In Tsushima ging het uiteindelijk wel na veel trial en error, komt dus gewoon omdat die controller te weinig "controle" bood denk ik. In Horizon heb ik me toch een partij staan tieren iedere keerquote:Op maandag 2 januari 2023 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind boogschieten een van de leukste dingen in spellen. Tombraider, Horizon, Assassin's Creed, Ghost of Tsushima. Niets lekkerder dan een welgemikt headshot met een pijltje
Dus ben nu benieuwd naar Ragnarok, of die t me nog meer naar de zin maakt
Is Hellblade speelbaar op de 5?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:15 schreef Kingside het volgende:
Iemand hier nog tips voor goeie indiegames op de PS5?
Ik heb het afgelopen jaar games als Hollow Knight, Spiritfarer, Inscryption en Deaths Door gespeeld die echt genieten waren maar nu heb ik geen idee welke nog meer tof zijn dus ik hoor graag aanraders!
Dat kun je extra aanzetten volgens mij, in de instellingen. Aim assist?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:18 schreef Sabata het volgende:
[..]
In Tsushima ging het uiteindelijk wel na veel trial en error, komt dus gewoon omdat die controller te weinig "controle" bood denk ik. In Horizon heb ik me toch een partij staan tieren iedere keer
Outer Wildsquote:Op maandag 2 januari 2023 15:15 schreef Kingside het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar games als Hollow Knight, Spiritfarer, Inscryption en Deaths Door gespeeld die echt genieten waren maar nu heb ik geen idee welke nog meer tof zijn dus ik hoor graag aanraders!
Die heb ik al een aantal jaar terug gespeeld, hele bijzondere game was dat! Balen dat het vervolg alleen op de Xbox komtquote:
PC ook gelukkig.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:25 schreef Kingside het volgende:
[..]
Die heb ik al een aantal jaar terug gespeeld, hele bijzondere game was dat! Balen dat het vervolg alleen op de Xbox komt
Thanks! Outer Wilds kende ik nog niet en ga ik naar kijken. Hades al wel uitgespeeld en platinum gehaald, heerlijke game was dat ook.quote:
no mans sky voor wat relaxte gameplayquote:Op maandag 2 januari 2023 15:15 schreef Kingside het volgende:
Vooral t geluid, fantastisch!quote:Op maandag 2 januari 2023 15:25 schreef Kingside het volgende:
[..]
Die heb ik al een aantal jaar terug gespeeld, hele bijzondere game was dat! Balen dat het vervolg alleen op de Xbox komt
Da's nou de 2e keer in recente tijd dat ik Disco Elysium hier hoor (misschien was de eerste keer ook al van jou).quote:Op maandag 2 januari 2023 15:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
no mans sky voor wat relaxte gameplay
oh en Disco Elysium!
het is inderdaad een detective story/rpgquote:Op maandag 2 januari 2023 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's nou de 2e keer in recente tijd dat ik Disco Elysium hier hoor (misschien was de eerste keer ook al van jou).
Echt nog nooit van gehoord verder. Net ff gaan googlen: Detective RPG?
Wat maakt t zo leuk?
Begin benieuwd te worden.
Klinkt een beetje als Vampire the masquerade: Swansong, wat ik pas gespeeld heb.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is inderdaad een detective story/rpg
het gaat om de wereld, het verhaal in combinatie met het opbouwen van je karakter en de gevolgen van je keuzes
het is wel veel, veel lezen. het is een soort avonturenboek verpakt als een video game
ik heb nog nooit zoiets gespeeld en het is volgens mij vrij uniek, dus ik kan ook niet zo goed voorbeelden geven
als je zin hebt in wat speur-, denk- en puzzelwerk dan is het echt genot
ik zeg doenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Vampire the masquerade: Swansong, wat ik pas gespeeld heb.
Misschien eens uit de bak vissen (net als ik met die deed).
Was idd een erg toffe game ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:25 schreef Kingside het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel tof, ga daar ook eens naar kijken!quote:Op maandag 2 januari 2023 15:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is inderdaad een detective story/rpg
het gaat om de wereld, het verhaal in combinatie met het opbouwen van je karakter en de gevolgen van je keuzes
het is wel veel, veel lezen. het is een soort avonturenboek verpakt als een video game
ik heb nog nooit zoiets gespeeld en het is volgens mij vrij uniek, dus ik kan ook niet zo goed voorbeelden geven
als je zin hebt in wat speur-, denk- en puzzelwerk dan is het echt genot
Hup. op je backlog zettenquote:Op maandag 2 januari 2023 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat ik die ooit nog ga spelen nu.
Gewoon te laat geweest dus
Hades, nobody saves the world, darkest dungeon.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:15 schreef Kingside het volgende:
Disco Elysium was echt super tof, maar wel een beetje voor een niche publiek overigens.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's nou de 2e keer in recente tijd dat ik Disco Elysium hier hoor (misschien was de eerste keer ook al van jou).
Echt nog nooit van gehoord verder. Net ff gaan googlen: Detective RPG?
Wat maakt t zo leuk?
Begin benieuwd te worden.
Ik las "voor een nichten publiek" en werd enthousiastquote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Disco Elysium was echt super tof, maar wel een beetje voor een niche publiek overigens.
Er zit geen combat in dus alleen tekst/praten, maar de schrijfstijl is wel fantastisch.
Grafische stijl is wel uniek verder.
Het deed me een beetje denken aan de oude broken sword games.
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:51 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is en blijft die wereld van The Witcher 3 toch vérschrikkelijk mooi en sfeervol![]()
![]()
Skellige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |