Ja die heeft 355 ml blikken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm, goeie, want is voor mij alweer een tijd geleden. Action had ze ook wel.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nieuwsberichten dat het hier en daar al nieuw jaar is en over de (overschatte) nieuwjaarsvieringen in Australië enzo gaan we nog wel krijgen vandaag.
zijn ze hier buiten al mee bezig, hoor regelmatig siervuurwerk tussen de carbid knallen door.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:17 schreef Dagoduck het volgende:
Even wat oudjaarssfeer in het topic pompen hoor.
[ afbeelding ]
Top!quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:20 schreef Isorden het volgende:
Ik zie dat de TOP letters ook terug zijn inmiddels
wie had ze? Oudjaarsvereniging?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:20 schreef Isorden het volgende:
Ik zie dat de TOP letters ook terug zijn inmiddels
Godverdomme.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is 20 maart 1991. Een gewone dag in New York, op de 53ste verdieping van een wolkenkrabber. Claptons vierjarige zoontje Conor rent samen met de oppas spelend door het flatgebouw. De oppas is een fractie van een seconde met het hoofd bij de schoonmaker die waarschuwt dat er een raam open staat. Het is dat tragische moment waarop alles misgaat. “In de seconde dat de oppas stopte met spelen om naar de schoonmaker te luisteren, rende Conor recht door dat openstaande raam”, luidt achteraf de verklaring van Claptons vriendin Lory. Lory hoort de oppas op het bewuste moment schreeuwen en rent naar de kamer. Als ze binnenkomt snapt ze gelijk wat er gebeurd is. “Ik zag het openstaande raam en begreep het direct. Ik voelde al mijn kracht uit mijn lichaam gaan en ik zakte in elkaar”, aldus Lory. Niet veel later komt ook Eric de ruimte binnen. “Hij is dood”, roept Lory. “Dood? Hij is dood? Dat kan niet”, aldus Eric. Niet bevattend welke tragiek hem zojuist is overkomen.
Blijft echt tragisch jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is 20 maart 1991. Een gewone dag in New York, op de 53ste verdieping van een wolkenkrabber. Claptons vierjarige zoontje Conor rent samen met de oppas spelend door het flatgebouw. De oppas is een fractie van een seconde met het hoofd bij de schoonmaker die waarschuwt dat er een raam open staat. Het is dat tragische moment waarop alles misgaat. “In de seconde dat de oppas stopte met spelen om naar de schoonmaker te luisteren, rende Conor recht door dat openstaande raam”, luidt achteraf de verklaring van Claptons vriendin Lory. Lory hoort de oppas op het bewuste moment schreeuwen en rent naar de kamer. Als ze binnenkomt snapt ze gelijk wat er gebeurd is. “Ik zag het openstaande raam en begreep het direct. Ik voelde al mijn kracht uit mijn lichaam gaan en ik zakte in elkaar”, aldus Lory. Niet veel later komt ook Eric de ruimte binnen. “Hij is dood”, roept Lory. “Dood? Hij is dood? Dat kan niet”, aldus Eric. Niet bevattend welke tragiek hem zojuist is overkomen.
O'Riordan overleed op 15 januari 2018 tengevolge van een verdrinking in een bad. Ze was onder invloed van alcohol toen het gebeurde.[4]quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is die er zelf mee gestopt eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |