Als dat Mexx maar goed vindt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Mattin helpt Mirthe met aankleden
Dat heb ik ook niet ( geen idee)quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:12 schreef lojanda het volgende:
Ik had de laatste post waarschijnlijk maar geen idee hoe je een nieuw topic kan openen
Ze heeft het even zwaar, Leila troost haarquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:16 schreef lojanda het volgende:
Moraima voelt zich op dit moment niet zo lekker.. ze mist haar kinderen.
Knaptequote:Op zaterdag 31 december 2022 14:20 schreef lojanda het volgende:
Schiet het touw nu los of hebben ze het losgelaten?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:21 schreef pingu66 het volgende:
Had de febo nou niet een touw kunnen regelen,? Of ligt dat nog in de knoop
Eunice, Kim D en Wanda...quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:21 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij Eunice ook want die bleef liggen..
Hadden ze zelf bedacht met spanband. Alleen gekke Esther was zo slim om ddie band aan de paal te knopen..quote:
Dat ging ook best hard...quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:24 schreef lojanda het volgende:
Nou al duurt lang, er is misschien echt iets aan de hand
Ahw, mag ze nu lekker blijven zitten de rest van de dag en genieten van anderen die voor haar zorgen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:25 schreef lojanda het volgende:
Nou die is uitgebakken voor vandaag.
Ooh oké... lekker slim dan...quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hadden ze zelf bedacht met spanband. Alleen gekke Esther was zo slim om ddie band aan de paal te knopen..
Nee, was effe voor gezellig tussendoor ....quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:25 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe zie je aan de zij kant in haar handen klappen en lac, dan ziet ze dat het toch wel ernstig is..en loopt weg ( uitbeeld).
Ze heeft pijn ze huilt zag net het gifje zou eerder verwachten dat ze een zere kont heeftquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, zich zelf vermaken gewoon. Leuk he.
Ja nu gaat het echt pijn doen natuurlijk.quote:
Emoties en pijn kunnen rare dingen doen met een mens. Ga je lachen ipv huilen en zo.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:27 schreef lojanda het volgende:
Ondanks dat ze erg pijn heeft blijft Kim lachen.. wat dat betreft is het wel een bikkel hoor.
O jee als dat maar goed gaatquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, was effe voor gezellig tussendoor ....
Stat ook nog hoefijzer gooien op het programma ....![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja nu gaat het echt pijn doen natuurlijk.
Het ging helemaal raar en ik dacht dat ook, vooral gekneusde onderdelen door de val.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft pijn ze huilt zag net het gifje zou eerder verwachten dat ze een zere kont heeft
BHVer he.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:30 schreef chufi het volgende:
professioneel verbandje wel van die meneer waarvan zn spijkerbroek op zn knieen hangt
Ja zou je verwachten, ze denkt dat het gebroken is, hoor ik haar net zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het ging helemaal raar en ik dacht dat ook, vooral gekneusde onderdelen door de val.
Volgens mij gebeurt dit wel vaker op deze dag, ongelukjes en de rest van de dag in het ziekenhuis zitten of niets meer kunnen doen. En dan zijn ze nog geen eens bezopen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekkere domper op de dag dit .....
ja die zat er nog aanquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als er echt een ijzeren gesp aan heeft gezeten zijn ze nog dommer dan ik al dacht ....
Ja echt he.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als er echt een ijzeren gesp aan heeft gezeten zijn ze nog dommer dan ik al dacht ....
Daar zat het mee om de paal bevestigdquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja hoorde het ook, ik denk niet dat het gebroken is maar gewoon zwaar gekneusd of zo. Maar we zullen zien wat er met haar gebeurt komende uren, zullen ze voorrang krijgen bij de spoed eisende hulp omdat ze weer terug moet in het programma of zal ze moeten wachten tussen de rest van het gewone volk. Vragen, vragen, vragen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou je verwachten, ze denkt dat het gebroken is, hoor ik haar net zeggen
Ze gingen touwtrekken met een spanband, met de gesp er nog aan en toen knapte de band, gesp tegen de hand van KimDquote:
KimD is gewond geraakt bij het touwtrekken en moet gehecht worden.quote:
Ai, dat klinkt niet goedquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze gingen touwtrekken met een spanband, met de gesp er nog aan en toen knapte de band, gesp tegen de hand van KimD
Touwtrekken met een spanband en dat knapte. KimD is behoorlijk gewond, volgens mij bloedde het ook heel erg. Haar pols doet ook zeer. Tis een bikkel, maar nu huilde en rilde van de pijn.quote:
Ze zit te wachten tot ze naar het ziekenhuis gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:36 schreef chufi het volgende:
Fotootje ziekenhuis ? misschien een optie?
Denk dat isaac dat aan t regelen isquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:36 schreef chufi het volgende:
Volgens mij wachten ze op de dokter en die zal wel beslissen wat er moet gebeurenquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:36 schreef chufi het volgende:
Denk ik ook, misschien gele kaart waardig .....quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:36 schreef mangalie het volgende:
Als Esther die band niet had vastgebonden aan die paal was het volgens mij niet zo afgelopen..
Wel lullig op deze dag. Dokter komt straks langs?quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
KimD is gewond geraakt bij het touwtrekken en moet gehecht worden.
Wanda die kromt loopt omdat ze een gaatje in haar mouw heeftquote:
Als militair ben je wel wat gewend, maar dit kan vrij pijnlijk zijn. Hopelijk valt het mee voor haar en blijft het alleen bij die hechtingen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Touwtrekken met een spanband en dat knapte. KimD is behoorlijk gewond, volgens mij bloedde het ook heel erg. Haar pols doet ook zeer. Tis een bikkel, maar nu huilde en rilde van de pijn.
Denk kwel en die zal dan wel beslissen of ze ook naar het ziekenhuis moet. Neem aan dat de dokter het zelf hecht.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel lullig op deze dag. Dokter komt straks langs?
Nee die zat achter de vrouwen vastgebonden. De vrouwen zijn met meer en trokken de mannen juist hun kant op.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:36 schreef mangalie het volgende:
Als Esther die band niet had vastgebonden aan die paal was het volgens mij niet zo afgelopen..
Het is de hand die haar val moest opvangen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
KimD is gewond geraakt bij het touwtrekken en moet gehecht worden.
Ze wees net aan dat het een sneetje is van een cmquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
Kim D is blij dat ze niet nog meer gedronken had anders had ze leeg gebloed.
en wel of geen hechtingen verandert daar echt niets aanquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:42 schreef Was-beer het volgende:
Stel je voor dat je niet meer mag drinkenDat is wel het allerergste natuurlijk.. niet dat je misschien iets gebroken of gescheurd hebt
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:41 schreef Deisyy het volgende:
Kim D weet niet of ze nog mag drinken als ze gehecht wordt
Ze zit het net nog een keer te vertellen dat ze het einde vast had geknoopt...quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
De spanband zat niet aan de paal vast, was een los stukje spanband wat esther er omheen had geknoopt.
maar kan wel heel diep zijn, er lag heel veel bloed zeiden zequote:Op zaterdag 31 december 2022 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze wees net aan dat het een sneetje is van een cm
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:42 schreef Aggie46 het volgende:
Eric vraagt wat er gebeurd is. Hij heeft niks gezien, was aan het zagen.
uit kantoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:43 schreef Loveable het volgende:
Zie ineens dat ze twee grijze stoelen hebben
Ik vind Isaac in deze trouwens prima handelen. Maar idd Wanda, wat een mutsquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanda die kromt loopt omdat ze een gaatje in haar mouw heeft
Dan weet ik het niet meer, filmpje net 10 keer bekeken of zo, zal het wel gemist hebben dan, stukje aan die paal was iig een los stukjequote:Op zaterdag 31 december 2022 14:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze zit het net nog een keer te vertellen dat ze het einde vast had geknoopt...
Ik geef verder geen commentaar meer erop, heb het niet van dichtbij gezien en ook niet de hoeveelheid bloedverlies.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze wees net aan dat het een sneetje is van een cm
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoempah in JAA / [JAA COS #924] Zagen en joelen
Isaac is BHV'er, net als Kim zelf, daarom riep ze ook meteen om Isaacquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Isaac in deze trouwens prima handelen. Maar idd Wanda, wat een muts
Zijn van het kantoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:43 schreef Loveable het volgende:
Zie ineens dat ze twee grijze stoelen hebben
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac is BHV'er, net als Kim zelf, daarom riep ze ook meteen om Isaac
Door de camera heen gekekenquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:46 schreef Loveable het volgende:
KimD hoeft niet naar ziekenhuis, achter hebben ze gekeken en het valt nog tot nu toe mee.. ze moet het maar even aan kijken, als ze meer last krijgt dan plan b
Blijkbaar hebben ze goed gezien of even terug gekeken en beoordeeldquote:
geen handschoenen, niet ontsmettenquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:47 schreef woxxel het volgende:
Gewoon in dat kamertje. Geen handen wassen ofzo...
Als ze te lang wachten hoeft hechten niet meer.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:46 schreef Loveable het volgende:
KimD hoeft niet naar ziekenhuis, achter hebben ze gekeken en het valt nog tot nu toe mee.. ze moet het maar even aan kijken, als ze meer last krijgt dan plan b
Hechtpleister er op kan primaquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze te lang wachten hoeft hechten niet meer.
Paar uur strak verband er omheen en het lichaam gaat zelf aan het werk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze te lang wachten hoeft hechten niet meer.
Dat laatste komt straks nog wel hoop ik.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:50 schreef Korak het volgende:
Ze moesten aftellen en proosten, natuurlijk voor de montageafdeling tbv. de TV-uitzending binnenkort. Verder is het weer helemaal niks, had gehoopt op onverantwoord gezuip etc.
Dat zei ik net ook al. Shirt/ vest is ook kapot zit een groot gat inquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:51 schreef Deisyy het volgende:
Is het gebeurd met de spanband waarover Berend heeft gelopen? Dan mag Kim D zeker wel een tetanusprik gaan halen.
Als ze die ijzeren gesp bovenop haar hand heeft gekregen zal dat inderdaad flink pijnlijk zijn, die botjes hebben bijna geen bescherming.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze heeft wel veel pijn, zal wel flink gekneusd zijn
Die gesp heeft er een hapje uitgesneden als ik het goed begrijp. Ze heeft geen pijn aan de wond, maar in haar handquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze die ijzeren gesp bovenop haar hand heeft gekregen zal dat inderdaad flink pijnlijk zijn, die botjes hebben bijna geen bescherming.
Dat begreep ik inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die gesp heeft er een hapje uitgesneden als ik het goed begrijp. Ze heeft geen pijn aan de wond, maar in haar hand
Nee die mouwen kan je er uit ritsenquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:55 schreef Deisyy het volgende:
Die gesp heeft zelfs de mouw van haar jas afgeslagen
Johquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee die mouwen kan je er uit ritsen
volgens mij zat de gesp precies in het midden. en na het knappen van de kabel, knalde de gesp in de richting van Kimquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar zat het mee om de paal bevestigd
Zeker en ze loopt er nu bij als een koningin met die hand zo omhoogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Terwijl anderen gewoon op hun luie reet zittenquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En kim gaat verder met bakken, topper die meid. Een ander was jankend op bed gelegen nu
Kim wil dat natuurlijk ook zelf, geeft aan dat ze een sterk karakter heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl anderen gewoon op hun luie reet zitten
Omhoog, voordat het weer gaat bloeden...quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:59 schreef chufi het volgende:
Toch vind ik dat ze dr hand apart houdt ... lijkt me meer te zijn dan een wondje
Dit wil ze zelf.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl anderen gewoon op hun luie reet zitten
foto maken zou niet verkeerd zijnquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het vies dik bij haar pols
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Langer fragment, en de streamlock eruit gesneden, Kim is een bikkel .....![]()
[ afbeelding ]
Kim raakt gewond in de loods - 31 december 2022.Sjonge.. zie het nu voor het eerst ... wat dom zeg.. en wat zielig voor de 3 damesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vond ik ook alquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het vies dik bij haar pols
Nee.. weten nog van niks denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:00 schreef HappyCharly het volgende:
Is febo ingelicht, lijkt me toch iets om even door een dokter naar te laten kijken....
Ik bedoel meer: dat de febo eens even gauw een dokter regelt!quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. weten nog van niks denk ik
Ja.. ze zijn niet heel pro-actief geloof ik.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: dat de febo eens even gauw een dokter regelt!
Slecht hoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. ze zijn niet heel pro-actief geloof ik.
Nou ja... is in de buitenwereld natuurlijk ook zo ... HAP bellen, willen je niet zien .. hooguit videoconsult .. maandag maar naar eigen huisarts en zo.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slecht hoor
Dat ze zo laks zijn met dit soort dingen
Zo regel je dat want gelijk korte metten makenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:04 schreef Deisyy het volgende:
Er is weer bier gepakt, dat was niet de bedoeling, zei Sasha, ze sprak er met Martin over en Martin zei niet nu niet nu, en hij wilde geen snitch zijn, je hoort het morgen wel. Toen zei Sasha dat Martin de tering kon krijgen.
Ben vaak genoeg met 1 van de ( lomp en onbenullige kinderen) van mij doorgestuurdquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ja... is in de buitenwereld natuurlijk ook zo ... HAP bellen, willen je niet zien .. hooguit videoconsult .. maandag maar naar eigen huisarts en zo.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:05 schreef Was-beer het volgende:
Wat kan Wanda toch zwakbegaafd kijken
Ze krijgen daar voor elk half pijntje een consult/een gesprek/ fysio etcquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ja... is in de buitenwereld natuurlijk ook zo ... HAP bellen, willen je niet zien .. hooguit videoconsult .. maandag maar naar eigen huisarts en zo.
Daar kan Isaac een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo regel je dat want gelijk korte metten maken
Sas zou een maand manager mogen zijnquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan Isaac een voorbeeld aan nemen.
Kim is zelf BHV-er, Isaac, andere BHV-er is er ook bij geweest. Het is denk ik aan deze twee bhv-ers om eventueel bij de febo aan te geven dat er even verder naar gekeken moet worden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind dat de FEBO redelijk nonchalant ermee omgaat, dokter of ziekenhuis lijkt mij wenselijk ....
Eens.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:07 schreef Verida het volgende:
Kim is zelf BHV-er, Isaac, andere BHV-er is er ook bij geweest. Het is denk ik aan deze
twee bhv-ers om eventueel bij de febo aan te geven dat er even verder naar gekeken moet worden.
Ook zij kunnen niet zien of het gebroken isquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Kim is zelf BHV-er, Isaac, andere BHV-er is er ook bij geweest. Het is denk ik aan deze twee bhv-ers om eventueel bij de febo aan te geven dat er even verder naar gekeken moet worden.
Inderdaad, Kim D is geen klein kind, die kan zelf ook wel beoordelen of er een arts naar moet kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Kim is zelf BHV-er, Isaac, andere BHV-er is er ook bij geweest. Het is denk ik aan deze twee bhv-ers om eventueel bij de febo aan te geven dat er even verder naar gekeken moet worden.
Is niet gebroken zo te zienquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
Daar mogen ze best even een foto van laten
Maken
Luie FEBO
Maar Kim vind ik zo'n bikkel, die staat gewoon te frituren met haar gewonde hand... Die is van de categorie Niet aanstellen, niet piepen, zelluf doenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kunnen wij toch helemaal niet zien?quote:
Niemand anders vond het blijkbaar nodig.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar Kim vind ik zo'n bikkel, die staat gewoon te frituren met haar gewonde hand... Die is van de categorie Niet aanstellen, niet piepen, zelluf doen
Denk dat iemand anders haar even naar kamer 5 moet sturen..
Geen dikke klauw en ze kon de vingers redelijk goed bewegen. Maar kan alsnog een scheurtje inzitten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieffie dat kun je zo niet zien
Ik neem aan dat die het toch ook wel hebben zien gebeurenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:00 schreef HappyCharly het volgende:
Is febo ingelicht, lijkt me toch iets om even door een dokter naar te laten kijken....
ik moest ook 2 keer kijken,,,quote:
Het zou idd wel even verstandig zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat kunnen wij toch helemaal niet zien?
Beter laten ze er een dokter naar kijken/ foto's maken
preciesquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar Kim vind ik zo'n bikkel, die staat gewoon te frituren met haar gewonde hand... Die is van de categorie Niet aanstellen, niet piepen, zelluf doen
Denk dat iemand anders haar even naar kamer 5 moet sturen..
je dan gooien ze er een sl inquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die het toch ook wel hebben zien gebeuren
Als Kim D het zelf niet nodig vindt ligt de verantwoordelijkheid niet bij de FEBO, Kim is geen klein kind.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
sommige mensen moet je echt even een zetje geven
Ik doelde op het "ingelicht zijn".quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je dan gooien ze er een sl in
en verder doen ze niks
stel je voor dat je 2 uur op een HAP moet zitten
Exact...quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
sommige mensen moet je echt even een zetje geven
ik vind de FEBO gewoon niet heel daadkrachtig in dit soort gevallenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Kim D het zelf niet nodig vindt ligt de verantwoordelijkheid niet bij de FEBO, Kim is geen klein kind.
Ze is toch ook bhv-er? Ze zal heus wel weten wat ze doet. En het is nou niet alsof het levensbedreigend is als ze er mee blijft lopen zonder dat er naar gekeken is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Kim D het zelf niet nodig vindt ligt de verantwoordelijkheid niet bij de FEBO, Kim is geen klein kind.
Precies ditquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ohja want ze zijn technisch gezien in dienst daarquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind de FEBO gewoon niet heel daadkrachtig in dit soort gevallen
ze raakt gewond on the job
de arbo kan daar als ze willen iets heel moois mee
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja want ze zijn technisch gezien in dienst daar
Het is geen kleuterklasquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen zal daar ook wel zijn vca hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW kan beter ergens anders aan gaan likken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:16 schreef Deisyy het volgende:
JW likt zijn bord af, het is besmettelijk
En alleen als je VOL-VCA hebt kan je manager wordenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:17 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Iedereen zal daar ook wel zijn vca hebben.
ze zijn gewoon in dienstquote:
neequote:Op zaterdag 31 december 2022 15:17 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Iedereen zal daar ook wel zijn vca hebben.
Esther is het met je eens, JW niet denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
JW kan beter ergens anders aan gaan likken.
Moppie, laat lekker effe gaan. KimD is een sterke meid, kan tegen een stootje en als het urgent was geweest, hadden ze haar 100% na laten kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
It wasn't mequote:Op zaterdag 31 december 2022 15:18 schreef Flow3r het volgende:
worden hier steeds berichten weggehaald of wat gebeurt er ?
ik denk er lekker anders overquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moppie, laat lekker effe gaan. KimD is een sterke meid, kan tegen een stootje en als het urgent was geweest, hadden ze haar 100% na laten kijken.
Dat magquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk er lekker anders over
Beeld, zie dezelfde krullen beneden dan bovenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther is het met je eens, JW niet denk ik
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beeld, zie dezelfde krullen beneden dan boven
En bedanktquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beeld, zie dezelfde krullen beneden dan boven
Joh echtquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk er lekker anders over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Joh echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik deel graag, dus graag gedaan meidquote:
Ik ook nietquote:
Is de jurk van Kim Dquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanda jankte meer om haar gaatje in haar jurk, dan KimD met haar hand
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zijn niet in dienst van @:Danny
zolang ze het bij iedereen hetzelfde tellen maakt het toch niets uit?quote:
hij is wel leuk gemaaktquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:31 schreef Verida het volgende:
[..]
zolang ze het bij iedereen hetzelfde tellen maakt het toch niets uit?
er klopt sowieso niets van als je het vergelijkt met een echte sjoelbak
Kim Kquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Kim K heeft idd wel een apart figuur. Het is allemaal niet in proporties. Nu met die groene jurk aan, kun je het goed zien. Kleine tieten, klein buikje, grote kont en kleine beentjes. Ze zou een zus van Frankenstein kunnen zijn zeg maar. De stukjes aan elkaar genaaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |