Die heeft het dan niet begrepenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Dat ze vvd stemt had ik niet aan zien komen
Dat zijn er meerderen die zo stemmen. Staats gevaarlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice stemt omdat ze wil stemmen. Volgens mij geen idee waarom ze VVD stemt
meer dat ze niet op de PVDD stemtquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:28 schreef Silves het volgende:
krijgen we nu de boerenkinkels die het vreemd vinden dat ze niet op forum stemt? Gj moet zich in houden.
Helaas wel, maar had het achter Eunice helemaal niet gezochtquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn er meerderen die zo stemmen. Staats gevaarlijk
Acht partijen is ruim genoeg jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
19 partijen
er moeten partijen af van GJ en Erik
Ikke ben nog net geen staats idiootquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn er meerderen die zo stemmen. Staats gevaarlijk
Ben ik met Erik en GJ eensquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
19 partijen
er moeten partijen af van GJ en Erik
Ik welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas wel, maar had het achter Eunice helemaal niet gezocht
Ik vind het schattigquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice wil van alle partijen wat, samenvoegen en dan heb je de ideale partij
zolang er op 19 partijen wordt gestemdquote:
Daar kunnen de meningen natuurlijk verschillend over zijnquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang er op 19 partijen wordt gestemd
en de kiesdrempel wordt gehaald
ben ik hartstikke OT
Mogen ze van mij gelijk invoeren en dan krijg je ook geen subsidiegeslurpquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alles met minder dan 10 zetels ruimen
Ja, daar doel ik opquote:
sowieso geen subsidie, moeten ze helemaal mee stoppen, maar volgens mij heeft Eunice geen subsidie nodig als ze de pot wintquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mogen ze van mij gelijk invoeren en dan krijg je ook geen subsidiegeslurp
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
GJ
je gaat toch geen 7 ton in een pand stoppen
naaaahh GJ
nog steeds de beste investering een pand
Het stenen goudquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
GJ
je gaat toch geen 7 ton in een pand stoppen
naaaahh GJ
nog steeds de beste investering een pand
Eunice nog steedsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook toen ik een puber was
Mijn dochter zegt dat die mevrouw in Disneyland moet wonen ( ze is 8 )quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice wil geen huis kopen als ze de pot wint, maar in het pand van de club van gelukkige mensen wonen. Hoe oud is zij, wat een kinderlijke ideeėn heeft ze![]()
Dan heb jij een verstandige dochterquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn dochter zegt dat die mevrouw in Disneyland moet wonen ( ze is 8 )
neverlandquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn dochter zegt dat die mevrouw in Disneyland moet wonen ( ze is 8 )
was de eerste maanden onzichtbaar, achter de but van Kim K en ineens mengt hij zich in de groep. Dan was hij voor mij al af, maar hij wil tatoeėren leren in de loods en heeft die stemmen nodigquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
Marciano praat wel steeds meer ineens. Sinds die verkiesbaar is
Oefenen op Kim zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
was de eerste maanden onzichtbaar, achter de but van Kim K en ineens mengt hij zich in de groep. Dan was hij voor mij al af, maar hij wil tatoeėren leren in de loods en heeft die stemmen nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |