Ja die heeft 355 ml blikken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm, goeie, want is voor mij alweer een tijd geleden. Action had ze ook wel.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nieuwsberichten dat het hier en daar al nieuw jaar is en over de (overschatte) nieuwjaarsvieringen in Australië enzo gaan we nog wel krijgen vandaag.
zijn ze hier buiten al mee bezig, hoor regelmatig siervuurwerk tussen de carbid knallen door.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:17 schreef Dagoduck het volgende:
Even wat oudjaarssfeer in het topic pompen hoor.
[ afbeelding ]
Top!quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:20 schreef Isorden het volgende:
Ik zie dat de TOP letters ook terug zijn inmiddels
wie had ze? Oudjaarsvereniging?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:20 schreef Isorden het volgende:
Ik zie dat de TOP letters ook terug zijn inmiddels
Godverdomme.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is 20 maart 1991. Een gewone dag in New York, op de 53ste verdieping van een wolkenkrabber. Claptons vierjarige zoontje Conor rent samen met de oppas spelend door het flatgebouw. De oppas is een fractie van een seconde met het hoofd bij de schoonmaker die waarschuwt dat er een raam open staat. Het is dat tragische moment waarop alles misgaat. “In de seconde dat de oppas stopte met spelen om naar de schoonmaker te luisteren, rende Conor recht door dat openstaande raam”, luidt achteraf de verklaring van Claptons vriendin Lory. Lory hoort de oppas op het bewuste moment schreeuwen en rent naar de kamer. Als ze binnenkomt snapt ze gelijk wat er gebeurd is. “Ik zag het openstaande raam en begreep het direct. Ik voelde al mijn kracht uit mijn lichaam gaan en ik zakte in elkaar”, aldus Lory. Niet veel later komt ook Eric de ruimte binnen. “Hij is dood”, roept Lory. “Dood? Hij is dood? Dat kan niet”, aldus Eric. Niet bevattend welke tragiek hem zojuist is overkomen.
Blijft echt tragisch jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is 20 maart 1991. Een gewone dag in New York, op de 53ste verdieping van een wolkenkrabber. Claptons vierjarige zoontje Conor rent samen met de oppas spelend door het flatgebouw. De oppas is een fractie van een seconde met het hoofd bij de schoonmaker die waarschuwt dat er een raam open staat. Het is dat tragische moment waarop alles misgaat. “In de seconde dat de oppas stopte met spelen om naar de schoonmaker te luisteren, rende Conor recht door dat openstaande raam”, luidt achteraf de verklaring van Claptons vriendin Lory. Lory hoort de oppas op het bewuste moment schreeuwen en rent naar de kamer. Als ze binnenkomt snapt ze gelijk wat er gebeurd is. “Ik zag het openstaande raam en begreep het direct. Ik voelde al mijn kracht uit mijn lichaam gaan en ik zakte in elkaar”, aldus Lory. Niet veel later komt ook Eric de ruimte binnen. “Hij is dood”, roept Lory. “Dood? Hij is dood? Dat kan niet”, aldus Eric. Niet bevattend welke tragiek hem zojuist is overkomen.
O'Riordan overleed op 15 januari 2018 tengevolge van een verdrinking in een bad. Ze was onder invloed van alcohol toen het gebeurde.[4]quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is die er zelf mee gestopt eigenlijk?
In January 2018, O'Riordan travelled from New York City, where she lived, to London to work with Martin "Youth" Glover on her side-project D.A.R.K. and to meet representatives of the BMG record label about a new Cranberries album.[304][305][306] O'Riordan arrived at the Hilton Hotel on Park Lane, Mayfair on 14 January.[307] At 2:00 am on 15 January 2018, O'Riordan had a phone call with her mother.[308] Later that morning, she was found unresponsive in the bathroom and was pronounced dead at 9:16 am. She was 46.[307][309]quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is die er zelf mee gestopt eigenlijk?
Heel lang haar adem inhouden hielpquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:23 schreef MTheBassman het volgende:
Ik blijf die hikjes van Dolores toch wel irritant vinden, kan er niks aan doen
Nou, je kunt bijvoorbeeld niet luisteren. Dan blijft ze wel hikken, maar vind je het (hopelijk) niet meer irritant.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:23 schreef MTheBassman het volgende:
Ik blijf die hikjes van Dolores toch wel irritant vinden, kan er niks aan doen
Wat een manier om te gaan ookquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
O'Riordan overleed op 15 januari 2018 tengevolge van een verdrinking in een bad. Ze was onder invloed van alcohol toen het gebeurde.[4]
En daarom mensen, heb ik geen bad.quote:
Ok hans, bedankt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou, je kunt bijvoorbeeld niet luisteren. Dan blijft ze wel hikken, maar vind je het (hopelijk) niet meer irritant.
Hoiquote:
Geen Jan Rot in de lijstquote:
Tijd om deze tijden te laten herlevenquote:
Stones, Beatles en U2, voorheen grootverbruikers in de Top 100, zijn elk jaar eerder klaarquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit dondert ook hard de top 100 uit zeg
Mogguhhhhquote:
De Boer Dat Is De Keerl is ook al geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het moment dat al die oude Top 10s er doorheen gejaagd worden komt ook steeds eerder he?
Logisch, de stemmers sterven geleidelijkquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stones, Beatles en U2, voorheen grootverbruikers in de Top 100, zijn elk jaar eerder klaar
waar is die in dit door boeren nog altijd niet rustige jaar geeindigd?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Boer Dat Is De Keerl is ook al geweest inderdaad.
Dan blijven de 2e generatie-stemmers nog over.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Logisch, de stemmers sterven geleidelijk
Ergens in de 400quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
waar is die in dit door boeren nog altijd niet rustige jaar geeindigd?
Hebben ook tegen zich dat ze veel nummers hebben op de kieslijst.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stones, Beatles en U2, voorheen grootverbruikers in de Top 100, zijn elk jaar eerder klaar
Gelukkig hebben we daar Danny Vera, Miss Montreal, Racoon en Tom Odol voor terug gekregen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die was prima live.quote:
komt niet alleen door sterven. Het publiek verandert gewoon.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Logisch, de stemmers sterven geleidelijk
Oliebolletje erbijquote:
Vind het ook geen slecht nummer maar moest nog een naam verzinnen en echt top 100 vind ik het nietquote:
Gelukkig is het nu wel droog.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja net boodschap gedaan, achterlijk warm.
Top2000 gaat ten onder aan z'n eigen succes maar wordt daardoor wel een mooie weerspiegeling van de maatschappij.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:30 schreef Tussle266 het volgende:
Het
[..]
komt niet alleen door sterven. Het publiek verandert gewoon.
Niet nuchter, wel eventjes warm.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je het ooit zo zout gegeten?
Ik ben trouwens blij dat ik bier heb.
Nu al?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je het ooit zo zout gegeten?
Ik ben trouwens blij dat ik bier heb.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:31 schreef laxus13 het volgende:
Prima Blof maar eerder iets voor op 1143
Over Odol gesproken, kan nog netquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daar Danny Vera, Miss Montreal, Racoon en Tom Odol voor terug gekregen.
Niet persé slecht inderdaad, wel wat hoog.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:31 schreef laxus13 het volgende:
Prima Blof maar eerder iets voor op 1143
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |