Heerlijk allemaal, maar ik kan dit beter niet gaan doen dan zit ik zo weer boven de honderd kiloquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Na een leuke wandeling lekker gegeten bij KFC. Vooral de kipstukken en ijsjes waren erg groot (en lekker!)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:31 schreef golfer het volgende:
Gebakken kippendijfilets met shiitakes in gefermenteerde knoflooksaus met daarbij hard gebakken prei en sjalotten en een restant nasi goreng.
Wat een bijzondere foto zoquote:Op zondag 8 januari 2023 17:26 schreef praadje het volgende:
Hertenbiefstuk met frambozencompot, aardappelgratin en gemengde Italiaanse groenten.
[ afbeelding ][/img]
Morgen weeg ik 100kg, of in ieder geval bijna.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heerlijk allemaal, maar ik kan dit beter niet gaan doen dan zit ik zo weer boven de honderd kilo![]()
![]()
vandaag maak ik burrito's met kip, bonen, mais, ui en tomaat met guacemole erbij
Dank, was het ook echt!quote:Op zondag 8 januari 2023 22:03 schreef praadje het volgende:
Wow @:FutureFairytale . Dat ziet er echt verrukkelijk uit allemaal
Ziet er lekker uit. Maar ook iets om te plaatsen in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31quote:Op zondag 8 januari 2023 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dank, was het ook echt!
Hele nette en vriendelijke bediening, mooi restaurant, goede uitleg over het concept en zeer flexibel.
Weet alleen niet of dit soort ayce zaken ons leuk vinden gezien we het bedrag er makkelijk uit eten.
Heeel veel gegeten, vooral garnalen peper/zout.
Van de vergeten foto's hadden we ook nog gefrituurde dikke garnalen die zo lekker waren!
En zelfs de toetjes waren allemaal goed, vooral de kokospudding
Je hebt gelijk. Zal ze in het vervolg daar neerzetten. Geen kfcquote:Op zondag 8 januari 2023 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. Maar ook iets om te plaatsen in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31
quote:Op zondag 8 januari 2023 22:47 schreef borisz het volgende:
Wanneer gaan we aan de wandel @:FutureFairytale ?
Ziet er goed uit.
/KFC is ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |