Kan best handig zijnquote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Van Gerwen is dus net een goudvis. Binnen een minuut vergeten wat er gebeurd is.
Ik mis de Belgische VTM2 in dat lijste, waar enig Nederlander hier gebruik van maaktquote:
5 keer een geel vierkantje idd al.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef Chippiegang het volgende:
Die eerste beurt is telkens goed raak bij die sloopkogel
Laatste stukje WK macht genot. Wanneer ga je naar DIG?quote:
bedankt voor je DM broederquote:Op zondag 1 januari 2023 22:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Fijn dat we op één lijn zitten vriend
Moete hunnie weten.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik mis de Belgische VTM2 in dat lijste, waar enig Nederlander hier gebruik van maakt
Mag die blijven doen hahaquote:Op zondag 1 januari 2023 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
5 keer een geel vierkantje idd al.
Daardoor is de poll ongeldig gemaaktquote:
Na het afscheidstopic van @ChevyCapricequote:Op zondag 1 januari 2023 22:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laatste stukje WK macht genot. Wanneer ga je naar DIG?
Ik zou het erg leuk vinden als @GGMM zijn afscheidstopic per ongeluk in F1 plaatstquote:Op zondag 1 januari 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Na het afscheidstopic van @:ChevyCaprice
En je kan je eigen posts wijzigen zonder mod te zijn.
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het erg leuk vinden als @:ggmm zijn afscheidstopic per ongeluk in F1 plaatst
Te laat voor Shazam denk ikquote:Op zondag 1 januari 2023 22:37 schreef Coco het volgende:
Weet iemand dat liedje wat nu speelt bij Sky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |