Ik ga morgen ook maar weer eens CoD spelenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Resident Evil 7 of Call of Duty denk ik.

Die kijkt morgen de herhaling net zo vaak totdat Dimi gewonnen heeft.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:38 schreef Perox het volgende:
Ik ben blij voor @:Capuchon_jongen dat hij dit niet hoeft mee te maken.

Misschien morgen een wereldpot.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:38 schreef Wereldgozer het volgende:
De avondsessies vallen ERG tegen dit jaar

Hoe is Warzone 2? Nog precies 0x gespeeldquote:Op maandag 2 januari 2023 23:38 schreef Ronzz het volgende:
Ik ben misschien nog wel even bij een potje DMZ in WZ straks.

Alleen een wereldpot morgen kan dit nog goedmaken.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:38 schreef Wereldgozer het volgende:
De avondsessies vallen ERG tegen dit jaar

WZ vind ik echt niks. DMZ is wel puur genotquote:Op maandag 2 januari 2023 23:38 schreef Ronzz het volgende:
Ik ben misschien nog wel even bij een potje DMZ in WZ straks.

Nog net op tijd voor de daily challenges.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook maar weer eens CoD spelen

Beter dan 1 maar wel wennen. DMZ mode is wel leuk en speelt lekker weg, BR nog weinig gespeeld.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hoe is Warzone 2? Nog precies 0x gespeeld

THERE IS MORE IN THE TANKquote:

1 was fantastisch, totdat ze Verdansk er uit haaldenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:39 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Beter dan 1 maar wel wennen. DMZ mode is wel leuk en speelt lekker weg, BR nog weinig gespeeld.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |