Ze zoeken het maar lekker uit die 2.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. ze is zelf toch ook volwassen? Waarom zou zij hem duidelijk moeten maken dat hij moet stoppen? Ze kan zelf toch ook stoppen? Ze zoekt hem steeds op?
En dat weet die expert als de beste.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:21 schreef Flow3r het volgende:
Isaac : er zijn altijd mensen die met alle winden meewaaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Er moet nog wel wat actie komen om de twijfelde kijker te behouden aangezien volgende week de concurrerende RLS begintquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
Ja Babs! 2e zoemer zou inderdaad leuk zijn, maar dan wel eliminatie graag
Zelfs Isaac had het er gister over, dat ze meer tv moeten maken, vanwege de concurrentquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Er moet nog wel wat actie komen om de twijfelde kijker te behouden aangezien volgende week de concurrerende RLS begint
Verstandig is het niet. Twee RLS. Wat een weeldequote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Er moet nog wel wat actie komen om de twijfelde kijker te behouden aangezien volgende week de concurrerende RLS begint
Wel jammer dat ze ons de afgelopen 4 maanden niet hebben proberen te winnenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zelfs Isaac had het er gister over, dat ze meer tv moeten maken, vanwege de concurrent
Precies en hier en daar wat twists zou het programma ook goed doen. Die opdracht van vandaag had ook wel een onverwachte eliminatie mogen zijn. Het slechts presterende koppel heeft een uur om de loods te verlatenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
De manager mag er niet uit, dus beter het winnende duo gezamenlijk iemand laten kiezenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies en hier en daar wat twists zou het programma ook goed doen. Die opdracht van vandaag had ook wel een onverwachte eliminatie mogen zijn. Het slechts presterende koppel heeft een uur om de loods te verlaten
Das waar ook ja!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:44 schreef D. het volgende:
[..]
De manager mag er niet uit, dus beter het winnende duo gezamenlijk iemand laten kiezen
Of ze hadden een disclaimer moeten inbouwen: mocht Isaac verliezen dan komen er vervroegde verkiezingenquote:
is om de verveling van de 1 tegen te gaan, dan kunnen we zappen naar de andere. Maar slim is andersquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Verstandig is het niet. Twee RLS. Wat een weelde
Hmmm. Zijn managers hun hele termijn vrijgesteld van eliminatie of krijgen ze 1 vrijstelling in hun termijn ?..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Of ze hadden een disclaimer moeten inbouwen: mocht Isaac verliezen dan komen er vervroegde verkiezingen
Het eerste, helaasquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hmmm. Zijn managers hun hele termijn vrijgesteld van eliminatie of krijgen ze 1 vrijstelling in hun termijn ?..
En ook gewoon bij naam noemenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik verwacht dat er een nieuwe uitspraak komt van de stem: Babet en GJ stop met fluisteren, anders gele kaart
Helaas gedogen ze fluisteren, jammer welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik verwacht dat er een nieuwe uitspraak komt van de stem: Babet en GJ stop met fluisteren, anders gele kaart
Bij ** werden ze er wel op aangesprokenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
Helaas gedogen ze fluisteren, jammer wel
Babet melden kamer 5quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ook gewoon bij naam noemen
Klopt, mogen ze imho van mij hier ook per direct alsnog doenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij ** werden ze er wel op aangesproken
Afleiding zoeknquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:08 schreef D. het volgende:
Ik snap nog steeds het bezembalanceren niet
Dat was toch geen record?
Nee.. kettingzaagquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:08 schreef D. het volgende:
Jawel 35 minuten met een kettingzaag op je voorhoofd ofzoiets.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:08 schreef D. het volgende:
Nee, zo is Erik nietquote:
Vooral dat laatstequote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, zo is Erik niet
Die traint vol overgave omdat her een record is, of record-gerelateerd, of in iedere geval in zijn hoofd
Ten eerste is dit geen kettingzaag, en ten tweede was het volgens mij op de kin, niet het voorhoofdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:10 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel 35 minuten met een kettingzaag op je voorhoofd ofzoiets.
Oefenen voor de kettingzaag.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:08 schreef D. het volgende:
Mag ook wel met 25 man/vrouwquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
Het wordt wel goed schoongehouden die loods
De badkamer en keuken dweilen met een dweil die niet uitgespoeld wordt. Vuil verspreiden dusquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
Het wordt wel goed schoongehouden die loods
Dat zeker, maar heb wel eens een RLS gezien waar het een vieze zooi wasquote:
echt waar eizak.. ooh.. wacht... hold my windquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:21 schreef Flow3r het volgende:
Isaac : er zijn altijd mensen die met alle winden meewaaien
Ze zijn dan ook over het algemeen vakantie aan het vierenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeker, maar heb wel eens een RLS gezien waar het een vieze zooi was
Hier zijn ze altijd wel aan het schoonmaken en de keuken is altijd netjes
Gezelligheid troefquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
dodelijk vermoeiend, de hele dag op die bank zitten niksen
Het ligt er inderdaad aan wat je exact gegund wordt en of het goed of fout valt dus helemaal eerlijk kun je niet vergelijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de opdrachten
Ik denk niet dat dat de insteek van de febo isquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het ligt er inderdaad aan wat je exact gegund wordt en of het goed of fout valt dus helemaal eerlijk kun je niet vergelijken
Wat FEBO allemaal precies van plan is daar kunnen wij maar ook de deelnemers enkel naar gissenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de insteek van de febo is
Soms moet je even veranderen. Doorligquote:
Dat is hoogst merkwaardigquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:26 schreef D. het volgende:
JAA / [POLL] Wie is jouw favoriete bewoner? Update: nieuwe poll op 22-12
JAA / [POLL] Wie is jouw MINST favoriete bewoner? Update: nieuwe poll 22-12
Jeff bij allebei op 1
Misschien dat het apart van elkaar is. Anders moet ik hem even upgraden tot premiumquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:27 schreef spapaars het volgende:
Deze streams gaan klein worden met nog 2 BB streams erbij.
En je hebt premium nodig om 4 streams tegelijkertijd aan te kunnen zetten.
quote:
Berend gestemdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:26 schreef D. het volgende:
JAA / [POLL] Wie is jouw favoriete bewoner? Update: nieuwe poll op 22-12
JAA / [POLL] Wie is jouw MINST favoriete bewoner? Update: nieuwe poll 22-12
Jeff bij allebei op 1
Misschien moet Erik die pijltjes eens achterover proberen te gooien want bij het basketballen ging hem dat goed afquote:
Of hooghouden op zijn kniequote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:41 schreef Kakadylo het volgende:
Misschien moet Erik die pijltjes eens achterover proberen te gooien want bij het basketballen ging hem dat goed af
Een type als Erik maakt de meeste kans met dat lange lijf van hemquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt! Janet valt bijna om na haar worp
Babette heeft haar gezicht op onweer staan viel mij net ook al opquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Jappie even verlost van Wanda
Alle zesquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:39 schreef Deisyy het volgende:
Janet vliegt bijna achter het pijltje aan zodra ze die weg gooit
Zie het toch meer andersom, Vooral Jappie zoekt vaak Wanda op (wat W helemaal niet erg vindt)quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Jappie even verlost van Wanda
Hij lijkt op de keeper van FC Twente. Lars Unnerstallquote:
Hij gaat "Jagen" wat in zijn geval zoveel betekent als zijn medebewoners treiterenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben benieuwd hoe Isaac zal reageren als hij geen drilmeester meer is
Doet hij nu al. Kan niet meer terugquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij gaat "Jagen" wat in zijn geval zoveel betekent als zijn medebewoners treiteren
'Op wie gaan we? Crocs Monsieur!'quote:
Gelijk weer hysterie zeker terwijl je het straks ook gewoon rustig kunt bekijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Het evenementenboek voor januari is er.
Mooi.. snel naar blz ¤60quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Het evenementenboek voor januari is er.
Breng je geen geld binnen en je wint toch nooit diegenen zeker weer de grootste mond en springen bij alles op groenquote:
Het mooiste blijft die blender van 43 euro want het gros had het gewoon niet doorquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat ze alles gaan doen, die pot moet leeg
Wat jammer, krijgen we weer die Potdiscussie opnieuwquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:56 schreef Verida het volgende:
[..]
die 60 euro is voor de huishoudpot
dingen uit het boek worden betaald vanuit de prijzenpot
Hebben ze daar al veel gebruik van gemaaktquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Was in december pas de eerste keer en ik zou niet weten hoeveel er toen uitgehaald is. Wel is het zo dat er over elk evenement gestemd moet worden en er moet dan een meerderheid zijn voor het doorgaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hebben ze daar al veel gebruik van gemaakt
De verleiding kan groot zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Was in december pas de eerste keer en ik zou niet weten hoeveel er toen uitgehaald is. Wel is het zo dat er over elk evenement gestemd moet worden en er moet dan een meerderheid zijn voor het doorgaat.
Als er voor een evenement geld uit de pot wordt gehaald, gaat dat niet met een factor 25 vermenigvuldigd worden.
Niet iedereen wil geld uit de pot halen.quote:
Ook terecht. De pot moet uiteindelijk goed gevuld zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet iedereen wil geld uit de pot halen.
Dus een meerderheid krijgen voor een evenement is niet echt makkelijk. Zorgt voor flinke discussies en gedoe bij de stemmingen.
Mwah, kerstspullen (incl die markt), Zalando, blender, bioscoop en pingpongtafel (moet nog binnenkomen).quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hebben ze daar al veel gebruik van gemaakt
Pingpongtafel kan ik mij nog wel voorstellen. Afleidingquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah, kerstspullen (incl die markt), Zalando, blender, bioscoop en pingpongtafel (moet nog binnenkomen).
Yup, hoop alleen niet dat het geluid het volgen van gesprekken gaat hinderen (zoals die voetbaltafelquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Pingpongtafel kan ik mij nog wel voorstellen. Afleiding
En Bern heeft gelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Bern krijgt een rolberoerte bij het zien van al die prijzen.
Allemaal een gezicht tattooquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
1000 euro 'professionele tattooset' ..
1. Hoe hard zou Marciano ervoor gaan lobbyen?
2. Hoe professioneel is professioneel wanneer het 1000 euro kost?
3. Wie is zo gek om zich daar door een amateur te laten bekladden?
Ik heb beeld bij Erik en J.W. Gezichtstattooquote:
quote:
Volgende maand een viool en lesboek in entertainmenboek voor Bern.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
Niet per sequote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:56 schreef Verida het volgende:
[..]
KimD stond gelijk hyper te springen dus mag hopen dat Jeff goed verzekerd isquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
quote:
Als er een record te halen is met de meeste tattoos op iemands lijf, gaat Erik wel liggen hoorquote:
Zoveel is er niet gebeurt hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:52 schreef HappyCharly het volgende:
Jaaaa daar was ik weer...
wat is er een hoop gebeurd..
Over alles moet met meererheid gestemd wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:53 schreef Silves het volgende:
Oke boek is gekomen, met bijna 1 milj op de bank blijven ze erg zuinig..kamer 3 gaat weer bepalen, iedereen zou elke maand aan de beurt komen..ben benieuwd..reken maar dat Marcia zijn zin krijgt..En Bern phoe wat een gierige bewoner..
Zou mooi zijn als dat er niet komt. Ruzie in de tentquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En aub geen tattoo spullen, maakt weer een fakking herrie en kan je geen gesprek meer volgen.
Tatoeëren leren doe je maar buiten
Idd, ken dat nog vanuit Utopia. Mijn tinnitus vond dat niet fijnquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En aub geen tattoo spullen, maakt weer een fakking herrie en kan je geen gesprek meer volgen.
Tatoeëren leren doe je maar buiten
is dat vandaag alquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:57 schreef HappyCharly het volgende:
ik heb wel gemist wie de nieuwe manager is trouwens.
Ja weet het..alles wat kamer 3 leuk vind komt er of niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Over alles moet met meererheid gestemd worden
ehm maybe not? woensdag toch altijd?quote:
Elke maand komt er een boek..daar mogen ze dingen uit kopen, van de prijzenpot.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:58 schreef schizolientje het volgende:
ik snap niet waarom en wie en waarvan er ineens geld uitgegeven mag worden
Sinds vorige maand is dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Elke maand komt er een boek..daar mogen ze dingen uit kopen, van de prijzenpot.
Daar heeft hij hoegenaamd geen boodschap aan hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
GJ wil Kim D naar huis sturen om Jeff te pakken?
Denk dat GJ hoger op het lijstje staat om weggestuurd te worden. Ligt al weer in zijn nestquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar heeft hij hoegenaamd geen boodschap aan hoor.
Nieuwe manager is morgen pasquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ehm maybe not? woensdag toch altijd?
oh wacht het is dinsdag... maar gisteren heb ik centraal gezien.. dat dus een keer op maandag ipv dinsdag?![]()
oke dus ze gebruiken het eigen geld een soort sigaar uit eigen doos. Ik had dat even gemist. En is er dan een max> ?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Elke maand komt er een boek..daar mogen ze dingen uit kopen, van de prijzenpot.
Die begint wel erg in zichzelf te geloven de laatste tijd. Hij is totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat GJ hoger op het lijstje staat om weggestuurd te worden. Ligt al weer in zijn nest
Is de babbelteef van Babetquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die begint wel erg in zichzelf te geloven de laatste tijd. Hij is totaal niet relevant.
Nee, volgens mij mogen ze zelfs alles uit dat boek doen, maar gaat wel van de pot afquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oke dus ze gebruiken het eigen geld een soort sigaar uit eigen doos. Ik had dat even gemist. En is er dan een max> ?
Daar is al een tijd een discussie over, de ene een plafond van 50.000 euro, de andere wil niks ervan af..nu dacht ik rond de 5000 euro per maand inc gele kaarten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oke dus ze gebruiken het eigen geld een soort sigaar uit eigen doos. Ik had dat even gemist. En is er dan een max> ?
een gele kaart is 10kquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Daar is al een tijd een discussie over, de ene een plafond van 50.000 euro, de andere wil niks ervan af..nu dacht ik rond de 5000 euro per maand inc gele kaarten.
KimD valt een beetje onder de radar maar is fysiek de sterkste vrouw daar en kan op dat vlak kerels verslaan in de finale. Krijg je dus de kans om haar eruit te stemmen middels een proef die neerkomt op intellect dan hoort zij juist in categorie Zoe/Mexx.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
GJ wil Kim D naar huis sturen om Jeff te pakken?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan kunnen ze niks meer doen die maand..en de maand erop
platte bami jonguhquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maakt het uit, bijna hetzelfde.
kruiden en sauzen moeten er smaak aan geven.
Beetje stroop er over heenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
De bami ziet er een beetje smakeloos uit
quote:
Janet was bang dat Mexx een soeplepel vol met pindasaus over één bord ging gingenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
Niet zo veel hoor
Heel klein beetje maar hoor
Nice nicequote:
Denk het niet, want dat was niet binnen gekomen..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zouden er iets van kruiden door zitten? Er komt nog wel pindasaus bij.
Met zijn afweersysteem zit het dus wel goedquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Likt ook zijn snot af, eet zijn snot..werd er ziek van gistermiddag.![]()
Is dit het afscheids maal van Isaak ?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Marciano wilde toch ook nog eens bami maken? Dat is er nog steeds niet van gekomen.
Ja hij en Eunice hebben nu een dingetje gemeen met elkaar..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met zijn afweersysteem zit het dus wel goed
best bord volquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
Lekker woar, er zit wel smaak aan, volgens JW
Volgens mij is daar ook niets meer van gekomenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit het afscheids maal van Isaak ?
Ik hoorde ``Isaac er gisteren wel over maar weet niet voor wanneer hij dat wilde doenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is daar ook niets meer van gekomen
Bij het afscheid van Jeff zaten ze allemaal aan een lange tafel.
Lijkt mij ook niet, inmiddels moet er toch wel genoeg plek zijn aan tafel.quote:
Is hij morgen al manager af of donderdag pas? Want anders is zijn beurt voor een afscheidsdiner voorbijquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde ``Isaac er gisteren wel over maar weet niet voor wanneer hij dat wilde doen
Ik dacht dat er stond flirty secondsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken hoor in thirty seconds
Dit was Ciano zijn bami.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Marciano wilde toch ook nog eens bami maken? Dat is er nog steeds niet van gekomen.
?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:40 schreef Kakadylo het volgende:
KimD heeft claimen uitgevonden en haar bidon is daar het perfecte voorbeeld van
Volgens mij morgen al. Als de nieuw gekozen gaat worden krijgt de oude eerst het woord en wordt hij bedankt. Dan komen de verkiezingen en aks er gekozen heeft is die gelijk managerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is hij morgen al manager af of donderdag pas? Want anders is zijn beurt voor een afscheidsdiner voorbij
Er gaat een pot sambal rond en volgens mij is er ook chilisaus.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:39 schreef freaky40 het volgende:
Wat een droge bende, beetje ketjap en sambal zou geen overbodige luxe zijn.
Die begrijp ik nietquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:40 schreef Kakadylo het volgende:
er ligt toch ook sate op het bord?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er gaat een pot sambal rond en volgens mij is er ook chilisaus.
Ow die heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was Ciano zijn bami.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
wat claimt ze dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Exact dezelfde bidon als Jeff maar dan roze ipv zwart
satésausquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
er ligt toch ook sate op het bord?
Geen diner voor Isaac dusquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij morgen al. Als de nieuw gekozen gaat worden krijgt de oude eerst het woord en wordt hij bedankt. Dan komen de verkiezingen en aks er gekozen heeft is die gelijk manager
Pindasausquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
er ligt toch ook sate op het bord?
lijkt nog steeds spaghettiquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was Ciano zijn bami.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
en dat doet ze met een roze bidonquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff is haar kerel en alleen maar van mij mij mij
beetje ver gezocht als je dat met een bidon doet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff is haar kerel en alleen maar van mij mij mij
2 accessoires die ze heeft..de 1 is stil en de andere niet..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:40 schreef Kakadylo het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt nog steeds spaghettiSurinaamse bami ziet er zo uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Helemaal niet ver gezocht want televisiepsycholoogje Geert zou jullie hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
beetje ver gezocht als je dat met een bidon doet.![]()
in NL weinig garnaal maar als je er echt niet tegen kan net genoegquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:47 schreef Silves het volgende:
Ben ook benieuwd of Jappi de kroeppoek laat staan..is immers gemaakt van garnalenpasta..
of ze houdt van rozequote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
Geloof mij nou maar dat het (on)bewust zo werkt in bepaalde ruimtes van je bovenkamer
Jap vind het gewoon vies is niet allergisch, ook zooi wil geen vis en schaaldieren.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
in NL weinig garnaal maar als je er echt niet tegen kan net genoeg
Jap is er al eens ziek van geweestquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Jap vind het gewoon vies is niet allergisch, ook zooi wil geen vis en schaaldieren.
Oud wijf is het, gewoon doorspoelen met Vodka ..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jap is er al eens ziek van geweest
Ze had wel buikpijn vanmorgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice heeft geen last gehad van de huzarensalade of heb ik dat gemist?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Oud wijf is het, gewoon doorspoelen met Vodka ..
Nou je wil niet weten hoe ziek je er kan van zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Oud wijf is het, gewoon doorspoelen met Vodka ..
Vast en zeker maar het komt wel goed uit zoals ik dus al zeiquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze houdt van roze
en deze was bij zalando te bestellen
Wat was de context?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
Geloof mij nou maar dat het (on)bewust zo werkt in bepaalde ruimtes van je bovenkamer
Wilde net bij je op schoot gaan zittenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:52 schreef Sestra666 het volgende:
es, ga bij hem op schoot. jezus man.. krijg het er benauwd van
Laten we het erop houden dat je op een forumpie het vooral lekker simpel moet houdenquote:
Was wel gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat je op een forumpie het vooral lekker simpel moet houden
Het geluk straalt er vanafquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:56 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
van nu
[ afbeelding ]
gisteravond
niet alles is altijd ietsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat je op een forumpie het vooral lekker simpel moet houden
Had ik gedaan maar was niet zeker waar je op doelde. Dus vandaar mijn vraagquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voor meer informatie kun je terugscrollen
de roze bidon is een manier om Jeff te claimenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had ik gedaan maar was niet zeker waar je op doelde. Dus vandaar mijn vraag
Ik dacht dat het daarover ging. Pardon dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Laten we het maar over de streams houden
Ai ik deze al 2x gehad een verkeerde mossel..niet ziek maar onherkenbaar..kwam de doktersruimte in en iedereen liet me voor..mijn ogen hangden ergens in mijn nek en mond rond mijn borsten..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je wil niet weten hoe ziek je er kan van zijn.
Dank je.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
de roze bidon is een manier om Jeff te claimen
Deisy is streng, zou zo bij Bern en Sacha kunnen gaan zitten om het even onntopic te houdenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het daarover ging. Pardon dan.
Je vraag ging over de streams, no problemquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het daarover ging. Pardon dan.
mag de winnaar alle spullen houdenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deisy is streng, zou zo bij Bern en Sacha kunnen gaan zitten om het even onntopic te houden
Waarmee ik het niet oneens kan zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet alles is altijd iets
zegt deze huispsycholoog
Hahahaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Ai ik deze al 2x gehad een verkeerde mossel..niet ziek maar onherkenbaar..kwam de doktersruimte in en iedereen liet me voor..mijn ogen hangden ergens in mijn nek en mond rond mijn borsten..![]()
maar nog steeds eet ik seafood..dan maar duimen dat hij niet naar de dokter hoeft..
Zo gaat toch het gemiddelde gesprek tussen die twee?quote:
Zal erover ophouden want voor je het weet is alweer de helft gewistquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Laten we het maar over de streams houden
Jap.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo gaat toch het gemiddelde gesprek tussen die twee?
S: zeg iets
2 minuten stilte
B: reageert
weer stilte
S: vraagt iets
stilte
B: geeft....antwoord...maar....met...een...pauze tussen...de meeste.... woorden in .... de zin...
stilte
repeat
Hebberdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag de winnaar alle spullen houden
als het uit de prijzenpot komt
Sasha![]()
![]()
Vind ze beiden vrij negatief ingesteldquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag de winnaar alle spullen houden
als het uit de prijzenpot komt
Sasha![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo gaat toch het gemiddelde gesprek tussen die twee?
S: zeg iets
2 minuten stilte
B: reageert
weer stilte
S: vraagt iets
stilte
B: geeft....antwoord...maar....met...een...pauze tussen...de meeste.... woorden in .... de zin...
stilte
repeat
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wilde net bij je op schoot gaan zitten
Ze blijven dat maar zeggen hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |