quote:Op zondag 1 januari 2023 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je wekt wel vaker de indruk dat je stekeblind bent!
Grapje he
Erg mooi.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Dobbie heb nu wel een probleem
@:dr_flash en @:lonaa daarentegen niet
Ja nou ja dit begon al voor de top2000quote:Op zondag 1 januari 2023 22:28 schreef Zwansen het volgende:
Top2000 is klaar, op naar het volgende warme bad. Toch?
Nee zo slapen iddquote:Op zondag 1 januari 2023 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Dobbie heb nu wel een probleem
@:dr_flash en @:lonaa daarentegen niet
Price met koptelefoon uiteraardquote:Op zondag 1 januari 2023 22:27 schreef Nober het volgende:
Als Dobey wint van MVG neem ik een UI voor de rest van de maand naar jullie unanieme belachelijke succesvolle keuze.
Zo slapen, ben net wakker manquote:
Mensen die de top2000 volgen zijn absoluut niet welkom in dit topicquote:Op zondag 1 januari 2023 22:28 schreef Zwansen het volgende:
Het water is al wel twee weken oud, maar het is nog steeds uitstekend op temperatuurquote:Op zondag 1 januari 2023 22:28 schreef Zwansen het volgende:
Welquote:Op zondag 1 januari 2023 22:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mensen die de top2000 volgen zijn absoluut niet welkom in dit topic
In DRT is iedereen welkomquote:Op zondag 1 januari 2023 22:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mooi, daar ben ik namelijk al mee gestopt.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb wel een pittige mening over users die naar de top2000 luisteren.quote:
Ik ookquote:
Pittig statement.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga over een half uurtje ook. Of deze pot nou klaar is of niet.
Jij hebt een veel te grote mond voor iemand met een paar postsquote:Op zondag 1 januari 2023 22:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Walgelijk om het warme bad DRT zo te kakken te zetten. Dit kwetst mij.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
???quote:Op zondag 1 januari 2023 22:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat merk ik, want @:capuchon_jongen is er ook
Die komt niet opdagen nee.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:30 schreef Zorro het volgende:
V Gerwen gooit goed maar Dobey bakt er dan zelf ook wel HE-LE-MAAL niks van
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij hebt een veel te grote mond voor iemand met een paar posts
Ben jij ook zo iemand die aan andere users gaat vragen wie ze zijn?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij hebt een veel te grote mond voor iemand met een paar posts
Zou graag meer info willen hierover.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Deze post wordt vakkundig geblokkeerd dankzij een niet nader te noemen extensie
Nee ik ken iedereen alquote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die aan andere users gaat vragen wie ze zijn?
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat verrassend, Dobey gooit als een blauwe aap.
Je kunt als crew zelfs korting op een abo krijgen, niet zo krenterigquote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou graag meer info willen hierover.
Dm me
En wie ben jij danquote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
@tong80quote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
heb zelfs een abo. Maar vind de blokkeer functie niet zo geweldigquote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt als crew zelfs korting op een abo krijgen, niet zo krenterig
Donequote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou graag meer info willen hierover.
Dm me
Ohquote:Op zondag 1 januari 2023 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
heb zelfs een abo. Maar vind de blokkeer functie niet zo geweldig
Kunnen goudvissen ook goed darten?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Van Gerwen is dus net een goudvis. Binnen een minuut vergeten wat er gebeurd is.
@tong80quote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Soms krijgen ze last van jicht en dan zie je ze nooit meer terugquote:Op zondag 1 januari 2023 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kunnen goudvissen ook goed darten?
Kan best handig zijnquote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Van Gerwen is dus net een goudvis. Binnen een minuut vergeten wat er gebeurd is.
Ik mis de Belgische VTM2 in dat lijste, waar enig Nederlander hier gebruik van maaktquote:
5 keer een geel vierkantje idd al.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef Chippiegang het volgende:
Die eerste beurt is telkens goed raak bij die sloopkogel
Laatste stukje WK macht genot. Wanneer ga je naar DIG?quote:
bedankt voor je DM broederquote:Op zondag 1 januari 2023 22:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Fijn dat we op één lijn zitten vriend
Moete hunnie weten.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik mis de Belgische VTM2 in dat lijste, waar enig Nederlander hier gebruik van maakt
Mag die blijven doen hahaquote:Op zondag 1 januari 2023 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
5 keer een geel vierkantje idd al.
Daardoor is de poll ongeldig gemaaktquote:
Na het afscheidstopic van @ChevyCapricequote:Op zondag 1 januari 2023 22:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laatste stukje WK macht genot. Wanneer ga je naar DIG?
Ik zou het erg leuk vinden als @GGMM zijn afscheidstopic per ongeluk in F1 plaatstquote:Op zondag 1 januari 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Na het afscheidstopic van @:ChevyCaprice
En je kan je eigen posts wijzigen zonder mod te zijn.
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het erg leuk vinden als @:ggmm zijn afscheidstopic per ongeluk in F1 plaatst
Te laat voor Shazam denk ikquote:Op zondag 1 januari 2023 22:37 schreef Coco het volgende:
Weet iemand dat liedje wat nu speelt bij Sky
Ja ik keek scheel sorry.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ga ik onthouden ouwe reusquote:Op zondag 1 januari 2023 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Protip: sambal badjak op de pindakaas
Oh gaat hij Fok! Ook boycottenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Chilisaus.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Af en toe. Maar die is niet te casten.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik mis de Belgische VTM2 in dat lijste, waar enig Nederlander hier gebruik van maakt
Schil kun je gewoon eten. In principe.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef Gehrman het volgende:
Ik eet nu een sungold kiwi zonder schil.
Stop daar maar meequote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk aan een nieuwe opzet voor het WK
Dit vind ik erg leukquote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alles met sambalquote:Op zondag 1 januari 2023 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En NU hou je hiermee op.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand kijkt verbaasd op.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan wel meer in principe eten waar ik toch niet aan zou beginnenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Schil kun je gewoon eten. In principe.
Hoe denk je over quadrupels?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doe er ook nog kaas bij en maak er een tosti vanquote:Op zondag 1 januari 2023 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gerwyn Prijs ook.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Poulesysteem hoef je niet te bedenken, dat hebben ze al gehad.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zonder fans om mee te beginnenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is alleen niet te nassen.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Schil kun je gewoon eten. In principe.
2:01:092quote:
Iedereen verplicht met koptelefoon.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zonder fans om mee te beginnen
Gr gr prijs
Ho ho. @Coco komt mij ondersteunen bij VBL, of neemt het stokje over hier bij DRT.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laatste stukje WK macht genot. Wanneer ga je naar DIG?
Een Belg die denkt, dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Fans moeten er alleen zijn als ik een leg winnend afsluit - zodat ik ze kan provoceren. Daarna moeten ze meteen weer weg.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zonder fans om mee te beginnen
Gr gr prijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |