helemaal goedquote:Op zondag 1 januari 2023 17:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry als ik te snel was, was geen kaap, maar zag geen nieuwe COS ....
Op het aanrecht in het grijze afwasteiltjequote:Op zondag 1 januari 2023 17:46 schreef pingu66 het volgende:
Wat is er met de chili sin carne gebeurd? In de koelkast?
quote:Op zondag 1 januari 2023 17:46 schreef pingu66 het volgende:
Wat is er met de chili sin carne gebeurd? In de koelkast?
Jazeker, ik moest last-minute iets bedenken .....quote:Op zondag 1 januari 2023 17:49 schreef ledn81 het volgende:
Sorry ik heb nooit door dat ik de laatste ben.
Maar als iemand een betere titel heeft be my guest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ouwe viespeukquote:Op zondag 1 januari 2023 17:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en zegt dat hij 33 is en een meisje als sasha ziet hij helemaal zitten
Die heeft een andere duik gehadquote:Op zondag 1 januari 2023 18:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mexx heeft dus inderdaad die hele duik gemist .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl die nog maar 31 isquote:Op zondag 1 januari 2023 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind Martin meer een ouwelul met een haartik
Zeker maar kort op beeld?quote:Op zondag 1 januari 2023 17:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Weer samen op "Jasper's kamer".
Idd die voegt toch ook niets toe en ook nog eens keihard liegenquote:Op zondag 1 januari 2023 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind Martin meer een ouwelul met een haartik
quote:Op zondag 1 januari 2023 18:08 schreef R0T29 het volgende:
Isaac zingt Mahna MahnaIk vind dat stukje wel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort lol mogen ze onderling veel vaker hebben van mij
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik geef het 1.5 weekquote:Op zondag 1 januari 2023 18:24 schreef R0T29 het volgende:
De nieuwe blender is binnen. Iedereen zit er gelijk weer aan. Ben benieuwd hoe lang die meegaat
Is er wel 1 van een bekend merk... 3 dagen schat ikquote:Op zondag 1 januari 2023 18:24 schreef R0T29 het volgende:
De nieuwe blender is binnen. Iedereen zit er gelijk weer aan. Ben benieuwd hoe lang die meegaat
Is dat van die records?quote:Op zondag 1 januari 2023 18:24 schreef R0T29 het volgende:
Ga je nu daar na vragen en niet meer Sas en Bernquote:Op zondag 1 januari 2023 18:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Waren Wanda en Jasper kort te zien?
Haha ik vind ze nu beide leuk 🤭🤣quote:Op zondag 1 januari 2023 18:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ga je nu daar na vragen en niet meer Sas en Bern
quote:
POLLquote:Op zondag 1 januari 2023 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er wel 1 van een bekend merk... 3 dagen schat ik
Als ik het goed heb begrepen, is het een trensgenderquote:Op zondag 1 januari 2023 18:30 schreef humpty het volgende:
Trekt een rok aan of een kilt doet aan wat hij zelf leuk vind
Mam ik wil weer een ander kleur in mijn haar de ene keer groen en dan weer blauw
Oke ik hoor haar nu voor het eerst over haar kinderenquote:Op zondag 1 januari 2023 18:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, is het een trensgender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |