quote:Op zondag 1 januari 2023 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Price clown wegwezen nu. Ga maar weer in de pub vegte
Ik hoop dat ze dat zo even in de studio aanstippen als strategische tip.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:16 schreef Zorro het volgende:
Waarom gooit Dobey niet ook 180, dat is toch veel spannender?
Voorlopig nietquote:Op zondag 1 januari 2023 22:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij hoeveel vissen spreken we van een vijver?
Heb je een Rus in huis?quote:
We noteren het even.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog nooit live een 9 darter gezien op TV. ik wil er 1 zien
volg Darts maar 2 jaar en kijk enkel WK Dartsheel soms een wedstrijd in een ander toernooi
Nee, Harrie is half maine coon en half niks.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:18 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Heb je een Rus in huis?
Vorige maand idd niets van gemerkt, dus zou best kunnen dat dat wel goed gaat
Je keek dus niet op Nieuwjaarsdag 2022?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
volg Darts maar 2 jaar en kijk enkel WK Dartsheel soms een wedstrijd in een ander toernooi
Het ligt ook echt aan wat voor voer ze krijgen en zulks.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:18 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Heb je een Rus in huis?
Vorige maand idd niets van gemerkt, dus zou best kunnen dat dat wel goed gaat
kweet niet. kan het me niet meer herinneren.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je keek dus niet op Nieuwjaarsdag 2022?
Half niks.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, Harrie is half maine coon en half niks.
Mn ouders hebben nu een blauwe rus en die zijn dus hypoallergeen.
Is dat zoals 15 uitgooien op dubbel 7,5quote:
Niet mijn probleemquote:Op zondag 1 januari 2023 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is als 2x de helft.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat zoals 15 uitgooien op dubbel 7,5
1 en D7 hequote:Op zondag 1 januari 2023 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat zoals 15 uitgooien op dubbel 7,5
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet dat wij je heel erg waarderen!!
We kunnen het proberen natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het ligt ook echt aan wat voor voer ze krijgen en zulks.Zou best kunnen dat je van die van mij ook weinig last hebt.
Vriend van me is ook allergisch voor katten, maar heeft hier nergens last van.
reageer dan niet pipoquote:
Ik begreep dat je dat bedoelde maar ik vind "half niks" eigelijk wel heel mooi.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, half europese korthaar dan.
Klinkt als een prima Sousafinish.quote:
Erg blij met SkySports.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
Annemarie met haar walgelijke bruggetjes.
raar sport he, dat dartsquote:Op zondag 1 januari 2023 22:22 schreef BB-King het volgende:
MvG 107.13
Dobey 81.86
Aardig verschil en toch had het 2-2 in legs kunnen zijn.
Niet mijn probleem dat je werkloos bent.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook gewoon niet doen.
We hebben vorige match gezien waar een perfecte 1e set toe kan leiden...quote:Op zondag 1 januari 2023 22:22 schreef BB-King het volgende:
MvG 107.13
Dobey 81.86
maar dan was het ook niet 107 - 82 geweestquote:Op zondag 1 januari 2023 22:22 schreef BB-King het volgende:
MvG 107.13
Dobey 81.86
Vreselijke vrouw.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
Een koptelefoon en een heleboel boe-geroep?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:23 schreef Perox het volgende:
[..]
We hebben vorige match gezien waar een perfecte 1e set toe kan leiden...
Wij kijken ook.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:23 schreef polderturk het volgende:
MVG scoort als een beest, maar matig op de dubbels.
Lekker genietenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
Klopt maar MvG is een speciale jongen en dat is ie.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:23 schreef Perox het volgende:
[..]
We hebben vorige match gezien waar een perfecte 1e set toe kan leiden...
Dik Tromquote:Op zondag 1 januari 2023 22:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Klopt maar MvG is een speciale jongen en dat is ie.
dat was gewoon onsportief. Dat was alleen maar om te proberen Clemens uit zijn concentratie te halen.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Een koptelefoon en een heleboel boe-geroep?
Maar een goeie kwartier geleden vond je van niet...quote:Op zondag 1 januari 2023 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja Dimi zal morgen kansloos zijn tegen dit MVG
Al besprokenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Price zegt op insta dat ie niet weet of ie ooit nog het wk wil spelen
Al besproken.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
En ik mag niet veranderen van mening?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar een goeie kwartier geleden vond je van niet...
Dat soort dingen heeft ie vaker geroepenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Ach wanneer je er een keer een live ziet is het voor jou nog heel bijzonder, voor de meeste al niet meer zo heel bijzonder meer.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
ja net op Twitter ook al.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet mijn probleem dat je werkloos bent.
Daar kan Anne-Marie natuurlijk niks aan doen, die kijkt pas sinds dit jaar darts.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:26 schreef Szura het volgende:
Niemand die in de studio effe zegt dat Price het zelf in gang heeft gezet al jarenlang
al behandeldquote:Op zondag 1 januari 2023 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij weet he tniet zeker of hij ooit nog zal meedoen aan dit toernoo![]()
Je wekt wel vaker de indruk dat je stekeblind bent!quote:Op zondag 1 januari 2023 22:27 schreef Bolasie het volgende:
Heeft iemand al de post van Price hier geplaatst?
Ik heb het nog niet voorbij zien komen!
al besprokenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij weet he tniet zeker of hij ooit nog zal meedoen aan dit toernoo![]()
Emma is een snoepjequote:Op zondag 1 januari 2023 22:27 schreef Tagliano het volgende:
Als ik moest kiezen tussen die Annemarie of Emma was ik er vrij gauw uit
godverdomme hoe kan ik niet de eerste zijn, waarom heb ik dit niet gezienquote:
Dit zijn teksten.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:27 schreef Nober het volgende:
Als Dobey wint van MVG neem ik een UI voor de rest van de maand naar jullie unanieme belachelijke succesvolle keuze.
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je wekt wel vaker de indruk dat je stekeblind bent!
Grapje he
Erg mooi.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Dobbie heb nu wel een probleem
@:dr_flash en @:lonaa daarentegen niet
Ja nou ja dit begon al voor de top2000quote:Op zondag 1 januari 2023 22:28 schreef Zwansen het volgende:
Top2000 is klaar, op naar het volgende warme bad. Toch?
Nee zo slapen iddquote:Op zondag 1 januari 2023 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Dobbie heb nu wel een probleem
@:dr_flash en @:lonaa daarentegen niet
Price met koptelefoon uiteraardquote:Op zondag 1 januari 2023 22:27 schreef Nober het volgende:
Als Dobey wint van MVG neem ik een UI voor de rest van de maand naar jullie unanieme belachelijke succesvolle keuze.
Zo slapen, ben net wakker manquote:
Mensen die de top2000 volgen zijn absoluut niet welkom in dit topicquote:Op zondag 1 januari 2023 22:28 schreef Zwansen het volgende:
Het water is al wel twee weken oud, maar het is nog steeds uitstekend op temperatuurquote:Op zondag 1 januari 2023 22:28 schreef Zwansen het volgende:
Welquote:Op zondag 1 januari 2023 22:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mensen die de top2000 volgen zijn absoluut niet welkom in dit topic
In DRT is iedereen welkomquote:Op zondag 1 januari 2023 22:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mooi, daar ben ik namelijk al mee gestopt.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb wel een pittige mening over users die naar de top2000 luisteren.quote:
Ik ookquote:
Pittig statement.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga over een half uurtje ook. Of deze pot nou klaar is of niet.
Jij hebt een veel te grote mond voor iemand met een paar postsquote:Op zondag 1 januari 2023 22:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Walgelijk om het warme bad DRT zo te kakken te zetten. Dit kwetst mij.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
???quote:Op zondag 1 januari 2023 22:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat merk ik, want @:capuchon_jongen is er ook
Die komt niet opdagen nee.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:30 schreef Zorro het volgende:
V Gerwen gooit goed maar Dobey bakt er dan zelf ook wel HE-LE-MAAL niks van
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij hebt een veel te grote mond voor iemand met een paar posts
Ben jij ook zo iemand die aan andere users gaat vragen wie ze zijn?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij hebt een veel te grote mond voor iemand met een paar posts
Zou graag meer info willen hierover.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Deze post wordt vakkundig geblokkeerd dankzij een niet nader te noemen extensie
Nee ik ken iedereen alquote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die aan andere users gaat vragen wie ze zijn?
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat verrassend, Dobey gooit als een blauwe aap.
Je kunt als crew zelfs korting op een abo krijgen, niet zo krenterigquote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou graag meer info willen hierover.
Dm me
En wie ben jij danquote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
@tong80quote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
heb zelfs een abo. Maar vind de blokkeer functie niet zo geweldigquote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt als crew zelfs korting op een abo krijgen, niet zo krenterig
Donequote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou graag meer info willen hierover.
Dm me
Ohquote:Op zondag 1 januari 2023 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
heb zelfs een abo. Maar vind de blokkeer functie niet zo geweldig
Kunnen goudvissen ook goed darten?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Van Gerwen is dus net een goudvis. Binnen een minuut vergeten wat er gebeurd is.
@tong80quote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Soms krijgen ze last van jicht en dan zie je ze nooit meer terugquote:Op zondag 1 januari 2023 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kunnen goudvissen ook goed darten?
Kan best handig zijnquote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Van Gerwen is dus net een goudvis. Binnen een minuut vergeten wat er gebeurd is.
Ik mis de Belgische VTM2 in dat lijste, waar enig Nederlander hier gebruik van maaktquote:
5 keer een geel vierkantje idd al.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef Chippiegang het volgende:
Die eerste beurt is telkens goed raak bij die sloopkogel
Laatste stukje WK macht genot. Wanneer ga je naar DIG?quote:
bedankt voor je DM broederquote:Op zondag 1 januari 2023 22:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Fijn dat we op één lijn zitten vriend
Moete hunnie weten.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik mis de Belgische VTM2 in dat lijste, waar enig Nederlander hier gebruik van maakt
Mag die blijven doen hahaquote:Op zondag 1 januari 2023 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
5 keer een geel vierkantje idd al.
Daardoor is de poll ongeldig gemaaktquote:
Na het afscheidstopic van @ChevyCapricequote:Op zondag 1 januari 2023 22:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laatste stukje WK macht genot. Wanneer ga je naar DIG?
Ik zou het erg leuk vinden als @GGMM zijn afscheidstopic per ongeluk in F1 plaatstquote:Op zondag 1 januari 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Na het afscheidstopic van @:ChevyCaprice
En je kan je eigen posts wijzigen zonder mod te zijn.
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het erg leuk vinden als @:ggmm zijn afscheidstopic per ongeluk in F1 plaatst
Te laat voor Shazam denk ikquote:Op zondag 1 januari 2023 22:37 schreef Coco het volgende:
Weet iemand dat liedje wat nu speelt bij Sky
Ja ik keek scheel sorry.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ga ik onthouden ouwe reusquote:Op zondag 1 januari 2023 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Protip: sambal badjak op de pindakaas
Oh gaat hij Fok! Ook boycottenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Chilisaus.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Af en toe. Maar die is niet te casten.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik mis de Belgische VTM2 in dat lijste, waar enig Nederlander hier gebruik van maakt
Schil kun je gewoon eten. In principe.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef Gehrman het volgende:
Ik eet nu een sungold kiwi zonder schil.
Stop daar maar meequote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk aan een nieuwe opzet voor het WK
Dit vind ik erg leukquote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alles met sambalquote:Op zondag 1 januari 2023 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En NU hou je hiermee op.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand kijkt verbaasd op.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan wel meer in principe eten waar ik toch niet aan zou beginnenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Schil kun je gewoon eten. In principe.
Hoe denk je over quadrupels?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doe er ook nog kaas bij en maak er een tosti vanquote:Op zondag 1 januari 2023 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gerwyn Prijs ook.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Poulesysteem hoef je niet te bedenken, dat hebben ze al gehad.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zonder fans om mee te beginnenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is alleen niet te nassen.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Schil kun je gewoon eten. In principe.
2:01:092quote:
Iedereen verplicht met koptelefoon.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zonder fans om mee te beginnen
Gr gr prijs
Ho ho. @Coco komt mij ondersteunen bij VBL, of neemt het stokje over hier bij DRT.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laatste stukje WK macht genot. Wanneer ga je naar DIG?
Een Belg die denkt, dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Fans moeten er alleen zijn als ik een leg winnend afsluit - zodat ik ze kan provoceren. Daarna moeten ze meteen weer weg.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zonder fans om mee te beginnen
Gr gr prijs
Ik ben trots op je maat.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
2:01:092
Waren prima rondes op Silverstone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |