Laat die stemmers maar gewoon een cd opzetten.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef essnhills het volgende:
Maar is er iemand die wél een leuke 2e helft van het jaar heeft gehad?
Sjors had daar wel zn draai aan gegevenquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet maar als je niet alles kunt zingen heeft dat weinig nut.
Die stem is ongelofelijk. En dan zo’n suf oeuvre.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar ook een fantastische stem zoals hier duidelijk te horen is.
Neequote:
Hij schijnt nog wel mee te beslissen in van alles, met of zonder tussenpersoon.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah, heeft geloof ik zelf ingepakt.
Wij hebben eigenlijk een heel prima jaar 2022 gehad. Geen hele gekke dingen. Alleen een nichtje (30) die in november gehoord heeft dat ze acute leukemie heeft. Dat was wel even heftig, maar er is uitzicht op genezing al gaat dat nog wel even duren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef essnhills het volgende:
Maar is er iemand die wél een leuke 2e helft van het jaar heeft gehad?
Ik ken Putney geloof ik.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:55 schreef Strani het volgende:
John Deacon woont nu ergens in Putney, Londen. Best een leuke wijk.
Ik bedacht me laatst dat toen ik een paar dagen in Londen was ooit ik helemaal niet ten zuiden van de rivier ben geweestquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:55 schreef Strani het volgende:
John Deacon woont nu ergens in Putney, Londen. Best een leuke wijk.
ik snap wel dat hier meer stemmen op komen eigenlijk. de dynamiek van de live opname, die fantastisch, tegenover een uitstekende studio opname.quote:
Ga naar de fok-meet op 8? januari.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad ook.
Wellicht komend jaar? Wilde me er dit jaar wat meer mee bezig houden tot ik covid kreeg
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De kansen daarop heb ik om zeep geholpen.
Trots op jequote:
+jinglequote:
Er komen er nog driequote:Op zaterdag 31 december 2022 17:53 schreef Poppejans het volgende:
Van mij mag er écht een max komen aan nummers van één artiest/band in de lijst.
Man ben helemaal klaar met Queen voor komend jaar er al bij
Da's best bijzonder jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst dat toen ik een paar dagen in Londen was ooit ik helemaal niet ten zuiden van de rivier ben geweest
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Neuh. Mijn 4 weken Canada reis is gacancelled door mijn baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |