Dat doet ze de hele top2000quote:
Rest van Nederland heeft blijkbaar voor record verkoop gezorgd. We kunnen elektra en gas niet meer betalenquote:
Morgen met een bakje koffie NU.nl afstruinenquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar hoort toch standaard een slachtoffer bij elk jaar?
Ook op gestemd, volgend jaar gaat die uit mijn lijstje vermoed ik zoquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
gestaag omhoog he? ben benieuwd waar het eindigt
Automagisch is stokoud johquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Op de valreep introduceert @:essnhills hét woord van 2022
Vond ik welquote:
Fijne avond en tot volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mensen, ik pik nog 1 nummer mee en dan ben ik ervandoor.
Heel veel dank voor de gezelligheid en de lach op mn gezicht. Het waren weer fantastische dagen.
Iedereen een heel fijne avond en tot volgend jaar![]()
[ afbeelding ]
ik heb nog steeds vast contract dus minste reden tot klagenquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Rest van Nederland heeft blijkbaar voor record verkoop gezorgd. We kunnen elektra en gas niet meer betalen
Is ook al oud, inderdaad. Ik gebruik het ook regelmatig.quote:
nope, maar ik ben er vrij zeker van dat ik 40, 39, 36 en 34 wel ken.quote:
same. mn ex vond dat altijd erg vermakelijk ergens in 2002/2003quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is ook al oud, inderdaad. Ik gebruik het ook regelmatig.
Je hoort ze elk jaar hier, onthoud je dan niks?quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
nope, maar ik ben er vrij zeker van dat ik 40, 39, 36 en 34 wel ken.
Idd!quote:
Hopelijk eindigt de opmars voorlopig nog niet iddquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
gestaag omhoog he? ben benieuwd waar het eindigt
dan was dat vast niet 1 van een organisatie. althans, hier in de buurten rondom zijn dat altijd prima georganiseerde zakenquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:06 schreef Diaan73 het volgende:
Nu al een man zwaar gewond bij carbid schieten...
ik heb zeker wel minderquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Je hoort ze elk jaar hier, onthoud je dan niks?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Op de valreep introduceert @:essnhills hét woord van 2022
Volgens mij heeft ie nooit de Floyd verslagen in de top 50. Wel in de top 10 natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Of Ramses![]()
Pink Floyd blijft ook knap zo goed meedoen, voor muziek die nooit op de reguliere radio gedraaid wordt.
Je weet wat huppelkutje betekent?quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Genot.
Ik ben een blond huppelkutje maar dit is genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |