Lauw bad inderdaad. Wel goed met oog op de energieprijzen.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
HONDERD TOPICS JAAAAAAA
EEEN RECORD
Nog nooit zo'n matig WK hier in DRT mee mogen maken

We vragen het @Cocoquote:Op zondag 1 januari 2023 20:48 schreef Ronzz het volgende:
Is er al een nieuwe top 50 gepost van deze reeks? Heb ik gemist.

heywoodu

heywoodu

Nou ja het is op zich best even gezellig als anders. Het loopt alleen wat minder.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Lauw bad inderdaad. Wel goed met oog op de energieprijzen.

Nou ja zegquote:Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
HONDERD TOPICS JAAAAAAA
EEEN RECORD
Nog nooit zo'n matig WK hier in DRT mee mogen maken

Net als Lucille.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het is op zich best even gezellig als anders. Het loopt alleen wat minder.

Vergelijkbaar met jouw status in DRTquote:Op zondag 1 januari 2023 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij is de heer Price niet zo populair in Ally pally.

Ze bedenken zich net op tijd dat dat geBOO hem alleen maar extra motiveert.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:49 schreef onlogisch het volgende:

Waar wel.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:49 schreef onlogisch het volgende:

Koekoek zegquote:Op zondag 1 januari 2023 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met jouw status in DRT

Sowquote:Op zondag 1 januari 2023 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met jouw status in DRT

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |