heywoodu

heywoodu

Nou ja het is op zich best even gezellig als anders. Het loopt alleen wat minder.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Lauw bad inderdaad. Wel goed met oog op de energieprijzen.

Nou ja zegquote:Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
HONDERD TOPICS JAAAAAAA
EEEN RECORD
Nog nooit zo'n matig WK hier in DRT mee mogen maken

Net als Lucille.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het is op zich best even gezellig als anders. Het loopt alleen wat minder.

Vergelijkbaar met jouw status in DRTquote:Op zondag 1 januari 2023 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij is de heer Price niet zo populair in Ally pally.

Ze bedenken zich net op tijd dat dat geBOO hem alleen maar extra motiveert.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:49 schreef onlogisch het volgende:

Waar wel.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:49 schreef onlogisch het volgende:

Koekoek zegquote:Op zondag 1 januari 2023 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met jouw status in DRT

Sowquote:Op zondag 1 januari 2023 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]

Ik heb nog geen 'Sheep Shagging Bastard' gehoordquote:Op zondag 1 januari 2023 20:49 schreef onlogisch het volgende:
 .
.

sowquote:Op zondag 1 januari 2023 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]

Erg jammer dat je de strijdbijl in 2023 ook niet lijkt te begraven. Ik hoop dat je jezelf niet teveel stoort aan me.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

De avond is nog jong.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 'Sheep Shagging Bastard' gehoord.

Beffer genotquote:Op zondag 1 januari 2023 20:32 schreef Mani89 het volgende:
@:Wereldgozer en ik staan v-volledig achter, Die Mannschaft.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |