Billy Morad?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit is Billy Joel (uitspreken op dezelfde manier als Morad)
Nou seurry heur.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja nu sijpelt alle waardigheid wel heel hard weg.
Onbegrijpelijk inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:35 schreef Isorden het volgende:
Hier had dus Goodnight Saigon moeten staan
Liever Always a Woman. Veel specialer.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:35 schreef Isorden het volgende:
Ja maar die bizar leuke RECLAME!quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:35 schreef Isorden het volgende:
Die megalomane vliegende schotel waar nog geen gras wil groeien?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:34 schreef Isorden het volgende:
Oom van een vriend van me heeft toen de ArenA gebouwd werd daar meegewerkt aan de geluidsinstallatie...
Werd altijd kwaad als iemand durfde te zeggen dat het geluid daar ruk was
Fijne jaarwisseling, tot laterquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:35 schreef Koen66 het volgende:
ik maak zoals altijd het aftellen hier niet mee, ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling![]()
![]()
Kom later in de nacht wel ff buurten
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:35 schreef Koen66 het volgende:
ik maak zoals altijd het aftellen hier niet mee, ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:35 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Die is ookquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liever Always a Woman. Veel specialer.
Gras groeit er inmiddels prima.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die megalomane vliegende schotel waar nog geen gras wil groeien?
(Snap dat het gewoon zo wordt gepland, maar het is gewoon een waardeloze plek voor een concert en een misdaad tegen de mensheid dat het toch gebeurt!)quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
A: omdat MOJO dat gewoon planned. Gaat artiest vaak niet eens over.
B: terechte vraag
NS-Beestjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |