volgende:
GJ heeft nogal een toontje. Alies is weg, liefdesverdriet is over. Ego is er weer.
als grapje omdat febo dat wilquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:18 schreef Silves het volgende:
[..]
[..]
En dan notabene heeft Wendy wel als grapje bedoelt zich opgegeven als kandidate..was net ook de vraag van JW aan eunice..jammer dat dit is weggedraaid..de betweters met de grote bek.op de achtergrond..
Je hoeft niet van iedereen alle gunsten te hebben, als er 14 mensen zijn die het een leuk idee vinden dan is het rondquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
langere versie
ze gunnen elkaar niks/niet veel
zoals met allesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:19 schreef greysbones het volgende:
GJ weet er eigenlijk niks van
maar heeft er wel weer een mening over
dan moet je die wel krijgenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet van iedereen alle gunsten te hebben, als er 14 mensen zijn die het een leuk idee vinden dan is het rond
Ja, dat zeg ik dusquote:
ja maar niet bij iedereen of allesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus
En ik denk dat er wel 14 mensen zijn die te porren zijn om wat leuks te doen met de pot
Er was immers ook een meerderheid van mensen die dat al hadden toegezegd
Er is maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar niet bij iedereen of alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Kenzi geeft haar stemmen aan Marcia..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef D. het volgende:
Marciano wil 16 stemmen hebben, maar volgens Wanda kan ie er max. 15 krijgen
ja haar kijk op bewoners gaat steeds fout, steeds te laat komt ze erachter dat ze het mis heeft..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:23 schreef greysbones het volgende:
Babbel
Bern is nu helemaal om??
waar keek ik vanavond naar dan?
Eigenlijk wil iedereen Eunice wegstemmen maar stem je erop dan wint ze mogelijk de proef en dan weet je het nietquote:
Want alle Kenzy-stemmers hebben liever Marciano dan Wendy volgens Kenzy?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Kenzi geeft haar stemmen aan Marcia..
er moet wat zijn wat ze niet goed of niet kanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil iedereen Eunice wegstemmen maar stem je erop dan wint ze mogelijk de proef
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
er moet wat zijn wat ze niet goed of niet kan
Nederlands it is
Ja bapsmoeheid slaat toequote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:24 schreef greysbones het volgende:
Als babbel eenmaal die snatter open heeft
houdt het niet meer op
Misschien heeft ze wel geen zwemdiplomaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
er moet wat zijn wat ze niet goed of niet kan
Nederlands it is
ze wilde iets met vrijwilligerswerk en het zwembad doenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel geen zwemdiploma
Denk dat ze alle voorafgaande eliminaties had gehaald exclusief de topografie dus daar lag bij velen een kansquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wilde iets met vrijwilligerswerk en het zwembad doen
En krijgt ze die betonblok aan haar been niet los in 30 sec...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel geen zwemdiploma
daar baalt hij vast heel erg vanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff mist momenteel de finale van het WK darts
Heeft Berend achter gelaten..aan alle ruppie stemmers.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:29 schreef D. het volgende:
Ze hebben zoute stengels?
Oja, het is een verjaardagsfeestje vandaag
Ik niet.. het is een luie slaplul.. Izeik zal 'm de hele maand wel coachenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik ben juist benieuwd hoe Marciano het er van af gaat brengen als nieuwe manager. Dan leren we hem misschien wat beter kennen. Tot nu toe heb ik een dubbel gevoel bij Marciano.
mwahhquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik niet.. het is een luie slaplul.. Izeik zal 'm de hele maand wel coachen
Waarbij je wel erbij moet vertellen is dat ie het toch niet meenam en toen ie nog deelnemer was niets wenste te delenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft Berend achter gelaten..aan alle ruppie stemmers.
Ik denk dat ie het beter gaat doen dan verwachtquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik ben juist benieuwd hoe Marciano het er van af gaat brengen als nieuwe manager. Dan leren we hem misschien wat beter kennen. Tot nu toe heb ik een dubbel gevoel bij Marciano.
Dit moet dubbel zoveel smaken..zonder corvee er voor te doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Waarbij je wel erbij moet vertellen dat ie het niet wilde meenemen en toen ie nog deelnemer was niets wenste te delen
onderhandelen over een zak chips in ruil voor een maand corvee... luie lul dat het wasquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Waarbij je wel erbij moet vertellen dat ie het toch niet meenam en toen ie nog deelnemer was niets wenste te delen
dat was gewoon een gebbetje, niet serieus.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
onderhandelen over een zak chips in ruil voor een maand corvee... luie lul dat het was
Dom is ie niet. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Marciano steeds meer van stille sturende kracht naar zichtbare leider gaat... of hij goed is... dat moeten we zien. Ik vind het doorgaans een lul en soms zegt ie iets goeds..
dat was echt geen gebbetje. Als ze iets hadden geboden wat hij genoeg vond, had hij het gedaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:35 schreef Verida het volgende:
[..]
dat was gewoon een gebbetje, niet serieus.
verkeerde stream. wat zei hij?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
valt nu gewoon zijn bro af
met een vriend als isaak
heb je geen vijanden nodig
Berend was een notoire vrek want toen Zoe een zakje chips wilde moest ze twee maanden corvee overnemenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit moet dubbel zoveel smaken..zonder corvee er voor te doen.
Welke bro, en wat zegt hij over hem?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
met een vriend als isaak
Tja, als je met mensen meepraat moet je meepraten, dat kan niet zonder anderen af te vallenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
met een vriend als isaak
dat zeg ik net, wel oplettenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend was een notoire vrek want toen Zoe een zakje chips wilde moest ze twee maanden corvee overnemen
Eunice zit 2 uur te zanikenquote:
beide schijnt..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice zit 2 uur te zaniken
en ze hebben genoeg van esther
Geenszins een gebbetje nee dus slim is ie niet want zo maak je jezelf ook op je eigen kamer al zwaar impopulairquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat was echt geen gebbetje. Als ze iets hadden geboden wat hij genoeg vond, had hij het gedaan.
het was nou niet echt een man die van delen hield..
heeft isaak zelf ook niet gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac vindt dat een nieuwe manager bij hem op kantoor had moeten komen om te vragen wat het werk inhoudt.
Wie weet hebben die mensen dat al wel aan de vorige managers gevraagd... weet jij veel
en dan ook nog zeggen: mij niet vragen als ik het stokje heb overgedragen. Terwijl alle managers gewoon beschikbaar waren voor de nieuwe. Jeff ook voor hem.
arrogante lul..
(Sascha lult ook mee... tssss)
Nee tuurlijk niet. Ze is niet verkozen. En vandaag ook niet bij de verdienopdracht. Au.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:40 schreef D. het volgende:
Babette zegt dat ze de Oscarverkiezingen niet oprecht hebben ingevuld
Nee, ze hebben Rupert als meest betrouwbare naar voren geschoven.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:40 schreef D. het volgende:
Babette zegt dat ze de Oscarverkiezingen niet oprecht hebben ingevuld
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Ze is niet verkozen. En vandaag ook niet bij de verdienopdracht. Au.
ik wilde het niet zeggen want ik weet het niet zeker... misschien heeft ie wel met Jeff gesproken...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft isaak zelf ook niet gedaan
Degene op wie zij gestemd hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Ze is niet verkozen. En vandaag ook niet bij de verdienopdracht. Au.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jawel meester
Tot uw dienst meester
Nog iets meester
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:43 schreef Silves het volgende:
Ik heb niks beloofd zegt izeik? hij beloofde eten goed eten , en gezelligheid in dec...boehhhh
Dat hoop ik eigenlijk. Dat niemand daar Isaac ooit nog iets vraagt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac vindt dat een nieuwe manager bij hem op kantoor had moeten komen om te vragen wat het werk inhoudt.
Wie weet hebben die mensen dat al wel aan de vorige managers gevraagd... weet jij veel
en dan ook nog zeggen: mij niet vragen als ik het stokje heb overgedragen. Terwijl alle managers gewoon beschikbaar waren voor de nieuwe. Jeff ook voor hem.
arrogante lul..
(Sascha lult ook mee... tssss)
Precies en er is niks uitgekomen van wat hij zeiquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:43 schreef Silves het volgende:
Ik heb niks beloofd zegt izeik? hij beloofde eten goed eten , en gezelligheid in dec...boehhhh
Waarom zouden ze hem iets vragen? Hij is nou niet bepaald het goede voorbeeldquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hoop ik eigenlijk. Dat niemand daar Isaac ooit nog iets vraagt.
Moet hem nageven, dat is knap, als ik nu mn boodschappen druk en zondag pas weer voor een boodschap kan gaan, gaat dat niet goed komen met m'n darmen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:42 schreef greysbones het volgende:
Isaak heeft boodschappen gedrukt tot en met zaterdag
pillen en scoopiesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Een belofte heeft hij idd niet gedaan , eerlijk zijn..de sjoemelaar.
En toch bepaald hij bijna alles.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem iets vragen? Hij is nou niet bepaald het goede voorbeeld
hoe noemde jeff het?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moet hem nageven, dat is knap, als ik nu mn boodschappen druk en zondag pas weer voor een boodschap kan gaan, gaat dat niet goed komen met m'n darmen.
Volgens mij wisselde hij af met doordrukken en doorklikkenquote:
zegt GJquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:49 schreef D. het volgende:
Leila heeft het wasmiddel opgemaakt, schijnt het bakje helemaal vol te gooien.
Ook haar brood ligt zo vol met beleg dat het eraf valt
ook want als het over Leila gaat neemt hij direct het gesprek overquote:
Zou wel een knaller zijn..ff wat kijkcijfers opkrikken ivm met BB..maar weet niet hoe dit spel heet een soort cluedo?quote:
Toch zei hij het nietquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook want als het over Leila gaat neemt hij direct het gesprek over
lijkt me coolquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou wel een knaller zijn..ff wat kijkcijfers opkrikken ivm met BB..maar weet niet hoe dit spel heet een soort cluedo?
hoe weet je dat nou dat hij dat zou hebben gedaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat was echt geen gebbetje. Als ze iets hadden geboden wat hij genoeg vond, had hij het gedaan.
het was nou niet echt een man die van delen hield..
Ik zit niet op die stream maar ik "hoor" het hem zeggen. Hij mist wat zelfreflectie.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
Erik vraagt wat Isaac heeft geleerd.
Eigenlijk niks wat ie niet al wist.
en daarna een hele hoop blabla verhaal over zijn geweldige inzichten als manager want hij observeert al jaren.
Dat mag dat jij dat als geintje zag.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:55 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou dat hij dat zou hebben gedaan?
Ik zag het als een geintje, ze hadden de grootste lol met elkaar.
En uiteindelijk heeft hij gewoon alles uitgedeeld toen hij wegging.
ja.. 'wat'..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik zit niet op die stream maar ik "hoor" het hem zeggen. Hij mist wat zelfreflectie.
Nee hoor kamer 3 is nog tot nu toe het ergste, vandaar ook geen lange scene,s meer op deze kamer..Wendy heeft ook een maatje nodig, maar zit meer en meer zonder ze..ik zelf denk dat Bep echt gaat voor de carnaval door eleminatie, ze was het echt beu daar..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jammer en negatief voor Wendy dat Gert-Jan nu in hun clubje zit. Babbel al helemaal negatief geworden. Ik hoop niet dat Wendy dat gaat worden.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:58 schreef D. het volgende:
Janet(?) had gezegd: Jezus, Wanda kan ook niet meer poepen zonder Jasper
Als je dat niet zag dan ben je er erg naïef jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat mag dat jij dat als geintje zag.
Ik zag dat echt niet als geintje. De verbetenheid van de onderhandeling.
Dan heeft Janetke weer gelijk..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:58 schreef D. het volgende:
Janet(?) had gezegd: Jezus, Wanda kan ook niet meer poepen zonder Jasper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |