Snob 2000.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:41 schreef RipCity het volgende:
Denken mensen trouwens echt dat die hele lijst op basis van stemmen is? Nee toch?
Sommige nummers staan in top 200 maar wordt bijna nooit op gestemd maar wordt door de lijst samensteller toch erin gezet. Alleen het laatste gedeelte baseren ze grotendeels op stemmen qua nieuwkomers en om inzage te krijgen voor rest vd lijst qua stijgers/dalers maar er is toch niemand die denkt dat 100% lijst alleen op basis van stemmen is?
Ook al Stranger Thingsquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus, die Metallica-nummers zijn echt smerig gestegen
Stranger Things effectquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die is sowieso samengesteld door pinguinsquote:
Rare dingen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
heb nooit een cursus gehad. zelfmade typerquote:
over het ijzeren gordijnquote:
Geeftniksquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:45 schreef Cee het volgende:
Ik zing meestal “Oost-Berlijn, sapperdeflap” en moet dan om mezelf lachen.
Hoezo die muur is allang wegquote:
Had ook een sketch van Pipo de Clown kunnen zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:45 schreef Cee het volgende:
Dit is dus waarom we gewoon een beetje op je letten Cee. We bedoelen het goedquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:45 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |