En Engnek Isaac blijft kulargumenten gevenquote:Op maandag 2 januari 2023 11:26 schreef mootie het volgende:
Hou toch op met lood om oud ijzer.
Je wil echt geen dingen kopen bij de Hema die goedkoper zijn bij de Jumbo.
Hopen op weinig of verprutste verdienopdrachten.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:27 schreef mootie het volgende:
Nu gaan veel mensen dit uiteraard doen.
Zit je zonder geld in de pot en een shitload aan Hemabonnen.
Geloof me speltechnisch is het al bepaald.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:27 schreef spapaars het volgende:
Speltechnisch zouden ze niet moeten ruilen voor tabak.
wat een verrassing weerquote:Op maandag 2 januari 2023 11:29 schreef mootie het volgende:
Jeffie mag natuurlijk eerst en de rest als er geld is.
Neequote:Op maandag 2 januari 2023 11:33 schreef Ebinas het volgende:
Kan je eten en drinken van de hema online bestellen?
quote:Op maandag 2 januari 2023 11:34 schreef mootie het volgende:
En ze zitten er zoooo naast, bij de hema kun je koek, snoep, bier, wijn bestellen. Geen brood en beleg.
Niet online maar ze hebben het wel.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:33 schreef Ebinas het volgende:
Nee, beetje snoep, drank, en snack e.d.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:33 schreef Ebinas het volgende:
En het is ook wel een stuk duurder als wat je bij Jumbo koopt.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:34 schreef mootie het volgende:
En ze zitten er zoooo naast, bij de hema kun je koek, snoep, bier, wijn bestellen. Geen brood en beleg.
Bestellingen gaan via de febo, dus even noteren en iemand de boodschappen laten doen ipv online bestellen.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat wordt dus dagen lang slagroomtaart eten.
Vergeet fruit niet uit de schijf... kersenvlaai, appeltaart en abribkozenvlaai...quote:Op maandag 2 januari 2023 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja dat vond ik mooi. Dat het ging over eten en dat iemand dan zegt dat je taart kunt bestellen bij de Hema.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is veel likken voor Erik, mss is het dan minder zuur voor hemquote:Op maandag 2 januari 2023 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Eunice niet bijna jarig?quote:Op maandag 2 januari 2023 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Wedden van wel...Wendy als manager verkiezenquote:Op maandag 2 januari 2023 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda zeiken over Eunice. Je kunt haar niet pissiger krijgen zegt ze.
Dat gaat ze echt niet trekkenquote:Op maandag 2 januari 2023 11:40 schreef Vlinder1974 het volgende:
het valt me op dat Wanda en Kimw niet zo vaak meer bij elkaar te vinden zijn. Of denk ik dat maar?
ja, had anders verwacht. Maar Janet deed gisteren ook al heel lullig toen Eunice hielp in de keuken, Eunice deed niets goed in de ogen van Janet en die was daar heel naar in, katte haar echt af.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:40 schreef mootie het volgende:
Het valt me enorm tegen dat Janet geen sorry zei.
Ze zei als Wendy manager wordt ga ik naar huisquote:Op maandag 2 januari 2023 11:40 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wedden van wel...Wendy als manager verkiezen
Jawel... kritiek op Eunie's eetgedragquote:Op maandag 2 januari 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
Wanda krijgt een mic check
en meteen
ik heb niks raars gezegd
Dat doen ze dus nog steeds bij de Febo dus, als er wat raars gezegd wordt krijgen ze een Mic check.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
Wanda krijgt een mic check
en meteen
ik heb niks raars gezegd
En hij heeft ook die 1½ loempia niet gegeten samen met mattin en Ima.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
Rupie beweerde dat hij al zo getraind was in koken voor Eunice dat hij niet anders meer wist
Liar liar pants on fire
Kijken hoe Kenzi reageert als ze zeggen nee hoor Kens het is gewone rijst,geen zilvervlies rijst. Kan je gerust eten ( ja ik weet dat je het kan zien,maar het gaat om het idee)quote:Op maandag 2 januari 2023 11:45 schreef greysbones het volgende:
kan iemand Wanda die beelden even terug laten kijken waarin zij en Kenzi zeggen echt niet apart te gaan koken
Maar ze doen het wel.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:45 schreef greysbones het volgende:
kan iemand Wanda die beelden even terug laten kijken waarin zij en Kenzi zeggen echt niet apart te gaan koken
voor je het weet komt er een item bij shownieuws dat menen in het jaar van je leven, elkaar vergiftigenquote:
Een eng, naar, manipulatief pisventje is die GJquote:Op maandag 2 januari 2023 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
GJ: "Als ik manager ben wordt er niet gerookt. Jahaa, ik wil best wel een keer een pot kopen maar dan bepaal ik wel wie er af en toe een sigaretje rookt."
somsquote:
Die staat ongelooflijk negatief in het leven.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:51 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Een eng, naar, manipulatief pisventje is die GJ
GJ als managerquote:Op maandag 2 januari 2023 11:51 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Een eng, naar, manipulatief pisventje is die GJ
Gaan wel rellen worden denk ik, maar goed, als hij zulke dingen blijft roepen komt hij nooit in het pluche. Eerder een enkeltje door de sluis.quote:
+ 5 matrozenquote:Op maandag 2 januari 2023 11:59 schreef spapaars het volgende:
Wanda moet met spoed even een uurtje samen zijn met Jasper zonder meekijkende camera's, is ze daarna weer een stuk rustiger.
Ik denk dat ie de meeste niet-rokers wel meekrijgtquote:Op maandag 2 januari 2023 12:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gaan wel rellen worden denk ik, maar goed, als hij zulke dingen blijft roepen komt hij nooit in het pluche. Eerder een enkeltje door de sluis.
Was het maar zo’n feestquote:
15:00quote:
quote:
KimW is arrogant zegt Mexx.. ze heeft niet goed door dat het geen arrogantie is naar haar toe maar Kim is een beetje klaar met haar en haar manier van doe.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:04 schreef mootie het volgende:
Mexx kan ook niet duidelijk aangeven wat Kim dan doet.
quote:Op maandag 2 januari 2023 12:07 schreef R0T29 het volgende:
"Ze zuigt het bloed onder haar nagels vandaan"
@FreshFruit Die is wat mij betreft ook wel tegelwaardigquote:Op maandag 2 januari 2023 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Het zuigt het bloed onder m'n nagels vandaan.
Denk trouwens dat het inderdaad 'ze' was.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
@:Freshfruit Die is wat mij betreft ook wel tegelwaardig
Dit is de speciale versie van het spreekwoord, vooral bekend onder pijpersquote:Op maandag 2 januari 2023 12:07 schreef R0T29 het volgende:
"Ze zuigt het bloed onder haar nagels vandaan"
Ja, nu weer dat boksen. Dat gala is gewoon pas eind van de maand hoorde ik Kenzy zeggen tijdens het overleg.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Rare soundlock / streamwissel toen er iemand buiten kwam, en blijkbaar iets zei.
Of je speelt de psycholoogquote:Op maandag 2 januari 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
Wat zijn er ineens veel die aan het trainen zijn.. Ahh zie al waarom, anders moeten ze de kerststallen mee opruimen.
Daar is dan wel geld voor maar voor Rundergehakt nietquote:
Soundlock.. niets te horenquote:Op maandag 2 januari 2023 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Rare soundlock / streamwissel toen er iemand buiten kwam, en blijkbaar iets zei.
Volgens mij begon Mexx zelf het gesprek met Babette.quote:
heb oortjes inquote:Op maandag 2 januari 2023 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Natuurlijk moet er [dieet van Eunice] op gelet worden .. dat heb ik ook altijd geroepen!
Eten buiten de koeling houden 24 uur lang dat gaat ook bewust,en niemand doet er wat aan 😉🤮quote:Op maandag 2 januari 2023 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Als de productie merkt dat er dingen expres gedaan worden, neem ik aan dat het een heel ander verhaal wordt.
Productie no care.
don't know, don't care.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:30 schreef mario390 het volgende:
weten esther babett dat mexx stokslobberen
doet?
quote:Op maandag 2 januari 2023 12:35 schreef Silves het volgende:
Ben gek op Moira haar zilveren juweeltjes..En ze heeft een mega punt over Eunice.
Het kwam er opbouwend uit. Was goed te zienquote:Op maandag 2 januari 2023 12:35 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie wordt even verplicht tot Huillii gedwongen..
[ afbeelding ]
Die eet toch alleen rund of kip?quote:Op maandag 2 januari 2023 11:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is Eunice niet bijna jarig?
[ afbeelding ]
al jarig geweestquote:Op maandag 2 januari 2023 11:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is Eunice niet bijna jarig?
[ afbeelding ]
Die hebben vast gedacht die man krijgt veel te weinig te eten.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft 1 broodje extra gekregen van de Jumbo !
![]()
![]()
Moira moest dat ei er wel uitrekken bij Euniquote:Op maandag 2 januari 2023 12:41 schreef Ebinas het volgende:
Wel aardig van Mora dat Eunice bij haar haar ei kwijt kan.
Ze gaan nu buiten nog even rondje doen
Dan helemaalquote:Op maandag 2 januari 2023 12:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moira moest dat ei er wel uitrekken bij Euni
Kenzy zou tegen jou zeggen dat je na 4 maanden haar naam weleens goed mag schrijvenquote:Op maandag 2 januari 2023 12:40 schreef greysbones het volgende:
ik zou echt tegen Kenzi zeggen
wanneer ga jij mee doen met boksen
Voor Eunice heeft ie een muselireep gekocht. 89 cent voor 8 stuks ofzo. Hij gaat ze bewaren zodat Eunice vaker een extraatje kan krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:44 schreef Silves het volgende:
Als ik het goed heb, krijgt ze geen snicker vandaag, maar een reep chocolade met hazelnoot..hoop dat het geen melkchocolade is, anders heeft Erik ook gefaald
Erik als managerquote:Op maandag 2 januari 2023 12:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor Eunice heeft ie een muselireep gekocht. 89 cent voor 8 stuks ofzo. Hij gaat ze bewaren zodat Eunice vaker een extraatje kan krijgen.
Da's top van hem.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor Eunice heeft ie een muselireep gekocht. 89 cent voor 8 stuks ofzo. Hij gaat ze bewaren zodat Eunice vaker een extraatje kan krijgen.
Dan wordt ze me toch een portie verwend..quote:Op maandag 2 januari 2023 12:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, denk dat er legio records voor hem te maken zijnquote:Op maandag 2 januari 2023 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
Stond er niets likbaars in het Guinness Book of Records?
En toch(ondanks de vergeten Y in plaats van de i) heeft Grey een punt. Sport zou voor haar wel eens goed zijn. Anders word het buikje en kontje alleen maar groter.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:44 schreef D. het volgende:
[..]
Kenzy zou tegen jou zeggen dat je na 4 maanden haar naam weleens goed mag schrijven
Oeps en nu net vertelt Janet dat ie de broodjes eerst nat moet maken voordat ie ze in de oven stoptquote:
Zeker wel.. als het aan Erik ligt nog well véél meer...quote:Op maandag 2 januari 2023 12:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan wordt ze me toch een portie verwend..
Heeft Erik geen plasje gedaan netquote:Op maandag 2 januari 2023 12:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oeps en nu net vertelt Janet dat ie de broodjes eerst nat moet maken voordat ie ze in de oven stopt![]()
Maar hij besprenkelt ze gelukkig met de vingers vanuit een bakje water.
Dat is haar 'stijl', ze loopt niet voor niets bijna altijd half bloot trots met haar buik te schuddenquote:Op maandag 2 januari 2023 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch(ondanks de vergeten Y in plaats van de i) heeft Grey een punt. Sport zou voor haar wel eens goed zijn. Anders word het buikje en kontje alleen maar groter.
quote:Op maandag 2 januari 2023 12:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oeps en nu net vertelt Janet dat ie de broodjes eerst nat moet maken voordat ie ze in de oven stopt![]()
Dat zal het zijnquote:Op maandag 2 januari 2023 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is haar 'stijl', ze loopt niet voor niets bijna altijd half bloot trots met haar buik te schudden
Juist, vandaar de naam Can(you)seequote:Op maandag 2 januari 2023 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is haar 'stijl', ze loopt niet voor niets bijna altijd half bloot trots met haar buik te schudden
De eeuwige maagd, maar ondertussen wel naar de hoeren geweest, en maleisie op vakantie, denk niet om te eten en zonnen, maar massages door jongere meisjes..tja noem het een aannamequote:Op maandag 2 januari 2023 12:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker wel.. als het aan Erik ligt nog well véél meer...Erik had vanmorgen veel lol met de "jeuk" die Euni vannacht had.. hij observeerde haar blote rug en concludeerde ook nog dat ze geen BH aan heeft gehad.. zo hilarisch tijdens hun loopje
Nou nou.. JuiceCos Maar Euni was hastikke veilig bij Erik hoor.. Aldus Erik zelfquote:Op maandag 2 januari 2023 12:52 schreef Silves het volgende:
[..]
De eeuwige maagd, maar ondertussen wel naar de hoeren geweest, en maleisie op vakantie, denk niet om te eten en zonnen, maar massages door jongere meisjes..tja noem het een aanname
De formule SW+Jw=SL klopt steeds vakerquote:Op maandag 2 januari 2023 12:56 schreef Ebinas het volgende:
Wat een wissel ook weer.
In de slaapkamer heeft Zoe iets over Erik te zeggen.
In een no-time wissel naar 2 mensen die niets zeggen.
Een sportende Mirthe en Bern
JW is nu gewisseld voor Mirthe en Bernquote:Op maandag 2 januari 2023 12:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De formule SW+Jw=SL klopt steeds vaker
Daar is Moving Wallpaper mooi van toepassingquote:Op maandag 2 januari 2023 12:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
JW is nu gewisseld voor Mirthe en Bern
Eric had het gisteren met haar overeen müslireep.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:44 schreef Silves het volgende:
Als ik het goed heb, krijgt ze geen snicker vandaag, maar een reep chocolade met hazelnoot..hoop dat het geen melkchocolade is, anders heeft Erik ook gefaald
Ook met mueslireep oppassen, zit ook vaak noten inquote:Op maandag 2 januari 2023 13:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eric had het gisteren met haar overeen müslireep.
Lul op poten dan, want dat komen ze nu ook alquote:Op maandag 2 januari 2023 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
Roken gaat bij Izeik als eerste gggggsssst eraf als ze aan zijn eten komen
Ze hebben álles van Godzeik gehad..állesquote:Op maandag 2 januari 2023 13:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lul op poten dan, want dat komen ze nu ook al
Mwahhhhh fatsoenlijke maaltijden worden volgens mij nauwelijks voorgezet.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben álles van Godzeik gehad..álles
En voor de goede gezondheid ook mayo eropquote:Op maandag 2 januari 2023 13:12 schreef engine het volgende:
Twee broodjes huzarensalade met sla en curry.
Nu Martin weer in de keuken.
Wendy en Wanda clash incomming, can't wait!quote:Op maandag 2 januari 2023 13:11 schreef Ebinas het volgende:
Woensdag zijn we van Isaac af?
Volgende zal ook wel ergenis gaan geven, maar dat duurt hoop ik weer even
Ik hoop het echt.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wendy en Wanda clash incomming, can't wait!
Ah is dat mayo.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En voor de goede gezondheid ook mayo erop
Wordt doodmoe van Erik, Verwacht hij ook weer zijn staande ovatie , iedereen moet weten dat hij de beste is..zelfs in centraal ff vermelden..terwijl daar een ploeg is die dit elke dag doet..quote:Op maandag 2 januari 2023 13:11 schreef engine het volgende:
Janet loopt in Erik zijn keuken. Ze moet eruit. Erik sluit de keuken.
Vind sowieso dat de "oudjes" te veel stream tijd krijgen laatste tijd en soms hangen ze alleen maar op de bank zo saaiquote:Op maandag 2 januari 2023 13:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Wordt doodmoe van Erik, Verwacht hij ook weer zijn staande ovatie , iedereen moet weten dat hij de beste is..zelfs in centraal ff vermelden..terwijl daar een ploeg is die dit elke dag doet..
hema denkt?quote:Op maandag 2 januari 2023 13:15 schreef Ebinas het volgende:
Hema denkt dat eten goedkoper is bij de hema dan bij de jumbo, niet veel verschil iig
Grammen verdelen aan de hand van lengte/gewicht van de deelnemer zou meer des Eriks zijnquote:Op maandag 2 januari 2023 13:15 schreef 5thencounter het volgende:
Iedereen kan vanavond verzekerd zijn van een gemillimeterd belegen broodje op de gram nauwkeurig..![]()
[ afbeelding ]
wel typisch een autistisch trekje volgens mij (mijn collega die autistisch is doet ook zo als hij iets mag organiseren)quote:Op maandag 2 januari 2023 13:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Wordt doodmoe van Erik, Verwacht hij ook weer zijn staande ovatie , iedereen moet weten dat hij de beste is..zelfs in centraal ff vermelden..terwijl daar een ploeg is die dit elke dag doet..
wel steeds tussendoor ff je vingers aflikkenquote:Op maandag 2 januari 2023 13:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hygiëne in de keuken is heel belangrijk!![]()
[ afbeelding ]
Dan zijn ze weer schoon, ook hygiënischquote:Op maandag 2 januari 2023 13:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
wel steeds tussendoor ff je vingers aflikken![]()
Hoe denk je dat al die andere broodjes die al die maanden gebakken zijn, vochtig gemaakt zijn?quote:Op maandag 2 januari 2023 12:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Verdomt hij duwt de salade met zijn vingers van de lepel, en likt daarna zijn vinger af.. gaat helemaal automatischquote:Op maandag 2 januari 2023 13:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het gaat om Erik, die had zomaar zijn tong kunnen gebruiken bedoelde ledquote:Op maandag 2 januari 2023 13:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe denk je dat al die andere broodjes die al die maanden gebakken zijn, vochtig gemaakt zijn?
hehe, eindelijk een keer hoeveelheid eten naar behoeftequote:Op maandag 2 januari 2023 13:21 schreef greysbones het volgende:
Bepaalde mensen krijgen 2 broodjes
Waaronder Erik zelf
hilarischquote:Op maandag 2 januari 2023 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het gaat om Erik, die had zomaar zijn tong kunnen gebruiken bedoelde led
Omdat het buiten totale madness is want Erik is de bom die de show doet ploffenquote:Op maandag 2 januari 2023 13:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Waarom zoveel die stream op Erik vind dat maar saai.
Eerlijk tochquote:Op maandag 2 januari 2023 13:22 schreef engine het volgende:
Esther probeert alvast twee broodjes te regelen voor Willem. Gewoon wie het eerst pakt zegt Erik. Esther loopt zo met twee bordjes weg.
quote:Op maandag 2 januari 2023 13:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat het buiten totale madness is want Erik is de bom die de show doet ploffen
En wie bepaalt dat dan?quote:Op maandag 2 januari 2023 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
hehe, eindelijk een keer hoeveelheid eten naar behoefte
goeie vraagquote:Op maandag 2 januari 2023 13:22 schreef D. het volgende:
Heeft Esther (onder de broodzak) nog haar 'nieuwe' kapsel?
Neuhquote:
Nee degene die als eerste zijn.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:24 schreef Verida het volgende:
[..]
degene die er meer behoefte aan hebben kunnen nu een extra broodje pakken.
Er zijn maar een paar extra broodjesquote:Op maandag 2 januari 2023 13:24 schreef Verida het volgende:
[..]
degene die er meer behoefte aan hebben kunnen nu een extra broodje pakken.
Dit vind ik gewoon ranzig. Elke keer vinger aflikken en dan daarna weer de salade met datzelfde vingertje op het broodje duwenquote:Op maandag 2 januari 2023 13:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gadverquote:Op maandag 2 januari 2023 13:25 schreef engine het volgende:
He gadver... Erik drinkt het sap van de uitjes.
Erik telde al één extra gratis broodje uit de zakken... bonus van Jumboquote:Op maandag 2 januari 2023 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar extra broodjes
4 dacht ik
Net als mensen die hun handen niet wassen, overal aanzitten, en dan voor 30 mensen brood gaan smerenquote:Op maandag 2 januari 2023 13:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gatver ik zou toch echt niet willen dat Erik mijn eten zou klaar maken, met die
vieze natte likvinger contant in zijn muil en daarna weer aan je eten
Goed voor de weerstandquote:Op maandag 2 januari 2023 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Net als mensen die hun handen niet wassen, overal aanzitten, en dan voor 30 mensen brood gaan smeren
quote:
En neemt extra papquote:Op maandag 2 januari 2023 13:31 schreef 5thencounter het volgende:
Martin óók 2.. maar ja die neukt veel
[ afbeelding ]
Zag je post net alquote:Op maandag 2 januari 2023 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Zoe gooit er weer zout bij op. Overal moet zout op
Jeff net ook ruim strooienquote:Op maandag 2 januari 2023 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
...en Isaacquote:Op maandag 2 januari 2023 13:33 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh Ik mis de DANK JE WEL ERIK!!! in koor...
Die kun je ook beter gewoon aan elkaar plakkenquote:
Een blobvis is een zoutwatervisquote:Op maandag 2 januari 2023 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Broodje met slaatje zou ik ook niet echt blij van wordenquote:Op maandag 2 januari 2023 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoor een klacht.."Waarom is het zo dik belegd..." wtf
Dat is met een reden...meer te likken achteraf door Erik...quote:Op maandag 2 januari 2023 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoor een klacht.."Waarom is het zo dik belegd..." wtf
En Eunice eet dit ook? Weer rellen zometeenquote:Op maandag 2 januari 2023 13:35 schreef ledn81 het volgende:
Ik vroeg me al af wat ze erop smeerden en zag geen pot huzarensalade die hier op leek bij de Jumbo webwinkel[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 januari 2023 13:35 schreef ledn81 het volgende:
Ik vroeg me al af wat ze erop smeerden en zag geen pot huzarensalade die hier op leek bij de Jumbo webwinkel[ afbeelding ]
Het komt bij de AH vandaan.. Maar ook daarquote:Op maandag 2 januari 2023 13:35 schreef pingu66 het volgende:
Er zit lactose in de huzaren salade! ( staat bij het lijstje ingrediënten met hoofdletters in de Jumbo app)
Had Eunice dan ook een notenallergie ?quote:Op maandag 2 januari 2023 13:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het komt bij de AH vandaan.. Maar ook daar![]()
[ afbeelding ]
Pinda, lactose, varkensvlees en de rest wat ik vergeten benquote:Op maandag 2 januari 2023 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had Eunice dan ook een notenallergie ?
Nou heeft er iemand een epipen?quote:Op maandag 2 januari 2023 13:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Pinda, lactose, varkensvlees en de rest wat ik vergeten ben
Eunice is een allergie.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2023 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naast haar lactose allergie ?
Dat wordt weer jeuk vannacht.. en dan heeft Euni geen BH aan, en dat vindt Erik weer leuk... Alle nadeel hep se voordeelquote:Op maandag 2 januari 2023 13:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het komt bij de AH vandaan.. Maar ook daar![]()
[ afbeelding ]
Jepquote:Op maandag 2 januari 2023 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eunice niet in beeld gezien, dus weet niet of ze dit eet
quote:Op maandag 2 januari 2023 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat wordt weer jeuk vannacht.. en dat heeft Euni geen BH aan, en dat vindt Erik weer leuk... Alle nadeel hep se voordeel
quote:
Pinda alleriequote:Op maandag 2 januari 2023 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naast haar lactose allergie ?
En dat doet ze dus niet en geeft het dan anderen op de kop. Waar blijft haar eigen verantwoordelijkheidsgevoel?quote:Op maandag 2 januari 2023 13:40 schreef greysbones het volgende:
Snap Eunice dan ook niet
Dan check je toch ook dingen voordat je het eet
Ze heeft uitgebreid tussen de tieten van Moira moeten bekennen dat ze niet voor zichzelf kan opkomenquote:Op maandag 2 januari 2023 13:40 schreef greysbones het volgende:
Snap Eunice dan ook niet
Dan check je toch ook dingen voordat je het eet
Erik denkt alleen aan wat hij lekker vindt. Die snicker die ze later krijgen zal ook niet iedereen blij mee zijn.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:41 schreef ledn81 het volgende:
Erik : "Wanda... ik heb over.. Curry..." en nog wat andere dingen die mag ze in andere gerechten gebruiken
Wanda vertelde net dat ze niet zo blij was met de Curry erop
Is ze reeds teruggevonden?quote:Op maandag 2 januari 2023 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft uitgebreid tussen de tieten van Moira moeten bekennen dat ze niet voor zichzelf kan opkomen![]()
[ afbeelding ]
Als er een haar op de tanden heeft is het Yogi-Eunice welquote:Op maandag 2 januari 2023 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft uitgebreid tussen de tieten van Moira moeten bekennen dat ze niet voor zichzelf kan opkomen![]()
[ afbeelding ]
Maakte me al zorgenquote:Op maandag 2 januari 2023 13:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. ze eet Huzarensalade met alles erop en erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |