Heerlijk allemaal, maar ik kan dit beter niet gaan doen dan zit ik zo weer boven de honderd kiloquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Na een leuke wandeling lekker gegeten bij KFC. Vooral de kipstukken en ijsjes waren erg groot (en lekker!)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:31 schreef golfer het volgende:
Gebakken kippendijfilets met shiitakes in gefermenteerde knoflooksaus met daarbij hard gebakken prei en sjalotten en een restant nasi goreng.
Wat een bijzondere foto zoquote:Op zondag 8 januari 2023 17:26 schreef praadje het volgende:
Hertenbiefstuk met frambozencompot, aardappelgratin en gemengde Italiaanse groenten.
[ afbeelding ][/img]
Morgen weeg ik 100kg, of in ieder geval bijna.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heerlijk allemaal, maar ik kan dit beter niet gaan doen dan zit ik zo weer boven de honderd kilo![]()
![]()
vandaag maak ik burrito's met kip, bonen, mais, ui en tomaat met guacemole erbij
Dank, was het ook echt!quote:Op zondag 8 januari 2023 22:03 schreef praadje het volgende:
Wow @:FutureFairytale . Dat ziet er echt verrukkelijk uit allemaal
Ziet er lekker uit. Maar ook iets om te plaatsen in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31quote:Op zondag 8 januari 2023 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dank, was het ook echt!
Hele nette en vriendelijke bediening, mooi restaurant, goede uitleg over het concept en zeer flexibel.
Weet alleen niet of dit soort ayce zaken ons leuk vinden gezien we het bedrag er makkelijk uit eten.
Heeel veel gegeten, vooral garnalen peper/zout.
Van de vergeten foto's hadden we ook nog gefrituurde dikke garnalen die zo lekker waren!
En zelfs de toetjes waren allemaal goed, vooral de kokospudding
Je hebt gelijk. Zal ze in het vervolg daar neerzetten. Geen kfcquote:Op zondag 8 januari 2023 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. Maar ook iets om te plaatsen in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31
quote:Op zondag 8 januari 2023 22:47 schreef borisz het volgende:
Wanneer gaan we aan de wandel @:FutureFairytale ?
Ziet er goed uit.
/KFC is ook goed.
Zijn die net zo achteruit gegaan als Hertog ijs na de overname? Mora, van Dobben en Kwekkeboom zijn allemaal van Geloven sinds een jaar of 15quote:
Noem je vissticks ook 'croquettes de poisson'?quote:
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:19 schreef 2dope het volgende:
Noem je vissticks ook 'croquettes de poisson'?
Ah, wat pretentieus van ze.quote:
Dat ziet er verdomd lekker uit zeg.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:27 schreef praadje het volgende:
Witlof gesmoord in honing met ham/kaas en mosterdpuree, afgewerkt met een snufje cayennepeper.
[ afbeelding ]
Het is ook goddelijk. Voor het geval dat je interesse hebt, hier het recept voor 3 stronkjes witlof.quote:
Dank je wel mij moeder maakt wel eens witlof ham rolletjes maar die drijven altijd en over gekookt.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Het is ook goddelijk. Voor het geval dat je interesse hebt, hier het recept voor 3 stronkjes witlof.
Kook de aardappelen en maak er stamppot van dmv een ei en wat boter. Doe er twee/drie eetlepels milde mosterd door. De witlof beetgaar koken en uit laten lekken. Wat boter in een koekenpan en de stronken door midden snijden. Deze in de pan doen en er honing bijdoen en even laten smoren.( de blaadjes vallen wel wat uit elkaar maar dat is geen probleem). De ham om de witlof doen en op de aardappelpuree leggen en afdekken met een pittige kaas. Klein beetje cayennepeper erover en 20/30 minuutjes in de oven op 190 graden. Eet smakelijk. Ik gebruik trouwens de Tex Mex geraspte kaas van de Jumbo, dat zijn verschillende soorten kaas door elkaar.
Ik denk dat dat hier niet het geval is omdat de onderlaag aardappelpuree is.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je wel mij moeder maakt wel eens witlof ham rolletjes maar die drijven altijd en over gekookt.
quote:Op maandag 9 januari 2023 16:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond: aardappelgratin, bistrosteak en een Oosterse salade.
Oeh! Dit ziet er erg goed uit, hier wil ik ook heen!quote:Op zondag 8 januari 2023 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Morgen weeg ik 100kg, of in ieder geval bijna.
Want na een lekkere wandeling van 15km ayce gegeten bij een mooi nieuw dimsum restaurant in het Kurhaus. Aantal gerechten herhaald, en dit allemaal met z'n 2'en gegeten + nog 3 gerechten waar we foto van waren vergeten.
Vanaf morgen weer gezond maar erg genoten van het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |