Gespierde soepstengelquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat hij zijn shirtje uit heeft, verraad al een beetje zijn karakter
Nee, omdat ze net gedoucht warenquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:46 schreef Ijspegel99 het volgende:
Kim zegt dat Jef boos is omdat er geen wijn bij het eten was
Wat een kerel is het pppffffquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:46 schreef humpty het volgende:
Kutvolk Kutgroep uitschot en bla bla bla
Ook maar geen wijntje ook..Dat zei Kim zelfquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, omdat ze net gedoucht waren
Ja daarna zei ze dat het ook kwam door geen wijn bij het etenquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, omdat ze net gedoucht waren
Kloptquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:46 schreef Ijspegel99 het volgende:
Denk niet dat de wijn de reden is. Het is gewoon een opgewonden standje.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:46 schreef Ijspegel99 het volgende:
Precies. Ik snap wel dat ie het niet tof vindt na dat bakken, douchen, omgekleed en dan komen ze voor die afwas terwijl er zat aan het hangen zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:48 schreef humpty het volgende:
Ze hadden net gedoucht en de hele dag bij de frituur gestaan en toen moest hij ook nog helpen in de keuken zegt Kim...lijkt mij nog geen reden om zo te doen
Nou eh toen hij manager was heeft hij heel stiekem wijn en bier op zijn kantoor gedronken. En een niet een heel klein beetje...quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk niet dat de wijn de reden is. Het is gewoon een opgewonden standje.
.Opgewonden alcoholistisch standjequote:Op zaterdag 31 december 2022 19:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk niet dat de wijn de reden is. Het is gewoon een opgewonden standje.
Als hij weg is neemt een ander dat zo over, `niemand is onmisbaar daarquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:52 schreef woxxel het volgende:
Ik verwacht niet dat jeff snel naar huis gaat. Hij is al een tijdje de hoofdrol speler.
Precies ditquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij weg is neemt een ander dat zo over, `niemand is onmisbaar daar
Hadden ze die kans maar. 1x per maand een kans om iemand weg te stemmen is te weinig.quote:
Dat denk ik ook. Hij drukt altijd heel erg de stempel op de sfeer daarquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Precies dit![]()
En ik denk dat het de sfeer ten goede zal komen
Ben wel klaar met de Jeffshow, is steeds hetzelfde, hebben we nu wel gezien, lekker naar huis met die gastquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hij drukt altijd ezel heel erg de stempel op de sfeer daar
Er gaan er helaas te veel vanzelf weg. Al vanaf het beginquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hadden ze die kans maar. 1x per maand een kans om iemand weg te stemmen is te weinig.
Daarom fijn dat BB begint, dan is er elke week een moment om iemand eruit te sturen.
Nu lopen er weer 2 of 3 weken komende maand.
Hopelijk zo snel mogelijkquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ben wel klaar met de Jeffshow, is steeds hetzelfde, hebben we nu wel gezien, lekker naar huis met die gast
Ze hebben nog 8 maanden, dan zouden er minimaal 3 per maand eruit moeten, om er 3quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gaan er helaas te veel vanzelf weg. Al vanaf het begin
Dat zal hij vanavond ook zeker gaan doen, gezien zijn gedrag.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hij drukt altijd ezel heel erg de stempel op de sfeer daar
Begin maar met deze maand Isaac en Martin eruit te gooienquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hebben nog 8 maanden, dan zouden er minimaal 3 per maand eruit moeten, om er 3
in de finale te hebben.
Mooi vooruitzicht. En dan zou het mooi zijn als de genomineerde de opdracht haalt en iemand naar huis mag sturenquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hebben nog 8 maanden, dan zouden er minimaal 3 per maand eruit moeten, om er 3
in de finale te hebben.
Vast en zeker vooral als er straks drank in gaat.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zal hij vanavond ook zeker gaan doen, gezien zijn gedrag.
Word het helemaal een saaie boel daar. Er zitten er daar een paar de hele dag op de bank of op de blauwe stoelen. Laat die maar eerst gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Begin maar met deze maand Isaac en Martin eruit te gooien
Misschien komen die wel los als de anderen gaanquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:00 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Word het helemaal een saaie boel daar. Er zitten er daar een paar de hele dag op de bank of op de blauwe stoelen. Laat die maar eerst gaan.
JanWillem en Esther mogen van mij ook foetsiequote:Op zaterdag 31 december 2022 20:00 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Word het helemaal een saaie boel daar. Er zitten er daar een paar de hele dag op de bank of op de blauwe stoelen. Laat die maar eerst gaan.
Klopt, maar door die dominante gasten krijgen we de rest ook minder te zienquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:00 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Jasper verwoordde het goed inderdaad met wat er aan de hand is met Jeffrey. Zo jammer van Jeffrey.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:02 schreef humpty het volgende:
Jasper snapt Jeff wel maar je kan het niet van deze mensen verwachten zegt Jasper dat ze een taak overnemen
en doordat Jeff zo flipt komt het ook niet over...Wendy was toch geschrokken Jasper niet
Jeff kan zich daar niet in aanpassen zegt Jasper maar heeft inhoudelijk wel gelijk en dat frusteerd hem nog meer
Gister nog, corvee van Wanda overgenomen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:08 schreef woxxel het volgende:
Heeft heff wel eens een corvee taak overgenomen voor een ander.
Dacht t niet.
Hij laat anderen dingen doen en roept dan heel hard dat hij t gedaan heeft.
Volgens mij Kenziquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:13 schreef Dotteke het volgende:
O jee ``Isaac weer over zij met wijzen met dat vingertje. ]\`grote bek als een viswijf `over wie heeft hij het toch
Hij gaat niet voor Kenzy dus als volgende manager.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:14 schreef Flow3r het volgende:
Kenzy moet heel ver uit Isaac's buurt blijven met haar grote bek en met haar vingertje
O Kenzi hoor hem heel vaak zeggen over iemand die vingertje wijst maar wist niet wie hij bedoeldequote:Op zaterdag 31 december 2022 20:14 schreef Flow3r het volgende:
Kenzy moet heel ver uit Isaac's buurt blijven met haar grote bek en met haar vingertje
Hij past zich goed aan bij Jeffquote:
Wat laat hij zich kennen he meneer de managerquote:
Dit is pas saai ; elke keer diezelfde koppen, de regie filmt bewust geen andere bewoners en kapt gesprekken met andere bewoners heel snel afquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:00 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:20 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat Isaac en Jeff er snel uit gaan, hoogste tijd dat anderen eens een kans krijgen
Wij kennen hem niet andersquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:22 schreef humpty het volgende:
Jeff baalt van zichzelf kan zich er af en toe wel een uur overheen zetten voor Kim of Jasper maar
het gevoel is er direct weer zegt hij...zo ken ik mijzelf niet
Staat haar ook goed.quote:
Kijk dat zitten met zijn schijnheilige smoelwerk, ondertussen trapt hij je onderquote:
Nee ze hebben met de bro's een shotje gedronken boven. (Jeff, Isaac, Mattin, Tiano en Jappie) Dat werd omhoog gesmokkeld in een kratje. En gaat dus ook weer naar beneden in een kratjequote:Op zaterdag 31 december 2022 20:23 schreef Flow3r het volgende:
Vieze kwal die Isaac
Hij heeft een speciale fles alcohol voor jeff ?
Hij zegt dat Jeff die fles andersom in het kratje moet doen en hem zo naar beneden kan smokkelen, want ' de kijker ziet alles "
of zoiets
Ik ook niet maar kijk ook niet 24 uur per dagquote:
Het lijkt er op dat er een soort van regels zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:09 schreef Dotteke het volgende:
Tot over een uur roepen de dames. Mogen ze dan maar 1x per uur een drankje?
Om 10 uur gaat de "bar" openquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:09 schreef Dotteke het volgende:
Tot over een uur roepen de dames. Mogen ze dan maar 1x per uur een drankje?
Ze proosten op die landen waar het al nieuwjaar is geworden. Deze was voor het midden-oosten, ze vroegen aan Ima hoe je Gelukkig Nieuwjaar zegt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:08 schreef Dotteke het volgende:
Het eerste drankje zit er in hebben ze gezamenlijk staand bij de bar gedronken, nu gaat weer ieder zijn gang
Het is echt een saaie bedoeling daar dacht die gaan feestenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat er een soort van regels zijn.
Viel me met Kerst ook al op.
O jee dan mogen ze nog even wachtenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om 10 uur gaat de "bar" open
Ik had het geluid te zacht staan om te horen wat ze zeidenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze proosten op die landen waar het al nieuwjaar is geworden. Deze was voor het midden-oosten, ze vroegen aan Ima hoe je Gelukkig Nieuwjaar zegt.
Vanmiddag hebben ze ook diverse keren geproost, o..a het oosten (Thailand etc). Elke keer met een bijpassend drankje c.q. hapje.
Of ze ieder moment in huilen uit kan barsten vind ik altijdquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:34 schreef chufi het volgende:
Waarom kijkt Wendy altijd zo moeilijk alsof ze het niet begrijpt ...
Ze heeft gehoorproblemen en ze moet zich echt concentreren op wat er gezegd wordt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:34 schreef chufi het volgende:
Wendy is ook een beetje doof, en ik denk dat ze zich regelmatig goed moet concentreren om het allemaal goed te horen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:34 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Wendy is ook een beetje doof, en ik denk dat ze zich regelmatig goed moet concentreren om het allemaal goed te horen.
Ah kijk dat verklaart idd een hoopquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze heeft gehoorproblemen en ze moet zich echt concentreren op wat er gezegd wordt.
Russische traditie hapje ?quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:37 schreef Dotteke het volgende:
Wat maken ze nu in de keuken? Pannenkoeken met jam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een nonsens, dat hebben ze allemaal gewoon.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:55 schreef Dotteke het volgende:
Zonder hapje oliebollen, appeldingen een drankje wachten de bewoners tot het 0000 uur is
Ze hadden helemaal niets voor zich staan. Om 21 uur kreeg iedereen een shotjequote:Op zaterdag 31 december 2022 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een nonsens, dat hebben ze allemaal gewoon.
Ze hebben tot diep in de nacht lopen bakken. Flappen en bollenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden helemaal niets voor zich staan. Om 21 uur kreeg iedereen een shotje
Weet ik maar tot net hadden ze niets op tafel staan. Mensen zaten bij elkaar. Ik zag geen drankje en geeen hapje.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hebben tot diep in de nacht lopen bakken. Flappen en bollen
dan hadden ze op dat moment niets voor zich staan, maar dat wil toch helemaal niet zeggen dat ze tot 24.00 uur niets meer krijgen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik maar tot net hadden ze niets op tafel staan. Mensen zaten bij elkaar. Ik zag geen drankje en geeen hapje.
Ze komen niets tekortquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik maar tot net hadden ze niets op tafel staan. Mensen zaten bij elkaar. Ik zag geen drankje en geeen hapje.
Ik vroeg het mij af. Ze zaten zo droog allemaalquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:00 schreef Verida het volgende:
[..]
dan hadden ze op dat moment niets voor zich staan, maar dat wil toch helemaal niet zeggen dat ze tot 24.00 uur niets meer krijgen.
O dat zeer zeker niet.quote:
Die is al flink aan de zuip.quote:
Echt hoor.quote:
Niet ernstig maat?quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu ik corona heb, kan ik effe mooi mee chatten hier.
Wat grieperig, voor de rest weinig last. Gelukkigquote:
Beterschap gewenst.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat grieperig, voor de rest weinig last. Gelukkig
zag hem net nog in gesprek met iemandquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeffrey in geen velden of wegen te bekennen, roken in kamer 5 .... ?
Denk dat er stiekem wat extra isquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:44 schreef pingu66 het volgende:
Ze krijgen best veel voor alleen de basis behoeften benieuwd wie het eerst dronken is.......
Tot een kwartier geleden deed hij mee met het drinkspelletje op stream 1.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:02 schreef schizolientje het volgende:
Niemand mist Martin ook, zou hij op bed liggen
wie?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:02 schreef schizolientje het volgende:
Niemand mist Martin ook, zou hij op bed liggen
Ga dat dan vragen zegt GJ.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:05 schreef Was-beer het volgende:
Isaac zei tegen JW dat hij voor 470 euro aan vuurwerk heeft besteld maar roept in de groep dat er 500 euro uit de prijzenpot gaat. JW vindt het verdacht
Ging denk ik over Rupert en Idi ... ?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:14 schreef Adat231 het volgende:
gj: dat is echt geen liefde tussen die 2: die een kan niet eens praten, zegt alleen: krr krrr krrr
ik vraag het me afquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ging denk ik over Rupert en Idi ... ?
Zou lachen zijn als Ima naar hem zou komen... met Had je wat gast !quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:17 schreef pingu66 het volgende:
Wat is die GJ toch een ongelooflijke teringlijer
weer over Ima en Rupie: "Vieze gelebber"
"Ima kan niet eens praten allen gg,ggg,ggg"
"Een grote poppenkast."
Of hem even een dreun geeft en een rode kaart pakt ....quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:19 schreef chufi het volgende:
Zou lachen zijn als Ima naar hem zou komen... met Had je wat gast !
Dat wou ik juist voorkomen .. Alhoewel GJ wel naar huis mag van mij en Ima ook trouwensquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Of hem even een dreun geeft en een rode kaart pakt ....
Wel een Crodino nog wat toch!?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:31 schreef Was-beer het volgende:
Erik gaat een oliebol halen en vraagt aan JW om op zijn glas te letten
Speciaal voor Erik heeft Izak Croddino besteld omdat ie dat wel lekker vond .... alcoholvrij wel geloof ik ... Nog nooit gedronken maar bitter en mijn ervaring met Italiaans bitter Campari is negatiefquote:
voor deze sessiequote:Op zaterdag 31 december 2022 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kim pas 1 drankje op, ja for sure ....
sws hoe langer hij in die loods zit per dag een cmquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:40 schreef Was-beer het volgende:
Hoe meer Martin drinkt hoe lager zijn ooglid gaat lijkt het wel
tegen wie zei hij dat?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:41 schreef pingu66 het volgende:
Nu Mattin: ik deel altijd mijn eten. (steel bedoeld hij)
En Mattin zou nooit op hem stemmen.. yeah right.
was ist loss?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sasha en Isaac naar kantoor, denk dat er ingegrepen gaat worden .....
Ze kwamen net beiden naar beneden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sasha en Isaac naar kantoor, denk dat er ingegrepen gaat worden .....
Heeft Izak toch zelf ingekochtquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Teveel drank denk ik zomaar ....
Innig? Als in omhelzen of zoenen?quote:Op zondag 1 januari 2023 00:10 schreef Aggie46 het volgende:
Oeps...Wanda en Jappie innig in het toiletgebouw.Was net te laat met cappen.
Omhelzen. Of ze gezoend hebben , weet ik niet.quote:
Jij hebt hem weer, klasse.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:14 schreef spapaars het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal
https://streamable.com/g8lyx9
[ afbeelding ]
Scherp en snel, thanks !!!quote:Op zondag 1 januari 2023 00:14 schreef spapaars het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal
https://streamable.com/g8lyx9
[ afbeelding ]
Maar of ze alles lieten zien?quote:
is van de pot to\chquote:Op zondag 1 januari 2023 00:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Alleen Isaac mag het vuurwerk aansteken, heeft hij het van eigen geld gekocht?
Beste wensen all voor 2023![]()
Ik zeg niksquote:Op zondag 1 januari 2023 00:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wordt neuken in het kompenhok of kamer 5A
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Had die stream niet helaas ....quote:Op zondag 1 januari 2023 00:30 schreef spapaars het volgende:
Korte fragmenten, neem aan dat er wel een uitgebreide versie in de filmpjes topic komt.
Die smoel van Jeff staat al dagen op oorlogquote:Op zondag 1 januari 2023 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff en Kim weer tegen ruzie aan ... ?
Hij wilde de pleister van haar wond afhalen.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff en Kim weer tegen ruzie aan ... ?
quote:Op zondag 1 januari 2023 00:36 schreef pingu66 het volgende:
Bern die op een drankje wacht,tegen Wanda die alleen achter de bar staat:
'Sta je daar om me te helpen of om mooi te wezen?'
Wnda: "om mooi te wezen"
Bern: " dat lukt je niet en nou wegwezen"
Excuses me? Bern heeft ook een keer alcohol op en beland in het maken van grove grappenmodus.Totaal idioot.
Het is een 5 minuten combi stream 1 en 2quote:Op zondag 1 januari 2023 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Had die stream niet helaas ....
En Wendy erbij dan, proberen sexy te dansen voor erik maar niet helemaal durven, rupie komt er ook bij.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ohh geweldig die dance moves van Erik
Ja dat zei hijquote:Op zondag 1 januari 2023 00:44 schreef chufi het volgende:
Oops Martin weer iets te veer over normaal gedrag .,....
Wil je met mij trouwen ? zei ie dat echt ... ja dus volgens mij
ik ook en het was like a virgin vandaar dat erik de pineut wasquote:Op zondag 1 januari 2023 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en het liedje was material girl van Madonna dus Babs en Wendy werden half wild.
Jij ook Lionquote:Op zondag 1 januari 2023 00:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Lieve mensen, een gelukkig Nieuwjaar waar je ook bent, bv in een loods of een BB huis. Hopen op mooie streams in 2023. En voor alle CoSsers het allerbeste!
dan krijg je altijd de mensen die het klapje niet kunnen, zelfs hier met zo weinig mensen die buiten de maat het klapje proberenquote:Op zondag 1 januari 2023 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ikke ook een beetje.
Nu guus meeuwus
Ze zijn daar wel slecht in mee doen met muziek op de maat, ook met opdrachten.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dan krijg je altijd de mensen die het klapje niet kunnen, zelfs hier met zo weinig mensen die buiten de maat het klapje proberen
precies jij snapt hetquote:Op zondag 1 januari 2023 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, dan nu maar ruzies of neuken ....
Volgens mij was Wanda aan het huilen?quote:Op zondag 1 januari 2023 00:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar of ze alles lieten zien?
Best wel een rare plek om elkaar een gelukkig nieuwjaar te wensen
why?quote:Op zondag 1 januari 2023 00:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was Wanda aan het huilen?
Tijdens die knuffel met Jasper. Zag het op het filmpje. Dacht dat ze huilde.quote:
daar waar de lampjes brandenquote:Op zondag 1 januari 2023 00:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff, KimD, Martin en Mexx verdwijnen naar buiten.
Ja, die heeft een kloppende clit ....quote:Op zondag 1 januari 2023 00:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jap en Wanda weer alleen oog voor elkaar aan het hoekje van de bar.
Wie Jappie ?quote:Op zondag 1 januari 2023 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die heeft een kloppende clit ....
Of nog leuker..... handtastelijkquote:Op zondag 1 januari 2023 00:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Drankopoly gaat verder, hopen dat er nog een aantal dronken worden
Sommige klinken al flink aangeschoten, meer meer meer alcohol erin.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Drankopoly gaat verder, hopen dat er nog een aantal dronken worden
ook bingo zoe die mexx roeptquote:Op zondag 1 januari 2023 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
BINGOOOOO Kim D die HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAAA doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |