Dit is ook niet echt een leuke pot voor het publiekquote:Op maandag 2 januari 2023 23:27 schreef AllesKaputt het volgende:
Publiek is ook al collectief comatoos.

Dat begrijp je alleen als je bent behept met het klapvee virus.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:27 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er leuk aan is om een bordje met 180 in de lucht te houden als iemand een 180 gooit?

Het is ook niet heul spannendquote:Op maandag 2 januari 2023 23:27 schreef AllesKaputt het volgende:
Publiek is ook al collectief comatoos.

Lam is alles leuk.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:27 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er leuk aan is om een bordje met 180 in de lucht te houden als iemand een 180 gooit?

quote:Op maandag 2 januari 2023 23:27 schreef Maanvis het volgende:

Heerlijk toch.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Ik zit goddomme net na de vorige reclame en we zijn alweer bijna klaar
Erg mooi

Clayton op de WGP die hij wonquote:Op maandag 2 januari 2023 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog niemand zo goed D16 zien gooien dit WK als MvG

Had ook wel een uurtje eerder gemogen maar ik ben tevreden als MvG het 6-0 uitgooitquote:

Nog 2 te gaan.quote:

PFFquote:

Er is zojuist 180 gegooid. Daar hoort een bordje bij.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:27 schreef Maanvis het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |