abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207380599

Welkom in het PlayStation topic w/
In dit topic kan je alles kwijt over de Playstation 1,2,3,4,5,PSP en de PS Vita, maar je kan natuurlijk ook alles kwijt over de games, de trophies, de services, de speculaties over de toekomst en meer. Maar ook minder. Vaak veel minder. B-)

Playstation 4
De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Interactive Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd in New York tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console. De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

De FOK! PlayStation 4-topicreeks bestaande uit maar liefst 564 delen kun je hierrrr terugvinden.

Playstation 5
De PS5 is vanaf 19 november 2020 beschikbaar in Europa.

De spelcomputer zal beschikken over een solid state drive voor opslag en hij moet Ultra HD-blu-ray-discs met minimaal 100 GB data aankunnen. Daarnaast zal de spelcomputer over ray tracing beschikken, waardoor lichteffecten nog mooier worden. Deze techniek wordt bewerkstelligd door de GPU en niet softwarematig.

Ook de controller zal een update krijgen, deze zal beschikken over "haptic feedback", de opvolger van de Rumble in de huidige controllers. Ook komen er "adaptive triggers" (R2 en L2), waarbij de druk van die knoppen aangepast kan worden en het meer of minder kracht kan vergen om deze knoppen in te drukken.

PS Plus Essential-games van deze maand:

De aankomende grote releases (let op DELAYS INCOMING :B)
Forspoken
Dead Space Remake
Hogwarts Legacy
Star Wars Jedi Survivor
Resident Evil 4 Remake
Death Island 2
Final Fantasy XVI
Assassin's Creed Mirage
Spider-Man 2
Final Fantasy VII Rebirth
Pragmata
Death Stranding 2
Wolverine

Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
FOK! Games Discord server
Playstation V&A Topic
LG OLED TV-settings
Zelf de OP wijzigen maar geen verstand van BB code? Probeer deze WYSISYG BBcode editor

PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 01-01-2023 19:58:17 ]
SOONY
pi_207380620
AC Japan van Ubisoft heb ik meer vertrouwen in dan een Ghost of Tsushima 2 _O-
SOONY
  zondag 1 januari 2023 @ 21:18:59 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207382417
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
AC Japan van Ubisoft heb ik meer vertrouwen in dan een Ghost of Tsushima 2 _O-
Er waren wel goeie punten ook. Grafisch mooi, en wind om je te begeleiden is beter dan een geel lijntje op de paden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 2 januari 2023 @ 08:53:55 #4
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207386778
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ja alles is de schuld van de boze Mongolen, papa overleden jaren geleden, oom is een ontiegelijke lul.
Samenvatting van de game…..
Ja nou kan ik ophouden met spelen :(
Verdorie de hele week mongooltjes afgeslacht!
(niet heel anders dan Fokken dus)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_207387040
Ghost of Tsushima slecht vinden. Maar assassin's creed valhalla wel goed vinden. Dan is er iets mis met je hoor :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_207387933
Welke game moet ik nou echt hebben voor de PS4? Ik speelde wel spiderman en ook wel eens crash bandicoot maar ben niet echt een gamer. Maar wil gewoon eens een echt leuke game!
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  maandag 2 januari 2023 @ 11:10:41 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207388003
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:05 schreef Moonlight het volgende:
Welke game moet ik nou echt hebben voor de PS4? Ik speelde wel spiderman en ook wel eens crash bandicoot maar ben niet echt een gamer. Maar wil gewoon eens een echt leuke game!
Ligt er wel heel erg aan wat voor soort spellen je leuk vindt.
Verhalend, open wereld, actie, party games?

Voor mij zou t zijn:

• Horizon Zero Dawn & forbidden west
• God of war (heb de 2e nog niet gedaan)
• The last of us (zowel 1 als 2)
L'Amour menaçant:
pi_207388031
quote:
Ghost of Tsushima
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_207388069
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ligt er wel heel erg aan wat voor soort spellen je leuk vindt.
Verhalend, open wereld, actie, party games?

Voor mij zou t zijn:

• Horizon Zero Dawn & forbidden west
• God of war (heb de 2e nog niet gedaan)
• The last of us (zowel 1 als 2)
Ik denk open wereld/actie maar ook wel beetje fantasy als dat bestaat :@

Dankje voor de tips
  FOK!fotograaf maandag 2 januari 2023 @ 11:15:19 #10
364681 over_hedge
pi_207388080
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:14 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Ik denk open wereld/actie maar ook wel beetje fantasy als dat bestaat :@

Dankje voor de tips
dan Horizon
pi_207388088
quote:
Uncharted: The Nathan Drake Collection (is wel veel schieten) Stray en Ratchet & Clank zijn wel leuke beginner games.

Verder zijn alle LEGO games ook altijd leuk, daar heb je veel verschillende franchises (Marvel, Jurassic Park, Harry Potter) van.

Aangezien je de Kleine Zeemeermin als avatar hebt moet ik Kingdom Hearts 1 ook aanraden. Is volgens mij alleen te spelen via de Kingdom Hearts HD 1.5 bundel.
pi_207388220
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:15 schreef Drankster het volgende:

[..]
Uncharted: The Nathan Drake Collection (is wel veel schieten) Stray en Ratchet & Clank zijn wel leuke beginner games.

Verder zijn alle LEGO games ook altijd leuk, daar heb je veel verschillende franchises (Marvel, Jurassic Park, Harry Potter) van.

Aangezien je de Kleine Zeemeermin als avatar hebt moet ik Kingdom Hearts 1 ook aanraden. Is volgens mij alleen te spelen via de Kingdom Hearts HD 1.5 bundel.
Ratchet en clank heb ik wel eens over gehoord. LEGO ga ik eens naar kijken! Dankjewel
  maandag 2 januari 2023 @ 11:36:21 #13
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207388340
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:11 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ghost of Tsushima
Ja?
Ik speel t nu, en vind t wel leuk hoor.
Maar het speelt wel heel erg leentje-buur van andere spellen (en niet altijd beter).
L'Amour menaçant:
  FOK!fotograaf maandag 2 januari 2023 @ 11:38:41 #14
364681 over_hedge
pi_207388372
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja?
Ik speel t nu, en vind t wel leuk hoor.
Maar het speelt wel heel erg leentje-buur van andere spellen (en niet altijd beter).
Dat klopt. Daarom noemen we het ook Ac Japan.

Het is heel erg de oude asassins creed qua gameplay. En wat ik er het tofste aan vond is dat je echt het gevoel krijgt dat je een legendary samurai bent. Oh en het spel is niet zo lang. Waar ik wel blij mee ben. Ben beetje klaar met al die spellen die maar 50+ uur duren. na een uur of 20 ben ik er meestal wel klaar mee :P
  maandag 2 januari 2023 @ 11:47:42 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207388472
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:15 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ik had Ratchet & Clank nooit gespeeld als ie niet gratis bij mijn PS5 kwam, omdat t niet echt mijn genre spel is.
Maar ik vond m zeer zeker vermakelijk, en vooral ook vanwege de PS5 controller.

Dus toch wel eens leuk om uit je comfortzone te stappen :)
L'Amour menaçant:
  maandag 2 januari 2023 @ 11:49:40 #16
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207388499
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dat klopt. Daarom noemen we het ook Ac Japan.
I know, maar ik vind t niet persee een verbetering er op of zo. Dus dan zou ik denk ik eerder een AC spel in de "must play" zetten dan GOT zelf.
quote:
Het is heel erg de oude asassins creed qua gameplay. En wat ik er het tofste aan vond is dat je echt het gevoel krijgt dat je een legendary samurai bent. Oh en het spel is niet zo lang. Waar ik wel blij mee ben. Ben beetje klaar met al die spellen die maar 50+ uur duren. na een uur of 20 ben ik er meestal wel klaar mee :P
Herkenbaar.

Al heb ik er al 30u in zitten en ben pas net op de noordkant :D
Ik begin weer in mijn vraagtekenstjesverslaving te komen.
Hierna maar weer ff een kort spel ter afwisseling.
L'Amour menaçant:
  FOK!fotograaf maandag 2 januari 2023 @ 11:58:57 #17
364681 over_hedge
pi_207388595
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]
I know, maar ik vind t niet persee een verbetering er op of zo. Dus dan zou ik denk ik eerder een AC spel in de "must play" zetten dan GOT zelf.
[..]
Herkenbaar.

Al heb ik er al 30u in zitten en ben pas net op de noordkant :D
Ik begin weer in mijn vraagtekenstjesverslaving te komen.
Hierna maar weer ff een kort spel ter afwisseling.
ik haalde er gewoon stuk meer plezier uit dan alle ac games van de afgelopen jaren.

Eigenlijk alles na Ezio heb ik me minder mee kunnen vermaken dan met Gos.

Heb geen idee hoeveel uren in ik uiteindelijk in heb gestoken. Ik heb het main verhaal af gemaakt. Daarna nog paar uurtjes door gespeeld om wat side dingen te doen. ik ben niet zo van side quest over het algemeen. Maar die dorpjes bevrijden was wel leuk.

Maar weet niet. Speelt gewoon lekker. Prima verhaal. Leuke combat.
  maandag 2 januari 2023 @ 12:34:28 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207388967
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]
ik haalde er gewoon stuk meer plezier uit dan alle ac games van de afgelopen jaren.

Eigenlijk alles na Ezio heb ik me minder mee kunnen vermaken dan met Gos.
Ja dat is t verschil, ik heb die oude AC's nooit gedaan. Ben pas bij Odyssee ingestapt, en daarna nog Origins gespeeld, maar niets daarvoor qua tijdlijn. En Valhalla daarna nog, maar dat zijn dus alle 3 de "nieuwe" soort AC's. Dus ik weet niet wat de "originele" manier is qua spelen.

quote:
Heb geen idee hoeveel uren in ik uiteindelijk in heb gestoken. Ik heb het main verhaal af gemaakt. Daarna nog paar uurtjes door gespeeld om wat side dingen te doen. ik ben niet zo van side quest over het algemeen. Maar die dorpjes bevrijden was wel leuk.

Maar weet niet. Speelt gewoon lekker. Prima verhaal. Leuke combat.
O ja, het is prima. Maar omdat ik AC Valhalla ook gedaan heb in 2022 is t voor mij wel echt overduidelijk een herhaling van zetten. Dat had ik natuurlijk al een beetje verwacht met benamingen als AJ Japan, maar wist niet dat t ZO duidelijk een kopie was. Hierna zou ik een echte AC met Japanse setting dan ook volledig overbodig vinden, mocht die ooit komen van de concurrent.

Maar ja, is t niet altijd een beetje met open wereld spellen? Of t nou Roach is uit The Witcher, of een robotische os uit HZD, overal rij je wel een beetje tussen de vraagtekens door. Red dead nooit gespeeld, maar zal ook zeker vergelijkbaar zijn. Al heeft AC en GOT dan beide wel dat assassin/stealth gedoe. Meer dan Wicther en HZD.

Ik vind de sidequests qua legends met verschillende karakters wel leuk gedaan, dat je hun backstory krijgt. Die hebben iets meer diepgang. Dat is meer dan de gewone vraagtekentjes. Dus die doe ik ook wel allemaal.
L'Amour menaçant:
  FOK!fotograaf maandag 2 januari 2023 @ 12:40:46 #19
364681 over_hedge
pi_207389022
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:34 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat is t verschil, ik heb die oude AC's nooit gedaan
Zonde. De games met Ezio Auditore da Firenze *;
  maandag 2 januari 2023 @ 12:44:30 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207389056
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Zonde. De games met Ezio Auditore da Firenze *;
Ja ik denk niet dat ik die ooit nog ga spelen nu.
Gewoon te laat geweest dus :P
L'Amour menaçant:
pi_207389057
Heb GOW en GOW Ragnarök achter elkaar uitgespeeld.

Top games _O_

Nu weer verder met Witcher 3 :)
  maandag 2 januari 2023 @ 13:40:44 #22
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_207389642
Een bepaalde game in de PS+ Essentials van de maand januari doet mij verplichten deze briljante video te posten.

Put these foolish ambitions to rest.
pi_207390453
God of War op PS4 was leuk, God of War op PS5 nog nét iets beter (vooral omdat de console niet meer loeit als een Ariane raket die wil opstijgen). God of War Ragnarok ben ik ook aan begonnen, het is al van Call of Juarez geleden dat ik plezier heb aan boogschieten in een spel.

Tussendoor merk ik een wereld van verschil in WRC Generations. Op de PS4 was ik voordurend aan het vechten om de auto niet in het skoekeloen te laten landen, maar met de PS5 controller is er veel meer nuance mogelijk, ben zowaar twee levels geklommen de afgelopen weken in Leagues mode
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 2 januari 2023 @ 15:12:57 #24
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207390629
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 14:55 schreef Sabata het volgende:
God of War op PS4 was leuk, God of War op PS5 nog nét iets beter (vooral omdat de console niet meer loeit als een Ariane raket die wil opstijgen). God of War Ragnarok ben ik ook aan begonnen, het is al van Call of Juarez geleden dat ik plezier heb aan boogschieten in een spel.

Ik vind boogschieten een van de leukste dingen in spellen. Tombraider, Horizon, Assassin's Creed, Ghost of Tsushima. Niets lekkerder dan een welgemikt headshot met een pijltje O+

Dus ben nu benieuwd naar Ragnarok, of die t me nog meer naar de zin maakt :D

Is overigens ene familie kwaaltje, meet Oma Ang3l:

En zo is er ook 1 van Mama Ang3l en van mij zelf (maar die is al in kleur hoor, ZO oud ben ik nou ook weer niet)

[ Bericht 6% gewijzigd door Ang3l op 02-01-2023 15:18:34 ]
L'Amour menaçant:
  maandag 2 januari 2023 @ 15:15:03 #25
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_207390646
Iemand hier nog tips voor goeie indiegames op de PS5?

Ik heb het afgelopen jaar games als Hollow Knight, Spiritfarer, Inscryption en Deaths Door gespeeld die echt genieten waren maar nu heb ik geen idee welke nog meer tof zijn dus ik hoor graag aanraders!
pi_207390678
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 15:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vind boogschieten een van de leukste dingen in spellen. Tombraider, Horizon, Assassin's Creed, Ghost of Tsushima. Niets lekkerder dan een welgemikt headshot met een pijltje O+

Dus ben nu benieuwd naar Ragnarok, of die t me nog meer naar de zin maakt :D
In Tsushima ging het uiteindelijk wel na veel trial en error, komt dus gewoon omdat die controller te weinig "controle" bood denk ik. In Horizon heb ik me toch een partij staan tieren iedere keer :P
pi_207390691
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 15:15 schreef Kingside het volgende:

Ik heb het afgelopen jaar games als Hollow Knight, Spiritfarer, Inscryption en Deaths Door gespeeld die echt genieten waren maar nu heb ik geen idee welke nog meer tof zijn dus ik hoor graag aanraders!
Is Hellblade speelbaar op de 5?
  maandag 2 januari 2023 @ 15:20:01 #28
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207390696
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 15:18 schreef Sabata het volgende:

[..]
In Tsushima ging het uiteindelijk wel na veel trial en error, komt dus gewoon omdat die controller te weinig "controle" bood denk ik. In Horizon heb ik me toch een partij staan tieren iedere keer :P
Dat kun je extra aanzetten volgens mij, in de instellingen. Aim assist?
Ik heb m uitstaan.

Het spel waar ik het meeste op heb zitten godveren is Uncharted en dan mikken met een pistool.
Met een boog (waarbij je er de tijd voor neemt)lukt t me meestal prima een headshot te doen.
L'Amour menaçant:
pi_207390719
Ik heb nu een 2tb 7200 rpm hdd in mijn PS4 gezet maar dat maakt toch wel wat verschil in laadtijden.
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 15:24:16 #30
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207390741
quote:

Outer Wilds
Hades
What can change the nature of a man?
  maandag 2 januari 2023 @ 15:25:09 #31
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_207390756
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 15:19 schreef Sabata het volgende:

[..]
Is Hellblade speelbaar op de 5?
Die heb ik al een aantal jaar terug gespeeld, hele bijzondere game was dat! Balen dat het vervolg alleen op de Xbox komt
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 15:29:58 #32
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207390826
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 15:25 schreef Kingside het volgende:

[..]
Die heb ik al een aantal jaar terug gespeeld, hele bijzondere game was dat! Balen dat het vervolg alleen op de Xbox komt
PC ook gelukkig.
What can change the nature of a man?
  maandag 2 januari 2023 @ 15:35:39 #33
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_207390882
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef Coco het volgende:

[..]
Outer Wilds
Hades
Thanks! Outer Wilds kende ik nog niet en ga ik naar kijken. Hades al wel uitgespeeld en platinum gehaald, heerlijke game was dat ook.
pi_207390904
quote:

no mans sky voor wat relaxte gameplay

oh en Disco Elysium!
pi_207390914
ik kijk zelf nog naar Sifu, weet niet of dat indie is maar zo'n sausje heeft het wel

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2023 15:39:37 ]
  maandag 2 januari 2023 @ 15:45:04 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207390966
quote:

[..]
Vooral t geluid, fantastisch! O+
Maar idd balen.
L'Amour menaçant:
  maandag 2 januari 2023 @ 15:48:36 #37
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207390999
quote:
6s.gif Op maandag 2 januari 2023 15:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]
no mans sky voor wat relaxte gameplay

oh en Disco Elysium!
Da's nou de 2e keer in recente tijd dat ik Disco Elysium hier hoor (misschien was de eerste keer ook al van jou).
Echt nog nooit van gehoord verder. Net ff gaan googlen: Detective RPG?

Wat maakt t zo leuk?
Begin benieuwd te worden.
L'Amour menaçant:
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 15:52:47 #38
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_207391036
Als je echte goede games wilt spelen dan moet je gewoon aan de metroidvania's _O_

@Notorious_Roy agrees
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_207391087
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 15:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Da's nou de 2e keer in recente tijd dat ik Disco Elysium hier hoor (misschien was de eerste keer ook al van jou).

Wat maakt t zo leuk?
het is inderdaad een detective story/rpg

het gaat om de wereld, het verhaal in combinatie met het opbouwen van je karakter en de gevolgen van je keuzes

het is wel veel, veel lezen. het is een soort avonturenboek verpakt als een video game

ik heb nog nooit zoiets gespeeld en het is volgens mij vrij uniek, dus ik kan ook niet zo goed voorbeelden geven :+

als je zin hebt in wat speur-, denk- en puzzelwerk dan is het echt genot

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2023 15:57:50 ]
  maandag 2 januari 2023 @ 16:04:43 #40
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207391186
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2023 15:57 schreef aTypisch het volgende:

[..]

het gaat om de wereld, het verhaal in combinatie met het opbouwen van je karakter en de gevolgen van je keuzes

het is wel veel, veel lezen. het is een soort avonturenboek verpakt als een video game

ik heb nog nooit zoiets gespeeld en het is volgens mij vrij uniek, dus ik kan ook niet zo goed voorbeelden geven :+

Klinkt een beetje als Vampire the masquerade: Swansong, wat ik pas gespeeld heb.
Misschien eens uit de bak vissen (net als ik met die deed).
L'Amour menaçant:
pi_207391207
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 16:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Klinkt een beetje als Vampire the masquerade: Swansong, wat ik pas gespeeld heb.
Misschien eens uit de bak vissen (net als ik met die deed).
ik zeg doen
pi_207391228
quote:

[..]
Was idd een erg toffe game ja.
Helemaal met een koptelefoon op.

Deel is idd Xbox exclusive, maar ik heb ook een Series X, dus geen probleem.
Day 1 release op Game Pass, dus helemaal mooi ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 2 januari 2023 @ 18:58:20 #43
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_207393424
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2023 15:57 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dat klinkt ook wel tof, ga daar ook eens naar kijken!
  FOK!fotograaf maandag 2 januari 2023 @ 19:05:51 #44
364681 over_hedge
pi_207393561
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja ik denk niet dat ik die ooit nog ga spelen nu.
Gewoon te laat geweest dus :P
Hup. op je backlog zetten
pi_207398616
Wat is en blijft die wereld van The Witcher 3 toch vérschrikkelijk mooi en sfeervol _O_ _O_ _O_

Skellige _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207400783
quote:

Hades, nobody saves the world, darkest dungeon.
pi_207400790
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 15:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wat maakt t zo leuk?
Disco Elysium was echt super tof, maar wel een beetje voor een niche publiek overigens.

Er zit geen combat in dus alleen tekst/praten, maar de schrijfstijl is wel fantastisch.
Grafische stijl is wel uniek verder.

Het deed me een beetje denken aan de oude broken sword games.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 08:23:12 #48
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207401012
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 07:37 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Disco Elysium was echt super tof, maar wel een beetje voor een niche publiek overigens.

Er zit geen combat in dus alleen tekst/praten, maar de schrijfstijl is wel fantastisch.
Grafische stijl is wel uniek verder.

Het deed me een beetje denken aan de oude broken sword games.
Ik las "voor een nichten publiek" en werd enthousiast :')

Geen combat vind ik prima voor tussendoor. Spellen gebaseerd op Vampire the masquerade zijn ook zo. Of telltale spellen, prima als ze niet al te gruwelijk lang zijn.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 3 januari 2023 @ 08:24:16 #49
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207401023
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 22:51 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is en blijft die wereld van The Witcher 3 toch vérschrikkelijk mooi en sfeervol _O_ _O_ _O_

Skellige _O_
:D Skellige is juist de plek waarbij ik bij de 1e poging afgehaakt ben.

Maar ben blij t toch ooit een x opnieuw opgepakt te hebben en uitgespeeld te hebben. Vond t einde ook erg tof gedaan.
L'Amour menaçant:
pi_207402152
Elke fucking dag checken of die hoere ps5 nog steeds nergens te krijgen is, ik geniet hier zo enorm van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')