Dan ken je echt te weinig van Floor hoor, echt. Pia Douwes ken ik te weinig van.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat zij kan met haar stem is gewoon bizar. Pia Douwes ook trouwens fantastisch
Marine?quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
Degene die hier weet or raad welk Nationaal Monument we in Den Helder hebben krijgt extra internetkudo's. Het heeft wel iets te maken met troubled water
Waarom nou weer een nieuwe broek, een schone niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Glennis
HAHAHAHAHA
Even nieuwe broek aantrekken, zo terug.
Iets met de marine?quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
Degene die hier weet or raad welk Nationaal Monument we in Den Helder hebben krijgt extra internetkudo's. Het heeft wel iets te maken met troubled water
Jullie hebben eindelijk riolering?quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, nu kun je nog zeggen dat de Koning naar het nationale monument gaat en niet naar die anderen. Dat vuurwerk kan je jaarlijks herhalen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doet me denken aan nationale monumenten ofzo. Daar is dan de landelijke herdenking, maar op andere plekken is de herdenking ook.
Voelt een beetje net als die vuurwerkshow
Zal wel met de marine te maken hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben we wel, maar niet de nationale, die staat in Scheveningen. (quote:
Nou nog kabeltelevisie...quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jullie hebben eindelijk riolering?
Ik haat dat dit waar is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder Nick en Simon had dit niet meer Top 100 gestaan
Zijn ze toch nog nuttigquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je doet ze teveel eer aanquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iets met de Reddingsmaatschappij?quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom nou weer een nieuwe broek, een schone niet goed genoeg?
Floor kent iedereen joh. Willemijn Verkaik ook een topper trouwensquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan ken je echt te weinig van Floor hoor, echt. Pia Douwes ken ik te weinig van.
Floor kan gewoon echt alles met haar stem, zijn er in de wereld bizar weinig van die dat kunnen. Van opera, naar rock, naar pop, van luid naar zacht etc. Ik denk dat je misschien per genre wel een betere zangeres kan vinden, maar iemand die het allemaal op zo'n hoog en zuiver niveau kan? Nee. Ik ken er echt geen één van.
Ik ben me ze toch een partij dankbaar.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |