Grappig: het is een anagram van voetbal.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Volbeat is de electroswing onder de rock
Of Hebdoquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:26 schreef peaceman het volgende:
Zou dit nummer in de top 100 hebben gestaan zonder Charlie Chaplin?
Sad Man's Tongue?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dat hebben we ook weer overleefd op een of andere manier.
Overigens hebben ze een nummer dat nog kutter is, maar kom zo 1 2 3 niet op de titel, gelukkig maar.
Yepquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is toch die gast van die nieuwe schoenen?
zn schoenen zijn gejat door blofquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig hoeft ie niet meer naar buitenquote:
Kwam hij dichtbij?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb Paolo Nutini door mn buurt zien lopen paar maanden terug (hij trad op bij De Helling hier in Utrecht)
Nee een andere, ik kreeg er altijd spontaan ooraids van als ie op Kink gedraaid werdquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sad Man's Tongue?
(Dat is de enige andere die ik ken nl)
Er was niet meer wat, dus hij moest nieuwe schoenen hebben, jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
Inieder geval niet zonder Charlie H.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:26 schreef peaceman het volgende:
Zou dit nummer in de top 100 hebben gestaan zonder Charlie Chaplin?
Reedsquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inieder geval niet zonder Charlie H.
Oh al besprokenquote:
Wat zei je?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb Paolo Nutini door mn buurt zien lopen paar maanden terug (hij trad op bij De Helling hier in Utrecht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |