Wanda praat als een middelbare scholierquote:Op maandag 2 januari 2023 19:40 schreef Loveable het volgende:
Wanda nog meer blabla, komt door het eten.. heeft ze nog meer pit gekregen
Kamer 5B is volledig gecapitonneerd zoals in Duin en Bos de isoleercel isquote:Op maandag 2 januari 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wel wat Martin en isaak bespraken laatst
dat er 2 kamer vijf zijn
Zou het ook een optie kunnen zijn, dat ze zichzelf ook op die vuurkorf flikkerdquote:Op maandag 2 januari 2023 19:40 schreef engine het volgende:
Weet Wanda al dat er binnen nog een boom ligt?
Ik zie nu een van de kamers 5 op deze foto. Er brand ook licht en zit raampje inquote:Op maandag 2 januari 2023 19:41 schreef ledn81 het volgende:
Op maandag 2 januari 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wel wat Martin en isaak bespraken laatst
dat er 2 kamer vijf zijn
Jij ook ex bajesklantquote:Op maandag 2 januari 2023 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kamer 5B is volledig gecapitonneerd zoals in Duin en Bos de isoleercel is
Best groot ruimte zat.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Leuk om te zien!
Dit links zal de productie en regie ruimte zijn. Of ze daar als deelnemers ook echt naar binnen mogen vraag ik me af. Ik vermoed dat er links en rechts van de loods nog 2 aparte ruimtes zijn waar ze 1 op 1 met een productielid kunnen zitten.
Dan missen wij al die gezelligheidquote:Op maandag 2 januari 2023 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou het ook een optie kunnen zijn, dat ze zichzelf ook op die vuurkorf flikkerd
Die regelmatig spijbelt enzquote:Op maandag 2 januari 2023 19:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda praat als een middelbare scholier
De pruik van Moraimaquote:Op maandag 2 januari 2023 19:46 schreef pingu66 het volgende:
Woeoeoeoessshhh......iemands synthetische trui in de hens.
rechts om de hoek in de schutting zit ook een deur. Daar zagen we Djedi een keer vandaan komen.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best groot ruimte zat.
[ afbeelding ]
bedoel je dat gebouw achter de heck? ik welquote:Op maandag 2 januari 2023 19:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best groot ruimte zat.
[ afbeelding ]
kann ook en buitenwc zijn, ze hebben nur 2quote:Op maandag 2 januari 2023 19:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
rechts om de hoek in de schutting zit ook een deur. Daar zagen we Djedi een keer vandaan komen.
Daar staat een klein hokje met een raam erin. Zoiets zal er aan de andere kant bij de rookkruimte ook staan denk. Denk niet dat de deelnemers in het oude 'woonhuis' (was voorheen een boerenbedrijf met woonhuis en loods) en nu regieruimte mogen komen.
[ afbeelding ]
Ze doet zo lekker over de top ookquote:Op maandag 2 januari 2023 19:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je zal buiten maar even willen genieten van vuur en rust, dan moet je Wanda wel op de vuur gooien, wat een aandachtsgeile trut, en maar hinniken en gillen
Ze voelt zich somebody want straks weer een nobodyquote:Op maandag 2 januari 2023 19:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je zal buiten maar even willen genieten van vuur en rust, dan moet je Wanda wel op de vuur gooien, wat een aandachtsgeile trut, en maar hinniken en gillen
Links van de loods.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedoel je dat gebouw achter de heck? ik wel
vreselijke tantequote:Op maandag 2 januari 2023 19:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze doet zo lekker over de top ook
een Etos-trut volgens Jeffquote:Op maandag 2 januari 2023 19:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze voelt zich somebody want straks weer een nobody
Een kenner op het gebied van beledigingen.quote:
Leuk gesprek idd, mis dat toch wel leuke gesprekken 1 op 1 over hun zelf etcquote:Op maandag 2 januari 2023 19:52 schreef Silves het volgende:
Over de geheimen van Temptation island..ja dit vind ik wel leuk van Bep al die vragen..
Ze vindt het erg leukquote:Op maandag 2 januari 2023 19:53 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening allen
Wat staat Wanda hysterisch te giechelen om dat vuur
Mis ik iets waardoor dat in deze RLS niet mogelijk is en bij uto etc wel was?quote:Op maandag 2 januari 2023 19:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Soms mis ik de vliegtuigjes met tekst boven de loods
EOTB snap ik nog en vind ik ergens wel grappig maar Temptation slaat helemaal nergens op als je erover nadenktquote:Op maandag 2 januari 2023 19:52 schreef Silves het volgende:
Over de geheimen van Temptation island..ja dit vind ik wel leuk van Bep al die vragen..
vliegveld lelystadquote:Op maandag 2 januari 2023 19:56 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Mis ik iets waardoor dat in deze RLS niet mogelijk is en bij uto etc wel was?
Toen waren het lieve teksten, ik zou nu graag wat anders zien. En geen idee, volgens mij zitten ze dichtbij het vliegveld Lelystad?quote:Op maandag 2 januari 2023 19:56 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Mis ik iets waardoor dat in deze RLS niet mogelijk is en bij uto etc wel was?
deze snap ik nietquote:Op maandag 2 januari 2023 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
EOTB snap ik nog en vind ik ergens wel grappig maar Temptation slaat helemaal nergens op als je erover nadenkt
ja iedereen burnout naar 2 weken..We hebben het wel over bro,s en chicks.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
EOTB snap ik nog en vind ik ergens wel grappig maar Temptation slaat helemaal nergens op als je erover nadenkt
Zou wel humor zijn als ie langsgaat en keelpastilles afrekentquote:Op maandag 2 januari 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Een kenner op het gebied van beledigingen.
vind het nog netjes vergeleken met wat Wanda er over anderen uitkraamtquote:Op maandag 2 januari 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Een kenner op het gebied van beledigingen.
quote:Op maandag 2 januari 2023 19:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen waren het lieve teksten, ik zou nu graag wat anders zien. En geen idee, volgens mij zitten ze dichtbij het vliegveld Lelystad?
'Grappig' omdat ze het er zelf naar makenquote:Op maandag 2 januari 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze snap ik niet
EOTB is echt niveau min 10
nee inderdaadquote:Op maandag 2 januari 2023 20:00 schreef Sociologica het volgende:
Martin heeft ergens over gelogen tegen Mexx
Martin nu over Mexx tegen Moira: heb je ooit zo’n verliefd meisje gezien
Oh 500 wijven geneukt maar het afgelopen jaar niemand claimt Martin oid
Mexx ga je dit echt doenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je nu door
serieus ga je nu door
Lekker Bern doodmaken en Mirthe psychisch kapot maken. Er is echt niks netjes aan de woorden van Jeff als je het dan toch graag wil vergelijken.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vind het nog netjes vergeleken met wat Wanda er over anderen uitkraamt
"Dames en heren, alle vluchten van Lelystad airport zijn op dit moment geannuleerd.quote:
Wie zegt dat nu weerquote:Op maandag 2 januari 2023 20:07 schreef engine het volgende:
Wij scholden elkaar altijd voor van alles uit. Wij voelden dat niet als belediging
Dat roep ik ook al vanaf week 1quote:Op maandag 2 januari 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
MOra zegt tegen Matin dat hij er mee moet ophouden
JW over wanneer iemand iets als racistisch op vat.quote:
Ik vind JW soms wel komisch Esther vind ik wel vaak zeurderig overkomenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
JW over wanneer iemand iets als racistisch op vat.
Mwa ze hoest de hele dag door...maar weet niet of binnen er iets van merktquote:Op maandag 2 januari 2023 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Misschien wel last van de rook?
Ja soms is het wel komisch. Soms is het ook een enorme zeur.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind JW soms wel komisch Esther vind ik wel vaak zeurderig overkomen
Mijn vader had eigenhandig over die schutting geklommenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:10 schreef Sociologica het volgende:
Ik weet wel dat als ik Mexx was en mijn vader dit gedrag naar mij zou zien; hij me allang met een fake zwarte brief ellende bericht zou hebben weggehaald om me van die man te bevrijden
niet alleen dat stokkie, ook 'n mitella voor z'n ballenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:12 schreef Ireth het volgende:
"Ga je normaal tegen mij doen ja? Niet op die toon hé?? Nu is het klaar!"
Ik zweer je... die had een rood/wit stokkie kunnen aanschaffen!!!
Valt erg op dat al die wijven daar in een relatie het wangedrag van die kerels pikken en vrij snel alweer onder de dekens liggenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:08 schreef Loveable het volgende:
En weer een streamwissel, zo kan je toch geen gesprek volgen verdikkeme
komt ie weer met zijn 500quote:Op maandag 2 januari 2023 20:00 schreef Sociologica het volgende:
Martin heeft ergens over gelogen tegen Mexx
Martin nu over Mexx tegen Moira: heb je ooit zo’n verliefd meisje gezien
Oh 500 wijven geneukt maar het afgelopen jaar niemand claimt Martin oid
Dat begrijp ik ook niet...maar blijkbaar willen ze niet te veel gezeik omdat daar niet echt weg kan lopen etcquote:Op maandag 2 januari 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Valt erg op dat al die wijven daar in een relatie het gedrag van die kerels pikken en vrij snel alweer onder de dekens liggen
Ja maar nu is ie link dat Mexx het hardop uitsprak. Hij heeft t zelf al 10x genoemd maar mag eeecht niet openbaar wordenquote:komt ie weer met zijn 500
eng hequote:Op maandag 2 januari 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Valt erg op dat al die wijven daar in een relatie het wangedrag van die kerels pikken en vrij snel alweer onder de dekens liggen
hij heeft het er in t begin vaak over gehadquote:Op maandag 2 januari 2023 20:15 schreef Sociologica het volgende:
Ik weet wel dat als ik Mexx was en mijn vader dit gedrag naar mij zou zien; hij me allang met een fake zwarte brief ellende bericht zou hebben weggehaald om me van die man te bevrijden
[..]
Ja maar nu is ie link dat Mexx het hardop uitsprak. Hij heeft t zelf al 10x genoemd maar mag eeecht niet openbaar worden
Sasha heb ik daarin niet meegerekend maar zij doen dan ook weinig onder de dekensquote:Op maandag 2 januari 2023 20:14 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet...maar blijkbaar willen ze niet te veel gezeik omdat daar niet echt weg kan lopen etc
ftfyquote:Op maandag 2 januari 2023 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha heb ik daarin niet meegerekend maar zij doen dan ook weinig D
Ja maar tis niet alleen die grootspraak. Dat belerende, dominante en soms neerbuigende gedoe. Echt een engnek (al gaat zij er uiteraard ook naïef mee om en blind in mee, dat wel)quote:Op maandag 2 januari 2023 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij heeft het er in t begin vaak over gehad
denk dat ie bang is dat ontdekt wordt dat hij uit zijn nek lult
plus.. die 10 secoiden van hem? Nounou..
Denk dat als ze sex hebben het op slakken tempo isquote:Op maandag 2 januari 2023 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha heb ik daarin niet meegerekend maar zij doen dan ook weinig onder de dekens
Alsquote:Op maandag 2 januari 2023 20:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Denk dat als ze sex hebben het op slakken tempo is
@Dannyquote:Op maandag 2 januari 2023 20:19 schreef schizolientje het volgende:
even of topic maar ik heb sinds vandaag tussen bijna elke opmerking reclames, is dat nieuw?
En dan wil die in de pauze ook nog 'n dansje doenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als
.
Berrrrrn
.
het
.
tempo
.
bepaald
.
wel
Kan je uitzettenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:19 schreef schizolientje het volgende:
even of topic maar ik heb sinds vandaag tussen bijna elke opmerking reclames, is dat nieuw?
echt hequote:Op maandag 2 januari 2023 20:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering Martin wat ben jij 'n slechte verliezer
quote:Op maandag 2 januari 2023 20:21 schreef mario390 het volgende:
ja ja zeggen van stoppen en dann slobbberen
maxxx weer stock
Ik heb veel RLS gevolgd, maar Mattin zit hoog in mijn irritatie top 5quote:Op maandag 2 januari 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Matin blijft als een klein kind het potje kaarten verpesten
het is bijna net zo erg als Nawelquote:Op maandag 2 januari 2023 20:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb veel RLS gevolgd, maar Mattin zit hoog in mijn irritatie top 5
quote:Op maandag 2 januari 2023 20:19 schreef schizolientje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uiteraard, maar denk dat mijn daarover nu wel helder is hahahahquote:Op maandag 2 januari 2023 20:17 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja maar tis niet alleen die grootspraak. Dat belerende, dominante en soms neerbuigende gedoe. Echt een engnek (al gaat zij er uiteraard ook naïef mee om en blind in mee, dat wel)
quote:Op maandag 2 januari 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is bijna net zo erg als Nawel
Ja dat kwam ineens zo voorbij, snapte het ook niet. Mexx had mooie borsten en lekte maar mooie borsten lekken altijd lelijke borsten lekken nietquote:Op maandag 2 januari 2023 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekken? Zo van druppelen? Begrijp ik dit goed?
quote:Op maandag 2 januari 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is bijna net zo erg als Nawel
ik probeer er chocola van te maken.. lekken... of likken?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:26 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja dat kwam ineens zo voorbij, snapte het ook niet. Mexx had mooie borsten en lekte maar mooie borsten lekken altijd lelijke borsten lekken niet
Dit maakt het niet beter of duidelijker. Maar dat verstond ik ongeveer
Daarvan waren we erg fan op fok!quote:Op maandag 2 januari 2023 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
zo jammer dat ik toen nog niet op fok postte
Hahahaha sorry!quote:Op maandag 2 januari 2023 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik probeer er chocola van te maken.. lekken... of likken?
hoezo lekken borsten :s
.Als er 'n gaatje in zit?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mattin zijn borsten 'lekten' volgens mij. Ze lekten uit zijn shirt.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jepquote:Op maandag 2 januari 2023 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx is wel echt super kinderachtig bezig
Ik zou bij Martin ook het bloed onder zijn nagels halen, tot in den treurenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
Nou ja ik snap best dat hij even een weg moet zoeken om met dit gedrag van Mexx om te gaan. Maar ze zijn beide merkwaardig jaquote:Op maandag 2 januari 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
en matin denkt dat hij de vader moet spelen
Al vier maandenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
maar niet op de Mexx manierquote:Op maandag 2 januari 2023 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou bij Martin ook het bloed onder zijn nagels halen, tot in den treuren
Ja, maar jij bent niet verliefd op hemquote:Op maandag 2 januari 2023 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou bij Martin ook het bloed onder zijn nagels halen, tot in den treuren
Martin heeft wel veel fysieke problemen, alsof hij uit elkaar valt... nog even en er ligt alleen een plasje op de grond met klerenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mattin zijn borsten 'lekten' volgens mij. Ze lekten uit zijn shirt.
Hij zat weer met zijn shirtje half open aan tafel.
Gelukkig nietquote:Op maandag 2 januari 2023 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent niet verliefd op hem
Matin en Fritsquote:
... en z'n toupetjequote:Op maandag 2 januari 2023 20:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Martin heeft wel veel fysieke problemen, alsof hij uit elkaar valt... nog even en er ligt alleen een plasje op de grond met kleren
die heeft iets niet helemaal jofel zitten in dat bolletjequote:Op maandag 2 januari 2023 20:31 schreef Silves het volgende:
Zijn tic wordt met de dag erger...moeten eens alle spiegels weghalen en zijn handen op zijn rug binden..
hij wil zijn beginnende kaalheid verdoezelen...quote:Op maandag 2 januari 2023 20:31 schreef Flow3r het volgende:
Dit is ook debiel gedrag, 10 x op een dag![]()
[ afbeelding ]
Bleef het maar bij 10 x per dagquote:Op maandag 2 januari 2023 20:31 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ja als er veel wind is gebeurt het vakerquote:Op maandag 2 januari 2023 20:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bleef het maar bij 10 x per dag
volgens mij gewoon elke keer als hij een spiegel zietquote:Op maandag 2 januari 2023 20:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bleef het maar bij 10 x per dag
En nu naar elke trek vies spugen..helemaal gefrustreerd, wordt hypernerveus van zijn gedrag.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft iets niet helemaal jofel zitten in dat bolletje
quote:Op maandag 2 januari 2023 20:34 schreef Silves het volgende:
[..]
En nu naar elke trek vies spugen..helemaal gefrustreerd, wordt hypernerveus van zijn gedrag.
of 'n pan, of 'n raam, wat dan ookquote:Op maandag 2 januari 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
volgens mij gewoon elke keer als hij een spiegel ziet
of een raamquote:Op maandag 2 januari 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
volgens mij gewoon elke keer als hij een spiegel ziet
Wel van zich af spugen.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
ze mochten niet lullen toch
tijdens het roken
aah check
hij had volgens mij best wel een fancy baan, business analist. Hoop dat ie een vast contract heeft en weer terugkan. Want als je als werkgever dit mannetje bezig ziet, je neemt hem toch nooit meer serieus?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft iets niet helemaal jofel zitten in dat bolletje
Als je dat teveel doet zou je er kaal van wordenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij wil zijn beginnende kaalheid verdoezelen...
maar dit legt de nadruk er op
quote:Op maandag 2 januari 2023 20:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij had volgens mij best wel een fancy baan, business analist. Hoop dat ie een vast contract heeft en weer terugkan. Want als je als werkgever dit mannetje bezig ziet, je neemt hem toch nooit meer serieus?
(en dat vind ik dan eigenlijk ook wel weer sneu)
hij is ZZP=er tochquote:Op maandag 2 januari 2023 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Werkte bij (volgens mij) PWC. Wou een jaar onbetaald verlof. Maar toen z'n werkgever er achter kwam dat het om EJVJL ging zeiden ze... neuh ... dat gaan we niet doen, je neemt maar ontslag.
Nou ja, dit vertelde hij tijdens de podcast ...quote:Op maandag 2 januari 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is ZZP=er toch
tenminste op linkedin
aaahquote:Op maandag 2 januari 2023 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ja, dit vertelde hij tijdens de podcast ...
oh joh?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Werkte bij (volgens mij) PWC. Wou een jaar onbetaald verlof. Maar toen z'n werkgever er achter kwam dat het om EJVJL ging zeiden ze... neuh ... dat gaan we niet doen, je neemt maar ontslag.
Er was niemand op de kamer, lijkt mij dat het soms wel lekker is om even alleen te zijnquote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff ligt in bed maar ligt nooit in bed
sssttt tis Jeffquote:Op maandag 2 januari 2023 20:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er was niemand op de kamer, lijkt mij dat het soms wel lekker is om even alleen te zijn
Maar ik herhaal gewoon wat hijzelf altijd zegtquote:Op maandag 2 januari 2023 20:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er was niemand op de kamer, lijkt mij dat het soms wel lekker is om even alleen te zijn
en matin ligt gekleed op bedquote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx kruipt in bed bij Mattin .. in alleen string en bh.
Ik denk dat het ze niet tegenhoudtquote:Op maandag 2 januari 2023 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
Martin en Mexx willen een wipje maken maar ondertussen komt KimD bij Jeff liggen
Zodra ze beginnen schakelen ze de streams toch wegquote:Op maandag 2 januari 2023 20:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het ze niet tegenhoudt
en geilt op elke seconde aandacht die ie krijgt op beeld. Heel gek dat zijn werkgever hier geen zin in hadquote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx kruipt in bed bij Mattin .. in alleen string en bh.
dan gaat bernie pernie toch lekker naar huisquote:Op maandag 2 januari 2023 20:50 schreef Silves het volgende:
Bern neemt niet meer genoegen met 5 euro pp voor een opdracht.25 euro pp is goed..meneer ik wil alles hebben maar niks inleveren.
wie kan er hackenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Op de Linkedin van Martin staat vanaf volgende week 'n tab
* Ongeschikt!
Als Jef de opdracht wint bij eliminatie gaat Bern pleitte..( zei hij vandaag tegen Marcia) en als marcia wint dat gaat Erik naar huis!..quote:Op maandag 2 januari 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan gaat bernie pernie toch lekker naar huis
win winquote:Op maandag 2 januari 2023 20:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Als Jef de opdracht wint bij eliminatie gaat Bern pleitte..( zei hij vandaag tegen Marcia) en als marcia wint dat gaat Erik naar huis!..
Vandaag nog tegen Babbel een heel betoog gehouden dat er in zijn maand nooit iemand in bed leg.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ik herhaal gewoon wat hijzelf altijd zegt
nee lekkerquote:Op maandag 2 januari 2023 20:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Waarom we elke keer die clown en mex op stream krijgen met die onzin is mij ook een raadsel
ik vind het primaquote:Op maandag 2 januari 2023 20:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Als Jef de opdracht wint bij eliminatie gaat Bern pleitte..( zei hij vandaag tegen Marcia) en als marcia wint dat gaat Erik naar huis!..
Tis voor Sas en Bern toch ook al lang bedtijd?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee lekker
nu hebben we zoe en kenzi![]()
stampot andijviequote:Op maandag 2 januari 2023 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
Sasha zegt: stamppot andijvie. Toch grappig dat mensen andijviestamppot zeggen en sommige het omdraaien.
Zeker regio gebonden?
Hier is het andijviestamppotquote:Op maandag 2 januari 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
stampot andijvie
en ja sasha komt uit mijn regio
Geen idee maar stamppot andijvie klinkt zo vreemd. Je zegt toch ook geen stamppot wortels.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
Sasha zegt: stamppot andijvie. Toch grappig dat mensen andijviestamppot zeggen en sommige het omdraaien.
Zeker regio gebonden?
Wij zeggen ook stampot rauwe andijviequote:Op maandag 2 januari 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
stampot andijvie
nee hutspotquote:Op maandag 2 januari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee maar stamppot andijvie klinkt zo vreemd. Je zegt toch ook geen stamppot wortels.
pffquote:Op maandag 2 januari 2023 20:31 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op maandag 2 januari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee maar stamppot andijvie klinkt zo vreemd. Je zegt toch ook geen stamppot wortels.
Jawel stampot wortel en ui of hutspotquote:Op maandag 2 januari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zeg altijd stamppot rauwe andijvie, ook al is het niet meer rauw als het je giegel in gaatquote:Op maandag 2 januari 2023 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
Zeker regio gebonden?
Hier dan rauwe andijviestamppotquote:Op maandag 2 januari 2023 20:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wij zeggen ook stampot rauwe andijvie
Peejestampquote:Op maandag 2 januari 2023 20:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel stampot wortel en ui of hutspot
waar zie je wendy?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Als ik die posturen zie van Wendy en Kenzy zie, dan krijg ik nog meer respect(wat ik sowieso al heb voor mijn vrouw) voor het figuurtje van mijn vrouw
En boerenkoolstamppot?quote:
Wat is er met hun postuur?quote:
Hottub. Net trouwens. Nu weer lellebel en slaapdoppersquote:
wendy na 2 kids niks mis meequote:Op maandag 2 januari 2023 20:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hottub. Net trouwens. Nu weer lellebel en slaapdoppers
Cool. Gemist verdoriequote:Op maandag 2 januari 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Zoe slaat bijna Kenzy met het schepnet in d'r gezicht
Sowieso. Maar ik zie niet wat er mis is met dat postuur van Wendy. Zal wel aan mij liggen dan.quote:
dat eet ik dus nooitquote:
Bij mijn vrouw is er geen jankerd uitgekomen, dat dan wel weerquote:
ook al zou ze er geen hebben gehadquote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij mijn vrouw is er geen jankerd uitgekomen, dat dan wel weer
Ik veroordeel het ook niet. Rustig maar dames. Als bijen gestokenquote:
Dit. Gewoon een prima figuur.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook al zou ze er geen hebben gehad
ik vind wendy niks mis mee
Echt een regio ding dusquote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
boerenkool noem je geen stampot, maar gewoon boerenkool
Mijn vrouw is megaslank bij haar. Verder heb ik niets tegen volslanke damesquote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik zie niet wat er mis is met dat postuur van Wendy. Zal wel aan mij liggen dan.
Andijviestampquote:Op maandag 2 januari 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
stampot andijvie
Oké maar waarom is dit relevant ?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn vrouw is megaslank bij haar. Verder heb ik niets tegen volslanke dames
Rustaghhhhhhquote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
SC is hier JAA / [JAA SC #12] Leven brengen in de SC !
* greysbones legt de deegroller weer wegquote:Op maandag 2 januari 2023 21:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn vrouw is megaslank bij haar. Verder heb ik niets tegen volslanke dames
Wel grappig dat al die kerels daar zijn gevallen op vrouwen waar ik toch nooit op zou kunnen vallenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar jij zit er ook nietquote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wel grappig dat al die kerels daar zijn gevallen op vrouwen waar ik toch nooit op zou kunnen vallen
Ja dat bedoelde ik net buiten ook met dat vuur. Ziet er gewoon niet uit alsof ze oprecht alleen maar een hoop lol heeft en niet allerlei bedoelingen of achterbakse gedachtes. Heb me te vaak aan haar geërgerdquote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda lacht weer mega nep. Blijft maar ratelen.
dikker wordenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Kenzy wil van alles doen. Doet zelf weinig
Klopt, doet ze super vaak. Echt bizar irritant. Ook toen met de hottub toen ze die puzzelstukjes bedachten…. Zo doorzichtigquote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik net buiten ook met dat vuur. Ziet er gewoon niet uit alsof ze oprecht alleen maar een hoop lol heeft en niet allerlei bedoelingen of achterbakse gedachtes. Heb me te vaak aan haar geërgerd
Doen ze dagelijksquote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda loopt dom te doen met een condoom
Ze doet het wel constant. Voor iemand die het zou spelen blijft ze verdacht goed in haar rol zitten.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik net buiten ook met dat vuur. Ziet er gewoon niet uit alsof ze oprecht alleen maar een hoop lol heeft en niet allerlei bedoelingen of achterbakse gedachtes. Heb me te vaak aan haar geërgerd
naaahhhhhquote:Op maandag 2 januari 2023 21:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo simpel ligt dat niet want ben kieskeurig op dat vlak
Naja ik zie haar ook regelmatig als stokende valse 2 gezichten deelnemer. Dan neem ik op een gegeven moment idd wat sneller aan dat dit soort hard hihi gelach in bijzijn van Jappie een rol isquote:Op maandag 2 januari 2023 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ze doet het wel constant. Voor iemand die het zou spelen blijft ze verdacht goed in haar rol zitten.
Ze doet het ook wanneer hij er niet bij is, maar ze wel met meer mensen is en erbij wilt horenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:11 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Naja ik zie haar ook regelmatig als stokende valse 2 gezichten deelnemer. Dan neem ik op een gegeven moment idd wat sneller aan dat dit soort hard hihi gelach in bijzijn van Jappie een rol is
Maar who knows, misschien heb je gelijk
Ik moest onntopic blijvenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]eindelijk iemand die dat ook heeft
Ja true, of om anderen het gevoel te geven dat die vooral niet bij het gezellige lachen wij hebben het zo nice clubje horen als ze in de buurt zittenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze doet het ook wanneer hij er niet bij is, maar ze wel met meer mensen is en erbij wilt horen
Wanda is grappig, zolang ze bij haar niet grappig zijnquote:Op maandag 2 januari 2023 21:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh wat heeft Wanda een lol, onderbroekenlol noemen wij tukkers dat
Mijn waarschuwing was niet alleen voor jou bedoeld, maar ook voor anderen. Dus nog maar een keer.quote:
quote:
Heeft meer fun bij de vrouwenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:14 schreef spapaars het volgende:
Dames spelen met condooms, en jasper loopt daar er voor lul bij.
Jasper is bij mij echt compleet door de mand gevallen. Vond hem in het begin echt een leuke knul, met humor en nu is het een schaap van Wanda geworden en dan ook nog uitgerekend Wanda. Onbegrijpelijkquote:
Hangt meer met vrouwen, dan met de kerelsquote:Op maandag 2 januari 2023 21:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jasper is bij mij echt compleet door de mand gevallen. Vond hem in het begin echt een leuke knul, met humor en nu is het een schaap van Wanda geworden en dan ook nog uitgerekend Wanda. Onbegrijpelijk
Inderdaad, Jasper laat zich u vooral leiden door Wanda/K3, echt jammerquote:Op maandag 2 januari 2023 21:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jasper is bij mij echt compleet door de mand gevallen. Vond hem in het begin echt een leuke knul, met humor en nu is het een schaap van Wanda geworden en dan ook nog uitgerekend Wanda. Onbegrijpelijk
En dat was niet zo, alhoewel hij een nacht met 6 vrouwen in het 1 persoonsbed heeft gelegen en daar was volgens mij niemand van kamer 3 bijquote:Op maandag 2 januari 2023 21:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hangt meer met vrouwen, dan met de kerels
Vast terug naar Ivor mag van mij ookquote:Op maandag 2 januari 2023 21:19 schreef ledn81 het volgende:
Wanda ratelt maar en ratelt maar.. ik ben weer naar de andere stream.. Kan ze niet weer een markt organiseren en tijdje off stream?
Nee hoor want ik weet waar ik op val en dus ook welke rangequote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar jij zit er ook niet
misschien was het daar anders
die heb je ook bij een gewone drogerquote:Op maandag 2 januari 2023 21:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Verstandig dat ze die warmtepompdroger schoon houden, vooral de roosters. Levensduur verhaal
Ik ook, ze ziet er ziekelijk uitquote:Op maandag 2 januari 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
ik moet zo wennen aan dat haar van Janet
Bijdehandje ik bedoel het rooster onderaan de droger, niet die in de deur(moet je ook schoonhouden)quote:Op maandag 2 januari 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heb je ook bij een gewone droger
ja dat dusquote:
weet ikquote:Op maandag 2 januari 2023 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bijdehandje ik bedoel het rooster onderaan de droger, niet die in de deur(moet je ook schoonhouden)
Aan mijn droogrek zit geen deur en ook geen roosterquote:Op maandag 2 januari 2023 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bijdehandje ik bedoel het rooster onderaan de droger, niet die in de deur(moet je ook schoonhouden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |