hij zet zich af tegen zijn vader dusquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:12 schreef TheVulture het volgende:
De zoon van Bono maakt trouwens wel prima muziek tegenwoordig
En de dochter van Bono is best wel heetquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:12 schreef TheVulture het volgende:
De zoon van Bono maakt trouwens wel prima muziek tegenwoordig
saunagangster?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:13 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
En de dochter van Bono is best wel heet
alleen als ze met een Kalasjnikov binnen looptquote:
Pics?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:13 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
En de dochter van Bono is best wel heet
Ik had geen Xboxquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh en die Wii gitaar was echt kutXbox was beter
je google is stuk?quote:
Hmm, goeie, want is voor mij alweer een tijd geleden. Action had ze ook wel.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:12 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Waar zijn die nog te verkrijgen tegenwoordig? Geen supermarkt meer hier iig
Die kakker die over Bono zit te lullen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:14 schreef alopio het volgende:
Die promotie van dat boek is wel misselijk ook
goede bijna middagquote:
deze man weet dingenquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de enige van de singles van The Joshua Tree die ik nog wel kan hebben
Goeiemoggiesquote:
Poiesz maar dat zit alleen in Noord-Nederland. En Spar maar dat is duur. Maar Big Bazar verkoopt het ook.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:12 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Waar zijn die nog te verkrijgen tegenwoordig? Geen supermarkt meer hier iig
Misschien gaan ze nog zeiken over One Tree Hill maar dat is gewoon een matig liedjequote:
moeilijke nacht gehad... Ben volgens mij echt wat overprikkeld geraakt van gister, dus lag urenlang onrustig in bed totdat het eindelijk weer wat ging.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:16 schreef Koen66 het volgende:
Goedemorgen
Was vannacht op de bank met tv aan in slaap gevallen
Zonder de 3quote:
Wat doet je tv op de bank?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:16 schreef Koen66 het volgende:
Goedemorgen
Was vannacht op de bank met tv aan in slaap gevallen
ik moet ook niet gaan liggen, dan gebeurt het gewoon altijdquote:
wel een zegen dat je zo gemakkelijk slaaptquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet ook niet gaan liggen, dan gebeurt het gewoon altijd
Blijft heel treurig hoe dat gelopen is jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:18 schreef Bugno3 het volgende:
Grapjes over iemand wiens kind uit een raam flikkert gaan zelfs mij te ver.
Maakt niet uit, zo mooi is ze nou ook weer niet.quote:
ik slaap altijd en overal, hooguit is de zondagavond soms een dingetjequote:Op zaterdag 31 december 2022 11:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
wel een zegen dat je zo gemakkelijk slaapt
Ik heb lage standaardenquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zo mooi is ze nou ook weer niet.
Nieuwsberichten dat het hier en daar al nieuw jaar is en over de (overschatte) nieuwjaarsvieringen in Australië enzo gaan we nog wel krijgen vandaag.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:17 schreef Dagoduck het volgende:
Even wat oudjaarssfeer in het topic pompen hoor.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |