Dan is het net Habbo Hotelquote:Op maandag 2 januari 2023 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet officieel, maar daar zijn mods voor, schijnt
Sowquote:Op maandag 2 januari 2023 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Misschien kan Dimitri weer lekker zwetsen over zijn muziekkeuze tijdens het ingooien. Echt wat een vreselijk mannetje is dat geworden zeg. Of het valt mij nu pas op tijdens dit WK of het is inderdaad veel erger geworden. Ik hoop dat hij hardop jankt op het podium. Sukkeltje!
Hier schrik ik van.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Misschien kan Dimitri weer lekker zwetsen over zijn muziekkeuze tijdens het ingooien. Echt wat een vreselijk mannetje is dat geworden zeg. Of het valt mij nu pas op tijdens dit WK of het is inderdaad veel erger geworden. Ik hoop dat hij hardop jankt op het podium. Sukkeltje!
Hij speelt wel zijn A-spel tegen MvG he.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:25 schreef Doevelaer het volgende:
Barney zit echt weer met z'n eigen lul in z'n bek
Hatsaflats. Gestrekt been.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Omdat die linken naar steam en dan pakt hij de juiste pictogram nietquote:Op maandag 2 januari 2023 23:26 schreef Coco het volgende:
Waarom allerlei IE snelkoppelingen?
@:monkyyy
Jeetje zegquote:Op maandag 2 januari 2023 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Stukje frustratiequote:Op maandag 2 januari 2023 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Het is al jaren zoquote:Op maandag 2 januari 2023 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Dat valt te fixen.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat die linken naar steam en dan pakt hij de juiste pictogram niet
Waar heb jij allemaal kriebel aan dan?quote:Op maandag 2 januari 2023 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Niet gelezenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Hou dan een Viesdik bordje omhoog.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:27 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er leuk aan is om een bordje met 180 in de lucht te houden als iemand een 180 gooit?
Dit is ook niet echt een leuke pot voor het publiekquote:Op maandag 2 januari 2023 23:27 schreef AllesKaputt het volgende:
Publiek is ook al collectief comatoos.
Dat begrijp je alleen als je bent behept met het klapvee virus.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:27 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er leuk aan is om een bordje met 180 in de lucht te houden als iemand een 180 gooit?
Het is ook niet heul spannendquote:Op maandag 2 januari 2023 23:27 schreef AllesKaputt het volgende:
Publiek is ook al collectief comatoos.
Lam is alles leuk.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:27 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2023 23:27 schreef Maanvis het volgende:
Heerlijk toch.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Ik zit goddomme net na de vorige reclame en we zijn alweer bijna klaar
Erg mooi
Clayton op de WGP die hij wonquote:Op maandag 2 januari 2023 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog niemand zo goed D16 zien gooien dit WK als MvG
Had ook wel een uurtje eerder gemogen maar ik ben tevreden als MvG het 6-0 uitgooitquote:
Nog 2 te gaan.quote:
PFFquote:
Er is zojuist 180 gegooid. Daar hoort een bordje bij.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:27 schreef Maanvis het volgende:
Ja helaas las ik die post niet helemaal goedquote:
Kan gebeuren vriendquote:Op maandag 2 januari 2023 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja helaas las ik die post niet helemaal goed
Daar merk ik nu de gevolgen van
Die moet weer terug naar Belgie. Logisch.quote:
Potje keelgrijpen denkquote:Op maandag 2 januari 2023 23:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaan ze handjes schudden na afloop?
Een kopstoot lijkt waarschijnlijkerquote:Op maandag 2 januari 2023 23:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaan ze handjes schudden na afloop?
Ben het al aan het fixenquote:
VDB 48 hield bewust inquote:Op maandag 2 januari 2023 23:30 schreef AllesKaputt het volgende:
Lekker vlak achter Dimi de trap aflopen.
Over tien minuten liggen we allemaal tequote:
Ik zou ook met de staart tussen de benen verwdwijnen als het delen van plaatjes zo de mist in gaat.quote:
VDB echt een gevalletje "you create misery, have your cake and eat it"quote:
Zal er zo eens op klimmenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat wijf van @:Doevelaer ligt al 1.5 uur op 1 oor.
Komt goed ouwe reusquote:Op maandag 2 januari 2023 23:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou ook met de staart tussen de benen verwdwijnen als het delen van plaatjes zo de mist in gaat.
Geef haar maar een warme knuffel. Dat zal ze nodig hebben.
Praat Nederlands met me, even Nederlands met me.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VDB echt een gevalletje "you create misery, have your cake and eat it"
Klinkt alsof je daar een ladder bij nodig hebtquote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een kopstoot lijkt waarschijnlijker
Jij creëert miserie. Heb je taart en eet het.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Praat Nederlands met me, even Nederlands met me.
Af en toequote:Op maandag 2 januari 2023 23:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Generals (Zero hour mag ik hopen?) Speel je dat nog?
Neequote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 23:34 schreef Monolith het volgende:
Iemand een airfryer aanbieden is in het darts wel een behoorlijke schoffering. Barney vat het nog sympathiek op.
Online gamen is nog giftiger dan twitterquote:
Wel 100 keer leuker dan compstompquote:Op maandag 2 januari 2023 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Online gamen is nog giftiger dan twitter
https://tenor.com/nl/view(...)n-slaap-gif-18454637quote:Op maandag 2 januari 2023 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over tien minuten liggen we allemaal te![]()
![]()
Sociale werkplaats zit dicht met de feestdagenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:34 schreef RipCity het volgende:
Hoezo staan daar 2 uitkeringstrekkers de scores met hand te noteren. Kan toch gewoon allemaal digitaal tegenwoordig lijkt me? Wat is het extra nut?
quote:Op maandag 2 januari 2023 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
5-0 Maijer gif wachten we op
@:Tagliano
quote:Op maandag 2 januari 2023 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://tenor.com/nl/view(...)n-slaap-gif-18454637
Ik durf geen img tags meer te gebruiken na dat fiasco van net.
Papier kent geen BSODquote:Op maandag 2 januari 2023 23:34 schreef RipCity het volgende:
Hoezo staan daar 2 uitkeringstrekkers de scores met hand te noteren. Kan toch gewoon allemaal digitaal tegenwoordig lijkt me? Wat is het extra nut?
Nou nou nouquote:Op maandag 2 januari 2023 23:36 schreef Tagliano het volgende:
Dit vind ik bijna leuker dan koptelefoon.gif
Zou het besmettelijk zijn denk je?quote:Op maandag 2 januari 2023 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://tenor.com/nl/view(...)n-slaap-gif-18454637
Ik durf geen img tags meer te gebruiken na dat fiasco van net.
Moedigquote:Op maandag 2 januari 2023 23:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb They are Billions op 800% geprobeerd
Enkeltje grote beekquote:Op maandag 2 januari 2023 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Zonder gekkigheid, maar die Belg moeten ze echt doorverwijzen…. spoort echt niet
Ik ga morgen ook maar weer eens CoD spelenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Resident Evil 7 of Call of Duty denk ik.
Die kijkt morgen de herhaling net zo vaak totdat Dimi gewonnen heeft.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:38 schreef Perox het volgende:
Ik ben blij voor @:Capuchon_jongen dat hij dit niet hoeft mee te maken.
Misschien morgen een wereldpot.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:38 schreef Wereldgozer het volgende:
De avondsessies vallen ERG tegen dit jaar
Hoe is Warzone 2? Nog precies 0x gespeeldquote:Op maandag 2 januari 2023 23:38 schreef Ronzz het volgende:
Ik ben misschien nog wel even bij een potje DMZ in WZ straks.
Alleen een wereldpot morgen kan dit nog goedmaken.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:38 schreef Wereldgozer het volgende:
De avondsessies vallen ERG tegen dit jaar
WZ vind ik echt niks. DMZ is wel puur genotquote:Op maandag 2 januari 2023 23:38 schreef Ronzz het volgende:
Ik ben misschien nog wel even bij een potje DMZ in WZ straks.
Nog net op tijd voor de daily challenges.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook maar weer eens CoD spelen
Beter dan 1 maar wel wennen. DMZ mode is wel leuk en speelt lekker weg, BR nog weinig gespeeld.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hoe is Warzone 2? Nog precies 0x gespeeld
THERE IS MORE IN THE TANKquote:
1 was fantastisch, totdat ze Verdansk er uit haaldenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:39 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Beter dan 1 maar wel wennen. DMZ mode is wel leuk en speelt lekker weg, BR nog weinig gespeeld.
Oant moarn!quote:Op maandag 2 januari 2023 23:40 schreef Tagliano het volgende:
Nou, dat was het wel waard om wakker voor te blijven
Goedenacht en tot morgen dartsvrienden
Verdansk blijft goud ja. Al Mazrah is ook wel vet.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
1 was fantastisch, totdat ze Verdansk er uit haalden
KUTBELGquote:Op maandag 2 januari 2023 23:40 schreef Szura het volgende:
Dankzij deze strontleg duikt Dimi nog net onder het gemiddelde van Clemens
ERG MOOI
Verdansk gaat echt nooit meer overtroffen worden. Al gaan er geruchten dat hij terugkomt.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
1 was fantastisch, totdat ze Verdansk er uit haalden
Dat is het enige waarvoor ik nog wakker ben gebleven na de 4-0 eigenlijkquote:
Ik vond die November map ook cool, was echt een god in CTF instagib.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Verdansk gaat echt nooit meer overtroffen worden. Al gaan er geruchten dat hij terugkomt.
Ja ik heb geen idee joh. Heb tot nu toe alleen gedownload, nog niet 1x gespeeld. Ben nog bezig met AC Odyssey op platinum halen.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Geruchten.... Die nieuwe map, Building 21 (?) zou in Verdansk staan.
Gelukkig is dat Amsterdamse conservatorium hotel erin gebleven. Die is altijd wel leuk.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Geruchten.... Die nieuwe map, Building 21 (?) zou in Verdansk staan.
Ik persoonlijk vind dit overigens een gunstige statistiek, maar dit kopieer ik vanuit een appje.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:44 schreef Doevelaer het volgende:
Slechte statistiek voor morgen:
Revanche in wk finales pdc lukt bijna altijd. (Alleen Manley niet)
Priestley - Taylor (1994 priestley, ‘96 taylor revanche)
Taylor - Part (2001 Taylor , 2003 Part revanche)
Barneveld - Taylor (2007 Barneveld, 2009 Taylor revanche)
Lewis - Anderson (2011 Lewis, 2016 Anderson revanche)
Van Gerwen - Wright (2014 van Gerwen, 2020 Wright revanche)
Van Gerwen - Smith (2019 van Gerwen, 2023 Smith revanche???)
Het is afwachten welke Bully Boy we gaan zien. Die van kwartfinale of die van vandaag. Maikol gooide wel een punt of 6 hoger. Dat is enormquote:Op maandag 2 januari 2023 23:44 schreef Doevelaer het volgende:
Reken er maar op dat Smiffy morgen een Manleytje gaat doen dan.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:44 schreef Doevelaer het volgende:
ja, of ie finaal gesloopt gaat worden of met ergens een lichtpuntje wegkomt. Meer zal het niet uitmaken.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is afwachten welke Bully Boy we gaan zien. Die van kwartfinale of die van vandaag. Maikol gooide wel een punt of 6 hoger. Dat is enorm
3quote:Op maandag 2 januari 2023 23:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Prumjer liek met 4 spelers dit jaar?
Ik ookquote:Op maandag 2 januari 2023 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga lekker om 3 uur naar bed en morgen om 11 uur opstaan
Nee, want hier wordt zo ongeveer alles wat Van den Bergh doet als slecht uitgelegd. Dan ga ik daar niet mee in een topic zitten.quote:
Jammer.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, want hier wordt zo ongeveer alles wat Van den Bergh doet als slecht uitgelegd. Dan ga ik daar niet mee in een topic zitten.
Misschien kan je voor wat duiding zorgen dan.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, want hier wordt zo ongeveer alles wat Van den Bergh doet als slecht uitgelegd. Dan ga ik daar niet mee in een topic zitten.
Scumfries en Noppert zijn echt veldvullingquote:Op maandag 2 januari 2023 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wright
Van Gerwen
Smith
Price
Humphries
Cross
Clayton
Noppert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |