quote:
Tuurlijk niet. Regeren is vooruitzien, en wij worden al 20 jaar niet meer geregeerd.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn "we" al dat water dat nu valt eigenlijk al massaal aan het opslaan voor als het over een maandje of twee weer veel te droog is voor de tijd van het jaar?
Ja dat vooruitzien wordt vrij actief vermeden.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Regeren is vooruitzien, en wij worden al 20 jaar niet meer geregeerd.
Lekker inspelen op de onderbuik van de achterbanquote:Op maandag 2 januari 2023 19:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat vooruitzien wordt vrij actief vermeden.
Dat is sowieso geen eerlijke vergelijk. Wij hebben bijna altijd aanvoer over de warme Noordzee, en zij hebben bijna altijd aanvoer vanuit Alaska over land dankzij een strategisch gelegen bergrug.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:27 schreef cherrycoke het volgende:
Ik ben blij dat dit herfstmodel nog even lekker door blijft modderen,
ik de USA bevries maar op de zelfde breedtegraad in Europa kan je met een T-shirt buiten lopen
Jammer joh maar helaasch.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:23 schreef Nattekat het volgende:
@:frutsel zal wel de puntjes op de i zetten in zijn jaaroverzicht nu.
En dat ligt nog een stuk zuidelijker ookquote:Op maandag 2 januari 2023 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Vancouver is een mooi voorbeeld van een plek waar de geografische omstandigheden min of meer gelijk zijn.
Winters zijn daar even zacht als in Parijs, dus gaat wel op. Het wordt daar alleen iets minder warm in de zomer, maar dat kan je ook wel een beetje uitleggen doordat het in tegenstelling tot Parijs direct aan een oceaan ligt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:27 schreef Dven het volgende:
[..]
En dat ligt nog een stuk zuidelijker ook
quote:Usually, the term monsoon is used to refer to the rainy phase of a seasonally changing pattern
Niks mis mee inderdaad. Al weten we allemaal dat het nog behoorlijk winters kan zijn in februari/maart.quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja en dit zachte weer scheelt het ons collectief als land letterlijk miljarden, zowel als het prijsplafond als op individueel vlak.
Hij was nog nooit zo actueel en accuraat, opbokken met die kou. Als de prijzen wat genormaliseerd zijn mag het weer.
Kan ik altijd veel beter hebben want dan weet je dat het een soort doodsrochels van de winter zijn en dat het daarna snel weer warm kan wordenquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad. Al weten we allemaal dat het nog behoorlijk winters kan zijn in februari/maart.
Ik merk nu al dat de dagen weer net wat langer worden, fijn om richting lente te bewegen weerquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan ik altijd veel beter hebben want dan weet je dat het een soort doodsrochels van de winter zijn en dat het daarna snel weer warm kan worden
We zwemmen meer richting lentequote:Op woensdag 4 januari 2023 09:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik merk nu al dat de dagen weer net wat langer worden, fijn om richting lente te bewegen weer
quote:Op woensdag 4 januari 2023 07:55 schreef Bocaj het volgende:
Het regent en het regent en het regent en het regent...
[ afbeelding ]
Viel me ook al op, gaat snel.quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik merk nu al dat de dagen weer net wat langer worden, fijn om richting lente te bewegen weer
Ja, vet lekker. Op naar de lente. Wat een treurnisquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:08 schreef aloa het volgende:
Heerlijk grijs, grauw, nat en winderig weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |