ik was aan typenquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Na AL die jaren in dit topic
Ik had meer verwacht
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:10 schreef ok01 het volgende:
Lieve mensen ik sluit af voor dit jaar![]()
Wat was het weer een voorrecht om met jullie muzikaal het jaar af te sluiten. Alle grappen (kan het Marco B gifje alleen niet meer aanzien), het zeiken, het genieten: het Top 2000 forum blijft altijd weer een prachtige traditie. Blijft altijd mijn favoriete warme bad. En ook al heb je niet somebody to love, ok01 houdt wel van jullie allemaal
Gelukkig nieuwjaar ladies en people
Heb een fijne avond!quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:10 schreef ok01 het volgende:
Lieve mensen ik sluit af voor dit jaar![]()
Wat was het weer een voorrecht om met jullie muzikaal het jaar af te sluiten. Alle grappen (kan het Marco B gifje alleen niet meer aanzien), het zeiken, het genieten: het Top 2000 forum blijft altijd weer een prachtige traditie. Blijft altijd mijn favoriete warme bad. En ook al heb je niet somebody to love, ok01 houdt wel van jullie allemaal
Gelukkig nieuwjaar ladies en people
Artist formally known as princequote:
Snob 2000.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:41 schreef RipCity het volgende:
Denken mensen trouwens echt dat die hele lijst op basis van stemmen is? Nee toch?
Sommige nummers staan in top 200 maar wordt bijna nooit op gestemd maar wordt door de lijst samensteller toch erin gezet. Alleen het laatste gedeelte baseren ze grotendeels op stemmen qua nieuwkomers en om inzage te krijgen voor rest vd lijst qua stijgers/dalers maar er is toch niemand die denkt dat 100% lijst alleen op basis van stemmen is?
Ook al Stranger Thingsquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus, die Metallica-nummers zijn echt smerig gestegen
Stranger Things effectquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus, die Metallica-nummers zijn echt smerig gestegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |