Same. Hoewel mijn standaard wel ietsje hoger ligt.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Mag deze quote uit de OP, ik word er onpasselijk vanen dat van iemand die met plezier doperwtjes en worteltjes uit blik of kale pasta met kaas en ketchup eet, dus mijn standaard ligt niet bijster hoog..
Ik kan iedereen aanraden zn standaard hoger te leggen dan die van mijquote:Op zondag 1 januari 2023 11:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Same. Hoewel mijn standaard wel ietsje hoger ligt.
Bleh dat is stom. Ik dacht eigenlijk dat dat hier ook zou gaan gebeuren, maar vooralsnog niet. Nou ging het wel tot minstens half 2 door (en ik denk nog wel langer maar toen was ik zo moe dat ik toch in slaap viel) dus of het is al op, of ze liggen nog (met kater) in bed. Hopelijk is het daar ook snel op..quote:Op zondag 1 januari 2023 11:42 schreef Lonaa het volgende:
Blijkbaar gaan we hier in de buurt gewoon verder met vuurwerk. Dat was niet helemaal mijn plan.
Ik open niet zo vaak topics dus had nu net na 't douchen het pas doorquote:Op zondag 1 januari 2023 11:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Mag deze quote uit de OP, ik word er onpasselijk vanen dat van iemand die met plezier doperwtjes en worteltjes uit blik of kale pasta met kaas en ketchup eet, dus mijn standaard ligt niet bijster hoog..
De doperwtjes en worteltjes begrijp ik nog wel. Alsin, ik heb het zelf nog nooit gekocht. Maar vroeger thuis was het echt de favoriete groente van m'n moeder, dus vanuit nostalgisch oogpunt zou ik het ook wel weer een keer willen eten.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Maar ze heeft het wel opgehouden! Onze hond heeft al 3 of 4 jaar achtereen in huis geplast op nieuwjaarsnacht. Verder nog nooit.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:15 schreef Lonaa het volgende:
Fijn hoor @:yinu
Hier wilde Dora pas vanochtend om 6 uur naar buiten voor een plas.Dat betekend dat ze het 18 uur!!!! heeft opgehouden.
Vanochtend even klein rondje voor plas/poep en zo ook in de auto voor een (klein) rondje door het natuurgebied. Even wat snuffels, verder vooral veel bijslapen denk ik.
Achgosquote:Op zondag 1 januari 2023 12:27 schreef yinu het volgende:
[..]
Maar ze heeft het wel opgehouden! Onze hond heeft al 3 of 4 jaar achtereen in huis geplast op nieuwjaarsnacht. Verder nog nooit.
Fijne traditie
Ja hij doet het ook altijd als wij hem kunnen zien en dan heel zielig, gehurkt (dus niet tegen het meubilair goddank) en met z’n hoofd afgewend alsof hij straf verwacht. Dat gebeurt nooit natuurlijk. Nou ja. Op zich is hondenpies minder vies dan kattenpies.quote:
Het is gewoon naar dat ze zich zo rot voelen dat dit hun enige optie is. Hond wil niet in zn eigen nest zeikenquote:Op zondag 1 januari 2023 12:40 schreef yinu het volgende:
[..]
Ja hij doet het ook altijd als wij hem kunnen zien en dan heel zielig, gehurkt (dus niet tegen het meubilair goddank) en met z’n hoofd afgewend alsof hij straf verwacht. Dat gebeurt nooit natuurlijk. Nou ja. Op zich is hondenpies minder vies dan kattenpies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2023 12:43 schreef Blues het volgende:
Xena, toen ze nog leefde met o/n... doodsbang in de wc. We deden dan de deur op een kier.
Dit was overigens 's ochtends..Het is een leuke, schattige foto, tot je hoort waarom ze daar dan zat. Hier ook Poes heel bang en heeft gisteravond de hele tijd onder het bed gelegen. Maar nu weer bangig, want het vuurwerk was hier blijkbaar ook nog niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
niet de mobiele layout?quote:Op zondag 1 januari 2023 12:12 schreef yinu het volgende:
Net een hele post getypt op mobiel, blijkt het topic al gesloten en verdwijnt mijn post. Nog maar een poging dan…
Mijn ouders gruwelen van doperwtjes en worteltjes uit blikquote:Op zondag 1 januari 2023 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
De doperwtjes en worteltjes begrijp ik nog wel. Alsin, ik heb het zelf nog nooit gekocht. Maar vroeger thuis was het echt de favoriete groente van m'n moeder, dus vanuit nostalgisch oogpunt zou ik het ook wel weer een keer willen eten.
Maar mensen die pasta met ketchup eten gaan wel echt te ver.
Dat kan ik niet ontkennenquote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 12:43 schreef Blues het volgende:
Xena, toen ze nog leefde met o/n... doodsbang in de wc. We deden dan de deur op een kier.
Dit was overigens 's ochtends..Aww de kat die zichzelf had onder geplast was in een kast op de overloop gekropen, is met een deurtje maar scharnier is stuk dus staat altijd op n kier. De kattenpies zat vooral op haarzelf, vond 't wel echt sneu. Haar broertje liep wat onrustig door de kamer en de kat van 15 gaf geen fuck. Nouja tis weer klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Memento-Mori op 01-01-2023 14:09:44 ]
Ik denk bij nader inzien dat ik vooral ook een beetje obstinaat ben. Ik begrijp gewoon niet zo goed waarom je vasthoudt aan historisch verbruik als je wéét dat wij er nog geen twee jaar wonen en als je wéét dat er in die twee jaar zonnepanelen geplaatst zijn. Ik heb vorig jaar contact gehad en toen hebben ze een realistisch voorschotbedrag berekend. Maar nu gaan ze opnieuw over op het historisch verbruik op ons adres. Ik snap niet waarom ze niet met ons eigen historisch verbruik willen rekenen. Ik heb geprobeerd te bellen maar eindeloze wachtrijen natuurlijk dus nu ook maar gemaild. Ik ben benieuwd of ik daar een reactie op krijg en anders bel ik maar weer. Op de site kan ik het wel iets naar beneden schroeven maar dat bedrag is door het prijsplafond gewoon ook niet reëel.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Berekenen is in dit geval meer 'iets ergens invullen'.
@:clubsoda, wat bizar dat je energieleverancier niet mee wil werken. Hoe kan dat nou? Meestal is een telefoontje genoeg dacht ik.
Ik zat tot en met gisteren bij een prijsstunter. Ik kon op hun website mijn voorschot maar 1 keer aanpassen en daarna niet meer. Maar ik stuurde hen elke maand een mail met de boodschap dat ik weer 25 euro minder wilde gaan betalen. Dat werd altijd gelijk doorgevoerd.
Ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten van de eindafrekening. Ik gok ergens tussen de 300 euro bijbetalen en 300 euro terugkrijgen. Ik vind het allemaal best nu ik weer bij een betrouwbare leverancier zit.
Voor mijn (vorige) werk had ik heel veel aan de chatfunctie van de diverse energie maatschappijen. Daar had ik vaak sneller contact meequote:Op zondag 1 januari 2023 13:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik denk bij nader inzien dat ik vooral ook een beetje obstinaat ben. Ik begrijp gewoon niet zo goed waarom je vasthoudt aan historisch verbruik als je wéét dat wij er nog geen twee jaar wonen en als je wéét dat er in die twee jaar zonnepanelen geplaatst zijn. Ik heb vorig jaar contact gehad en toen hebben ze een realistisch voorschotbedrag berekend. Maar nu gaan ze opnieuw over op het historisch verbruik op ons adres. Ik snap niet waarom ze niet met ons eigen historisch verbruik willen rekenen. Ik heb geprobeerd te bellen maar eindeloze wachtrijen natuurlijk dus nu ook maar gemaild. Ik ben benieuwd of ik daar een reactie op krijg en anders bel ik maar weer. Op de site kan ik het wel iets naar beneden schroeven maar dat bedrag is door het prijsplafond gewoon ook niet reëel.
Hier is alles weg behalve (bedenk ik me nu) de versiering aan de voordeur.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:56 schreef AnneX het volgende:
En het eerste rode kleedje op tafel verruild voor een lichter kleurtje.
Stap voor stap de andere rode kerstdingen opruimen.
Of wachten jullie tot Driekoningen? Of eind januari?
Irritant zeg. Bij de meeste leveranciers kan je maar met maximaal 10% of 20% verlagen per maand. Daardoor heb ik tussen april en nu geen enkele maand hetzelfde maandbedrag betaald.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik denk bij nader inzien dat ik vooral ook een beetje obstinaat ben. Ik begrijp gewoon niet zo goed waarom je vasthoudt aan historisch verbruik als je wéét dat wij er nog geen twee jaar wonen en als je wéét dat er in die twee jaar zonnepanelen geplaatst zijn. Ik heb vorig jaar contact gehad en toen hebben ze een realistisch voorschotbedrag berekend. Maar nu gaan ze opnieuw over op het historisch verbruik op ons adres. Ik snap niet waarom ze niet met ons eigen historisch verbruik willen rekenen. Ik heb geprobeerd te bellen maar eindeloze wachtrijen natuurlijk dus nu ook maar gemaild. Ik ben benieuwd of ik daar een reactie op krijg en anders bel ik maar weer. Op de site kan ik het wel iets naar beneden schroeven maar dat bedrag is door het prijsplafond gewoon ook niet reëel.
Dit.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:40 schreef Vanyel het volgende:
Wij wachten tot we zin hebben om het weg te halen. Kan morgen zijn, kan februari zijn.
* Jan_Onderwater zingt,quote:Op zondag 1 januari 2023 10:25 schreef z80 het volgende:
Frohes neues.
En slaapritme is stuk. Gister vroeg naar bed, de letters op het scherm begonnen spontaan een dansje te doen.
Vannacht wakker op Bangkok tijd. Nog wel wat geslapen maar nog een paar keer wakker geworden. Dan maar voeg het nest uit voor een zondag. Hopelijk wordt het zo droog buiten. Wil eigenlijk een rondje met de fiets maken voordat ik richting mijn ouders ga.
Ik kon dus wel helemaal zelf ineens 1100 omlaag, maar een tweede verlaging zit er gek genoeg niet meer in.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Irritant zeg. Bij de meeste leveranciers kan je maar met maximaal 10% of 20% verlagen per maand. Daardoor heb ik tussen april en nu geen enkele maand hetzelfde maandbedrag betaald.
Nee, inderdaad. Het is echt rot. Maar we hebben net een redelijk lange wandeling in een bos gemaakt en dat ging eigenlijk heel goed. Het was zo warm!quote:Op zondag 1 januari 2023 12:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is gewoon naar dat ze zich zo rot voelen dat dit hun enige optie is. Hond wil niet in zn eigen nest zeiken
Ja die had ik ook verwacht! Maar misschien was ik te sloom.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
niet de mobiele layout?
Ik krijg mobiel gewoon een scherm waar ik met 1 tik kan kopiëren wat ik wilde posten.
Fijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:41 schreef yinu het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Het is echt rot. Maar we hebben net een redelijk lange wandeling in een bos gemaakt en dat ging eigenlijk heel goed. Het was zo warm!
In de stad wilde hij ook alleen het hoogst noodzakelijke plas- en poepwerk doen en daarna linea recta naar huis.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Fijn.Hier is het nog niet te doen. Ik hoop dat Dora straks even wil plassen. Ben er bang voor. Misschien toch in het donker maar even stukje de stad uitrijden anders.
One night in Bangkok and the world's your oysterquote:Op zondag 1 januari 2023 16:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
* Jan_Onderwater zingt,
One night in Bangkok makes a hard man humble
Not much between despair and ecstasy
One night in Bangkok and the tough guys tumble
Can't be too careful with your company
I can feel the devil walking next to me
QFTquote:Op zondag 1 januari 2023 15:07 schreef Lonaa het volgende:
Het voordeel aan geen kerstmeuk je huis in brengen is dat het ook niet je huis uit hoeft.
Respectquote:Op zondag 1 januari 2023 17:21 schreef Tele6 het volgende:
+1 op geen kerstmeuk dit jaar![]()
En alsnog goed kerst gevierd @:Vanyel
Oh leuk! Voorpretquote:Op zondag 1 januari 2023 17:24 schreef Tele6 het volgende:
Lekker bezig @:Blues
Ik heb vanochtend met A en B m'n nieuwe flat "ingericht" op de plattegrond met papieren meubels op schaal. Alles gaat prima passenhet wordt vast prachtig.
Vanmiddag een muziekje op en een boekVakantie
Op zondag, in Duitsland?quote:Op zondag 1 januari 2023 18:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Belt de man van het Energiebedrijf op, hij zegt: Ik moet eens in gesprek met u over de hoogte van uw gasrekening
Ik zeg, Natuurlijk, mij deur staat altijd open.
Ik weet dat het een Duitse gewoonte is zo rond oud en nieuw om domme moppen te tappen, maar die gewoonte mag je best daar laten hoor.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Belt de man van het Energiebedrijf op, hij zegt: Ik moet eens in gesprek met u over de hoogte van uw gasrekening
Ik zeg, Natuurlijk, mij deur staat altijd open.
Dad Jokesquote:Op zondag 1 januari 2023 18:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet dat het een Duitse gewoonte is zo rond oud en nieuw om domme moppen te tappen, maar die gewoonte mag je best daar laten hoor.
Als iets je niet aan staat lees je het gewoon nietquote:Op zondag 1 januari 2023 18:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet dat het een Duitse gewoonte is zo rond oud en nieuw om domme moppen te tappen, maar die gewoonte mag je best daar laten hoor.
Meestal kom je daar pas achter nadat je het gelezen hebt hèquote:Op zondag 1 januari 2023 19:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als iets je niet aan staat lees je het gewoon niet
Que? Hoe weet je dat iets je niet aan staat als je het niet leest?quote:Op zondag 1 januari 2023 19:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als iets je niet aan staat lees je het gewoon niet
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Meestal kom je daar pas achter nadat je het gelezen hebt hè
@derLudolf kan jullie vast uitleggen hoe je ervoor kunt kiezen bepaalde zaken niet te lezen en daarin dan ook voor jezelf de goede keuzes te makenquote:Op zondag 1 januari 2023 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Que? Hoe weet je dat iets je niet aan staat als je het niet leest?
Probeer eerst logica toe te passen en dan pas iets uit te melden, als er dan nog iets te melden over is.
Wij hebben met zijn 2, 2 wasjes per week en ben sinds kort ook begonnen met alleen nog op zaterdag of zondag alle2 die wasjes weg te werkenquote:Op zondag 1 januari 2023 18:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Het nieuwe jaar begonnen volgens mn voornemens, meteen voor 4 dagen pastasaus gemaakt. Was lekker. En twee hoognodige wasjes gedaan, een drogerlading en de vaatwasser laten draaien. Ik had gewacht tot vandaag ipv gister want dat scheelde door prijsplafond toch zo'n ¤0,30 per kWh.
Ja, ik doe ze idd sowieso altijd in het weekend in daltarief. Normaal gesproken op zaterdag (vooral omdat ik op zondag vaak hele dag op hockey ben), maar dit keer dus ff op zondag want prijsplafond. Al scheelt het echt bijna niks, die 4kWh ongeveer van mn wasjes+droger+vaatwasser, maar toch. Voor het idee. Ik heb van mn normale kleding in principe 1 was per week, alles bij elkaar. En doe dan bijna elke week ook of beddengoed, of handdoeken, of theedoeken / handdoekjes / schoonmaakdoekjes was, en dan één of twee drogerbeurten.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij hebben met zijn 2, 2 wasjes per week en ben sinds kort ook begonnen met alleen nog op zaterdag of zondag alle2 die wasjes weg te werken
Goeie film, komt nog genoeg.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb al 5 kwartier naar een Tarantino-film (Once upon a time in Hollywood) aan het kijken en er heeft nog geen druppel bloed gevloeid. Wat is deze?
Leukquote:Op zondag 1 januari 2023 21:09 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft voor komende zaterdag weer met bomenjongen afgesproken
quote:Op zondag 1 januari 2023 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk![]()
Al plannen wat jullie gaan zoen doen?
♥ En dat hij dan valt en z'n enkel verzwikt en dat jij hem naar huis draagt en toen kwam van het een het ander en toen leefden ze nog lang en gelukkig.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
We gaan boulderen. Dat is wandklimmen maar dan niet al te hoog zodat je geen tuigje aan hoeft. Niet heel romantisch dus. Wel iets wat al op m'n lijstje stond van dingen die ik graag (weer eens) een keer wilde doen.
We zien wel of we daarna nog aan andere activiteiten toe komen
Nu er een vaste prijs is voor energie (dit jaar) is dat hier zeker ook de bedoeling. Fijn dat dat kan, zeker omdat we zonnepanelen hebben.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:52 schreef sigme het volgende:
Het kost mij aardig wat moeite, maar ik probeer juist de gewoonte van wassen-tijden-daluren af te leren.
Ten eerste hebben we geen dubbele meter meer (al heel lang niet), dus voor het geld maakt het niet uit. Wassen in daluren is hier ingesleten gewoonte uit de tijd dat we dat wel hadden.
Maar die daluren-tijden zijn nog gebaseerd op oude energiebehoeftes, en in de nieuwe tijden is het voor het netwerk/ons allen beter om stroom af te nemen wanneer het wordt opgewekt. Tijdens zonuren dus.
Dus probeer ik daar meer rekening mee te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wat schrikkenquote:Op maandag 2 januari 2023 10:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Pff slechte nacht gehad... Om 2:45 uur werd mijn man opeens wakker met een clusterhoofdpijnaanval. Sinds 2018 had hij de episodes overgeslagen (ipv ieder anderhalf jaar een periode van 6 tot 8 weken met aanvallen) dus we dachten bijna dat het weg was maar helaas. Geen zuurstof of iets anders in huis ook en voor mij de eerste keer dat ik het meemaak dus za direct vol adrenaline en niet meer geslapen. Angst zit er wel in nu maar nog maar even hopen dat het een incident is geweest
Volgens mij zijn die bacteriën altijd aanwezig, maar krijgen ze bij verminderde weerstand de kans om uit te groeien tot een ontsteking. Als je gezond bent dan gebeurt dat niet zo vlug, maar wel bij ouderen, jonge kinderen of anderen met verminderde weerstand.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:25 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh ,klinkt heftig MM.
Ik kan me er geen voorstelling bij maken.. hoe reageert je man daar dan op?
NOG een medisch vraagje.. (want ik heb er te weinig verstand van)
Mn pa kreeg de griep , en bleek daarna longontsteking te hebben. Ik kreeg dezelfde griep 3 dagen later (tnx pa) maar hier is het geen longontsteking..
Hoe komt het dat een griepje zich naar een longontsteking ontwikkeld? Het een is toch viraal en het andere bacterieel?
Ben benieuwd hoe dit dan zo werkt ..
Ik ga nu met pen en papier naar de koelkast om te kijken welk eten gered moet worden. Ik ben een beetje bang voor wat ik aantref.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:09 schreef Vanyel het volgende:
Zij die net de restverwerking op zich namen groeten u.
Tikje misselijk
Ik was nog niet eens bij de ijskast aanbeland. 4 appelbeignets naar binnen gepropt.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga nu met pen en papier naar de koelkast om te kijken welk eten gered moet worden. Ik ben een beetje bang voor wat ik aantref.
Verrek, ik heb ook nog een appelbeignetquote:Op maandag 2 januari 2023 13:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens bij de ijskast aanbeland. 4 appelbeignets naar binnen gepropt.
Nu aan getoast tomatenbrood met truffel salami.
Zwaar, zo'n 2e januari. Vanavond kan ik ws niet meer lopen.
Sterktequote:Op maandag 2 januari 2023 13:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens bij de ijskast aanbeland. 4 appelbeignets naar binnen gepropt.
Nu aan getoast tomatenbrood met truffel salami.
Zwaar, zo'n 2e januari. Vanavond kan ik ws niet meer lopen.
Ja, zo'n leuk programma! En de ondertiteling wordt verzorgd door het bedrijf waar ik voor werk. Soms best een uitdaging met al die door elkaar brullende kinderenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Heftig @:Memento-Mori! Hopelijk eenmalig.
Sterkte aan alle restjes-etersik had 4 appelbeignets gehaald en die waren de 31e allemaal al op.
Vanochtend al gesporten eigenlijk wilde ik daarna mn werkkamer opruimen (ligt vol nog niet opgevouwen schone was, een nieuw wasrek nog in verpakking en wat dingen die weg moeten/op marktplaats moeten). Alleen daar had ik nog niet echt zin in, dus in plaats daarvan wat afleveringen 'een huis vol' gekeken. Vind dat zo heerlijk programma
![]()
Zometeen lekker in bad, dan de nieuwe Hema handdoeken uitproberen, en dan vanavond maar het schone wasgoed mee naar beneden om op te vouwen terwijl ik iets leuks kijk. Ik geniet wel van deze laatste week vakantie
Kermen, uitschreeuwen van de pijn, tegen hoofd/oog slaan, bewegen. Als 't heftiger is, geeft m'n man aan:aan haren trekken, hoofd tegen muur bonken. Pijn is de ergste pijn die 'n mens kan verdragen zonder out te gaan eigenlijk. Het is ook zo dat je er niet doorheen slaapt. Als een aanval komt, word je er van wakker. Het wordt ook niet voor niets suïcide headache genoemd ook.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:25 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh ,klinkt heftig MM.
Ik kan me er geen voorstelling bij maken.. hoe reageert je man daar dan op?
NOG een medisch vraagje.. (want ik heb er te weinig verstand van)
Mn pa kreeg de griep , en bleek daarna longontsteking te hebben. Ik kreeg dezelfde griep 3 dagen later (tnx pa) maar hier is het geen longontsteking..
Hoe komt het dat een griepje zich naar een longontsteking ontwikkeld? Het een is toch viraal en het andere bacterieel?
Ben benieuwd hoe dit dan zo werkt ..
Wauw. Wat verschrikkelijk. En gefeliciteerd ook.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kermen, uitschreeuwen van de pijn, tegen hoofd slaan, bewegen. Als 't heftiger is, geeft m'n man aan:aan haren trekken, hoofd tegen muur bonken. Pijn is de ergste pijn die 'n mens kan verdragen zonder out te gaan eigenlijk. Het is ook zo dat je er niet doorheen slaapt. Als een aanval komt, word je er van wakker. Het wordt ook niet voor niets suïcide headache genoemd ook.
Moest m'n autotheorie opnieuw doen ivm verlopen een week voor m'n praktijkexamen maar kon na de aanval van m'n man niet meer slapen en ik lag pas om 1:00 erin dus echt maar 2 uurtjes geslapen maar gelukkig heb ik 'm gehaald. Gevaarherkenning 8 fout. En van de 40 kennis- en inzichtsvragen slechts 1. Opgelucht.
Gelukkig heb je de theorie wel weer gehaald na zo'n nachtquote:Op maandag 2 januari 2023 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kermen, uitschreeuwen van de pijn, tegen hoofd/oog slaan, bewegen. Als 't heftiger is, geeft m'n man aan:aan haren trekken, hoofd tegen muur bonken. Pijn is de ergste pijn die 'n mens kan verdragen zonder out te gaan eigenlijk. Het is ook zo dat je er niet doorheen slaapt. Als een aanval komt, word je er van wakker. Het wordt ook niet voor niets suïcide headache genoemd ook.
Moest m'n autotheorie opnieuw doen ivm verlopen een week voor m'n praktijkexamen maar kon na de aanval van m'n man niet meer slapen en ik lag pas om 1:00 erin dus echt maar 2 uurtjes geslapen maar gelukkig heb ik 'm gehaald. Gevaarherkenning 8 fout. En van de 40 kennis- en inzichtsvragen slechts 1. Opgelucht.
automaat geeft me zoveel meer rust, gaat echt wel goed.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de theorie wel weer gehaald na zo'n nacht
Heb je dus bijna praktijk examen? Spannend! hoe gaat dat nu met de automaat?
Eerst gefeliciteerd met het halen van je theorieexamenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Kermen, uitschreeuwen van de pijn, tegen hoofd/oog slaan, bewegen. Als 't heftiger is, geeft m'n man aan:aan haren trekken, hoofd tegen muur bonken. Pijn is de ergste pijn die 'n mens kan verdragen zonder out te gaan eigenlijk. Het is ook zo dat je er niet doorheen slaapt. Als een aanval komt, word je er van wakker. Het wordt ook niet voor niets suïcide headache genoemd ook.
Oh bah, sterkte met het afwachten.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:24 schreef Myraela het volgende:
We beginnen het jaar met ook een minder goede uitslag van de uitstrijkje bij de huisarts. Nu kunnen we door met het afwachten op verder onderzoek bij de gynaecoloog.
Waarom is de eerste gedachte die ik dan heb ‘had ik maar niet begonnen aan dat vrijwillige bevolkingsonderzoek’. Dat slaat nergens op, maar kop in het zand is toch een erg fijne leefstijl. :’)
Minder leuk bericht. Even afwachten dan maar.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:24 schreef Myraela het volgende:
We beginnen het jaar met ook een minder goede uitslag van de uitstrijkje bij de huisarts. Nu kunnen we door met het afwachten op verder onderzoek bij de gynaecoloog.
Waarom is de eerste gedachte die ik dan heb ‘had ik maar niet begonnen aan dat vrijwillige bevolkingsonderzoek’. Dat slaat nergens op, maar kop in het zand is toch een erg fijne leefstijl. :’)
Beetje zoals Trump's 'als we stoppen met covidtesten dan hebben we minder besmettingen' manier van denkenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:24 schreef Myraela het volgende:
Ze zei 13 dagen wachttijd. Maar bel morgen de huisarts even terug, want ik weet niet zo goed hoe het allemaal werkt. Ze ging een verwijsbrief maken. Maar gaat dat dan per mail? Of moet ik direct met het ziekenhuis contact opnemen?quote:Op maandag 2 januari 2023 16:33 schreef AnneX het volgende:
Minder leuk bericht. Even afwachten dan maar.
Kun je snel terecht?
Haha, mijn grote inspiratiebron in het leven.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Beetje zoals Trump's 'als we stoppen met covidtesten dan hebben we minder besmettingen' manier van denken![]()
Echt vreselijk. Maar goed gedaan van je theorie, dan weet je in ieder geval dat deze kennis echt goed verankerd zit als je het ook onder dergelijke omstandigheden kunt oplepelen.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja, het toerisme is weer dubbel en dwars terug hè? Ik was in oktober met een Amerikaanse vriend in toeristenmodus door Amsterdam aan t banjeren en dat was echt afzien. Ik kom ook alleen nog maar waar ik echt moet zijn, normaal gesproken. Maar zo over de Dam en door de 9 straatjes en de Jordaan was wel pittig. Ben zelfs nog op die schommel geweest in het oude Shell gebouw toen! Dat was wel weer geinig. Wel duur, maar goed.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:40 schreef borisz het volgende:
Alleen de toerist uithangen in Amsterdam is eigenlijk niet meer zo leuk. Merkte het in oktober ook al eens tijdens de bockentocht. Het is zo druk en ik merk dat zelfs ik daar nu last van begin te krijgen. Sowieso voor de fun Amsterdam in doe ik al eigenlijk nooit. Altijd concrete bestemming (Museum of Kroeg) en dan weer door. Dwalen door de stad is echt jaren geleden.
Oh hè wat rot. Maar wel heel goed juist dat je het gedaan hebt! Ik kan me je gedachtengang wel goed voorstellen. De eerste keer dat ik met serieus slecht nieuws geconfronteerd werd zei ik ‘oh, dat komt op dit moment echt heel slecht uit, kunnen we de vervolgonderzoeken niet over 6 weken inplannen?’. En ik had ook een beetje spijt dat ik toch naar de huisarts was gegaan ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:24 schreef Myraela het volgende:
Kut.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:24 schreef Myraela het volgende:
Meestal krijg je een mail als de verwijsbrief klaar is en staan daarin instructies of jij moet bellen of zij. Maar bij twijfel sowieso bellen. Sterktequote:Op maandag 2 januari 2023 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zei 13 dagen wachttijd. Maar bel morgen de huisarts even terug, want ik weet niet zo goed hoe het allemaal werkt. Ze ging een verwijsbrief maken. Maar gaat dat dan per mail? Of moet ik direct met het ziekenhuis contact opnemen?
[..]
Haha, mijn grote inspiratiebron in het leven.
Is dat het ooit geweest?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:40 schreef borisz het volgende:
Alleen de toerist uithangen in Amsterdam is eigenlijk niet meer zo leuk.
Oeh, mijn droomwerkplekquote:Op maandag 2 januari 2023 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Op afstand werd er door (sommigen) "de beste wensen" geroepen. Alleen de nieuwe eigenaar gaf een hand. Nou hoef ik helemaal niet te knuffelen, maar dit was wel het andere uiterste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Memento-Mori heftig zeg, zo'n clusterhoofdpijn aanval! Lijkt me afschuwelijk om jezo te zien en niks kunnen doen voor hem. Werkte zuurstof voorheen goed voor hem tijdens zo'n aanval?
Verder: toerist uithangen in Amsterdam hoef je me niet voor te bellen hoorAlle collega's vandaag de beste wensen gedaan en niemand gezoend
![]()
En hier natuurlijk ook allemaal de beste wensen![]()
quote:Op maandag 2 januari 2023 19:29 schreef AnneX het volgende:
Begin september was ik mijn rijbewijs kwijt…
Eén keer raden wat ik zojuist terugvond.
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2023 19:29 schreef AnneX het volgende:
Begin september was ik mijn rijbewijs kwijt…
Eén keer raden wat ik zojuist terugvond.
![]()
![]()
“Gewoon” … in een open zijvakje van mijn portemonnee.quote:
Ja….tralala.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Je bent 'm in ieder geval nog een paar maanden kwijt geweest. Zou echt erg zijn wanneer je met de nieuwe thuiskwam en de oude in het zicht lag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat jou training een beter feestje was dan de mijne.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:06 schreef Lonaa het volgende:
Eerste training in de boeken. Het was geen feestje.
Het merk is Helinox, en het echt kleine/lichte stoeltje is de Zeroquote:Op maandag 2 januari 2023 20:48 schreef Molo het volgende:
@:sigme
Hoe heette dat merk ook alweer van je kampeerstoelen die je helemaal mini kunt opvouwen?
Filthy Fiftyquote:Op maandag 2 januari 2023 21:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jou training een beter feestje was dan de mijne.
4 blokken. Een blok bestonden uit:
4x 60 sec chest to ground burpees met 20 sec rust. blok 1: 100 jumping jacks. (opwarmertje).
4x 60 sec chest to ground burpees met 20 sec rust. blok 2: 100 high knees, links/rechts is 1.
4x 60 sec chest to ground burpees met 20 sec rust. blok 3: 100 squat jumps
4x 60 sec chest to ground burpees met 20 sec rust. blok 4: 100 sit-ups
Met het verzoek, lees opdracht, om de push-up bij de burpee correct te maken. Dus als een plank omhoog.
Ik geloof het niet. Wel hoofdpijn maar voelt als vochttekort.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe gaat het met jouw keelpijn @:Lonaa, heeft dat doorgezet?
Tot nu toe is het bij die ene aanval gebleven maar in aanloop naar de 'piekperiode' waarin er meerdere aanvallen per dag zijn, vertelde mijn man dat het dan begint met een of enkele aanvallen per dag en begint dan over 't algemeen met aanvallen in de nacht dus here is hoping dat het vannacht niet weer raak is en we niet echt in 'n aanloooperiode zitten.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:43 schreef Blues het volgende:
Clusterhoofdpijn, dat is echt verschrikkelijk MM hoe is t nu?
Oh ja! Kon er niet opkomen en waarschijnlijk dom googlen kwam ik er ook niet bij uitquote:Op maandag 2 januari 2023 21:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Het merk is Helinox, en het echt kleine/lichte stoeltje is de Zero
https://www.bever.nl/p/he(...)toel-MCAED60002.html
Ze maken ook wel iets grotere stoeltjes als het gewicht niet doorslaggevend is.
Hoop t van harte!quote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tot nu toe is het bij die ene aanval gebleven maar in aanloop naar de 'piekperiode' waarin er meerdere aanvallen per dag zijn, vertelde mijn man dat het dan begint met een of enkele aanvallen per dag en begint dan over 't algemeen met aanvallen in de nacht dus here is hoping dat het vannacht niet weer raak is en we niet echt in 'n aanloooperiode zitten.
Handige stoeltjes!quote:Op maandag 2 januari 2023 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja! Kon er niet opkomen en waarschijnlijk dom googlen kwam ik er ook niet bij uit
Dank!
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks @:Blues
Gelukkig is het vannacht rustig gebleven
Hier in het dorp ook, maar in Emmen behoorlijk mistig. Of het nou de Hondsrug is. Zal collega uit Stad eens vragen, de Hunebed highway gaat zo ongeveer over de Hondsrug.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:56 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Nu is het fris en helder buiten.
Oh ja. Ik was het niet vergeten maar stortte in voor ik er aan toe kwam gisteren.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:54 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike ik heb nog 4 milbemax pillen over. Grote kat, dus <4kg half tablet, vanaf 4kg heel tablet. En dus houdbaar tm januari 2023.
Ook voor anderen natuurlijk, laat even weten als je interesse hebt, mogen tegen verzendkosten weg!
Geen haast hoor! Ik heb dus ook vanochtend pas gekeken hoeveel ik er ook alweer hadquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja. Ik was het niet vergeten maar stortte in voor ik er aan toe kwam gisteren.
Ik heb de kattenbox net even opgeruimd, dat moest ook al een tijdje gebeuren na alle medische dingen rond Piep. Ik heb nog 2 Milbemax-tabletten maar die zijn nog een jaar houdbaar. Kom maar op met jouw tabletten dus!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:16 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Geen haast hoor! Ik heb dus ook vanochtend pas gekeken hoeveel ik er ook alweer had
Inmiddels weer wat opgeknapt na instorten?
Nee en ik weet nog niet precies hoe het zit, ze zijn er maar 1 nacht geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:51 schreef AnneX het volgende:
Leuk hoor Blues.
Komt zoon Q en gezin ook in beeld en praat?
Wat jammer dat je niet echt blij wordt/bent met je werk.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag! Stomme dag op t werk, maar zojuist wel een dankbare klant kunnen helpen
Wat leuk @:blues zijn jullie nog eens van plan om daar weer naar toe te gaan?
Sterkte aan de zieken, ik ga maar weer verder met de joekels van stapels.
Afwachten dan maar op de details.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee en ik weet nog niet precies hoe het zit, ze zijn er maar 1 nacht geweest.
Ik hoor alle details wel als ze thuis zijn.
[..]
Wat jammer dat je niet echt blij wordt/bent met je werk.
Als de financiën het ooit toelaat willen we ooit wel een mooie rondreis door aus maken met een korte stop bij hem 👍
Leuke plannen!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:03 schreef Blues het volgende:
En..... we hebben een vakantie geboekt voor september
Weekje Karpathos met Eliza![]()
In mei mss met eigen auto een paar dagen rondje Zuid-Engeland.
Wij willen nooit naar dezelfde plekken. Er is nog zoveel moois elders te zienquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuke plannen!
Hier lijkt het er op dat we over een paar weken een paar dagen weg gaanmaar niet zo ver weg, Hoog Vaals.
En hopelijk in mei weer naar België, lijkt me een goede traditie om er in te houden.
Ookal een rondje Zuid-Engeland klinkt nog beter natuurlijk
Wij zijn nogal gewoontedierenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij willen nooit naar dezelfde plekken. Er is nog zoveel moois elders te zien
Derde jaar op rij bij dezelfde verhuurder, vorige twee keer vooral in Friesland gebleven. Dit keer ook 'n andere boot met een davits met klein bootje erbij, kunnen we ook Giethoorn evt in enzoquote:
Anaheim?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Dit jaar best wat vakanties/tripjes
-Laatste week mei/begin juni, weekje varen in het noorden (wrs weerribben die kant op)
-weekje Zwitserland in juni
-Carbagerun in juli
-Festival in Anaheim in September
Pap met van die barista oatmelk of wunda melk! Vind ik altijd erg goed smaken. Wel met wat smaakmakers erin. Suiker, kaneel, pindakaas.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben van plan om een ontbijt met havermout en vegan zuivel lekker te gaan vinden. Ik ben al allerlei recepten aan het bekijken. Heeft iemand hier hét recept?
Volgens mij zijn de opties grofweg: granola, pannenkoek, overnight oats en pap toch? Ik zoek iets in de laatste 2 categorieën.
Frank Turner Festivalquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Anaheim?![]()
Ik mis festival juni in je planning
Baked oats kan ook nog.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben van plan om een ontbijt met havermout en vegan zuivel lekker te gaan vinden. Ik ben al allerlei recepten aan het bekijken. Heeft iemand hier hét recept?
Volgens mij zijn de opties grofweg: granola, pannenkoek, overnight oats en pap toch? Ik zoek iets in de laatste 2 categorieën.
Oh ja. Onderzoek ik ook.quote:
Wow ik had het nog niet eerder gezien maar wat gaafquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:11 schreef Barreltje het volgende:
hier wordt het na de wintersporten niet zo veel reizen dit jaar vermoed ik..
het topic van het huis is nu wel klaar
Ik had gisteren mijn eerste dag op mijn nieuwe werk. Veel intro, dat was prima. Kort op onze afdeling geweest, ik heb een superfijne kamer voor mezelfquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja. Onderzoek ik ook.
Joe is het op je werk?
Yesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:11 schreef Barreltje het volgende:
hier wordt het na de wintersporten niet zo veel reizen dit jaar vermoed ik..
het topic van het huis is nu wel klaar
Goede tips. Morgen eerst pannenkoekjes met banaan en havermout maken en daarna ga ik met pap en overnight oats aan de slag.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:23 schreef Tuindier het volgende:
Ik eet vaak havermout met amandelmelk. 30-40 gram havermout, 150-200 ml amandelmelk. 2 minuutjes in de magnetron. Dan banaan erbij. Of vooraf al handje rozijnen en evt half appeltje en beetje kaneel erbij en mee in de magnetron. Als het te dik is nog een scheutje amandelmelk erbij.
Ook lekker met lepeltje pimdakaas (typo maar ik ben verkouden dus ik denk dat het wel zo klinkt op dit moment :p) of restje cranberrysaus, of bosbessen uit de vriezen mee in de magnetron.
Lekker dat je een fijne kamer hebt. Dat lijkt me een groot verschil maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn eerste dag op mijn nieuwe werk. Veel intro, dat was prima. Kort op onze afdeling geweest, ik heb een superfijne kamer voor mezelfvandaag en morgen vrij, wat een tijd! Ik moet alleen proberen het parkeren te regelen, dat wil nog niet lukken.
Dit doe ik ongeveer precies hetzelfde. Of soms maak ik havermout met water en doe ik er daarna kokosyoghurt bij voor de romigheid.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:23 schreef Tuindier het volgende:
Ik eet vaak havermout met amandelmelk. 30-40 gram havermout, 150-200 ml amandelmelk. 2 minuutjes in de magnetron. Dan banaan erbij. Of vooraf al handje rozijnen en evt half appeltje en beetje kaneel erbij en mee in de magnetron. Als het te dik is nog een scheutje amandelmelk erbij.
Ook lekker met lepeltje pimdakaas (typo maar ik ben verkouden dus ik denk dat het wel zo klinkt op dit moment :p) of restje cranberrysaus, of bosbessen uit de vriezen mee in de magnetron.
Heb je een recept voor de pannenkoekjes?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goede tips. Morgen eerst pannenkoekjes met banaan en havermout maken en daarna ga ik met pap en overnight oats aan de slag.
Stik jaloers ja. Had vanmiddag iemand aan de lijn wiens vader net was overleden. Pokkeherrie op de achtergrond van een waterkoker, iemand die keihard aan het telefoneren is (beetje doof dus schreeuwt ze zelf) en nog 2 anderen die gezellig stonden te kletsen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Lekker dat je een fijne kamer hebt. Dat lijkt me een groot verschil maken.
Neequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:56 schreef yinu het volgende:
[..]
Heb je een recept voor de pannenkoekjes?
Je werk gaat met de dag vervelender klinkenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Stik jaloers ja. Had vanmiddag iemand aan de lijn wiens vader net was overleden. Pokkeherrie op de achtergrond van een waterkoker, iemand die keihard aan het telefoneren is (beetje doof dus schreeuwt ze zelf) en nog 2 anderen die gezellig stonden te kletsen.
Het lijkt me ook wel handig dat goed voor te bereiden is.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:04 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky_Strike
Eens in de zoveel dagen doe ik een stuk of tien zakjes preppen met 40/50 gram fijne havermout, een eetlepel ‘eat natural’ zaden etc., en een el gedroogde cranberries.
Dat gaat een nachtje met melk in de koelkast.
Volgende morgen 3 x 1 minuut in magnetron. Van 900w naar 600 naar 360 w.
Soms een theelepel honing.
Het ontbijt.Zomers hetzelfde met yoghurt. Zónder magnetron.😉
Ik vind deze lekker! en zonder zuivel:) en zijn ook prima in te vriezen. Ik maak dan gewoon de pannenkoekjes en eet die met wat fruit erbij. Door de banaan erin zijn ze al beetje zoetig, dus gewoon los vind ik ze ook lekker.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
NeeIk ga morgenochtend iets van internet plukken. Ik gebruik wel ei. Ik vind dat nog wel goed te praten. Vooral omdat ik zelf ook kippen wil.
Ik ben benieuwd of ik een acceptabel ontbijt kan vinden. Het zou wel fijn zijn als ik die maaltijd in elk geval zuivelvrij kan krijgen. Of met alleen een eetlepel yoghurt er op als ik dat toevallig toch een keer in huis haal voor een ander gerecht.
Voor de havermout heb ik in elk geval een berg fruit in de diepvries en gedroogd fruit, cacao, diverse noten en pindakaas in de kast. Daar moet toch iets acceptabels van de brouwen zijn.
Ik weet ook niet precies wat het is. De mensen liggen me niet echt, iemand waar ik het goed mee kan vinden gaat weg, iemand anders is net weg.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je werk gaat met de dag vervelender klinken
Ik begrijp heel goed dat zo'n gesprek dan wat ongemakkelijk is met gekwebbel en herrie op de achtergondquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Stik jaloers ja. Had vanmiddag iemand aan de lijn wiens vader net was overleden. Pokkeherrie op de achtergrond van een waterkoker, iemand die keihard aan het telefoneren is (beetje doof dus schreeuwt ze zelf) en nog 2 anderen die gezellig stonden te kletsen.
.... wowquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik weet ook niet precies wat het is. De mensen liggen me niet echt, iemand waar ik het goed mee kan vinden gaat weg, iemand anders is net weg.
De nieuwe directeur is prima, normaal mens (haalde vanochtend voor een paar mensen koffie)
Maar ik deel een kamer met iemand die ontzettend slijmerig/slaafs is. Kan het niet goed omschrijven, maar een hele andere spreektoon aan de telefoon. Overdreven dienstbaar. Maar ik zie iedere keer fouten langskomen. Nou maak ik die ook wel, maar om de een of andere reden ziet men die van mij wel en die van haar niet. Stop nu ook maar met het voorkomen/aanpassen van die fouten (alleen kreeg ik vandaag te horen dat ik iets verkeerd had gedaan toen ik er nog niet was)
En als idioot toppunt, er kwam een externe op bezoek, iedereen werd voorgesteld behalve ik
Ja. En dan ook nog een maand geleden dat iedereen blij was voor een collega die voor Sinterklaas speelde dat in zijn woonplaats er "tenminste nog echte zwarte pieten" waren.quote:
Ja, ik herken het wel dat mensen echt niet (willen?) begrijpen waar dat over gaat. Ze gaan het ook niet begrijpen, want er is niets mis met zwarte piet en ze zijn ook echt niet racistisch. Moeilijk om daar een gesprek mee aan te gaan op dat gebied.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja. En dan ook nog een maand geleden dat iedereen blij was voor een collega die voor Sinterklaas speelde dat in zijn woonplaats er "tenminste nog echte zwarte pieten" waren.
Ik doe daarvoor meestal banaan, amandelmelk en havermout in de blender, klein beetje baking soda erbij, en dan amandelmelk tot de consistentie en beetje dikkig beslag is. Daarvan maak ik dan pannekoekjes of wafels.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:56 schreef yinu het volgende:
[..]
Heb je een recept voor de pannenkoekjes?
Ja, ben er af en toe ook stil van. Als de wc vies is komt dat door de turkse en marokkaanse vrouwen die op dezelfde etage werken (ik zie die dames alleen maar de wc/wastafel schoonmaken wanneer ze naar de wc zijn geweest) en meer van dat soort opmerkingen. Ben er echt niet op m'n plek, niet qua werk maar al helemaal niet als mensquote:
Keertje gewoon lekker ongenuanceerd je eigen mening eruit gooien?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, ben er af en toe ook stil van. Als de wc vies is komt dat door de turkse en marokkaanse vrouwen die op dezelfde etage werken (ik zie die dames alleen maar de wc/wastafel schoonmaken wanneer ze naar de wc zijn geweest) en meer van dat soort opmerkingen. Ben er echt niet op m'n plek, niet qua werk maar al helemaal niet als mens
Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:43 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb dus nog nooit een eigen kamer gehad, altijd gedeelde hokken (ramen optioneel) met als beste een flexwerkplek met vier personen. Spreekkamers altijd apart en zeer klinisch. Nu heb ik een kamer alleen, en wat vooral superfijn is: een zitje en whiteboard zodat in patiënten gewoon op mijn kamer kan ontvangen in plaats van in een geleend artsenhok
Zodra ik weg ga. Nu hou ik me in en klaag bij julliequote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Keertje gewoon lekker ongenuanceerd je eigen mening eruit gooien?
Je voelt je er toch al shit en wil weg, moet heerlijk zijn om je te uiten, niet?
Ik doe altijd 1 ei, 1 banaan en 1 portie havermout, mix dat met de Bamix, en bak het als kleine pannenkoekjes. Soms doe ik er nog iets van restjes groente doorheen zoals een handje spinazie of biet of geraspte wortel. Of met fruit uit de diepvries. Of pindakaas. (Pimdakaasquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
NeeIk ga morgenochtend iets van internet plukken. Ik gebruik wel ei. Ik vind dat nog wel goed te praten. Vooral omdat ik zelf ook kippen wil.
Ik ben benieuwd of ik een acceptabel ontbijt kan vinden. Het zou wel fijn zijn als ik die maaltijd in elk geval zuivelvrij kan krijgen. Of met alleen een eetlepel yoghurt er op als ik dat toevallig toch een keer in huis haal voor een ander gerecht.
Voor de havermout heb ik in elk geval een berg fruit in de diepvries en gedroogd fruit, cacao, diverse noten en pindakaas in de kast. Daar moet toch iets acceptabels van de brouwen zijn.
Moet vast lukken. Anders werkt foto's maken ookquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Nu nog een flipover op dat whiteboard hangen zodat je met fatsoenlijke stift kunt werken en de papieren mee kunt geven
Het klinkt wel echt… eh… niet heel passend qua mensen en qua werk. Duim dat je snel wat nieuws vindt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zodra ik weg ga. Nu hou ik me in en klaag bij jullie
Waarom van die vegan-melk?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omdat zuivel slecht voor de planeet is. Waarbij ik niet zeg dat ik dat niet meer ga gebruiken maar ik wil gewoon ook wat andere opties proberen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom van die vegan-melk?
Kant & klaar is dat ultra-processed en je voert er de bio-industrie mee. Als je er een goede reden voor hebt, vooral doen, maar wat is jouw reden?
Je kan ook prima zelf 'melk-achtigen' maken, mijn bezwaren zitten op de kant-en-klaar-opties. Waarbij ook dan natuurlijk ieder zijn eigen redenen heeft en dus met andere afwegingen tot een heel ander oordeel kan komen, en dat is prima. Ik zal even wat knippen & plakken (zonder teveel copyrightschending hopelijk).quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat zuivel slecht voor de planeet is. Waarbij ik niet zeg dat ik dat niet meer ga gebruiken maar ik wil gewoon ook wat andere opties proberen.
Ik kan je artikel niet lezen helaas.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:06 schreef sigme het volgende:
Weggooien is zonde, dat gebeurde vroeger ook, toen gingen reststromen ook naar de kippen en het varken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik vind dat ultraprocessed voedsel op zich wel een probleem aan veganistisch eten. Maar ik heb hier een best groot scala aan sausjes, dropjes en weet ik het wat nog meer in de kast. Ook ultraprocessed. Dus het is niet zo dat ik dat nou per se schuw, ondank dat ik ook veel zelf maak.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan ook prima zelf 'melk-achtigen' maken, mijn bezwaren zitten op de kant-en-klaar-opties. Waarbij ook dan natuurlijk ieder zijn eigen redenen heeft en dus met andere afwegingen tot een heel ander oordeel kan komen, en dat is prima. Ik zal even wat knippen & plakken (zonder teveel copyrightschending hopelijk).
Het is ook ingewikkeld. Zeker omdat het hele idee van 'goed doen / medeverantwoordelijk zijn als individu' zo ENORM enthousiast wordt gesteund gepromoot en gepropagandeerd door de hele grote vervuilers.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind dat ultraprocessed voedsel op zich wel een probleem aan veganistisch eten. Maar ik heb hier een best groot scala aan sausjes, dropjes en weet ik het wat nog meer in de kast. Ook ultraprocessed. Dus het is niet zo dat ik dat nou per se schuw, ondank dat ik ook veel zelf maak.
Het blijft wel ingewikkeld hoor. Ik hang ook overal maar een beetje tussen met mijn goede voornemens.
Dank je, het is een zeer interessant artikel. Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden. Ook hier hang ik er tussenin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woestmakend inderdaad, die praktijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is ook ingewikkeld. Zeker omdat het hele idee van 'goed doen / medeverantwoordelijk zijn als individu' zo ENORM enthousiast wordt gesteund gepromoot en gepropagandeerd door de hele grote vervuilers.
Vrij willekeurig stukkie daarover: https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Ergens is daar ook een goeie youtube over, maar youtube & ik & zoeken zijn geen ideale combi.
Voor je eigen mentale gezondheid is het heel goed als je denkt/gelooft/vindt dat je het goed doet. Naar mijn idee is dat een belangrijke overweging.En maar hun producten tegen bodemprijzen door onze strot duwen zonder voor de schade op te draaien. Wat dat mogen wij allemaal óók nog doen, naast ongezond zijn, ons de moeder recyclen en carpoolen en leven op een ongezonde planeet.
Spoilers!
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank je, het is een zeer interessant artikel. Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden. Ook hier hang ik er tussenin.
[..]
Woestmakend inderdaad, die praktijkenEn maar hun producten tegen bodemprijzen door onze strot duwen zonder voor de schade op te draaien. Wat dat mogen wij allemaal óók nog doen, naast ongezond zijn, ons de moeder recyclen en carpoolen en leven op een ongezonde planeet.
Alles is zo ingewikkeld. En tel daar dan ook nog eens bij op dat er, naast de multinationals, veel mediaperoonlijkheden een verdienmodel van hebben gemaakt om overal lekker tegen te zijn en een hoop controverse te creëren.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:15 schreef yinu het volgende:
[..]
Het is zó moeilijk inderdaad om ‘het goede’ te doen. Ik voel me precies zo, @:Lucky_Strike!
Ik probeer voor mezelf in ieder geval zo min mogelijk dingen te doen waarvan ik weet dat ze echt grote negatieve impact hebben. Zoals vlees eten - ik eet heel zelden vlees en nooit uit de bio-industrie maar bijvoorbeeld van dieren die in gebieden van natuurmonumenten hebben gelopen. Hoewel de laatste keer dat ik vlees at geloof ik voor Corona was, dus het is niet alsof ik dat regelmatig doe. Ik gebruik wel een beetje zuivel, probeer dat dan te doen van zo duurzaam/diervriendelijk mogelijke bronnen. Want ik vind het ultra-bewerkte aspect van plantaardige zuivel-alternatieven ook niet zo fijn. Maar ik gebruik ook wel wat van die dingen. Probeer daarmee maar een beetje de balans te vinden. Vliegen heb ik wel behoorlijk veel gedaan en ik sluit niet uit dat ik dat in de toekomst wel weer ga vliegen maar probeer ook alternatieven te vinden… maar het is inderdaad wel verschrikkelijk dat ik daar dan zo over nadenk terwijl grote bedrijven willens en wetens proberen de aarde kapot te maken.
Hij laadt niet bij mij, maar waar ik me aan erger is al die pseudorecyling.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is ook ingewikkeld. Zeker omdat het hele idee van 'goed doen / medeverantwoordelijk zijn als individu' zo ENORM enthousiast wordt gesteund gepromoot en gepropagandeerd door de hele grote vervuilers.
Vrij willekeurig stukkie daarover: https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Er zijn ook genoeg mediapersoonlijkheden die de wereld rondvliegen om met het tegenovergestelde geld te verdienen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Alles is zo ingewikkeld. En tel daar dan ook nog eens bij op dat er, naast de multinationals, veel mediaperoonlijkheden een verdienmodel van hebben gemaakt om overal lekker tegen te zijn en een hoop controverse te creëren.
Dat ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Alles is zo ingewikkeld. En tel daar dan ook nog eens bij op dat er, naast de multinationals, veel mediaperoonlijkheden een verdienmodel van hebben gemaakt om overal lekker tegen te zijn en een hoop controverse te creëren.
Wij gaan dit jaar dus wel vliegen, voor het eerst in zeker 10 jaar. Dat vind ik wel moeilijk. Maar net als iedere vlieger praat ik het goed met allerlei excuses. Dus tja.
Klinkt goed, en haalbaar! Twee weken is fijn de tijd als je ook vrij bent in die tijd, dat komt vast goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:09 schreef Tele6 het volgende:
Vandaag kwam B langs. We zijn naar de bouwmarkt geweest. Ik had een knopendoorhakkend humeur dus nu heb ik een kleur voor de muren uitgezocht (geel!) en hier achter me ligt 60 m2 klik-PVC vloer. Die was in de aanbieding bij de Karwei. Pas bij de derde Karwei hadden ze het helaas. Dus we hebben ook nog een hele roadtrip mogen maken. En ons de pleuris gesjouwd want bij elkaar was het 450 kg aan PVC
We hebben ook een planning gemaakt voor de verhuizing. Idee is dat ik 2 weken na sleuteloverdracht er al in zit. Ik ga nu vast de hulptroepen vragen om die weekenden vrij te houden en straks op werk ga ik 1,5 week vrij vragen. Ik kan niet wachten tot het zover is
Huh watte ?quote:Op woensdag 4 januari 2023 02:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ging even een paar mensen uit dat rijtje langs en moest een beetje grinniken bij borisz. En bij Barreltje sta ik bovenaan, want Barreltje
Dat ik je van iedereen hier het vaakst heb gequoot geloof ikquote:
Zo veel bijster intelligente dingen zeg ik helemaal nietquote:Op woensdag 4 januari 2023 02:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ik je van iedereen hier het vaakst heb gequoot geloof ik
Oh, blijkbaar had ik daar dan ooit al een wachtwoord voor ingevoerdquote:Op woensdag 4 januari 2023 02:56 schreef Barreltje het volgende:
Zo veel bijster intelligente dingen zeg ik helemaal niet![]()
Ik haakte al af omdat ik een wachtwoord aan moest vragen.. gedoe
Een beetje balans in dit topic is soms ook wel fijnquote:Op woensdag 4 januari 2023 02:59 schreef Isabeau het volgende:
En misschien reageer ik alléén maar op domme dingen
Ik had er eerst problemen mee. Want wil niks met de vee houderij te maken hebben. Of in elk geval ze zo min mogelijk faciliteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totdat iemand sprak: maar Oatly en Co steunen de veehouders niet, de veehouders steunen Oatlyen Co. Dat is toch fantastisch , dat ze in hun opvolgers investeren?!
Het moge gezegd, deze persoon is een stuk pragmatischer ingesteld dan ik. Maar hij heeft een punt denk ik.
Verder nog niet echt terug gelezen, eerst even rennen om op tijd op werk te komen![]()
Daar heeft Sylvia Witteman al eens gehakt van gemaakt, ik denk dat dat dit stukje moet zijn. Ik kan alleen maar de 1e zinnen lezen bij gebrek aan abo, maar ik denk dat dit het stukje is dat ik eens las: https://www.volkskrant.nl(...)illen-eten~bb0a79fd/quote:Op woensdag 4 januari 2023 07:58 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren weer het ‘waarom willen vegetariërs toch nog producten die op vlees lijken eten’-gesprek.
De meeste paywalls kun je omzeilen met https://12ft.io .quote:Op woensdag 4 januari 2023 08:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar heeft Sylvia Witteman al eens gehakt van gemaakt, ik denk dat dat dit stukje moet zijn. Ik kan alleen maar de 1e zinnen lezen bij gebrek aan abo, maar ik denk dat dit het stukje is dat ik eens las: https://www.volkskrant.nl(...)illen-eten~bb0a79fd/
Mijn plan is vooralsnog:quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:12 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Klinkt goed, en haalbaar! Twee weken is fijn de tijd als je ook vrij bent in die tijd, dat komt vast goed.
Wij kregen destijds donderdag 17.30 de sleutel van het huis en leverden de dinsdagochtend erna de sleutel van oude appartement in. Woonkamer geverfd, eerste verdieping (3 kamers + gang) 2x voorgestreken en geverfd, op alledrie de verdiepingen ondervloer en laminaat gelegd (114m2 woonoppervlak en vooral op de verdieping lekker veel hoekjes enzo), alle spullen verhuisd, meeste meubels op de goede plek en oude appartement schoongemaakt. Vriend was het weekend er niet, en kreeg alleen vrijdag vrij, moest maandag en dinsdag weer werken. En ik werd op maandag alsnog naar werk geroepen voor halve dag omdat er iets mis was gegaan met een afspraak inplannen met een onderzoeksdeelnemer. Gelukkig hielp zijn familie mee met vloeren leggen en hielpen wat van zijn vrienden met voorstrijken/verven en verhuizen. Maar toch, nóóit meer op die manier, ik was echt compleet gesloopt dinsdagmiddag en moest toen woensdag gewoon weer werken. Er was in alle communicatie gezegd dat alle muren wit zouden worden opgeleverd, dus wij hadden gerekend op de nis in woonkamer en één slaapkamermuur moeten schilderen in een kleur en verder niks, maar in plaats daarvan kregen we alleen de woonkamer en de buitenmuren wit opgeleverd, alle andere muren waren gewoon afgesmeerde blokken.. maar toen konden we de huuropzegging van vorige appartement natuurlijk al niet meer aanpassen.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 08:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De meeste paywalls kun je omzeilen met https://12ft.io .
Dus: https://12ft.io/proxy?q=h(...)52Fforum.fok.nl%252F
Ik kan hem overigens wel lezen gek genoeg zonder rare trucs (en geen abo, dus geen idee).Thanx! Inderdaad precies de column die ik bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wat naarquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Gisteravond had m'n man toch weer clusteraanvalduidelijk heftiger dan die van maandag. Gelukkig komt er vandaag zuurstof. En voor morgen een afspraak bij de huisarts om evt weer door te verwijzen en/of weer opnieuw medicatie te krijgen, we kunnen 't maar in huis hebben, mocht het zich ontwikkelen tot een clusterperiode met 6-8 aanvallen over de gehele dag en nacht verspreid.
Wij deden daar iets meer dan 9 maanden overquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:12 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Klinkt goed, en haalbaar! Twee weken is fijn de tijd als je ook vrij bent in die tijd, dat komt vast goed.
Wij kregen destijds donderdag 17.30 de sleutel van het huis en leverden de dinsdagochtend erna de sleutel van oude appartement in.
Tofquote:Op woensdag 4 januari 2023 02:31 schreef Isabeau het volgende:
Een user maakte een topic over je fokvriendjes en ik was nieuwsgierig. Kijk nou
[ afbeelding ] FOK!vriendjes van gebruiker "Isabeau" van 01-01-2022 t/m 31-12-2022
nr / aantal keer gebruiker gequoot / aantal door gebruiker gequoot / gebruiker
001 165 169 Kaatje1
002 140 126 Blues
003 127 104 Lonaa
004 087 084 fietsie
005 086 048 Tele6
006 082 063 AnneX
007 078 075 Lucky_Strike
008 075 055 sigme
009 062 060 derLudolf
010 060 067 Vanyel
011 059 084 Cat-astrophe
012 057 050 Myraela
013 055 027 Barreltje
014 050 053 Molo
015 049 041 Candaasje
016 047 047 Clubsoda
017 036 013 SQ
018 031 034 Jan_Onderwater
019 030 022 vlindertje89
020 024 032 Whiskers2009
Oh wat klote joh.quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Gisteravond had m'n man toch weer clusteraanvalduidelijk heftiger dan die van maandag. Gelukkig komt er vandaag zuurstof. En voor morgen een afspraak bij de huisarts om evt weer door te verwijzen en/of weer opnieuw medicatie te krijgen, we kunnen 't maar in huis hebben, mocht het zich ontwikkelen tot een clusterperiode met 6-8 aanvallen over de gehele dag en nacht verspreid.
Ghij geriatrischequote:Op woensdag 4 januari 2023 09:23 schreef Clubsoda het volgende:
Spannend @:Tele6, een heuse verhuisplanning![]()
Mijn ochtend bestaat uit een suikerdrank op nuchtere maag en dat gevoel twee uur verdragen
Ook geen feestjequote:Op woensdag 4 januari 2023 09:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ghij geriatrische![]()
Mijn ochtend bestaat uit met den bek open bij de tandarts in de stoel liggen. Kroon plaatsen
quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:46 schreef Vanyel het volgende:
Hij zei tegen mij ook niet ingelogd maar doet het wel gewoon.
Niet zo verbaasd geloof ik
[ afbeelding ] FOK!vriendjes van gebruiker "Vanyel" van 01-01-2022 t/m 31-12-2022
![]()
nr / aantal keer gebruiker gequoot / aantal door gebruiker gequoot / gebruiker
001 290 245 Clubsoda
002 189 159 Lonaa
003 139 123 Lucky_Strike
004 126 065 SQ
005 103 101 Claudia_x
006 079 042 sigme
007 074 107 Molo
008 067 060 Isabeau
008 067 071 Leandra
010 066 054 exode
011 054 072 Cat-astrophe
012 045 034 Tele6
013 041 020 Myraela
014 040 028 amaranta
015 039 043 fietsie
016 034 044 derLudolf
017 033 031 miss_sly
018 032 044 Kaatje1
018 032 041 Blues
020 030 030 BE
@:clubsoda quote ik in twee slowchats
Alles dit.quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:14 schreef Lonaa het volgende:
Hai.
Buiten.
Also, toch meer verkouden dan ik was. Gelukkig is er koffie.
Fijn dat de zuurstof bijna aanwezig is. Maar wat lijkt het me zwaar om steeds af te moeten wachten of er nog zo'n aanval komt.quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Fuck, wat heftig joh.quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:20 schreef Memento-Mori het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:18 schreef Barreltje het volgende:
ohh.. ik had net een leuk gesprek met mn baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |