hij zet zich af tegen zijn vader dusquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:12 schreef TheVulture het volgende:
De zoon van Bono maakt trouwens wel prima muziek tegenwoordig
En de dochter van Bono is best wel heetquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:12 schreef TheVulture het volgende:
De zoon van Bono maakt trouwens wel prima muziek tegenwoordig
saunagangster?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:13 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
En de dochter van Bono is best wel heet
alleen als ze met een Kalasjnikov binnen looptquote:
Pics?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:13 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
En de dochter van Bono is best wel heet
Ik had geen Xboxquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh en die Wii gitaar was echt kutXbox was beter
je google is stuk?quote:
Hmm, goeie, want is voor mij alweer een tijd geleden. Action had ze ook wel.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:12 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Waar zijn die nog te verkrijgen tegenwoordig? Geen supermarkt meer hier iig
Die kakker die over Bono zit te lullen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:14 schreef alopio het volgende:
Die promotie van dat boek is wel misselijk ook
goede bijna middagquote:
deze man weet dingenquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de enige van de singles van The Joshua Tree die ik nog wel kan hebben
Goeiemoggiesquote:
Poiesz maar dat zit alleen in Noord-Nederland. En Spar maar dat is duur. Maar Big Bazar verkoopt het ook.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:12 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Waar zijn die nog te verkrijgen tegenwoordig? Geen supermarkt meer hier iig
Misschien gaan ze nog zeiken over One Tree Hill maar dat is gewoon een matig liedjequote:
moeilijke nacht gehad... Ben volgens mij echt wat overprikkeld geraakt van gister, dus lag urenlang onrustig in bed totdat het eindelijk weer wat ging.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |